Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Natten falder på Zero!? - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Natten falder på Zero!?

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Natten falder på Zero!? - Page 6 Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:35

//smutter ses! xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:02

han så på hende "tror jeg ærlig talt ikke på og hvem skulle det være" spurte han roligt ildkuglen fløj hen på stranden igen "hvem har vundet det som jeg så gerne vil have" spurte han og lagde armene om hende for at hun ikke frøs intet mere han nussede hende på ryggen "det er vel okay at jeg nusser dig på ryggen ikke" spurte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:04

"Det er min private sag!" mumlede hun vredt. "Slip mig!" sagde hun og prøvede at komme fri fra ham.. Men der var det dumme reb så hun ikke kunne komme fri.
"NEj stop med at nusse min ryg!" mumlede hun surt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:07

han stoppede med at nusse hendes ryg "hvem" spurte han roligt de flød langsomt ind mod stranden men rebbende slap hende ikke *det er valgt* tænkte han uforstående vis nogen ville høre det så ville de ikke kunne forstå et muk af hvad han tænkte de nåede stranden men rebbende blev siddende om hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:09

"SLIP MIG SÅ FRI" hvæsede hun højt. "SLIP MIG SÅ DIT SVIN!" hvæsede hun. Hun overvejede at få det til at sne, men det ville nok ikke hjælpr meget med mindre! "JEG FÅR DET TIL AT SNE PÅ DIN ILD HVIS IKKE DU SLIPPER MIG FRI" hvæsede hun højt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:15

han grinede "den er ikke her mere den er i helvede beskyttet" sagde han og tog hende på underlivet hun kunne ikke gøre en dyt ved det "ved du overhovedet hvad jeg er" spurte han men ventede ikke på svar før han hviskede "jeg er player og vis jeg ikke kan score en pige med hendes egen vilje voldtager jeg dem"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:17

Hun kiggede ham ondt i øjnene.. "Så er det godt du ikke kan voldtage mig uden lov.." sagde hun roligt. Hunkom til at tænke på den hvide fugl. HUn piftede og den kom flyvede den bed en af rebene over så hun kunne rejse sig.. "Som om jeg skulle være bange for en knægt som dig" sagde hun og prikkede ham på næsen. Hun vendte sig og gik sin vej..

//LOgger

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:20

han stod allerede foran hende igen han lavede en kubel af sort ild rundt om dem med et ondt smil "du har intet valg" han hev hende hen til sig og vente hende med ryggen til ham og op af ham han tog hende brutalt på underlivet mens han bare smilede af det og slikkede siden af hendes hovede "du vil jo gerne" hviskede han ind i hendes øre fuglen var ude for kublen alle dyr var ude for kublen ingen kunne komme hende til hjælp denne gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 19:47

Hun fovandlede sig hurtigt og sprang væk fra ham. Hun knurrede let, skulle hun prøve at hoppe over flammerne? Hun måtte gøre et forsøg. Hun satte i vild løb hen til flammerne. HUn sprang højt over dem, mens hun var i luften smilede hu næsten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:43

Zero kom frem foran hende og slog hende tilbage i den og smilede ondt et slags tag kom over det nu var det en hel kasse rundt om dem lavet af sorte flammer han kom frem inde i kassen og smilede han tog fat i hendes ben og lammede hendes forvandlings kræfter mens han så direkte i øjne på hende med et dræber blik

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:46

Hun lod langsomt hendes fornuft træde ind. Hun var nød til det. Hun sparkede ham så hårdt at han umuligt ville kunne holde hende lægere. Hun rejste sig hurtigten ting kunne han ikke fjerne fra hende. Vrede. Hun mærkede let sneen falde ned over himlen. Det slukkede let noget af ilden. Så hun let kunne træde over dem. Hun sprang over dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:56

han grinte han slog ned i jorden og et brag kom og hun blev kastet tilbage sorte flammer kom op igen denne gang var disse flammer umulige at slukke ved vand så hun kunne ikke slukke dem med sne han tog fat i hendes ben og hev hende op på hovedet "nu er du færdig" sorte kæder kom op og greb hende hårdt ned mod jorden han knipsede og hendes tøj brændte op så hun var nøgen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:59

Hun mærkede vreden igen. Hun kunne nu kun en ting, forvandle sin sjæl. Hun brugte alle hendes krafter. Hun blev hurtigt hendes sande jeg. Man ville nu ikke se hendes krop men hendes sjæl og hendes indre dyr. Hendes krop forsvandt fra rebene. Hun kunne kun det hvis der var fare på fære.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 8:55

han grinte med et lidt imponeret blik "jaja hvad vil du gøre vis jeg gør det her" sagde han og slog hånden ned i jorden helveds ild kom rundt om dem i stedet for kaos alt og alle vil få en fast form Zero blev grå fik sorte horn på panden et spyd og sorte bukser med en lille kappe det var hans faste form og rigtige form

https://2img.net/h/i211.photobucket.com/albums/bb183/mlechten3625/male/Sexy.jpg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 11:33

Hun blev hurtigt sig selv igen, men bare i dyre skikkelse. Hun satte bare fuld spurt. Hun løb op af den store skrant. Hendes skridt, gik hurtige. Hun spurtede ind mod byen. Hun ville bare væk, så hurtigt så muligt. Hun løb og løb alt hvad hun kunne indtil hun fandt en vej hvor der var en masse mennesker. Hun blev sig selv og havde nu hendes store hvide tylskørt med hendes hullede gamacher og en sort jakke på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 11:39

Zero kom gående stadig i sin Dæmon form han svang hånden en gang alle folk dernede besvimede han fandt Lilly hev hende over skulderen og forsvandt nu stod de i en lejlighed han smed hende livløs på et bord sorte kæder umulige at bryde op kom frem og bandt hende stramt fast han lammede hendes sidste sne og animagus kræfter og den anden ting var allerede lammet han knipsede og hendes tøj brændte (IGEN!!!)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 11:41

//Out x) Kan ikke nå mere lige nu xD en anden gang måske...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 11:46

//okay^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum