Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Natten falder på Zero!? - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Natten falder på Zero!?

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Natten falder på Zero!? - Page 2 Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:58

Hun satte sig ind da døren åbnede.. "Hvad mener du med føre til noget?" spurte hun undrede og kiggede kort på ham. Hun kiggede lidt rundt, det var vist første gang hun sad i en bil. Hun smilede kort og kiggede kort og betragtede på alle dimserne i bilen. Hun smilede kort og kiggede på kanpperne.

//Tillykke ^^ ses! xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:00

han smilte "prøv du bare løs" sagde han og bakkede hen på stranden han stoppede så de sad med snuden mod stranden med en flot udsigt over stranden han startede noget rolig romantisk musik bare for sjov og så på hende med et smil "føre til noget bare" sagde han som svar på hendes spørgsmål

//skrives^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:07

Hun lagde hovedet let på skrå.. "Bedre forklaring?" spurte hun med hovedet let på skrå. Hun betragtede ham kort. "Må jeg godt finde noget bedre musik?" spurte hun hentydende til at det var for romantisk musik som satte til at spille. Hun ventede dog lidt på hans svar, mens hun lagde hovedet let på skrå. Hun sukkede let før hun kiggede på himlen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 20:16

han smilede "vis du sætter dig op på mit skød må du gerne finde noget andet musik" sagde han og smilede mens han så ud over stranden "der er smukt ikk" spurte han og smilede til hende mens han ventede på hun valgte mellem at høre det musik eller sætte sig op på hans skød hans p** var stiv så vis hun satte sig ville hun sikkert mærke den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 20:18

Hun lagde armene over kors.. "Jeg vil sidde her.. Men gider ikke høre det lort musik, for at sige det lige ud" sagde hun kort og nikkede. Hun kiggede ned på stranden, der var en måge, som overfaldte en anden måge... "Stakkels fugl" sagde hun bekymret og skyndte sig ud af bilen. Hun ville ned og få den, til at lade være med at bide den anden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 20:21

døren var låst Zero var allerede forsvundet derned de fik sådan et chok de fløj hver sin vej derefter kom han frem på sin plads igen han smilede og skruede mere op for musikken "så må du finde dig i denne her slags musik" sagde han roligt og så på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 20:25

Hun sukkede og rystede kort på hovedet.. "vil du låse døren op tak.. Jeg kan ikke få luft!" sagde hun kort. Hun kunne ikke lide at være i sådan en tæt bil. Hun var van´til den rene luft.. Hun vendete på at han ville åbne dørene.. "Hvorfor skal vi høre den slags musik?" spurte hun irettret..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 20:29

han rystede opgivende på hovedet og låste døren op han slukkede musikken og slukkede motoren han lænede sig tilbage og så lidt irriteret over søen han ventede nærmest på hun ville gå ud af bilen og gå sin vej hvad fanden skulle han gøre for at imponere denne pige han havde prøvet næsten alt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 20:32

Hun gik ud af døren og satte sig nede på jorden.. Hun sad på en skant ned til vandet. Hun gyngede let med hendes ben ud over skranten. HUn smilede og kiggede kort ned. Hun smilede i det hun kunne se fiskene svømme rundt. Hun smilede kært og betrragtede den.. Hun puffede let noget af hendes hår til side.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 21:32

han blev siddende i bilen og så rundt han startede motoren men vidste ikk hvorfor han fandt noget tyggegummi i handskerummet og tog et stykke han så trist rundt hva fanden skulle han gøre? han håbede på et tegn om hvad han skulle gøre han så sig meget grundigt om for bare det mindste tegn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 21:34

Hun smilede kært da en fugl, fløj hen og satte sig ved hende.. Hun strøg den let over ryggen. Hun smilede igen og nussede den bare i lidt tid. Hun kiggede kort og betragtede på den. Den var stor smuk, og hvid. Den lignede en freds due, bare at den var lidt støre. Hun smilede kært og nussede den igen. Hendes svage punkt var dyr. Hun havde altid haft det sådan. Hun kiggede over på bilen da han tændte den, men vendte hovedet lidt efter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 21:38

han så på hende og slukkede motoren igen hvordan fanden kunne han imponere hende med dyr? han var jo ikk en dyre elsker han vidste dårligt nok mere end de grundlæggende arter som løver tiger edderkopper osv mere vidste han ikk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 21:43

Hun smilede kært til den store smukke fugl. sikke et smukt væsen, andre fugle var ikke lige så smukke som den. Hun strøg den igen let over fjerne. Før hun trak hendes be til sig. Hun smilede kort til den, den fløj kort tid efter. Hun rejste sig og børstede lidt jord af sig før. Hun kiggede ned i den mørke hav-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 21:53

han steg af og gik hen til hende han agede hende på ryggen "den var smuk" sagde han og så på hende "men du er smukkere" han kyssede hende på kinden før han slap hende og gik ned på stranden for at gå en tur ved vandkanten mens han gøs lidt han ville blive skadet vis vandet ramte ham sådan var det med de fleste Dæmoner

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 21:56

Hun rødmede svagt.. "Tak" sagde hun stille, og så ham gå ned til vandet... Skraten var høj, men man ville godt kunne springe ud over den og lande i vandet. Hun tog ehndes sko, jakke, og strømper af.. Hun havde kun hendes strop trøje og hendes jeans på hun løb hen mod skranten og hoppede ud over den. Luften blafrede i hendes hår. Hun ramte vandet..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:16

Zero blev ramt af lidt vand hans hud ætsede langsomt op indtil han nåede at tørre det af han havde store smerter men viste ingen tegn på smerte han gik hen til bilen og satte sig ind i den mens han tjekkede hans hånd som var der som vandet havde ramt han tjekkede for alt virkede som det skulle

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:20

Hun dukkede op ved hav over fladen. Hun sukkede kort og svømmede ind til land. Hun blev i hendes dyre skikkelse og rullede sig i snadet indtil hun var tøt. Hun satte i løb op mod skranten stadig var hun i dyre skikkelsen. Hun smilede kort, med hendes hvide tænder. Hun sprang hen og blev hendes normale skikkelse. Hun var nu tør og tog hendes jakke og sko på igen. Hun smilede til ham.. Hun gik hen til døren, "Må jeg sætte mig ind?" spurte hun kært..

//Må logge >.<

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:26

han trak på skulderen "ja det må du gerne" sagde han og undersøgte nogle sorte mærker som var kommet der hvor vandet havde ramt ham "var det dejligt at være i vandet" spurte han han tog en handske på og så på hende med et smil som om alt var normalt handsken dækkede de sorte mærker og han ville helst ikk visse hende dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:26

//ok^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 13:51

Hun satte sig kort ind, men lod døren være åben.. "tak, men hvad har du lavet med din hånd?" spurte hun og lagde hovedet let, på skrå. Og kiggede undersøgene på hånden. "Ja, det var okay" smilede hun kært, mens hun stadig kiggede udersøgene på hans hånd/hænder...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:02

han så på hende "jeg er en Ild Dæmon vand skader mig" sagde han roligt og smilede han så mod den åbne dør "sig mig luk dog den dør vi skal jo ikk have fluer vel" sagde han og grinte lidt fordi det jo var en åben bil uden tag han grinte lidt og smilede så derefter til hende mens han så hende i øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:04

Hun grinede og rystede kort på hovedet.. Hun kiggede ned på stranden. Den var så smuk, med det hvide sand, og det store smukke blå hav.. Hun kørte kort en hånd gennem håret. Hun lagde hovedet let på skrå og kiggede igen ned på stranden. Hun elskede stranden den var så dejlig og smuk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:10

han smilede "jeg er vild med stranden selvom der er vand" sagde han og så ud over stranden "det dejlige sand når man går i bare tær den vidunderlige stilhed og den flotte udsigt" han så på hende "og så selvfølgelig den smukke pige her som kommer her" sagde han og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:12

Hun rullede let med hendes øjne.. "Du behøver ikke at `prøve´ at charmere mig, for det viker ikke" sagde hun og kiggede igen ud over den hvide strand. Hun smilede kært,da den hvide fugl fra før fløj der nede. Hun lukkede let hendes øjne, men åbnede dem kort efter. Hun kiggede kort der ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:16

han rystede på hovedet "jeg har opgivet det jeg mener det faktisk her er jeg for det meste når jeg gerne vil være alene og så gav jeg dig en kompliment mere gjorder jeg ikk" sagde han roligt og smilede mens han så ud over vandet "gid det var solnedgang det ville virkelig være smukt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum