Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor er jeg henne? (Ahngel)

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 4 Empty Sv: Hvor er jeg henne? (Ahngel)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:21

Hun smilede og nikkede kort. "ja det er det vel" sukkede hun blidt, Hun strøg lidt hår væk. Hun betragtede ham kort tid efter igen. "Du ser meget `tænkende ud!" smilede hun. Hun kiggede kort igen ud på balkonen. Mørket var ved at, begrave lyset. Hun smilede kort sådan havde hun altid tænkt. Mørket er jord og solen en kiste, eller noget dødt. Det var dog en underlig tanke.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 21:25

Ahngel så hen på hende og smilte meget kort. "Mhm.. det har jeg hørt før." sagde han og nikkede. "Sådan ser jeg vel bare ud." sagde han. Ikke særligt smilende eller munter.. en skam.
Han hævede et øjenbryn da han mærkede de forskellige filosofiske følelser omkring hende. Nok var han ikke tankelæser, men der var doig noget han kunne tyde.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:28

Hun smilede og betragtede ham.. ”Jeg kan godt lide det” smilede hun kært og kiggede stadig på mørket som var ved at begrave lyset. Hun havde engang været bange for mørke fordi hun troede at det ville tage alt fra hende. Ligesom dengang hun var lille hvor alt hun elskede forsvandt. Var det derfor at hun nogle gange var underlig og ikke ville spise?

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 21:30

Ahngel betragtede hende lidt endnu. "Hvordan kan det egentlig være at du er alene?" sagde han så og antog allerede hvad der nok var sket hende.. Han fornemmede savn omkring hende. Han kunne lugte det, som var det en aroma i en flaske med indskrebtionen eu de toilet.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:36

Hun sukkede let og kiggede lidt efter over på ham.. ”Min familie… Blev bortført af nogle da jeg var seks” sukkede hun.. ”Og der efter har igen turde tale eller se på mig, de døde kort tid efter at de var væk. Og siden det har jeg altid hadet mørke, fordi jeg troede at solen var min familie og mørket var dem som slog dem ihjel! ” sagde hun stille, og kunne mærke følelsen af at være alene igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 21:42

Ahngel sænkede skuldrene med et undrende og lettere overrasket udtryk. Han havde skudt på teenageoprør og kærestesavn, men nej.. Han kløede sig kort i nakken idet hans egne minder gennemgik sig selv i billeder i hans psykiske teater.
Han derimod havde mistet under sollys.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:52

Hun mærkede at nogle tanker strejfede ham. ”Du har også mistet din ikk?” spurte hun stille og kiggede ud på den mørke himmel. Hun sukkede stille der var ikke mere lys, nu var det bare sort og dunkelt. Hun sukkede kort igen og vendte blikket mod ham. ”Du har vel ikke et stearinlys jeg på låne?” spurte hun kort og tænkende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 21:56

Ahngel kiggede lidt overrasket på hende. Han sagde dog ikke noget til det før han gik ud i køkkenskuffen og tog et rødt sterinlys op, samt fyrfadslys i andre farver. Han satte dem på bordet og tænkte dem med et lille stykke cedertræ, som lå på bordet.
Han så derefter på hende igen med et tavst blik. "Noget af den." sagde han så.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:09

Hun smilede mildt og nikkede. Da han satte stearinlysene på bordet tog hun en af dem. Hun gik ud på balkonen igen. Hun fik lidt sne til at falde ned på kanten af den. Hun satte blidt stearinlyset der. Hun lod det lyse, ud i mørket. "tak" hviskede hun ud i luften før hun gik ind og satte sig igen. Hun smilede kort igen og kiggede på ham.. ”jeg håber det er i orden jeg lader det ene brænde uden for” sagde hun stille med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 22:12

"Jeg bestemmer ikke over ilden." sagde han og trak på skuldrene.
Han kiggede kort derud og lagde hovedet på skrå. "Men det brænder, så.. mon ikke det er okay." sagde han tænkende og smilte kort og hemmelighedsfuldt.
En lille flamme.. en lille gnist... et lille smil.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:17

Hun smilede og kiggede ham let i øjnene, før hun kiggede der ud. Hun smilede kort og sukkede blidt. Det var nu at lyset var der lidt igen. Hun smilede kort og strøg lidt af håret væk. Hun smilede kort og kiggede lidt efter over på ham. Han smilte igen, det var dejligt at se et smil fra ham. Hun sukkede let og smilede derefter lidt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 22:25

Ahngel så hen på hende igen, og opdagede at hun endnu engang bare kiggede på ham uden grund. Han så stille tilbage med et undrende udtryk. "Ja?" sagde han foretagende at hun måske gerne ville sige noget til ham, eller hvad?
Det var ikke helt så nemt at bedømme.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:30

Hun fjernede sit blik… ”Undskyld betragtede bare dine øjne” sagde hun hurtigt, med et smil. Hun kiggede lidt efter ud på balkonen, lyset lyste stadig ud på den mørke himmel. Hun sukkede let og pustede en hår tot væk. Hun smilede derefter og strøg lidt af håret væk igen. Hun smilede kort igen. Men hun var tavs i et godt stykke tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 22:35

"Ah det beklager jeg." sagde han så med et lidt undrende blik. Han vidste udmærket at vampyrer havde addeles fangende øjne. En af de teknikker, som de nu engang brugte.
Det var dog bare blevet til en permanent egenskab efterhånden, hvilket nogengange kunne være ret irriterende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:38

Hun sukkede ”De er bare smukke, og meget speciale” smilede hun kort og kiggede igen rundt. Hun smilede igen og lod sit blik glide hen på balkonen igen. Hun havde det dårligt med at hun bare lod dem tage hendes familie fra hende. Men hvad kunne hun ellers gøre? Hun var jo kun seks da de forsvandt. Hun sukkede lydløst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 22:40

"Hvorfor fortæller du mig ikke om det." sagde han og bed sig i fingeren igen. "Ellers ender det bare med at jeg gætter en masse usande ting." sagde han og betragtede hende lidt.
"Hvordan var din familie og har du nogen ide om hvem der kidnappede dem?"
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:49

Hun kiggede på ham.. ”min familie var fredsfyldte, smukke og meget uskyldige…” hun kunne ikke sige mere før hendes stemme knækkede over. Hun sank en klump. Hun rystede på hovedet. Hun vidste ikke engang hvem der skulle have været fjender med dem. Hvem ville mon dræbe dem eller hvad de nu gjorde ved dem tankerne strøg gennem hendes hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 22:55

Ahngel kiggede på hende og mærkede hvordan følelserne sved i hende. Hun havde stadig tårer til dem.. dem skulle hun nu være glad for, ifølge Ahngel. Der kommer altid det tidspunkt hvor man ikke længere kan græde, kun mærke trykket i brystkassen. "Pardon. Du behøver ikke fortælle om det."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 23:03

Hun sank en klump ”Det er okay, men det er svært at tænke på at jeg kunne redde dem” sagde hun hæst og stille med tåre i øjnene. Hun havde aldrig grædt før, ikke rigtigt. Hun holdte tårene inde. Hun kiggede lidt ud. At være hjælpeløs hadede hun at være. Hun tog sig let til hovedet. Hvorfor kunne hun ikke redde dem mere?

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 23:05

Et kort stik for igennem Ahngel da hun nævnte det med at redde dem.
Et sammetræf måske? Nah..
Ahngel bevægede kort hånden over sin hals imens han tænkte. "Ah. det beklager jeg." sagde han og følte sig et kort øjeblik ret hjælpeløs.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 23:09

Hun lukkede kort sine øjne, en tåre gled ned over hendes kind. Den var ren, renere end normalt. Hendes hud var hvid så man kunne se et blåt glimt over den. Altså tåren. Hun mærkede det kolde vand glide ned over hendes kinder. Hun kunne mærke let heden over at græde. Hun havde aldrig prøvet at få lov til at føle. Hvad hun følte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 23:17

Ahngel satte sig hen ved siden af hende og betragtede hende lidt. Han lod en pegefinger stryge over hendes kind og fange tåren. Han betragtede den i en tid inden han så på hende igen. "Det er okay." sagde han. "Pris dig heldig over du stadig har dem." sagde han så og nikkede forstående til hende. Han vidste hvor ondt det gjorde. Selv havde han mistet.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 23:24

Hun kiggede hen på ham med hendes våde øjne. Hun prøvede at smile, men en tåre gled ned over hendes kind igen. Hun kiggede kort på ham ”Er du sikker?” spurte hun stille og hæst. Hun kiggede ha, med et trist blik. ”tak fordi jeg må” sagde hun stille og kiggede ned i gulvet, mens endnu en tåre gled hen over hendes kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 23:33

Ahngel nikkede og betragtede tårene med omhug. Så dem igennem en vampyrsøjne og så alle de farver der lå i den enkelte forhenværende transperante dråbe, som menneskerne så. Han betragtede den endnu. Han holdt af at kigge på disse små ting.. som regn sne og.. ja.. tårer.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 23:44

Hun sukkede let og tørte en af tårene væk. Man kunne se hvordan vandet fra den sprøjtede ud hvid man så helt efter. Hun lod igen blikket glide ud på den mørke himmel. lystet var gået ud, ligesom alt andet lys. Hun kiggede til sidst på ham og så ham betragte hendes tåre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum