Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor er jeg henne? (Ahngel)

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 6 Empty Sv: Hvor er jeg henne? (Ahngel)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 18:00

Hun bevægede stille hovedet efter han havde sluppet hendes hals. Hun smilede stille, "Hjalp det på sultten?" spurte hun stille, og kiggede imod ham. Hun smilede kort og gabte så igen. Hun var lidt træt, men ville helst ikke sove. Hun smilede lidt igen, før hun let gned sig i hendes øje.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 18:03

Der gik noget tid inden han igen sagde noget og vendte blikket imod hende. Øjnene ulmede ikke længere faretruende, som om han havde fået stabiliseret sig selv igen.. hvis han overhovedet havde været ustabil. Han nikkede derefter. "Oui.. Merci.." sagde han og betragtede hende lidt. Han forstod hende ikke. Hvorfor ville hun overhovedet have ham til at bide?
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 18:05

Hun nikkede "Godt" smilede hun kært og kiggede rundt. Hun sukkede let, og bagefter gabte hun igen. Hun lukkede kort hendes øjne, men åbnede dem dog igen. Hun kiggede lidt rundt igen. Hun kunne ikke se noget, men stadig på en måde, kunne hun følge hvad ting der var der og hvor.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 18:07

Ahngel himmelvendte opgivende øjnene. "Du må gerne sove." sagde han så for endnu engang at understrege at det ikke gjorde ham noget at hun sov.
Han flyttede blikket modsat igen og kiggede ud i rummet. "Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at æde dig mens du sover." sagde han så, idet det måske var hvad der gjorde hende utryg?
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 18:10

Hun kiggede kort hen mod ham og smilede kort.. "Er du sikker?" spurte hun stille, med et lille smil.. "Nej! jeg er ikke bange for at du æder mig, jeg syndes bare det er trist for dig at skulle være alene om natten" sagde hun bestemt og gabte kort igen. Hun sukkede let og smilede kort igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 18:15

Ahngel smilte kort med en lidt sarkastisk undertone. "Tænk ikke på det. Jeg er bedst tjent med lidt stilhed omkring mig." sagde han. Nok var han ikke så alene når han var hjemme, men han huskede meget nemt på det tidspunkter han kun havde haft ham selv, hvilket også må have hærdet ham betydeligt. "Sov du bare."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 18:20

Hun smilede kort og satte sig ned på gulvet.. Hun rullede sig sammen og faldt i søvn.. Hun var dog i sin `sneleopard´ skikkelse. Hun rullede sig let sammen som en reje.. Hun kunne endelig sove stille og trygt. Det var længe siden at hun havde sovet hvor hun ikke skulle op hele tiden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 18:22

Ahngel betragtede hende stille sove og nikkede for sig selv inden han kiggede hen på uret der hang på væggen. Han nikkede og rejste sig med lydløse trin hvorefter han gik ud på balkonen. Han så på det lille slukkede lys. *Lucy? S'ill vous plait?* tænkte han og kiggede op, idet en flamme tændte endnu engang.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 18:37

Hun gabte let og vendte sig let i søvne.. Hun gav sig lidt og krøllede sig mere sammen. Hun sov stille og lydløst. Hun smilede kort i søvne, mens hun gav en lille pive lyd fra sig i søvne.. Hendes hvide pels skinnede da månen ramtte den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 18:44

Ahngel vendte blikket imod hende og derefter himlen. Solen var ved at stå op alligevel. Han lukkede døren og slod gardinerne fra inden han lagde sig ned på sofaen. Først tog han dog jakken af igen og gik ud på badeværelset for at hælde vand i hovedet. Han betragtede sin arrede overkrop i en tid inden han gik ind i stuen igen. Han lagde sig på sofaen og kiggede op i loftet.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 18:46

Hun pev let i søvne. Men det var et gabe piv. Hun smilede kort igen i søvene, før hun vendte sig let. man kunne blidt høre hende trille over på siden. Hun smilede kort i søvne. Hun gav sig lidt igen, men det var en vane at gøre i søvne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 18:51

Ahngel smilede kort og lagde armene bag nakken som støtte idet det lange sorte hår flettede sig om hans hvide hud i køn ren kontrast. Han så op i loftet inden han roligt lukkede øjnene idet solen gav sit eftermæle på den lysblå himmel.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 18:54

hun åbnede kort hendes øjne. Hun kunne ikke sove når solen var oppe. Hun rejste sig let og lydløst op. Hun listede ud på balkonen, i hendes `sneleopard ´ skikkelse. Hun lagde lagsomt porterne på jorden og forvandlede sig ´til mennske igen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 19:01

Den tunge følelse af lyde der forsvinder i hjertebanken opslugte Ahngels sind idet hans søvn gjorde sig intakt og fjernede hans tænkende bevidsthed...

//Jeg ved ikke lige hvordan man skulle fortsætte? o.o//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 19:05

Hun gik stille ind. Hun satte sig i den anden ende af sofaen.. Hun betragttede ham sove. Det gjorde hun i lang tid. Han kunne sove når solen var oppe. Det måtte være dejligt. Hun sad bare helt stille og betragtede ham sove..

//Heller ikke her xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Søn 9 Maj 2010 - 21:23

http://o.o øhm.. tænkepause xD//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 21:24

//he he xD det er da bare iorden ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum