Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Awakening of Zane (Fortsat fra Come to the Dark side)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: The Awakening of Zane (Fortsat fra Come to the Dark side)
"Luk Kajika! Og brug flere kræfter på at hele end at kommandere!!"
Hendes stemme var hård og målrettet. Hendes øjne forblev stift fokuseret på Velarian.
"Du rør ikke Ma'lakel!.." en knurren pressede på og fik ti lsidst presset sig igennem hendes sammenbidte tænder. Det lød skørt men Ma'lakel var den eneste og bedste ven Kilia nogenside havde haft og hun ville forsvare ham for en hver pris!
Gæst- Gæst
Han undveg med nød og næppedet kogende vand, og sænkede så sit sværd.
*Alt hvad jeg har kæmpet for...* tænkte han.
Han vendte sig om og gik hen til Kajika. Han så ned på hende, og hans øjne var så triste at man skulle tro han havde mistet alt. Det havde han også.
"Dette... er ikke et liv... Alle dem jeg elsker forsvinder... og jeg kan ikke beskytte dem." sagde han med en flad stemme som ikke røbede andet end at han havde givet op.
Han hævede sværdet i to hænder og sendte Kajika et blik som nærmest var et vindue ind til hans knuste hjerte.
"Du... er ikke Kajika Guldhjerte." Sagde han, og denne gang var hans stemme lige så fuld af sorg som hans øjne var.
Han brølede og svang sværdet ned efter.
Så vendte han det i hænderne, og stødte det af alle kræfter ind gennem sin brynje. Han gennemborede sig selv med sværdet, og faldt på knæ.
Han hostede, og en smule blod flød fra hans mund.
Han så op, og med sine sidste kræfter sagde Velarian: "Min... Kajika... er... allerede... død...".
Med disse sidste ord, fik han et tomt udtryk i øjnene, åndede tungt ud, og styrtede om ved Kajikas side.
Han var død.
Gæst- Gæst
Kajika rejste sig op ligeglad med såret eller noget med sin krop indvendig, hun greb ham lige inden han ramte Jorden og så på ham med helt store øjne der dirrede af vrede til ham at han bare havde sagt de ord og så os af skyldfølsen der boblede i hende og sorgen over at ha mistede sin virkelig ven.. kajika så stille på velarian der lå død i hendes armen og sagde"NEJ!!! velarian!! vågn!! op jeg ber dig vågn!! op din !! din!!! så jeg kan råbe af dig....!! Jeg ikke død!! jeg.... jeg stadig mig selv...." hun blev helt sig selv i stedet for demon formen og man kunne se tårene presse på nu... skøndt hun ville ha brudt ud i gråd vidste hun hvor meget ma´lakel hadet det, men det kom nu, tårene trillede ned af hendes kind som perler mens hun knugede den blodige Velarian ind til sig og græd, nærmest hylede, men prøvede at holde stemmen inden i sig selv og lukkede bare øjnene tæt sammen og sagde"Velarian nej.... hvorfor!! HVORFOR!!!!"
Gæst- Gæst
Hun så stille på Kajika og sagde så med en meget blid stemme...
"Jeg kan ikke få ham tilbage.. men jeg kan sikre ham en sikker overgang til den næste verden... at han ikke kommer..." hun skævede til Ma'lakel for hun vidste at der højst sandsynligt ville komme en reaktion på hendes næste ord. "det forkerte sted hen..."
Hun ville ikke presse sig på og kiggede derfor bare ned på Velarian med et sørgmodigt blik. Hun ventede på Kajikas godkendelse før hun ville gøre noget ved ham. Kvinder i sorg har det med at reagere anderledes end de normalt ville...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Se på mig!!”
Med det lod han sværdet snurre rundt i hans håndflade som vidste han pludselig hvordan man håndterede det! De blå flammer fik hans grønne øjne til at virke mere overnaturligt lyse end de plejede at være. Han havde små rynker ved næsen og øjne, som var han et dyr der vredt stirrede på sin unge. Med de gennemborende rasende øjne løftede han sværdet op lige ud foran elveren ansigt og så lod han klingen gennnembore mørk elverens kranium! Så hjernemasse, blod og andet indmad, sprøjtede op!
,, Denne mand vidste absolut ikke hvem du var! Han havde skabt en fantasi ud fra hans ugengældte kærlighed til dig, en fantasi du som person aldrig ville have kunnet opfylde for ham! At begræde ham ville være det samme som at begræde en person der lige har spyttet dig i ansigtet, uanset hvad så kan en person der knap nok kan acceptere dig som du er, aldrig ALDRIG hævde at han elsker dig!! Du skal ikke have dårlig samvittighed, du skal ikke føle skyld, for du, dine handlinger var fuldstændig anderledes end hans forestillinger... han slog ikke sig selv ihjel for dig, han slog sig selv ihjel for ham selv!”
Derefter rettede hans øjne sig op på Kilia, lige så vrede som da han havde set ned på Kajika. Han strammede grebet om sværdet håndtag og drejede klingen rundt så der kom en knasende og slimet lyd:
,, Han kommer skam.. ”, knas. ,, Ikke...” slurp, squiz. ,, det forkerte sted hen!”
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
kajika tog sig for munden og man kunne se hvor meget hun var helt færdig, hele hendes krop rystede som om der var noget inde under hendes skind der ville ud, og hun så på Ma´lakel med de blanke blå øjne der beskrev hvor bange og angst hun var for det hele, som var hun en gidsel fange, hun rettede sig op med bene op under sig og tog om bene og nærmest vippede frem og tilbage og sagde med en nervøs stammende stemme"Ja.... jamen... Mester... ha... han har ret... jeg.... jeg har ændret mig jeg forfærdelig!! jeg fik ham til at dræbe sig selv!!!" tårene kom igen og en lille pive lyd kom frem, mens blodet fra hendes næse stille banede sig vej ned af hendes læber, hun tog sig tog næsen og vidste hun var for præsset og hovedet trykkede og hun fik dobbelt syn igen, hun var nærmest ved at ødelægge hele sin krop med at ryste så meget.
"Mester!! jeg.... jeg kan ikke mere jeg må væk.... jeg forfærdelig!! jeg fik ham til at dræbe sig selv... jeg et monster!! et ondt monster der ikke kan... styre bæstet i mig selv!!"
Gæst- Gæst
Selvom han ikke kunne hverken blande sig rigtigt eller vise sig i nogen form, havde Zanes åd fulgt med i begivenhederne.
Hans stemme var let at genkende, men det var som der var ekko på den da han talte til dem:
"Det er nok, Ma'lakel. Du må erkende når du tager fejl. Og i denne ting, tager du absolut fejl. Hold op med at skamfere min lillebrors lig, eller du vil fortryde det... Koncentrer dig om den mission du har givet dig selv din slimede lille snotklat! Og lad tøsen gøre hvad hun vil. Jeg kunne brække mig over dig..."
Da han havde sagt de sidste ord, forsvandt trykket fra dem, lige så pludseligt som det var kommet.
Gæst- Gæst
Da han så på hende med det blik.. det der fjentlige og rasende blik som han ikke havde brugt mod hende i flere år, havde hun lyst til at krybe ned i et hul og gemme sig!
Lyden af Velarians kranium som blev knust, twistet og ødelagt fik hendes mave til at slå knuder på sig selv og hun fik kvalme. Hendes højre hånd kom op til hendes mund og dækkede den i det hun kiggede væk. Hun tog en dyb indånding og rejste sig så trodsigt op, gik hen til Ma'lakel og satte hænderne i siden. Hun nåede lige at hæve en pegefinger og åbne munden inden følelsen af at blive presset hårdt ned mod jorden ramte dem alle.
Hvilken frygtelig fornemmelse! Hver en knogle i hendes midlertidige menneske krop føltes som om at de var ved at knække og stemmen fik det til at hyle for hendes øre! forbandede dæmoner og deres evige sjæle! I sit stille sind forbandede hun Zane langt væk men hun sagde det ikke højt. Da stemmen igen var væk så hun igen på Ma'lakel. Hendes isblå øjne udviste en sær form for irritation, skuffelse og vrede på samme tid. ikke noget man ville se ofte hos en Aspara!
"Ma'lakel! der var ingen grund til det der! INGEN! du opføre dig som et ustyrligt barn! styr din forbandede jalousi og dit magt begær og koncentrer dig! Du har noget du skal have gennemført men vi kommer squ ingen fucking steder hvis du ikke snart tager dig sammen og mander dig lidt op!!! hvad tænker du på?!"
Kilia var vred. Meget vred! vred over at han kunne gøre sådan mod Kajika. Vred over at han næsten havde sat hendes indre balance i kog. Vred over.. at han endnu engang havde tabt besindelsen over noget ganske lige gyldigt!!
Hun senkede sin hånd og foldede så armene foran sig i det hun så ned på hans lemlæstede hånd og gav et kort nik imod den.
"skal jeg så ordne det der eller hvad..?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sendte et lynede blik imod hende og det så ud som om han seriøst ville slå hende, eller i hvert fald ville nedgøre hende og banke hendes selvtillid til jorden med intet andet end ord. Men han gjorde det ikke. Hans flammer falmede og lagde sig som et lille lag over den venstre arm imens han vendte den sårede arm imod hende og så væk. Om det var i skam eller væmmelse over at glo på deres ansigt var ikke til at regne ud, men han så i hvert fald væk fra både Kilia og Dådyret. Han skulle falde ned igen efter at have været oppe i det røde fælt. Han tvang sig selv til at trække vejret lige så stille men hans vejrtrækning blev hurtigt hakkene fordi at det krævede så meget af ham ikke at gå amok på Asparaen det øjeblik hun rørte ham.
Han havde en mission det var rigtig, men han var ikke villig til at krybe som en skøde hund endnu overfor Zane. Han var endnu ikke blevet ”trænet” af den person han havde udset sig for at være sin herre. Og hvilket helvede den mørk elver også ville få med at disciplinere ham hvis det overhovedet ville lykkes.
Gæst- Gæst
Hun strakte sine hænder frem og placerede dem på Malakels dårlige arm hvor efter hun undersøgte såret. Da Kajika tog fat i hans trøje skulede hun lidt af hende men fortsatte ellers med at undersøge hans afhuggede hånd og mumlede så.
"Det kommer ikke til at være helt smertefrit denne gang... bæst.."
Det sidste ord hun sagde blev efterfulgt af et let fnis. Hun havde ikke kaldt ham det i et stykke tid. Hun fortrød virkelig hendes vredes udbrud. og forstod det heller ikke helt..
Hun tog fat om hans afhuggede hånd og satte den der hvor den hørte til. Og så gik hun ellers igang. Stille. Uden et ord mere gav hun sig til at heale hans hånd på plads igen. vand som var nær hans egen krops temperatur piblede ud fra hendes fingre og håndflader og lagde sig som et tyndt og gennemsigtigt lag ekstra hud over hans arm og hans sår. Det trængte ind igennem hans hud og sår og begyndte at heale hans skader indefra. Det ville gøre afsindigt ondt og svige som bare fanden. Et hvert almindeligt væsen ville have vredet sig i smerte over denne slags healinger men Kilia vidste godt at Ma'lakel ville kunne bide det i sig.. om ikk andet med lidt besvær men han ville ikke lade nogen se at han led.
Langsomt begyndte vandet på hans arm at blive en gennemsigtig rød farve, som fortyndet blod og såret omkring der hvor hånden/armen var blevet hugget af begyndte lige så langsomt at forsvinde, som når du vidsker en blyantsstreg ud med et viskelæder forsvandt såret lidt efter lidt og til sidst ville det være helt væk. Vandet blev derefter til den samme farve som hans blå flammer og snart forvandlede de sig da også til blå flammer som dansede langs hans arm. Dette var et tegn på at healingen var vellykket og gennemført. Vandet havde sluttet sig til hans gener og omdannet sig selv til en del af hans flammer.
Kilia smilede lidt og så, så op på Ma'lakel igen, eller Bæst som hun nogle gange kaldte ham.
Hun holdt stadig let om hans hånd og undersøgte den så igen for at være helt sikker på at alt var som det skulle.
"prøv om du kan bevæge dine fingre..." sagde hun med sin sædvanlige venlige og blide stemme. Hun skulle være sikker på at senerne og musklerne inden i armen var vokset ordentligt sammen.
Gæst- Gæst
Så vendte han blikket imod Dådyret, hans øjne forvandlede sig til sten. Hårde, kolde, som så han på hende med foragt og væmmelse. Med en mørk stemme spurgte han på en mærkelig retorisk måde:
,, Du har tjent to herrer...”
Kajika begyndte stille at gå sin vej i det han sikkert ikke ville gør noget for at lade hende blive som han ellers havde plejet at gøre før hans lille vredes udbrud i hans hus hvor han sagde han aldrig ville se hende mere, hun vendte sig stille mod ham og sagde"og du skal nok aldrig få mig af! se jeg vil!! overhovedet ikke se dig!! mere dit Monster!!! dit uhyre!!... og jeg har aldrig været din ting! aldrig... jeg ikke ligeså dum som alle andre piger, og jeg bad aldrig om at de drenge skulle forelske sig i mig! så du kan selv fra nu af være en stik-i-rend dreng! for dine tøser.... undtagen Kilia men stadig!!"
kajika ville nødig såre kilia og håbede inderligt hun holdte sig ude af denne diskution efter som den var utrolig personlig.... og omhandlet meget nogen aftner før dette skete...
Gæst- Gæst
For at vise lidt respekt tog hun et lille skridt væk fra Ma'lakels synsvidde så hun ikke stod i vejen for både Ma'lakel og Kajika mens de skændedes.
Hun foldede blidt sine hænder foran sig og så til mens det ny opståede drama udspillede sig.
Gæst- Gæst
,, Er det det du ønsker... at være fri fra mig?!”
Det var ikke til at tage fejl af, hvad han gjorde nu af hang udelukkende af hendes svar!
"så jeg ville kontrollere bæstet jeg ville fjerne vreden, så jeg spurgte Kuja... men han kunne ikke hjælpe hvordan skulle en engel kunne hjælpe med sådan en vrede, en dæmon består af!!!, og jeg turde ikke spørge dig og jeg ville heller ikke fordi i mine øjne... var du det væreste jeg nogen sinde havde været ude for!!..." kajika sank en klump og sagde med hovedet let på skrå og gik ned i knæ"så jeg fandt... set en ægte fuld kaos dæmon, spurgte ham til råds angående vreden og han ville hjælpe mig sagde han.... men han løg jeg skulle finde oplysninger til ham angående denne verden intet andet, men da jeg fandt ud af han troede jeg var hans slave.... ville jeg stikke af" hun knugede sine hænder nu og piv lidt af smerten i brystet og siden indvendigt...
hun havde hænderne knuget mod jorden nu og så ikke op men der kom tåre nu"Jeg ville!! flygte jeg sagdde, at aftalen var omme og han ikke var min herre mere, men du var. han sagde han ville skade dig så jeg slog ham, jeg angreb ham på grund af jeg netop ikke kan styre min vrede bagefter stak jeg af.... men han fik fat i mig og..... og... han .... han"hun tog venstre hånd for ansigtet og hun blev normal og så sagde hun det til ham foran Set og kilia og Zane´s nuværende ånd og ma´lakel"Så voldtog han mig.... han slog mig og voldtog mig og vis jeg skrig ville han skære min tunge af.... han brugte sin styrke og jeg kunne intet gør.... og jeg prøvede at slippe men det var umuligt... og det eneste jeg kunne tænke på da jeg ville bryde den deal med ham var... det du sagde... at jeg ikke kunne styre bæstet men kunne lære at leve med det... uden at kontrollere det... du så selv hvordan jeg var på gaden... ham manden... jeg ville gør alt for sådan noget ikke ville ske igen!! alt for jeg ikke gik i udbrud!! okay..." hun lukkede øjnene nu og hele hendes krop rystede af de forfærdelig minder om set... hvad han havde gjordt... hun sagde stille"så ja efter alt dette... så ønsker jeg mig intet men slip mig fri fat bæstet inde i mig selv jeg vil ikke ha det mere!! ´Ma´lakel!!!"
Gæst- Gæst
"Ma'lakel. Når to brødre af D'tarion klanen bliver så tæt som Velarian og jeg var da vi var små, så laver man nogle gange et løfte til hinanden. Mit løfte til Velarian angår egentlig ikke dig... men alligevel. Jeg svor at hvis han nogensinde døde, ville jeg hævne mig på alt hvad han ville have hævnet sig på, og jeg svor også at jeg ville beskytte én af de ting han havde kært. Det lyfte kan jeg aldrig bryde, for det er en blod-ed. Genopliv mig Ma'lakel, så jeg kan slagte den lille fnatmide til Set... og til gengæld vil jeg træne dig og lære dig at blive mægtig... i sandhed mægtig."
Stemmen døde hen igen, men Ma'lakel ville nu kunne fornemme at Zane faktisk var til stede.
Gæst- Gæst
Lad være med at få mig til at føle...!! LAD VÆRE!!
Han ville ikke mere! Han gik forud, hurtigere end man skulle tro det var muligt, alt imens han hørte en stemme i hans hoved. En kold stemme han vidste var Zane, som tilbød. Tilbød det han for alt i verden bare måtte have; MAGT! Flere kræfter, mere styrke, han måtte væk fra den menneskelige halvdel! Væk, så dejlig langt væk. Han faldt på knæ foran Kajika så de sad overfor hinanden. Hans hænder rystede, i frygt, udelukkende frygt men han førte dem alligevel op og satte dem fast på hendes kinder. Han tvang hendes ansigt til at se på hans, og hans ansigtet, det ansigtet var et ansigt der bestemt ikke var Ma'lakels. Hans øjne var blodsprængte og duggede af våde tårer der lige hang i øjenkrogen, som var denne del af Ma'lakel virkelig ved at bryde sammen fuldstændig, gå under, blive revet itu! Det var ikke Ma'lakel, det var den del der var blevet ”vanquished” udryddet, og gud hvor passede det ord på hvordan han så ud. Hans øjne der førhen ville se på en med en skræmmende morderiske intentioner, tiggede, bad en om at redde ham, om at tage noget fra ham så han kunne falde ned igen. Men det var sikkert ikke til at finde ud af for Dådyret som han så på. Hun havde vækket et monster der var så meget mere grimt og forvreden end det der bare var den normale bæst Ma'lakel. Noget der simpelthen var så komplet ude af balance at det aldrig nogensinde ville kunne finde tilbage til det han/det var før. Han hamrede nærmest panden imod hendes imens han råbte af sine lungers fulde kraft, som afhang hans liv af det:
,, Du, skabning! Jeg vil ikke vide af dig! Må den jord du træder på brænde under dig, må det mad du spiser blive til gift i din mund. Jeg nægter dig min kærlighed, min trøst, og mine kræfter! Jeg kaster dig fra mig, fra denne dag og til den dag dit liv ophøre; thi nu er du ikke længere en del af mig!”.
Med det ville Dådyret føle en smerte der var lige så gennemtrængende smertefuld som den i asien da han tog hendes engle sige, og nu blev alt hvad der var dæmon i hende trykket ud af hende og hendes engle side fik lov at træde frem igen. Den fik lov at leve!
Kajika rødmede let og i det han hamrede sin pande ind i hendes lukkede hun øjnene sammen af en lille prikkende smerte og så på ham i det han sagde ordene og lukkede øjnene helt sammen og man kunne se en enkel tåre falde til jorden.... som var den kommet fra det blå som en regn dråbe eller en perle fra en halskæde...
Kajika tog sig til hjertet i det hun bed sig i underlæben for ikke at skrige og så på ma´lakel helt knust, hun ville bare væk nu hun ville ikke ende med at ligge her foran ham med smerter... så hun stødte hånden mod jorden og så......
Så løb hun sin vej, væk fra ham, væk fra alle minderne, med tårene trillende ned af kinderne og hånden på hjertet og i det hun var lang nok væk fra ham kunne man høre et skrig i horisonten...... øre døvende og lidende
Gæst- Gæst
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Come to the Dark Side..
» We all have a dark side.
» The awakening of a monster (Autumn).
» The rat and the prince //privat - fortsat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus