Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Natten falder på Zero!? - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Natten falder på Zero!?

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Natten falder på Zero!? - Page 5 Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:04

Hendes øjne blev alt for store da han kyssed hende.. "Regl 1: Ikke kysse mig" sagde hun og klappede let på pladsen ved siden af sig. HUn bad ham at sætte sig ned igen. Hun satte sig op.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:08

han så på hende og grinte lidt "ja du må kysse mig men jeg må ikke kysse dig" sagde han og satte sig ned ved siden af hende og smilede "der er altså noget som ikke helt passer sammen" han smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:11

Hun rakte tunge, "Jeg gjorde det jo kun fordi jeg ikke kunne få dig til at blive, " sgade hun og prikkede ham blidt på næsetippen. "" 2 regl: det hjælper ikke at blive liderlig" sagde hun og rakte tuge af ham, med et sødt grin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:12

han grinte "det er sgu for sent" sagde han og så mod sit underliv med et grin selvom han havde hængerøvs bukser kunne man se den bulle han grinte lidt af den og tog fat i hendes hånd for sjov og lod langsomt hånden hen mod hans stive p** mens han grinte det var kun for at drille hende lidt han slap lidt før hun nåede den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:14

"e´j.. din drille pind" sagde hun og puffede til ham.
Med et grin. Hun rakte kort tunge af ham mens hun grinte. Hun kastede sig bag over i sandet, og lanede blødt i det. Hun grinede kært da snadet stod op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:17

han lagde sig ved siden af hende og så på himlen "hej på den anden side havde jeg den største lyst til at tvinge dig til at røre den men jeg drillede kun så jeg slap dig jo" han så på hende med et smil "men jeg har den største lyst til dig lige nu" han så på himlen igen "men jeg kan jo ikke forføre dig" sagde han trist

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:23

"Nej og det er vist også meget godt" sagde hun og lagde hænderne på hendes mave.
Hun lukkede kort hendes øjne, og nød solen mod hendes ansigt.
Sne sne sne.. Kom hun igen til at tænke på men desvære kunne han ikke tåle sne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:34

han så på hende "hvad er der galt med jeg ikke kan tåle sne" spurte han roligt og smilede mens han så hende i øjne og agede hende på kinden han lagde en hånd under hendes arme på hendes mave og nussede den lidt "det er vel okay ikk" spurte han roligt og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:36

"Det er ikke at du ikke kan tåle sne men har bare llyst til at fjolle rundt i sneen" smilede hun kært og kiggede på ham.. "Ikke på min mave, det bliver for `kæreste´ agtig" Mumlede hun og kiggede kort på himlen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:37

han så trist på hende "hvor kan jeg så age dig" spurte han og nussede videre lidt fordi han gerne ville nusse noget indtil han havde fået et nyt sted

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:40

"Det ved jeg da ikke" sagde hun og rullede om på maven. Hun rejste sig kort.. "Undskyld mig lige et øje blik" smilede hun kært. Hun løb ud i vandet og kastede sig ud i en stor bølge.. Hun smilede imens den store bølge begravede alt i vandet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:42

han så trist mod det *gid jeg kunne have det sjovt sammen med hende* tænkte han trist og ked mens han satte sig op og så på hende lege i vandet *hvorfor skal det være så ondt* han kom i tanke om noget og rejste sig op han strakte sine arme ud 1 kugle kom i hver hånd en sort og en rød den røde lagde han på jorden den sorte tog han ind i sig igen og derefter løb han ud i vandet uden at ætse op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:45

Hun dykkede kort neden under vandet. Det var så dejligt når vandet var stort og vildt. Hun smilede da hun kom op til over fladen. Hun tørte langsomt vand væk fra øjnene. Hun havde ikke set ham fordi hun havde så meget vand i øjnene. Hun elskede vand og sne-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:48

han kom hen og tog fat om maven på hende bagfra "gæt hvem" sagde han og drejede rundt med hende før han satte hende ned igen og så på hende "jeg tog bare lige min ildside ud af mig og beholdte kaos så kan jeg være i vandet og i sne" han blinkede til hende og pegede på kuglen på stranden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:51

Hun kiggede lettere overrasket på ham.. "Kan man det?" hun så undrede ud men smatidig glad."Så kan vi svømme" smilede hun og krammede ham let, med et smil.
Hun kiggede kært og betragtede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:55

han rystede på hovedet "jeg kan ikke svømme men jeg er lære nem" sagde han faktisk kunne han godt svømme han var faktisk virkelig go til det men ville snyde hende han gjorder sig klar til at svømme "er det sådan her man gør" spurte han uden at svømme nogen steder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:57

"Du kan godt svømme blærerøv" grinede hun ogb svømmede ud mod en stor bølge. hUN lod sig let flyve ind i den store bølge den var mega stor næsten alt for stor. Hun smilede kært og lod sig let glide iigennem den. Hun smilede og ventede kort ppå ham, med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:59

han svømmede først langsomt afsted men så pludselig svømmede han meget hurtigt og simpel hen borede sig gennem bølgen som var det papir han kom ud af bølgen lige foran hende omfavnede hende så de begge ville falde ned i vandet han lagde hende ovenpå sig og flød afsted vandet var pludselig ret roligt de var langt ude allerede de flød bare hun lå ovenpå ham han smilede bare

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:01

"ømm...Hvad har du gang i" grinede hun kært og kiggede ham i øjnene.
Hun rystede kort på hovedet, først står man og venter på ham og pludselig flyder man rundt. Hun smilede kært og sprøjtedee lidt vand på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:04

han grinte af det "kys mig" sagde han og sorte reb kom frem fra hans ryg og bandt hende hårdt fast så hun intet andet valg havde end at flyde på ham han smilede "lige nu lige her lige på munden eller jeg kalder på min ild energi" han grinte lidt over hans trussel var lam men den var farlig alligevel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:06

"JA og du prøver at tvinge mig men nææh.. nej... Jeg tror vist løven (HAM) er forelsket i lammet (Hende)" sagde hun med et tomt blik. Hun kiggede ham blot i øjnene, med et ådsvagt blik. "Du er vel godt nok barnlig" mumlede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:11

han grinte "vis det kan få dig til at kysse mig ja vis ikke så" han svang rundt så hun lå nederst han blev tung som en sten så hun blev tvunget under vand kort før han drejede rundt igen og blev let mens han smilede "kys mig så eller osse kysser jeg bare dig" han smilede ondt men osse lidt flovt over hun havde opdaget hvad der var med alt det her

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:13

Hun holdte vejret under vandet. "Nårr.. så det var rigtigt? og nej jeg kysser dig ikke!" sagde hun bestemt og ligeglad med hans trussel. Hun kunne ikke rigtig gøre andet end at blive liggede så hun gav sig til at kigge på fisk i vandet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:14

han så på hende "hvorfor ikke" spurte han roligt han knipsede og den røde kugle kom frem i hans hånd "vis den rør vandet dør jeg" han smilede ondt og så på hende med et kærligt blik "jeg tror lammet er forelsket i løven" sagde han roligt og smilede mens han så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:16

"Nej der tager du så fejl.. lammet er måske forelsket i en anden" sagde hun ligeglad og ignorede hans ildkkugle. DEt måtte hans selv om. Hun kunne jo ikke gøre for hvis han vagte at dræbe sige selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum