Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Natten falder på Zero!? - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Natten falder på Zero!?

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Natten falder på Zero!? - Page 3 Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:24

Hun nikkedee kort... "Men helllere sne" sagde hun kort og smilede.. Hun elskede sne.. SNE SNE SNE var det bedste vejr, når man havde brug for at tænke. deet var det bedste når det var helt tykt, altså sneen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:29

han gøs "sne ad det er frosent vand bare sne rør mig ætser jeg op" sagde han og smilede "men så rejser jeg til de varme lande mens det sner her" han så mod himlen "der er smukt i himlen" han så på hende "men vis du gik derop ville du være det smukkeste" han smilede han prøvede ikk at charme hende bare sige at hun var virkelig smuk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:33

Hun sukkede og rystede kort på hovedet.. "Nu gør du det igen!" sagdde hun bestemt. Og lod hendes blik betragte fuglen. Hun smilede kært, og kørte en hånd gennem håret. Hun kiggede kort på ham, før hun igen vendte blikket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:36

han så mod himlen "det var en kompliment intet andet jeg har fundet ud af at du ikk er sådan en type som falder for sådan en ussel type som mig" sagde han trist og så ud mod vandet han rejste sig og steg ud af bilen han gik ned på stranden og gik langsomt direkte hen mod vandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:39

efter han var gået mumlede hun lidt "ussel og ussel er han ikke bare en dreng?" mumlede hun kort og stille, før hun betrgtede ham, gå nede ved strranden. Hun sukkede kort og kørte igen hendes hånd, blidt gennem håret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:43

han nåede vand kanten og stod stille vandet ramte hans fødder og de ætsede lidt op så forsvandt vandet igen ned og kom op igen ætsede lidt mere af hans fødder og sådan blev det ved han syntes det gjorder pisse ondt men ville bare stå der om en time ville han være ætset op vidste han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:50

Hun sprang ud af bilen og forvandlede sig hurtigt. Hun kunne nemlig løbe meget hurtigere når hun var i den skikkelse.. hvad fanden lavede han? Hun nåede ned til ham. Hun spran g hen mod ham og væltede ham hen på den tøre sand. Hun var nu i hendes normale skikkelse som vra væltet oven i ham.. "Er du syg i hovedet" røg der ud af hende mens hun kiggede ham i øjjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:52

han så ligeglad tilbage "flyt dig medmindre du enden vil kysse mig" sagde han koldt og så hende direkte i øjne med et ligeglad blik hans hånd blev dækket af ild parat til at skubbe hende væk med det vis hun ikke ville flytte sig han vidste hun aldrig ville kysse ham hvorfor kysse en ussel dreng som ham? hvorfor kysse ham når hun simpel hen havde BANKET ind i hans hovede at hun ikk var interesseret? sådan var det bare

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:59

Hun kiggede ondt på ham.. "Hvis jeg kysser dig stopper du så med at skade dig selv?" spurte hun og kiggede stadig ham i øjnene. Han ville nok ikke kunne skade hende med ild når hun selv kunne styre sneen. Huun kiggede ham kort i øjnene, før hun ventede på svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:03

han så på hende "måske" sagde han med et drillende smil "men tør du virkelig" han kendte piger ret nok til at de fleste ikk ville kysse ham medmindre han forførte dem først hende her var anderledes "ser du et kys er intet der skal virkelig være lyst i kysset der skal være trang efter mig ellers er det ikk sikkert jeg holder op"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:05

"Fint" sagde hun og pressede hendes læber mod hans, bare han stoppede med aat gøre skade på sig selv. Hun ville gøre det for hans skyld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:08

han holdt kysset han kunne ikk fatte han virkelig kyssede hende han syntes der manglede noget men kyssede alligevel videre han lagde armene om hende og agede hende på ryggen blidt og forførende mens han bare nød kysset

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:12

Hun slap hans læber "Tilfreds?!" spurte hun med et bedede blik. Hun kiggede ham kort i øjnene. Hun lagde ikke mærke til at hans nussede hendes ryg. Hendes kinder, var stadig små røde. Men kun meget lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:14

han så på hende "kunne du selv li det kys" spurte han roligt for at vide om det bare var et skudt kys eller om der var noget i kysset mens han nussede hendes ryg videre og så hende i øjne med et lille smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:26

Hun smielde kært.. "det kilede let i maven.." hun rødmede let i kinderne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:29

han kyssede hende på den ene røde kind "jeg syntes det var fantastisk" hviskede han ind i hendes øre og tog hende blidt på røven og nussede hendes ryg videre "kan vi ikke blive lidt i denne stilling bebe" bedte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:34

Hun bed sig let i læben "Ikk! tag mig på røven!" sagde hun og bed sig hårdt i læben. Hun haede at folk skulle tage hende på røven. Hun bblev så vred af det, men hun vidste ikke hvorfor?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:42

han smilede og kyssede hende en gang mere "undskyld" sagde han roligt og smilede mens han så hende i øjne "må jeg ikk nok det er sådan en dejlig røv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 18:27

hun rejste sig og baggede bag ud "det..det var kun <ET kys<" sagde hun vredt

//Sorry skulle spise!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 18:44

han så på hende han rejste sig "kun et kys? ja så et skudt kys okay" sagde han roligt og gik mod vandet igen

//skulle jeg osse lige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 18:48

Hun nåede at puffe ham væk inden han kom hen til vandet.. "Du må ikk!" sagde hunog satte sig oven på hans mave for at holde ham så han ikke kunne skade sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 18:50

han grinte "vis jeg ville have et skudt kys ville jeg være gået på en bar" sagde han roligt og fik røde øjne hans styrke voksede og han løftede hende op og satte hende forsigtigt ved siden af mens han gik mod vandet "et skudt kys vis jeg ville have sådan et ville jeg været gået på en bar og scorede en eller anden tilfældig pige" mumlede han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 18:54

Du må ikke skade dif selv!" sagde hun hårdt og puffede ham væk igen.. hun lukkede kort hendes øjne og pressede hendes læber mod hans, for at få ham til at blive og ikke dræbe sig selv igen.. Hun ville ikke have at han blev såret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 18:56

han nød kysset denne gang agede han hende bare på ryggen uden at røre hendes røv han stoppede efter lidt tid "var det osse bare et skudt kys eller hvad" spurte han roligt men var lidt sur over at han ikke måtte skade sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 18:58

"Du må ikke skad dig selv" sagde hun.. Det var det enste hun kunne sige. Hun ville ikke se ham skade sig selv begrund af hende, men hun kunne ikke holde det ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum