Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor er jeg henne? (Ahngel)

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 5 Empty Sv: Hvor er jeg henne? (Ahngel)

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 23:49

Ahngel løftede blikket da hans øjne igen blev klare for mørket, hvori han så bedst. Hans øjne glødede kort op i mørket, da farven var så stærk at den næsten så falsk ud i mørket. Han vendte blikket hen på hende. "På et eller andet tidspunkt, gør det ikke så ondt længere." sagde han og så lidt på hende med et opmuntrende blik, men med et alvoligt udtryk.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 0:00

Hun kiggede på ham.. "Er du sikker på det?" spurte hun stille, med triste øjne der fuklede i mørket. Hun smilede kort, men sukkede derefter. Mørket havde valgt at slukke alle lys. Hun rystede kort og sukkede. Alle lysende gik pludselig ud. Hun blev bange, nu ville det måske ske igen?

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 0:02

Han nikkede. "Jeg ved det." sagde han så og kiggede på hende. Lagde mærke til hendes forhold til mørket. Han bed tænderne roligt sammen og tænkte sig lidt om. "Mørket er ikke nødvændigvis dårligt og lyset er ikke nødvændigvis godt." sagde han og kiggede lidt på hende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 0:10

Hun rystede og lukkede øjnene. Hun turde ikke se hvis der nu igen ville ske noget. "Er du sikker?" spurte hun bange og krøllede sig let sammen. Hun smilede igen kort og rystede igen. Hvad skulle hun nu gøre, mens hun var bange. Hvorfor var mørket farligt, lyset kunne jo også være farligt ligesom han sagde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 0:13

Ahngel nikkede, selvom han vidste hun ikke så det. "Ja." sagde han. "For hos mig er det lige omvendt. Jeg kan ikke se i lyset og jeg har mistst i lyset." sagde han. "Så jeg tror ikke at det er lyset der vil gøre folk noget.." sagde han og betragtede hende. "Det er dem der er uvidende nok til at udnytte det der er." sagde han og betragtede rummet. For ham var det som klar dag med ekstra farver og lys.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 0:23

Hun nikkede blidt.. "Så du kan se mig nu?, men jeg kan ikke se dig?" sagde hun kort og prøvede at kigge rundt. Hun kunne ikke rigtig se noget, men det var ikke skræmmede nu, hvor han sad ved hendes side. Hun betragtede det mørke rum. Hun gabte let og gned sig blidt i øjet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 0:29

"Jeg kan se alt klarere end var det dag for sig. Jeg kan se helt ned til farverne i dine øjenvipper til aftrykkende i dine fingerspidser." sagde han og betragtede hende roligt. En skam mennesker aldrig ville kunne se den slags farver og detaljerede skabninger.
Han havde tit set en nyforvandlet vampyr græde over den pludselige skønhed i de mindste ting.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 0:33

Hun smilede kort "Det må være dejligt at kunne se skønheden i hver en detalje" sagde hun med et suk. Hun gabte stillle igen. Hun fik lidt trætte øjne, men hun smilede stadig. Hun kiggede derhen hvor han sad, men hun kunne ikke rigtig se noget, så hun kiggede bare på den sorte baggrund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 0:35

"Men til gengæld bliver det også nemmere at se fejl." sagde han og nikkede. "Hvilket godt kan gå hen og blive et problem.. mere eller mindre." sagde han og kiggede lidt på hende.
"Men så igen.. det er vel lige delt op. I er ikke naturlige rovdyr, så derfor har i ikke brug for at se i mørke..""

//skal til at logge//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 0:49

Hun nikkede også.. Hun smilede stille "Det har du ret i" sagde hun med et smil. Hun gabte igen, mens hun sukkede let og var ved at blive godt træt nu. Hun lukkede kort hendes øjne og åbnede dem igen. Hun kiggede kort hen mod ham, hun kiggede derefter kort rundt. Det var ikke så skræmmede mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 13:22

Ahngel betragtede hende i en tid. "Du må gerne sove." sagde han og nikkede imod en dør. "Der er der et soveværelse til rådighed.." tilføjede han med en ret neutral tone.
Han kiggede lidt på hende igen. Han ville alligevel ha udfyldt sin quote inden det ville gå ud over hende igen. Han kunne mærke sin puls falde.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:28

Hun kiggede blidt på ham.. "Du er sulten ikke?" spurte hun og kiggede en imod ham. Hun gav et li´lle nik fra sig. Hun kom automatisk til at kigge ind i hans øjne selvom hun ikke rigtig kunne se dem så godt. HUn mærkede hans puls falde, selvom hun ikke vidste om det var rigtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 13:29

Ahngel smilede roligt. "Er det så tydeligt?" sagde han så, hvorefter han nikkede. "Ja det er jeg." tilføjede han bekræftende og kiggede på det lille hul han havde bidt i sin marmorhvide pegefinger.
Der skulle ikke gå lang tid ialfald.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:32

HUn kiggede kort på ham..."ja, men hvis du ikke kan jage.. Må du godt suge noget af mit blod" sagde hun kort, men dog lidt nervøst. Hun smilede kort, og sukkede let. Hun strøg lidt hår væk fra hendes skulder. men hun til sidst kiggede op på ham. Men uden at kunne se ham helt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 13:36

Ahngel kiggede lidt overraskende på hende. Det var sjældent at nogen direkte tilbudte det..
"Alors... er du sikker?" sagde han og betragtede dog hendes hals og så hendes blodårer igennem huden.. han så også arrene fra hans første bid.. godt de ikke var synlige for mennesker.. så ville det være permanent.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:39

"bare jeg ikke, bliver en vampyer eller dør!" sagde hun kort og lagde hovedt let på skrå. Hun kiggede på ham og nikkede kort. Hun lagde det helt på skrå, så han kunne suge lidt af hendes blod. HUn lukkede sine øjne indtil han ville bide hende. Hun ville nemlig ikke se blodet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 13:51

"Som jeg sagde.." sagde han repeterende. "..så skal der en helt anden metode til at forvandle dig. Du skal drikke af mit blod, før du bliver en vampyr. Først skal man drænes og derefter drikke sin mesters blod for at lade det fylde sine årer." sagde han forklarende og betragtede hende roligt.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 13:54

"Okay, men så bid hurtigt så det ikke gør alt for ondt" sagde hun og bed sig let i læben. Hun betragtede ham kort og harmrede øjnene sammen igen. Hun bed sig hårdt i læben og håbede at han bare ville gøre det hurtigt og kort. Så smerten hurtigere ville gå væk, meget hurtigere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 13:58

Ahngel kiggede på hendes reaktion. Derefter trak han sig væk og op at stå og kiggende ud på balkonen. "Jeg vil ikke bide dig." sagde han så og så på hende igen.
"Du skal ikke føle dig forpligtet til noget overhovedet.. jeg kan sagtens klare mig." sagde han så og vendte igen blikket ud imod hustagene og den mørke himmel.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:00

"Gør det nu bare, du hjalp mig og jeg VIL hjælpe dig!" sagde hun bestemt og åbnede øjnene. "Bare gør det?" sagde hun ebstemt og kiggede på ham med et bestemt blik. Hun sukkede blidt da han gik ud på balkonen. Hun kiggede kort og betragtede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 14:06

Ahngel vendte et afklaret opgivende blik hen til hende og betragtede hendes stædighed.
Han sukkede kort og vendte derefter tilbage til sofaen. "Fint." sagde han så og betragtede hende lidt endnu inden han lænte sig forover imod hendes hals.
Han betragtede den lidt inden han strækkede kæben og bed sig fast.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:09

Hun bed sig hårdt i læben da han bed fast. Det gjorde ondt, men han skulle ikke sulte. Så hun var tilfreds med at han drak hendes blod. Hun ville bare ikke dø endnu. Hun kunne lugte blodet, mens hun sank en klump. HUn lukkede igen øjnene, kort og hårdt sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 14:13

Ahngel drak ikke meget. Kun meget få korte sug tog hans inden han lod sine tænder frigøres fra hendes hud igen. Han rettede sig op igen og betragtede såret i en tid. Ekstasen var tydelig som sort på hvidt. Hans øjne havde insnævret sig katteagtigt og havde fået et klart rødtorange skær. Han lagde en hånd på hendes hals, hvorefter det begyndte at heale sig selv med hurtige tag.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 14:16

Hun åbnede kort hendes øjne da han slap hendes hud. Hun var lidt svimmel men det var det. Hun sukkede let da han lagde en hånd på hendes hud. "Tak" sagde hunn kort og stille. Hun betragtede ham kort. Og strøg let hendes hår til siden. Hun bed sig stadig let i læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 17:56

Ahngel nikkede og fjernede igen hånden da han lænte sig tilbage imod sofaens ryg. Der løb stadug dybrødt blod ned af hans hage men han tog sig ikke af det før nogle sekunder efter, hvor han elegang vejede sine fingerspidser over det og tørrede det hurtigt af. Han så væk i en tid. Bare tomt kiggende ud i det tilsybeladende mørke rum. Det gjorde ondt. stingene gik op..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum