Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor er jeg henne? (Ahngel)

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Hvor er jeg henne? (Ahngel) - Page 3 Empty Sv: Hvor er jeg henne? (Ahngel)

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 15:36

"Som jeg sagde er det bare en ubetydelig lejlighed." sagde han. "Dem har jeg mange af op over byen og jeg er alligevel aldrig til stede.. kun om dagen." sagde han så og betragtede hende. "Desuden er de fleste købt til netop dette formål." sagde han og så på hende med et studerende blik. Han ville ikke lade hende gå uden hjem. Han ville få croix 4 på nakken og så ville han aldrig kunne komme tilbage til Frankrig.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 15:40

Hun kiggede kort g betragtede på ham. ”Jeg.. jeg kan ikke tage imod den, overhovedet. Jeg ville ikke kunne give noget tilbage, så nej” sagde hun kort og betragtede ham, med et mildt blik. Hun kiggede ham ind i øjnene med hendes uskyldige blik. Hun smilede kort og kiggede lidt rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 15:44

"Ihvertfald." sagde han og smed en lille metalnøgle hen til hende. "Så kalder vi det bare et sted til nødsituationer." sagde han og blinkede kort inden han med et lidt ligeglad udtryg bed sig i fingeren endnu en gang bare for at have smagen i munden. Det var en vane. Som når mennesker bidder negle eller piller ved sit hår.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 15:48

Hun nikkede kort og sukkede let, før hun tog nøglen op og lagde det i hendes lomme. Hun smilede kort og betragtede ham igen, med et sødt blik. Hun kiggede let rundt, og igen tilbage på ham ”Tak” smilede hun kært og kiggede på ham med et smilede blik. Hun betragtede ham igen, hun kunne ikke fjernede blikket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 15:57

Ahngel nikkede til hende. Han virkede ikke til at være fra denne form for storby eller lignende. Han mindede meget om noget mere gammeldags, som om han normalt var fra middelalderlige kredse. Også hans sprog var formelt og veludviklet som en aristokrats, hvilket var en sjældenhed, efter hvad han selv havde erfaret her i byen. "Det var da så lidt mademoiselle." sagde han stille og betragtede hende ligeså med de røde øjne.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 16:01

Hun smilede kort igen, mens hun rødmede svagt igen. Deres øjne mødes og hun smilede kært til ham. Hendes kinder var igen små røde. Hun betragtede hans smukke røde øjne. De var så speciale, men samtidig enormt smukke, og vidunderlige. Hun smilede kort igen og fjernede lidt af hendes hår, med en let og lille bevægelse. Hun smilede igen, og kiggede stadig i hans smukke øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 16:26

Ahngel blev endelig en smule påvirket af hendes blik til ham. "Du virker som om du gerne vil sige noget?" sagde han og lagde hovedet lidt på skrå med en kattelignende bevægelse.. Han havde normalt ikke noget imod tavshed, men det virkede bare lidt underligt med det spørgende blik..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 16:30

Hun kiggede ham blidt i øjnene.. ”Du må virkelig undskylde” sagde hun kort. Hun gik tæt hen til ham og pressede hendes læber mod hans. I et kort øje blik lukkede hun øjnene. Hun håbede ikke at han ville blive alt for sur eller vred på hende. Men hun gjorde det alligevel. Det lignede godt nok ikke hende, men åbenbart lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 16:32

Ahngel sagde ikke noget og gjorde ej noget. Han stod bare med åbne øjne der kiggede undrende på hende over den meget pludselig handling. han havde ikke engang nået han træde et skridt tilbage. Han himlede kort med øjnene. *Kors jeg har gjort det igen.* tænkte han opgivende, inden han trådte det enkelte skridt tilbage og så på hende med et stadigt overrasket og undrende blik. "Uhm.. merci?" sagde han.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 16:36

Hun trådte væk fra ham ”Undskyld, undskyld” sagde hun bekymret og bakkede tilbage med korte og hurtige skridt. Hun havde små røde kinder. Det var hendes første kys, nogensinde. Hun kiggede på ham ”Undskyld..” hviskede hun kort, og så uskyldigt på ham. Hun lukkede sine øjne kort og hurtigt. Det var måske ikke ligefrem det smarteste at gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 16:46

Ahngel smilte lidt forlegent og viftede med hans hånd. "Det er vel i orden." sagde han måske en smule kavt. Han var ikke så vant til at blive kysset, da vampyre mest brugte bid som den slags kærtegn. "Det behøver du vel ikke blive flov over. det er jo bare en impuls." sagde han så, men fandt det egentlig selv en smule akavet.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 16:52

Hun kiggede rundt.. Hun ville ønske at hun kunne spole tiden tilbage. Hun kiggede på ham.. ”Undskyld” mumlede hun igen. Hun fik varmen pludselig. Hun hadede varmen når hun ikke kunne trække vejret særlig godt i varmen. Hun gispede efter luft, mens hun blev blegere.. ”Jeg må have luft” gispede hun og løb ud på balkonen, det hjalp ikke særlig meget, men dog lidt.
//Må smutte en times tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 16:55

Ahngel kiggede lidt efter hende med et tatvst udtryk. Han havde åbentbart bedrevet det igen. Han bed sig kort i læben med den ene sylespidse højre hjørnetand idet han kiggede hen på sofaen, hvor der stadig var en blodsplet.. Hans øjne gippede ud på hende igen med et tænkende udtryk.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 20:18

Hun kunne mærke at luften ramte hende. Hun var nød til at sætte sig ned. Hun satte sig ved balkonens hjørne. Hun spejdede ud over den. Hun kunne mærke at hans blik var vendt mod hende.. Hun kiggede blot ud over den store balkon. Hun kunne langsomt mærke at hun begyndte at kunne trække vejret mere eller mindre normalt.
/7Udskyld forsinkelsen --` min mor fik lige en af hendes dumme ideer! ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 20:25

//hehe det er oka :)
Ahngel gik roligt derud og kiggede stadig undrende på hende. En underlig dag det havde været. Han havde ellers svoret for sig selv aldrig at tage et offer til sig. Han sukkede kort. Det var svært at tilfredsstille organisationen og sine pligter og regler som vampyr.. Han burde kunne rette sig efter dem. han havde for pokker selv lavet dem.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 20:30

Hun kiggede stille og kort op på ham. Hun vendte derefter blikket til jorden. Hun rystede lidt, men hun vidste ikke hvorfor? Hun kiggede lidt efter ud over balkonen. Hun rystede kort, mens hun mærkede en kold vind komme. Hun lukkede let hendes øjne og mærkede luften bore sig ind i hende. Hun mærkede igen den kulde lige som der hvor hun besvimede i gyderne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 20:33

Ahngel sukkede opgivende. "Du bør ikke gå rundt ude når du er i den tilstand." sagde han og påpgede at hun ikke var helt på toppen. Dog ville han ikke kommandere med hende. Han havde for vane at kommandere og det ville han gerne blive af med. Han gik ind i stuen igen i tegn på hun egentlig kunne gøre hvad hun ville.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 20:42

Hun rejste sig "Du har nok ret" sagde hun og strøg lidt hår væk. Hun fulgte ham ind i stuen. Hun satte sig på kanten af sofaen og tog sig til hovedet. Hun kiggede ned i gulvet. Hun havde det ikke helt godt, men det var det var. Hun strøg igen lidt af håret væk fra ansigtet. Hun sukkede kort og kiggede så op på ham. Hun gav et lille smil fra sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 20:52

Ahngel rakte nu vandglasset imod hende, holdende elegant i det høje glas' stilk. "Du burde ihvertfald drikke lidt, så du ikke bliver svimmel igen." sagde han, for ikke at nævne igen at hun burde spise, men mon ikke hun ville tage imod hans tilbud når hun blev sulten nok?
Tja? Forhåbenligt..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 20:55

Hun smilede kort til ham.. ”Tak” sagde hun stille og tog imod glasset. Hun tog en tår af det klare vand. Hun holdte bare ved glassets fine `stilk´ eller hvad nu man kaldte den. Hun kiggede kort op på ham ”Hvad tænker du på?” spurte hun stille, men nysgerrigt. Hun betragtede ham kort og kiggede lidt rundt bagefter. Hun smilede lidt igen, men ikke meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 21:00

"Ikke noget vigtigt." sagde han hurtigt og stak hænderne i lommen efter at have givet hende det. Han betragtede hende kort med et tavst udtryk.
"Hvorfor skiftede du pludselig mening?" sagde han så og så på hende med et undrende blik.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:04

Hun sukkede kort. ”Men hvis det ikke er vigtigt kan du vel godt fortælle mig det ikke?” spurte hun, lidt lusket. Hun smilede kort og tænkte selv lidt.. ”Mening? Mening om hvad?” spurte hun og lagde sit hoved let på skrå, og kiggede undrede på ham. Hun smilede kort og betragtede kort igen hans øjne. Hun flyttede hurtigt blikket igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 21:09

"Om mig." sagde han så. "Det ene øjeblik er du klar til at angribe og så det næste er du medgørelig som en kattekilling." sagde han og kiggede undrende på hende.
"Og.. det var egentlig også det som jeg tænkte på." sagde han så og kløede sig i nakken med de skarpe kløer.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:13

Hun sukkede let og lagde hovedet på skrå. ”hmm.. Er vel bare underlig” sukkede hun og betragtede ham kort, med et kort og stramt smil. Hun kiggede derefter lidt rundt. Ja! Hun var vel bare lidt(MEGET) underlig ikke? Hun lod blikket glide hen på balkonen. Hun tænkte kort på scenerne i et teater. Hun smilede kort og tænke derefter på de vidunderlige dansere. Underlig tanke at få lige nu ikke?

Gæst
Gæst

Indlæg af Ahngel Lør 8 Maj 2010 - 21:16

Ahngel lagde hovedet lidt på skrå. "Hellere det end uinteressant." sagde han så og vendte selv blikket ud imod balkonen med et tænkende udtryk endnu engang. Måske tænkte han slet ikke så dybsindigt. Han så vidst bare altid sådan ud. Mystisk og rolig.
Sådan havde han altid været.. også før sammensmeltningen.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum