Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A meeting i wont forget!? : Mr Scars
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: A meeting i wont forget!? : Mr Scars
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
(sang der passer til)
Noir tog sig til hovedet i det hun så helt panisk ud og trak vejret utrolig hurtigt og tog så dynen over sig og en pude ind så hun kunne holde om puden og skrige i den og græde efter alle de andre var gået.
Hun havde røde kinder fordi de havde set hende i bh og hun var flov fordi de havde sådan oplevet Scars gå der fra? eller rettere Alexander gå der fra.
Noir mærkede dette øjeblik var forfærdelig og det første hun ville var at finde noget tøj og stikke af. Hendes finger strøg let dynen væk og hun hoppede op fra sengens kant og ned på gulvet i det hun blidt fandt noget af Alex tøj og iførte sig en af hans lidt store men stramme sorte trøjer hun kunne se han havde langt inde i skabet, dog fandt hun hurtigt ud fra de andre steder og kom endelig udenfor, der stod hun? fri for alt andet og alle andre så hvorfor skulle hun ikke gå, dog da hun gik forbi folk fandt hun ud af noget?, hun kunne skam forandre sig.
Hun mærkede en smule glæde i det hun nærmest vidste hvad det allerede var? en evne.
Noir nået ud på gaden i det hun mærkede regndråberne mod sin nænsomme blege hud og kastet let et blik op mod selveste himlen og mærkede så regnen stille piple ned mod selveste hende og fortoget i mens hun løb igennem gaderne så hurtigt hun kunne kun iført de stramme hvide jeans der var let gennemsigtige og den stramme trøje der var sort og klistrede til hendes krop nu.
Hun mærkede den hårde regn mod sit ansigt mens hendes krop blev tungere af regnen før hun nærmest satte i vampyr fart og var så endt selveste inde i Terras midterste gader. Hendes gule lysende øjne så let rundt, blanke af blodige tåre, hendes lange smukke platinske hår lå let ned bølgende ved hendes ryg og skuldre, samt ned ved brysterne foran.
Hendes finger strøg let en våd hårlok til side i mens hun nu langsomt gik igennem byens gader og betragtede selveste alle butiks vinduerne og mærkede så et stik ved hjertet, hun følte sig alene og ensom, efterladt og hun følte sig os skyldig i det store oprør inde i Alex...
Vis hun dog bare kunne gøre noget godt igen ved dem.
Hun huskede tydligt han havde sagt ringen han bar var for lille ikke stenen men selveste .... ringen. Noir så let rundt i det hun gik indefor ved en smykke handler og så let rundt et øjeblik i det hendes blik falmede til jorden og den sukkende tone sivede ud mellem de fyldigt pressede våde læber af hendes, mens hendes hår lagde sig foran det smukke ansigt, dog..*Måske burde jeg købe en gave til ham måske den perfekt for ham?* hun huskede tydligt hvordan hans finger var fordi han havde en ring til hende jo? og hendes var 2-3 størrelser mindre end hans måske lidt mere men hun gik hen til ham der stod ved disken og snakkede med ham i noget tid før hun fandt en sølv ring utrolig smuk og lysende, dog uden nogen rubin eller noget oven på.
Hun fik special lim med sig og hun havde skam købt ringen og lagt den i en lille sort æske der havde et smukt blodrødt bånd om sig og inden i var der ringen med et lille hvidt bånd om sig formet som en sløjfe bundet til selveste ringen, hvor der stod - ""i´m falling in love with you"" med lille skrift.
Noir gik så småt hjem af og så lidt rundt i det hun snart var tilbage ved ham tænkte hun på hvad hun skulle sige og hun gemte let gaven bagved sig og gik så indenfor og spurgte en af de andre hvordan man kom op til taget og han viste hende vej og til sidst der... der stod hun.
Gæst- Gæst
Hendes finger berørte let selveste det blodrøde bånd i det hun jo havde gået med den i lommen, og den var skam tør.
Hun ville stadig være for ung at gifte sig med, men jo mere hun hørte på selv Scars rystende stemme jo mere skælvede hendes hjerte og gav hende denne her mærkelige mave fornemmelse der var som en tung byrde i maven der blot ikke ville forsvinde sådan helt med det samme?, som ville hun hellere dø vis hun sagde skulle sige nej...
De gyldne øjne gled let ned mod Scars i det hun sagde"det.. for tidligt men jeg" hun rødmede let og så på ham og trak gaven op og lukkede så for de smukke øjne af hendes og sagde lettere højt i det hans soldater og nicolaj og mark sikkert ville kunne høre det efter som de havde været temmelig tæt på"HER!" Hun sagde det med en nervøs stemme og stemmen var ikke til at tage fejl af, hun var bange for hans mening, bange for hvad han ville sige til gaven, men ringen skulle passe perfekt, og så ville hun lime hans smukke gyldne guld ligende sten på denne her nye ring af ægte sølv, dog var der et let lag over selveste sølv ringen så den ikke kunne skade vampyr overhovedet, et tykt men gennemsigtig lag der kunne beskytte vampyr fra skade fra ringens sølv støbning.
"D...D...Den er ... er til dig ... Alexander" hun åbnede let nervøst øjnene og så lidt ned i det hendes hårlokker af de hvide lange smukke totter lå foran ansigtet i det , der landet blod fra hendes øjne og hun sagde lavt"Ja... Alexander lazarow... ja" hun mærkede en smule lettelse fra hjertet og en glæde stige let op i hende som var en byrde faldet fra hjertet, og nu kunne hun endelig svæve sådan havde hun det.
Æsken var smuk kuld sort, med blodrødt bånd uden om bundet i en sløjfe, samt inden i var den smukke sølv ring med plads oven på lavet til Scars guldsten der var unik og skindende der ville passe perfekt til den blank pulerende sølviske ring.
Hun havde hæftet dette søde hvide bånd på den jo så når man pillede det af kunne man se skriften.""i´m falling in love with you everyday""
Hun rakte den lille æske mod Scars med et flovt blik ned mod jorden og rødmende rouge ligende rosen kinder.
Gæst- Gæst
Hendes rav gule øjne glinsede let som regnen blev mildere og mildere mens hendes læber blev fugtet af hendes tunge og instinkt tivt mærkede hun pludselig hans læber mod sine og et lille grin slap ud af hendes læber.
Hun kunne ikke lade vær med at tage sig for munden bagefter fordi det kom som sådan et chok?.
Hun så lidt på Alexander og sagde"Jeg øhm vi... hvordan skal vi takle dette her, altså.. jeg... jeg ikke klar og sådan men jeg.. er jo din og du er yderst tiltrækkende og der er et eller andet ved dig jeg ikke kan sætte finger på" hun så flovt ned og sagde"er vi i et forhold eller skal vi holde lav profil og vente med at se hvad der sker" hun anede ikke om hun var klar til det forhold indebar som sex og ja? det et forhold bygget på tillid og sådan?...
Hun betragtede Alexander foran sig men smilede så sødt i det hun tænkte på at han ville have hende os da hun sagde nej den gang, og hun var stadig stædig som den gang men dog... mere tilbøjelig nu"Men... du får mig ikke så let" hun rakte flabet og drilsk tunge til Alexander i det hun så lidt op og sagde"nårh hehe jeg må hellere smutte i et varmt bad... vil du med indefor Alexander"
Gæst- Gæst
/undskyld lidt kort, men har ikke den vilde krea idag/
Hun gik med ham neden under og slap så blidt hans hånd og hviskede i hans øre"selv vis jeg er din... my dear... så må du stadig ikke se min krop, alt ved mig er endnu ikke dit, men måske en dag vil jeg give mig og lade dig få mig helt" hun smilede let og strøg ham over kinden og kunne ikke lade vær med at give ham et blidt kys på læberne og gik så indenfor i rummet i det hun stille tog tøjet af og gik ind under bruseren og tændte den med et sprøjt ud over sig selv og indstillede selveste vandet til den grad af varme hun nu ville ha det skulle være i.
Hun elskede virkelig at være her men.. det føltes så underligt.
Noir så stille rundt i det hun langsomt fik sin naturlige røde farve og hun berørte håret og så undrende på det, i det... det var vokset lidt længere dog kun lidt? og pludselig kortere..*hvad sker der med mig* hun kiggede sig i det bedukkede spejl ude på badeværelset og så at hendes hud nærmest boblede"hvad sker der!?" hun mærkede at alt ikke var som det skulle være før hun halvt skrig og før hun vidste af det lignede hun ikke sig selv....
Hun havde klare isblå øjne, langt platinsk hvidt helt igennem hvidt hår, der var let bølgende over hendes skuldre, hendes bryster var blevet lidt større og hendes krop mere formelige og ikke så spinkle her og der.
Hun så sig i spejlet..*Omg... jeg... jeg ligner den kvindelige vampyr jeg så i byen*(kajika).
Noir så sit eget spejl billede og tog et håndklæde om sig og løb stille ud af badeværelset og råbte"ALEX!" hendes stemme!?..
Hun tog sig til struben og lignede lidt Ariel fra den lille havfrue da hun havde mistet stemmen og ville forklare Eric at hun fik suget sin stemme ud hvor hun berørte stemme båndet og lavede en flyvsk bevægelse ud i rummet men dette her var noget anderledes..
Noir havde ikke ringen på i det hun havde været i bad havde hun taget ringen fra Alexander af.
Hun stod der helt nøgen dog med håndklæde om sig og lettere prustende brystkasse op og ned..
*hvem er jeg... hvorfor ser jeg sådan her ud* det var en af hendes evner... som når hun så folk og hørte dem, og så vis hun havde det behageligt og slappede af... og kom til at tænke på en af disse folk skete dette her... hendes evne...
Gæst- Gæst
Da Noir ramte jorden kunne man langsomt se hendes hud nærmest vende sig selv som havde hun skæld på sig(lidt som i X-men)..
Hendes hud var normal hudfarvet men gik fra mandig til hendes egen og før man vidste af det lå stakkels skrøbelige Noir der på gulvet foran den stærke og mandige ALexander der havde revet døren i stykker nærmest, så vis hun skulle i bad fremover ville der nok ikke være en dør? altså før hængslerne i siden blev lavet og så os fik en ny dør til rummet.
Noir vågnede efter få minutter til en halv time og de rav gule øjne var endnu en gang fremme dog lidt mere lyse i det fordi hun var så udmattet, og hendes krop var helt slap i det"hva.. hva skete der" hun løftede sin højre arm langsomt, og lod sine finger glide over hendes pande og igennem hårlokkerne ved hovedbunden i det hun så lidt forvirret rundt, mens hun prøvede at huske hvad der var sket tidligere...
Hun havde forvandlet sig til en kvinde ved navn Kajika og bagefter... bagefter var hun mærkeligt nok blevet til Alexander, men hvordan avr det dog menneskeligt muligt, nej... det var ikke menneskeligt muligt, men hun var jo os vampyr nu, men hun anede jo ikke at måske alle vampyr havde hver deres specielle evner eller flere???, hvor skulle hun dog vide det fra.
Hendes blege look var til at se og at hun var udmattet var tydeligere end før.
"Jeg.. jeg forvandlede mig til en anden, har jeg evner.."
Gæst- Gæst
Hun rødmede i hele ansigtet da han sådan pludselig spurgte hende om hun følte sig ekstra ond og hendes tunge nærmest havde rullet sig sammen i munden på hende som en sushi rulle fordi hun ikke kunne sige noget af den pinlighed han havde bragt over hende med sine famlende ord der havde befamlet hendes stolthed? men han havde dog ret...
Hun havde forvandlet sig til både en kvinde og en mand, men det var nu det med at være mand der mest ! af alt skræmte hende? det var lidt ulækkert for hende pludseligt at blive en mand ud af det blå blot ved tankens kræft?.
Hun så flvot væk og frem stammede"n..n...nej" hun så flovt på ham men rakte så fornærmet tunge og sagde"Baaaaaaaahhhh! Scars din meanie! hvor er du altså ond ond ond!...." hun grinte lidt og krydset så armene fornærmet i det hun prøvede at spille fornærmet og måske var en smule meget flov over det hele der var sket på faktisks så kort tid som overhovedet muligt.
Noir rejste sig op med Alexander i det hun pludselig så døren og i det hun var kommet op endte hun skam nede på knæ igen og så helt lamslået ud mens hun så på døren og sagde med let skælvende pegefinger"D...D...Dddd....døren!" hun havde jo ikke set disse store styrker hun var jo en ny vampyr yngle en slags newbie ? kunne man kalde hende jo.
Hun rejste sig hurtigt op igen og så på Alexander og sagde"Hey? ... hvad skal vi nu gøre ved det her" hun roede sig lidt i håret med et skævt nervøst smil over de fyldige røde læber og lukkede øjne...
i det hun åbnede dem et sekundt efter og betragtede Alexander og sagde"Hmmm måske burde jeg gå i seng og så tage til byen i morgen og søge arbejde og så skaffe pengene hva siger du til det??"
Gæst- Gæst
Hun sukkede inderligt fra de fyldige læber men slap ham så med et lumsk smil og vendte ham ryggen i det hun jo stadig var iført håndklæde sagde hun" nårh jah forresten den fyr jeg jo blev han så vist ud til at være utrolig meget mindre end jeg husker" hun grinte lettere ondt i det hun var virkelig drilsk og lumsk nu da hun havde hentydet til en vis ting ved Alexander mellem hans ben som hun ,mente at ha set inden hun besvimede men det havde hun jo egenlig ikke men det kunne Alex jo ikke vide?.
Hun smilede i det hun gik ud fra rummet og sagde"Ohh nårh ja vis du nu ja der skulle ske dig noget forvandler jeg mig da bare til dig og leger leder for en dag" hun gjorde honør til ham for sjov i det hun gik med hoftevrik og var med vilje lidt sensuel i sin stemme flydende og langsomt, samt rolig og fyldt med passion i den, samt sådan som hun gik os, roligt, afslappet og fyldt med sensuel udstråling.
Hun ville blot drille ham lidt og trykke på nogen knapper i det hun sagde"Kommer du ? Alexander"
Gæst- Gæst
De smukke finger løsnede langsomt Alexanders bælte i det hun hviskede i hans øre"Så du tror du kan overbevise mig med den ting der skulle fremstå som det mest prægtigste ved din manddom" hun smilede lumsk over de snue læber der lod ordene hviskes ud med denne her flydende stemme så ordene nærmest hang i luften mellem dem, de få cm der var mellem hende og Alexander"then try me badass" hun grinte lettere flabet i det hun slap hans bælte da hun havde hevet det af hans bukser med et ryk der nok kunne give Alexander et lille smæk men da hun havde smidt bæltet grinte hun drilsk og sagde"Just kidding! haha!" hun morede sig virkelig over dette her, og strøg let fingerne igennem det lange platinsk hvide hår der langsomt blev naturligt rødt i det hun så på det og sagde"Mmhhh mere behagelig farve i denne her situation" hun var ved at lære dette her, at vis hun tænkte nok over det og skabte billedet i hovedet som af en person eller sig selv med rødt hår så ville hun skam FÅ DET...
Hun gik stille hen til klædeskabet i det hun bukkede sig lidt ned og sagde"Hm? har du noget tøj jeg kan låne Alexander"
Gæst- Gæst
Hun havde armene om hans nakke og hendes læber mod hans samt lukkede øjne... hendes drømme land.
* jeg må bare smage ham igen, jeg må bare rør hans hud, mærke hans krop mod min tættere og tættere, jeg kan ikke holde mig tilbage, jeg springes snart af begær til ham men... men det vil jeg aldrig vise ham*..
Langsomme berøringer.. strøg fra fingerspidser som rosen blade..
Isende kulde fra en ånde der ikke kunne duftes mod bløde læber.
En kold men alligevel varmende krop mod sig...
spredende sensuel atmosfære....
Kærlighed...
Noir rødmede let over kinderne og tog sig for munden i det hun brød kysset og sagde"omg.. undskyld Alex det var ikke meningen, jeg burde virkelig ikke ha gjordt det sådan der" hun lod bene let glide ned af hans side og ramme gulvet blidt under hende i det hun trak let håndklædet op om sig og hun trak vejret igen som da hun var menneske, hun slappede dog af men hendes krop rystede let af evige spændinger hun havde haft siden hun blev forvandlet af ham. Hendes klare glinsende gule øjne lyste let, svagt lys i dem men de skindte skam... Hun kunne ikke fjerne sit blik fra ham, hun stod bare der og anede ikke hvad hun skulle sige eller gør?? fordi hun var jo ikke klar til sex, hun huskede tydeligt hvordan den muskel svulmende Alexander havde taget fat i hende og presset hende hårdt op af en mur og nærmest tvunget hendes tøj af dog ved hjælp af metoden han ville dræbe hende vis hun ikke afklædte sig, så knust stolthed og ære samt bagefter overgreb på næsten det groveste der kunne være meget mere grovere overfald end det lille et Alexander havde gjordt ved hende, dog ? havde hun endnu ikke mødt eller haft andre end Alexander SÅ TÆT PÅ SIG......
*gå nu bare Noir!? stå ikke go glo som en eller anden idiot!???...* "Øhm jeg må nok hellere få tøj på og det" hun vendte sig flovt om i det hun sendte ham et skævt smil og virkede som om intet var sket i det hun smed håndklædet med ryggen til ham og skulle til at trække i nogen rene trusser.
Gæst- Gæst
Hun rødmede let i det hun vendte sig om og havde en tshirt på og nogen stramme leggins i sort og tshirten var lidt løs og hvid."Alexander... jeg, altså.. det jeg prøver at sige er, undskyld fordi jeg er sådan det er ikke fordi jeg vil være sådan overfor dig altså forvirre dig, men det blot" hun gik hen til ham og tog hans hænder og sagde"Jeg kan ikke styre alle disse her følser på en gang de er så stærke og så magtfulde at jeg er ved at springes hele tiden af dem?, jeg aner ikke hvordan jeg skal komme ud med dem fordi de netop er så stærke" hun så flovt væk og sagde"men.. men jeg kan ikke benægte at jeg er forelsket i dig, men jeg vil heller ikke ha det går vildt hurtigt frem? du ved.. altså jeg mødte dig jo på en temmelig dramatisk og vild måde og så nu kan jeg endelig lære den virkelige dig at kende eller ide mindste den venlige side af dig os så jeg kender flere sidere af dig og så jeg heller ikke vand til at føles som om jeg brænder op af liderlighed overfor dig hele tiden!" hun råbte lidt det sidste da hun startede ordet liderlighed og så ned til tiden....
Hun så flovt ned i gulvet og sagde"Jeg kan ikke holde til det, det er ved at æde mig op inden i ... derfor reagere jeg som jeg gør, men jeg vil ikke give mig hen til dig i nu, fordi du troede du kunne få mig så let, men det kan du ikke, det kan ingen og selv vis vi... vi er forlovede og selv vis jeg elsker dig så ... så kan du ikke blot tage mig og jeg burde ikke sådan give mig så let hen til dig, sådan er jeg slet slet ikke opdragede" hun strøg let det naturligt kover røde hår til siden i det hun så op mod Alexander og strøg ham over kinden og man kunne se hun virkelig elskede ham"Skal vi smutte i seng... min forlovede, og især fordi jeg skal i skole i morgen husk jeg stadig ikke meldt ud af den jo" hun tog sig let til hovedet og sagde"så jeg nød til at komme der op i morgen og aflevere alle tingene os skole uniformen den lille nederdel og den hvide skjorte og det slappe slips" hun blinkede lidt drilsk til Scars i det han sikkert havde syntes hun var en rigtig hottie i det da han bed hende...
Hun satte sig blidt på sengen og sagde"så vil du lægge ved mig i nat Alex"
Gæst- Gæst
//undskyld har ikke den vilde krea//
Hun grinte let og smilede sødt til ham i det hun lagde sig rigtig meget til rette og sagde"Mmhhh ja det har du nok ret i altså det der med at du kommer til at savne det mere end jeg gør haha!" hun smilede kært til ham og berørte hans kind da han endelig smed sig i sengen og samlede så en pude op til sig selv bagefter efter som hendes var røget ud over siden da han sådan kastede sig som en eller anden king soloman ? i deres nu fælles seng" men tro stadig ikke jeg helt er din, jeg kender dig jo ikke ud og ind haha!"
Hun rakte let tunge til ham og lukkede øjnene i det hun smilede og lagde sig så til rette og endte med at falde blidt i søvn i det hun lå stille der og sov virkelig godt.
Hun smilede for sig selv i søvne mens hun lå op af Scars..
Uniformen lå henne på en stol klar til aflevering og den var smuk ren og det hele, hun havde os gjordt sine bøger med alt muligt klar og sådan, notater og eksamens beviser og alt muligt?.
Hun ville ende med at miste sin sidste eksamen og sådan og et liv i high school men det ville hun vel overleve ? troede hun da, men det ville skam nok vise sig i morgen om hun ville kunne holde at være hjemme hele tiden ved ALexander?, hun ville nok ende med at drive ham til vandvid? og gøre ham virkelig tændt og det hele uden egenlig at vide det, fordi hun var jo en drilsk ildsjæl.
Hun åbnede stille øjnene da solen endelig tittede frem igen og man kunne høre folk oven på arbejde på¨fuld skrue i mens Alexander sikkert lå bagved hende og snork sov?. I dag skulle hun virkelig ende sit liv som normal teenage pige og stoppe i skolen, komme af med den sexede uniform og rigtig slappe af og være hjemme gående selv om hun ikke var gravid eller noget overhovedet?, nej hun ville vel ende med at skulle ? være nær Alexander det meste af tiden eller måske her nede i lejligheden"godmorgen" hun mumlede ordene let tågende ud fra munden i det hun smilede for sig selv og rejste sig så op og strakte sig let.
Gæst- Gæst
Noir kom ud iført håndklæde og smilede til dem begge to i det hun tog skole uniformen og gik så ud på badeværelset igen og iførte sig den og sagde"jeg går en dag med den" hun smilede og sagde"sidste dag i skole jo så kan jeg godt bruge den indtil jeg kommer der op og så aflevere den jo" hun smilede og gik hen til ALexander og sagde"ses flotte og ses Mark" hun drejede let rundt og svang med hofterne så den mini skirt nederdel hun havde på flagrede let fra side til side mens hun til og den fulgte hendes slanke form i det hun gik udenfor og var på vej i skole som normal mens hun tænkte på alt det der var sket... men os på sin tvillinge søster... som der siges at være kommet til Di morga...
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)
» I wont kill you... Only use you...
» wont look at it. (Vlad)
» It wont hurt... So much :: Kimiko ::
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]