Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Natten falder på Zero!? - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Natten falder på Zero!?

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Natten falder på Zero!? - Page 4 Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 19:00

han så på hende "svar" sagde han roligt hårdt og fast mens han agede hende blidt på ryggen han tog hende på røven for at få hende til at flytte sig fordi han ville hen til vandet han var kun et par meter væk han kunne ikk nå vandet men vis hun flyttede sig kunne han bare rulle derhen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 19:32

Hun blev siddedde hun kunne føle hans plan.. "Jeg ved det ikke" mumlede hun.
Hun stirede ham i øjnene. un gjorde sig en smule tungere, men ikke meget mere kunne hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 19:34

han smækkede hende på røven "du kan ikke klare det snart går du af mig og så ligger jeg i vandet" sagde han roligt han vidste hun havde regnet planen ud "vis du hader at blive taget på røven hvad så med dette" han tog den anden hånd og tog hende på underlivet med et ondt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 19:36

Hun bed sig i læben.. "Rør MIG IKKE!" Hvæsede hun..
Hendes øjne fik sorte mærker, og blev kolde. Hun kunne bide hovedet af hhm. Hvis ikke det var for hendes vilje styrke. Hendes vrede boblede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 19:40

han grinte bare "hvorfor" spurte han roligt "hvad vis jeg sagde jeg ikke ville have du sad på mig så jeg kunne hoppe i vandet ville du så flytte dig" han begyndte at age hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 19:42

Hun gav ham en lussing, hendes tænder blev skrappe. Hun forvandlede sig til hendes leopard skikkelse, hun hvæssede igen af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:05

han grinte og skubbede hende væk som leopard skikkelse var hun meget lettere end normal han hoppede afsted mod vandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:06

Hun knurrede let, op blev normal igen.. "HVIS DU ER UUDE PÅ AT SLÅ DIG SELV IHJEL SÅ VIL JEG IKKE STOPPE DIG!" råbte hun og satte i løb væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:07

han så efter hende og gik lidt tættere på "JEG HAR TÆNKT MIG AT STOPPE MEN JEG KAN IKKE" råbte han tilbage og trådte ud i vandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:24

hun løb og løb.. Hun stoppede ikke, eller vendte sig om. Nej hun løb bare, i verede over den idiot han var. HUn lod langsomt at sætte farten op hun løb i hendes mennske skikkelse. Hun tørte blidt en tåre væk, og løb bare alt hvad hun kunne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:26

en stor flamme kom frem foran hende hun ville sikkert få et chok og falde Zero stod inde i den hans fødder var lidt ætsede men ikke meget "hvorfor græder du" spurte han roligt og så på hende imens hans øjne var lidt røde stadig han lavede store sorte flammer i en ring rundt om dem vis hun rørte dem ville det føles som knive blev stukket op som om flammerne var flyvende knive

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:28

"lad mig være" hvæsede hun. Hun ville ikke snakke med ham.. "LAD mig komme oud! " hvæsede hun og gik hen mod en af flammerne.. Hun tårene trillede da hun prøvede at komme ud. "LAD MIG VÆRE" sagde hun hårdt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:34

han hev hende ned på jorden og holdt hende nede "slap af" sagde han rolig men hun blev sikkert ved og så ville han råbe "SLAP AF DIN IDIOT TROR DU DET ER SJOVT DET HER TROR DU DET ER SJOVT AT ØNSKE SIG DØD" han slap hende derefter og krummede sig sammen lidt væk fra ham mens han så på jorden han kunne ikke græde men han ville nok græde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:36

Hun satte sig "TROR DU IKKE OGSÅ JEG HAR ØNSKET MIG DØD TUSIDE GANGE! AT MISTE HELE ENS LIV GØR DET IKKE LETTRE" råbte hun igen. HEndes øjne skinnede, stadig med uskyldighed,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:38

han så på hende "du har kun levet 18 år du har ikke set nær så meget som jeg har igennem mine 12010 år" sagde han hårdt tilbage og så på hende meget roligt "jeg har set min familie dø for foden af mig jeg har set mine brødre dø jeg har været tortureret jeg er blevet kastet ud fra den ene by efter den anden fordi jeg var 'unormal'"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:40

"JEg har også set min familie dø! Jeg er blevet holdt uden for af alle! Jeg er altid blevet kaldt mærkelig, fordi jeg har klaret mig selv siden jeg var seks. " sagde hun vredt, hun havde mest lyst til at gå sin vej, men kunne ikke hun var for svag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:44

han så på hende "du har intet set INTET" råbte han og rejste sig hurtigt op "DU HAR INTET SET FOR DIN FAMILIE DØDE MENS DU VAR LILLE HELE MIN FAMILIE BLEV TORTURERET TIL DØDE LIGE FORAN MIG MENS JEG VAR MENNESKE OG KUN 18 ÅR GAMMEL" han faldt sammen igen "jeg så dem lide til de døde derefter var det min tur jeg døde men lavede en pagt med djævlen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:46

Hun stirrede på ham.. "Minder ligger i hukomelsen" sgade hun roligt. Hun kravlede hn til ham og aede stille hans ryg. "ROlig nu" sgade hun og nussede ham stille på ryggen.
Hun kunne tydeligt se hans mindeer, og hendes egne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:48

han så på hende der var mange minder minder om kampe han havde stået i midten i og set hans kampsvenne dø rundt om ham det var i middelalderen der var alle mulige minder om død og ødelæggelse det var det eneste han kunne huske kun de dårlige minder mere kunne han ikke huske

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:50

Hun satte sig i hans skød og nussede sig op af ham.. hUN kunne ikke lide hans minder. Hun så dem som om hun selvv var der. Hun lukkede let hendes øjne, men så dem stadig. Hun bed sig lidt efter i læben, og gemte hendes ansigt selvom det ikke virkede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:52

han så på hende "lad vær med at se mine minder du vil blive sindssyg til sidst" sagde han roligt og tømte sit hovede for alle andre tanker han måtte finde noget andet at tænke på men det blev hvor smuk hun var det tændte ham og hans p** rejste sig langsomt hun kunne sikkert allerede mærke den desværre han ville ikke have hende til at hoppe væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:55

Hun skyndte sig at hoppe væk, med et sæt. Hun lagde sig i sandet oog lukkede øjnene, for sat smide minderne væk, og ud af hendes hoved. Hun bed sig let i læben. Hun mærkede sandet ruge bund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:57

han kravlede hen og lagde sig foran hende "undskyld men den har sit eget liv" sagde han og grinte lidt mens han smilede lidt han var lidt gladere men lidt irriteret over hun hoppede af men det var irritation på sig selv fordi han var sådan et liderlig dumt svin

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:59

Hun smilede kort. Hendes øjenlåg var hvide som sne, ligesom hendes hud, men de var lysere. Hun åbnede kort hendes øjne og kiggede på ham.. "Så meget kan jeg vel heller ikke tænde dig" sagde hun og lagde hovedet let på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:01

han smilede "åhhh jo du kan" sagde han og så hende i øjne han rykkede lidt tættere på stadig med dyb øjenkontakt han bukkede sig frem og kyssede hende kort på munden før han rejste sig før hun ville blive sur på at han kyssede hende han havde ikke den mindste tro til hun ville be ham om at blive liggende

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum