Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Awakening of Zane (Fortsat fra Come to the Dark side)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: The Awakening of Zane (Fortsat fra Come to the Dark side)
Da han åbnede munden og talte, var hans stemme hård og beslutsom: "Nej. Det kan jeg ikke. Jeg er nødt til at stoppe jer, lige meget hvad."
Sorgen var også at finde i både hans øjne og hans stemme.
Han stillede sig parat i kampstilling med begge sværd hævede.
"Hvis i vil udsætte hele verden for fare, må i dræbe mig først!!" sagde han højt.
Gæst- Gæst
"der det er da noget af en sindsforvirret elver...."
Hun talte som om velarian ikke var der eller som om at han bare var luft. hun tog forsigtigt et kig på Ma'lakel. han så ikke ud til at have lidt nogen skade ud over at være dækket i blod. så gik hun over til Kajika og tog et kig på hendes hænder og arme mens hun mumlede, lavt nok til at Velarian ikke kunne høre det.. "jeg går udfra at det er en af dine.." hun smilede venligt af Kajika og vendte sig så tilbage mod Velarian. Hun satte hænderne i siden og kiggede på ham med et granskende blik.
"Lille elver... Det er virkelig ikke en god ide at stille dig i vejen.. specielt ikke for sådan en som Ma'lakel... Jeg ved ikke hvad det er du vil have ud af dette men jeg kan forsikre dig for at Ma'lakel vil være den der står tilbage... jeg siger dette som en ven og intet andet... Gå.. vend om.. Tag tilbage og vent på Kajika..." hun slog armen ud mod Kajika i det hun blev nævnt.. "lad hende ikke se dig blive dræbt på grund af noget som dette..."
Kilia kendte ikke Velarian og heller ikke Kajika.. hverfald ikke så godt som hun kendte Ma'lakel.. men hun var ikke dum.. den måde hvorpå Kajika så på ham og på hvordan hun havde reageret da hun så ham røbede det hele.. det stod skrevet i hendes aura og den måde hendes krop hold sig selv oppe på.. og det samme gjaldt ham..
Hun foldede blidt armene foran sig og betragtede ham med hovedet let på skrå. Hun ønskede virkelig ikke unødvendige blodsudgydelser.. men hvis han ikke trak sig så måtte hun bare vende det blinde øje til...
Gæst- Gæst
,, Det var dig ikke?.. Du skulle absolut sige det! Skulle absolut røbe mine planer til fjenden... og nej ikke sig du ikke vidste det her ville ske! Forbandede møj elver!"
Han så ikke på hende imens han snakkede han havde sine øjne på fjenden og koncentrerede sig om ham fuldt ud! Han kunne ikke vinde den her kamp, ikke efter hydraen og alt det der var sket, hell, hvis han døde idag var det Dådyrets skyld!!
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Kajika bed sig stille i læben i det hun så mod velarian og sagde vred og alvorligt uden nogen som helst uskyld i stemmen eller sjov"Velarian!.... du skal først kæmpe mod mig før du kan kæmpe mod min Mester... det er jo også min skyld at du er her så det os mig der skal gå ud med skraldet" hun forvandlede sig langsomt til sin demon form og det røde øje flammede næsten i venstre side da den blå flamme kom frem
Gæst- Gæst
"Jeg har intet valg... men lad mig sige dig en ting Kajika Guldhjerte. Det var aldrig din skønhed jeg elskede... det var dit hjerte."
Han gik frem mod hende med hævede sværd.
*Åh gud bare dette ikke var nødvendigt!* tænkte han, og en enkelt, trodsig tåre banede sig vej ned over hans kind.
Gæst- Gæst
"hvis han dræber hende... og hun ikke får et eneste slag ind... så er jeg bange for at du ikke kommer ned efter det du ville hente... i det mindste ikke på den måde som du ønskede..."
hun sukkede stille igen og lod hendes venstre hånd løbe igennem sit hår..
"hvad er det vi har rodet os ud i Ma'lakel.....??" Kilia vidste godt at hvis det kom så vidt som at Velarian fik såret Kajika så meget at hun ikke kunne kæmpe og ville være ved at dræbe Ma'¨lakel.. så ville hun træde ind.. men hun håbede inderligt... at det ikke kom så vidt.
Gæst- Gæst
,, Jeg er stolt af dig, min skabning, min yngling... Tænk ikke, lad din krop tænke for dig..",
Med de bløde, forførende ord der virkede mere som en slags kærligheds erklæring end simpel ros, trak han sig stille tilbage men holdt stadig øjne på elveren som sugede han sjælen ud på ham. Han stod to meter bag ved Kajika, som en hø der overvågede kampen til hver eneste detalje.
Kajika mærkede sværdene og nikkede forstående i det hun sagde"Ja Mester...." hun spændte nu sit greb om sværdene og fik pludselig et dræber blik i det hun smilede stille ondt og rettede mod blikket af Velarian og sagde"du kan stadig trække dig" hun stillede sig fast til jorden og så svang hun sværdene som en ægte mester ville gør som en demostration på hvad hun kunne og før Velarian ville kunne nå at svare angreb hun ham og elegant snorede hun rundt om sig selv nede ved hans ben så vis han ikke hoppede ville hans ben kappe af, og hun stangede et sværd mod hans mave i mens det andet var på vej med stor fart ned mod hans ben
Gæst- Gæst
Da Kajika kom dansende mod ham med mesterlige sværdteknikker, sprang han over det første hug, parerede de to næste, og i det han parerede, snurede han rundt, kom helt tæt på hende, og hamrede sin albue i maven på hende. Han sagde ikke et eneste ord.
Hun var helt bestemt meget dygtig... men han havde trænet med sværdet i mere end hundrede år.
Gæst- Gæst
//Og herfra kører jeres kamp bare, ingen jeg siger jeg blander mig..
Men hun fik sig hurtigt rejst helt op igen og tog sværdene og lod dem suse om sine finger elegant så de gav nærmest en snorre lyd som når man svang en snor i luften. Kajika smilede ondt og løb mod ham nu og slog vingerne ud i det hun var tæt på ham og Skød sig af sted mod ham med hjælp af vingerne fik hun ekstra fart på og var klar med sværdene i det hun var 1 1/2 meter fra ham
Gæst- Gæst
"Hng!!" udbrød han. Det gjorde sindssygt ondt!
Han rejste sig hurtigt op og opdagede at hun kom susende mod ham. Han satte ligeledes af mod hende, og de tørnede sammen, klinger mod klinger. Han så hende i øjnene og råbte med såret stemme:
"Jeg elskede dig! Men du forrådte mig! DU VAR ALT!!!" med de sidste ord, brølede han som et såret næsehorn, og slog så hårdt på hendes sværd at hen blev skubbet tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"JEG KÆMPER FOR DIG KAJIKA! OG NU KÆMPER JEG FOR RETFÆRDIGHEDEN!!!" skreg han med øjnene fulde af tårer.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"KAJIKA!!!!!" skreg han med en stemme fuld af sorg.
Han græd nu, som han aldrig havde grædt før.
*Åh gud!* tænkte han.
Han rejste sig op, stadig med sit sværd i hånden.
Han så på hende gennem tårerne.
Han gik hen mod hende.
Gæst- Gæst
Han havde udnyttet Dådyret fra begyndelsen, han havde vist hende en falsk form for glæde, og ros idet han vidste at det sikkert ville udspille sig sådan her. Men selvfølgelig ville det se ud for Dådyret og måske Kilia hvis hun ikke kendte ham godt nok til at regne det hele ud, som at han havde handlet for at hjælpe Dådyret og ikke bare ventet på det rette øjeblik at slå til.
Med umenneskelig fart, svang han sværdet over bag sig og holdt det af alle krædfter, med det skarbe blad vendt direkte mod Malakel. Med mindre Malakel var i stand til at stoppe sit slag i tide, ville hans hånd og det nederste af hans arm blive kløved på langs.
Velarian tvivlede på at det var muligt for Halvdæmonen at standse slaget i tide.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Vend om...", sagde han hårdt som om han prøvede at kommandere med ham!
__
mangler vi ikke lidt battle theme music xD?
//Tiiihii kajika er tilskuer lige nu :D//
Gæst- Gæst
"Du..." sagde han stille og strammede grebet om sværdet.
"Du er skyld i det her. Du er skyld i Kajikas tilstand og du er skyld i at Zane overtager verden hvis det her lykkes for dig..."
Uden at sige et eneste ord til, sprang han frem og huggede ud efter Ma'lakels hals.
Gæst- Gæst
Da Kilia havde gjort hvad hun kunne for Kajika så hun ned på hende. Hun kunne ikke heale hendes blodmangel, men kunne lindre smerterne. Hendes krop måtte simpelthen regenerere sit eget blod. Hun kunne dog også sætte prosessen op en smule. Hun kiggede Kajika stift i øjnene med hendes. "Kajika... du bliver nød til at hvile... forstår du hvad jeg siger? hold lav profil.. indtil du kan mærke at alle dine skræmmer er healet.. ellers kan du ikke gøre noget somhelst." hendes stemme var streng men blid på samme tid. Hun ville have at Kajika blev der indtil det rette øjeblik og indtil at hendes krop kunne klare det.
Så rejste hun sig hurtigere end man skulle tro hun ville være i stand til og da man skulle tro at Velarian's sværd ville have ramt Ma'lakels hals kom det en høj næsten klirrende lyd. Kilia stod foran Ma'lakel med et langt is spyd presset mod Velarians klinge. begge hendes hænder holdt om skæftet på spyddet og hun så på Velarian med et roligt men dog irritabelt blik. Hendes arme rystede lidt på grund af den styrke de begge måtte udvise.
"Du alene bragte Kajika i den tilstand.. det var dig der valgte at det skulle være sådan her.. du kunne have trukket dig.. men det gjorde du ikke. Bebrejd ikke Ma'lakel for dine synder..."
Så skubbede hun til! Hun skubbede så hårdt at hvis Velarian ikke passede på eller overvejede sine handlinger nøje så ville han flyve mindst 15-20 meter bag ud. Hun ændrede sin posstiure til en kampklar stilling. med spyddet foran sig. stadig i begge hænder mens hun afventede hans reaktion.
Gæst- Gæst
Han pegede sværdet mod Kilia og sagde iskoldt:
"Det er ikke mig der tror hun er en slave. Det er ikke mig som har stjålet hendes englevinger. Det er ikke mig som får hende til at forsøge at genoplive en person som har sprettet hende op for sin egen nydelses skyld. Det er Ma'lakel. Og jeg vil stoppe ham for enhver pris!"
Han sænkede sværdet lidt, og sprang helt vildt hurtigt over mod Killia. Hurtigere end øjet kunne se, svang han sværdet mod hendes arm.
*Så lidt død som muligt* tænkte han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Come to the Dark Side..
» We all have a dark side.
» The awakening of a monster (Autumn).
» The rat and the prince //privat - fortsat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus