Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 Empty Sv: A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 1:33

Alexander blev irriteret, hun havde jo ingen idé om hvilken stor begivenhed derher ville blive for hende, han gjorde sig usynlig og bevægede sig hurtigt over til den anden side af poolen hvor han stod klar da hun kom op, ud af ingenting greb han fat i hende igen, "Vi ved jo begge to godt at du gerne vil have det", men hans tålmodighed var efterhånden sat så meget på prøve at han overvejede at kvæle hende til døde, men han ville ikke kunne få sig selv til at gøre det, ikke nu da han havde bedstemt at hun var en værdig modtager af den samme store gave som han selv havde modtaget for noget tid siden. Alexander grublede lidt mens han gjorde sig synlig igen, hans syregrønne øjne stirrede stift ind i hendes "Dumme pigebarn", han drejede rundt og hamrede hende ind i væggen, han blottede sine tænder i et modbydeligt højt hvæs og bed sig så fast i hendes hals og begyndte at suge.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Tilbage til toppen Go down

A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 2 Empty Sv: A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 1:39

Noir mærkede hans stramme greb og et let skingert skrig"ARH!" kom igennem luften i det hun mærkede ham tage hårdt fat i hende og hun så rundt og han var jo usynlig indtil han sagde noget sagde hun"Alex!?" hun mærkede de hårde greb og sagde"auv du såre mig altså!" hun mærkede trangen til at sparke ham men før det blev sat i aktion mærkede hun muren hårdt og det slog alt luften ud af hende i det hun nærmest hev efter vejret da han bed sig fast i hendes hals og begyndte at suge fra hende som han ville!.
Hun skrig i store tag og råbte på hjælp i mens han blev ved.
Hun mærkede sit tøj dryppe med vandet fra det klorfyldte bassing og hun mærkede hendes trang til at lukke øjne i det, det næsten var forsent for hende at åbne dem igen.
Hun lukkede stille øjnene og blev helt slap i kroppen i det hun sagde"Nej jeg ber dig Scars.. slip...s...slip miiiiiii.............g" hun faldt stille ned i hans arme nærmest vis han altså ville gribe hende og fra der var hun så tæt på døden at hun hang mellem liv og død nu, i en tynd lille tråd der kunne knække hvornår det skulle være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 1:51

Alexkunne mærke den tykke røde væske flyde ind i hans mund, den smagte som intet andet han nogensinde havde prøvet før, han havde kun levet af erstatningsblod og den slags siden han var blevet bidt, men den friske vare var noget helt andet, meget bedere end den posemad han havde levet af i så lang tid. Alexander blev hurtigt fyldt med blodet og stoppede med at drikke fra hende, hun fladt ned og landede i hans arme, hun var så smuk, selv når hun havde blod til at rende ned af hendes hals og hendes tøj var vådt og gennemsigtigt, Alexander var ikke sikker på hvordan han skulle ordne dether, han var nød til at følge sit instinkt, han bed sig ved hånledet og førte hånden ned til hendes mund så den røde væske ville falde ned mellem hendes læber og fuldende forvandlingen. Alexander hvæsede stadig en smule, Noir skulle ikke tro hun var nogen, ikke engang når hun var blevet forvandlet ville hun være særlig højt oppe på hans liste efter hendes lille flugtfosøg, *næsvise pigebarn, jeg får altid det jeg vil have*.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 1:59

Noir lå stille der og hendes hjerte havde stoppet og hendes ånde var væk samt hendes luft der ville komme ud af munden og stille flyde igennem luften go lade hendes tandpasta ånde sprede sig kom ikke op mere som var den forsvundet imellem de perle hvide tænder af hendes der stille blev røde af hans tykke blod der flød ned af hendes jordbær røde tunge og ned i hendes mund til strubens indre og så ned af der stille spredte det sig igennem hendes krop og hendes indre organer nærmest stoppede men dog hjertet fik en slags ny leve måde og hendes adrenalin blev stærkere...
Hun ville være anderledes ligeså snart hun vågnede hun ville ikke længere være et menneske barn så ... nej ...

hun ville være en vampyr så.

Noir vågnede stille i det hun kiggede rundt med de skindende gule øjne og hendes krop var blevet kold og hendes hud og skind var stram samt bleg og kulør manglende.. hendes læber var en stærk mørkerød farve nu og hendes hår var så småt begyndt at blive platinsk hvidt igen som i starten som kunne hun ikke farve det ?, dog var det ikke sådan helt hvidt, nærmere gråvidt som månens sølv skær når den stod allerhæjest og kaldte på selveste dens børn varulvene..."s...Scars" hun mærkede stille hendes krop var stiv og hun ikke trak vejret så det første hun gjorde var at gå i panik og hoste og prøvede at trække vejret med nogen mærkelig hæse og hvæsende lyde"Hææææh.... øØØØØhhhm.." hun så lidt på Alex i det hun betragtede sin krop og sagde"jeg.... jeg" hun mærkede på sig selv og mærkede hvordan hun stille var forandret til iskoldhed..."jeg vam...vampyr" blodige tåre faldt fra hendes smukke rav gule øjne der stod mere frem nu i kontrast til den blege smukke hvidelige hud..."jeg et monster!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 2:09

Alexander kiggede ned på hende, han huskede selv hvordan det havde været at blive forvandlet første gang og smed en pose med kyllingeblod forand hende, "Drik nu eller du bliver blodsyg og det kan vi bestemt ikke have", han sukkede dybt over hende udtalelse om at hun var blevet et monster, "Hør her pigebarn, du er en højere race, du er af en større slægt nu", han lænede sig frem så hans ansigt var helt tæt på hendes "Og frem for alt er du min nu og jeg kræver fuldkommen loyalitet fra dig, husk jeg har skabt dig og jeg kan på samme måde sørge for at dukke ikke længere vil være der". Alexander lyste dog hurtigt op igen og smilede til hende på sin sædvanlige måde "Velkommen i Lazarow Familien min kære brud", han sparkede blodposen lidt tættere på hende og drejede sig så rundt og satte sig på en stol og betragtede den ny-skabte vampyr med stor interesse, det var hans første og derfor hans stærkeste, aldrig at han ville lade hende blive stærkere end ham, men alligevel, Lazarow familien kunne nu begynde at vokse sig større og større.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 2:16

Noir så chokeret på ham og sagde"NEJ!" hun lukkede let øjnene og sagde"nej det kan ikke p...passe jeg ikke din brud eller noget!" hun så stille op mod blodet og hendes øjen farve forvandlede sig ikke blot den gule øjenfarve blev lysere og mere skindende i det end før som lyste det lidt fra hendes øjne i det hun havde en svag rødmen over kinderne det kunne se på grund af den evne hun bar inde i sig hun ville sikkert blive yderst nyttig ? senere hen når hendes evne ville vise sig men indtil videre så var evnen som den var nu i hiding.
Hun tog stille fat i posen og så på den i det hendes hugtænder kom frem og hun tog sig let chokeret til munden mens hun så fuldstændig mærkelig ud i ansigtet? fordi dette her var jo ikke lige hvad hun havde regnet med der ville ske?!.
Hun så på posen i det hunn stak tænderne i den og slap så og sugede blodet i sig.
Mens det flød ned i hendes mund mærkede hun denne her trang til at bide i noget og angribe mere og andet end blot en blodpose!? der havde forfærdeligt smagende blod.
Hun spyttede det let ud bagefter og sagde"det smager forfærdeligt"... hun spyttede lidt igen og så op mod Alex i det hun tænkte på sin familie og sagde"nej... betyder dette her så jeg aldrig... aldrig kan se min familie igen!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 2:19

//går altså i seng nu, vi kan skrives imorgen ^^//
Scars
Scars

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 15:26

Alexander hvæsede højt af hende mens han rejste sig fra stolen, greb hende om halsen og bankede hende ind i væggen på samme måde som før, "Du er min, om du vil det eller ej!", han slap hende igen og sparkede den tomme blodpose lidt væk inden han drejede sig mod hende igen, "Poseblod smager af dårlig mave, det må jeg give dig ret i, men du må nøjes med det indtilvidere", hans stemme var igen rolig og venlig, det kunne ikke hjælpe noget at hans nye brud blev alt for skræmt for ham, det ville være spild af tid hvis han skulle til at dræbe det han lige havde skabt. Med sin ene hånd berørte han hendes nu kolde kind, "Min kære, vi er bundet sammen af det døde blod der er i dig, det er den største gave jeg kunne give dig... og hvis det ikke er nok har jeg en smule mere", han trak en lille ring op af lommen, på den sad der en funklende grøn ædelsten i den samme farve som hans øjne, han holdt den op imellem dem så han kunne se den, "Den er samme slags som den jeg har, den gør dig immun for det sollys som ellers ville dræbe nogen som os", han rækkede den frem mod hende og smilede venligt, der var et bånd imellem dem nu, det kunne hun ikke nægte, han følte det selv, det begær han havde følt mod hende var større nu end det havde været før, det kriblede i hans fingre for at berøre hende igen, men han var nød til at få styr på formaliteterne inden han kastede sig over hende. Noirs sidste spørgsmål hang stadig lidt i hans mørke tanker, han havde forestillet sig at hun skulle have lov til at fodre sig på dem, men hun nærede for stor kærlighed til dem og ville næppe gøre det, "Du kan gøre med dine forældre som det passer dig, de er ikke nogen jeg tager mig af, men du kan fortælle dem at du nu har en som passer godt på dig og du ikke behøver at bo hos dem mere", han stoppede ordstrømmen og fik et tænksomt blik, "Endnu bedere... hvad hvis jeg tager med dig og møder dem, jeg skal nok lade være med at skade dem, medmindre de prøver at tage dig fra mig", det sidste var latterligt, men hun var nødt til at forstå han mente det alvorligt, de kunne ikke tage hende fra ham mere, de var en nu draget af hinanden på godt og ondt. Vandet i poolen skvulpede lidt mod kanten af bassinet og lyset i bunden gav et sjov mønster på loftet, Alex blev kort betaget af det, det var så smukt, det lignede havet på en eller anden måde.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 15:51

Noir mærkede hans stærke hånd om sin hals og skrig let i det hun ramte væggen dog gjorde det ej så ondt som før da hun var et skrøbeligt menneske.
Hun så ham i øjnene og hendes øjne lyste let op af det gule hun havde i dem mens hun så ind i hans skindende dyriske grønne øjne og hun blottede let tænder i det de selv sprang let frem og en lidt knurren kom fra hendes strube dog... Hun mærkede ham slippe og hørte på det han sagde og den søde rødmen over hendes kinder kom skam frem igen?.
Hun så på ham lidt og sagde"Hvorfor er du sådan, jeg" hun tog sig let til halsen og tænkte dog det sidste mens hun duftede let til sig selv og hendes blod der lå på hendes tøj, hun duftede faktisk godt den gang som menneske*jeg er intet for ham andet end noget han har skabt og alligevel* hun rømmede sig let dog fik hun hurtigt spærret øjnene brat op da hun så den lysende smukke ring og troede nærmest!? han ville fri til hende dog gik hun hurtigt ned igen på jorden med begge ben(ikke bukstaveligtalt ment)
Da han sådan sagde den var til at hun ville kunne tåle sollyset så dette ville være en af hendes svagheder? at vis nogen tog den af hende i sollys ville hun ende med at brænde op eller blive en aske kugle på jorden der stille svævede væk med vindens bølgende bevægelser mens Scars måske ærgede sig over hans lille skabning var væk.
men han havde vel ret i det med der var noget mellem dem mere nu, hun mærkede det tydligt, hans berøringer gjorde hendes hoved helt tåget og tankerne kunne slet ikke komme igen for ikke at sige alt det hun forstillede sig, hun ville sikkert drømme rigtig godt senere om Scars og hende?.
Noir uden at spørge tog hun stille med pegefinger og tommeltot fat i den funklende ring og så på Scars med let adskilte læber, en svag vejrtrækning stadig der dog næsten var lydløs i det hun stadig var i veningens processen.
Hun mærkede med de slanke finger af hendes, ringens form og dens glathed samt så dens storhed og skønhed i en, hun lod blidt men forsigtigt ringen stille sno sig om hendes pegefinger i det hun ville syntes det var ALT... for pinligt at tage den på sin ringefinger som var hun hans forlovede eller noget? som var hun lovet ud til Scars og kun Scars?.
Hendes blik faldt let hen mod ham igen og rødmen forsvandt ikke, fordi hun var så draget af hans blik og nu hans nærvær og atmosfæren om dem var kvælende og tyk af begær og lyst samt... beundring måske ? dog nok kun fra Noirs side til Alex...
Hun stod der lidt og betragtede ham med de rav gule øjne der let lod blodet fra hende ses på ham, han var vel et ny moderne monster kunne man vel kalde det?, ja i sandhed om han ikke var et ny moderne monster, en af de monster der var smukke og farlige, fristende og chamerende, samt kloge og snu.... ikke et monster man ville fange i kløerne af... men desværre var Noir ikke gået heldig der fra og var nu endt med at blive selveste Scars?, derfor skulle hun nu også tage stilling til dette med hendes familie og hvor vidt hun ville bo der dog... hun måtte nok ikke bo der for Scars så det endte med hun gik hjem til dem og forklarede og fortalte så godt hun nu kunne at hun havde fundet en... en fyr og ville nu flytte hjem til ham samt begynde på en anden uddannelse end fotograf?, dog hvad skulle den uddannelse være? det vidste hun ikke men hun havde evigheden... til at øve sig i? så mund ikke hun kunne finde noget hun ville være kvalificeret til eller være god nok til fagligt, skønt hun kun var 17 år?... en meget ung vampyrinde..
Hun rystede let med hånden i det han gik helt væk i få sekunder og sagde"Øhm hallo Mr Scars... hvad skal der så ske nu?, skal vi tage hjem til min familie og så skal jeg forklar dem om hvor vidt jeg skal flytte sammen med dig eller hvad?, og hvad skal der så ske der efter? blot bo hjemme ved dig hvor du nu end bor? og rådne op" hun sukkede let fra struben, en lys og opgivende tone kom ud mellem læberne på hende mens de var let adskilte og blottede de perlehvide hugtænder, mens hendes lange hår lå blidt ned af hende uden at bevæge sig uden tilladelse fra hendes krop når den bevægede sig?. Mens øjnene så lidt søgmodige ud skønt man kunne se i dem at hun ikke led på nogen måde men var lettere nysgerrig i stedet.
Dette skulle nok blive en yderst intressant aften for ikke at sige nyt år.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 16:18

Alexander så lidt overraskt på hende mens hun tog ringen på den forkerte finger, som om hun stadig troede hun ikke var hans, hun tog så meget fejl som man nu engang kunne, hun ville aldrig blive andre, han blottede sine tænder i et lumsk smil og kærtegnede hendes kind igen, *så yndefuld, men har potientiale til at blive så dødbringende*, han lukkede øjnene tænksomt, skulle han lade hende klare det på egen hånd eller var det bedere at han tog med hende hjem til hendes forældre, det sidste var nok bedst, hun var ung og ville formentlig ikke kunne styre sin blodrus særlig godt endnu og da slet ikke blandt mennesker, "Jeg tager med dig til dine forældre og se så at få min ring sat på den rigtige finger, du har vidst ikke forstået alvorligheden helt endnu", han holdt en hånd op imellem dem for at ende al diskussion, han havde sagt det og sådan skulle det blive. Alexander trak en telefon op af lommen og ringede til en af sine mænd, "Send mig en bil, noget stort og prestige fyldt", soldaten fik ikke chancen for at svare, det var hans problem at lokalisere ham og hans nye udkårne så de kunne komme afsted mod Noirs forhenværende hjem, langsomt men sikkert begyndte han at gå mod døren og udenfor, han drejede sit hoved og smilede til hende, "Hvis du tror du kommer til at sidde og rådne har du noget at glæde dig til, ingen får lov til at dovne den når de er med mig!". På Alexanders pakhus var forvirringen total, ingen anede hvor deres chef var, men gud nåde og trøste dem hvis de ikke fik sendt en eller anden afsted i den rigtige retning, det tekniske personale arbejdede på højtryk for at få sporet den korte samtale og ved mere held end forstand var der en af dem der fik det gjort relativt hurtigt, en chauffør i fint tøj blev sat i en af Alexander højt elskede gamle veteran biler og sendt afsted mod byens skole. Alexander gik ud mod vejen og i samme øjeblik som han nåede fortovet kom en sort opel fra 1940'ende og rullede op foran ham, Alexander kiggede ned på sit ur og godtog udrykningstiden, det eneste han nu skulle vente på var at Noir fik indhentet ham så de kunne komme afsted.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 16:37

Noir mærkede flovheden blusse op i hende og kinderne viste det skam på hendes ansigt, hun mærkede den her følse i maven som når man havde det mærkeligt og ikke anede hvorfor men at det var en go fornemmelse dog havde hun det os lidt underligt? ville han virkelig have hun tog den ring på ringefingeren fordi det ville jo være som at være forlovede?.
Hun så lidt på ham med et blik der sagde 'are you kidding me' i det hun tog ringen af igen og en fornemmelse og et lumsk smil sneg sig over hendes læber i det hun holdte den i sin hånd i utrolig lang tid og lod den blot lægge der fordi efter som de var så tæt forbundet nu så ville hun være i nærheden af ham, og hun ville mærke ham give hende den på så vis han mente det så død alvorligt så kunne han skam godt gøre det rigtig alvorlig.
Noir så undrende på ham da han gik men det gik op for hende at han ville havde dette her overstået så hun skyndte sig at hoppe i vandet i det hun råbte"JEG kommer lige !" hun skyndte sig over på den anden side og fandt sit skab og trak i nogen gymnastik bukser der var hummel sorte og hvide striber op af siden og så tog hun skam sin hvide tshirt på der dog var lidt stor i det og tog sine bøger og tog så af sted mod selveste fortoget den vej som Scars var gået i det hun nåede der ud så hun den fine bil og rødmede over hele ansigtet med åben mund og sagde"OMG"... hun stop der lidt og anede ikke hvad hun skulle gøre men hun satte sig ind i den og så lidt på Scars og satte så håret op i en hestehale og sagde"alex her" hun gav ham ringen tilbage og rødmede i hele ansigtet igen efter det jo næsten var stoppet i det hun så flovt på ham og hendes hår var nu sat op.
Hun strøg hestehalen til siden i det hun strakte sine finger let mod ham og sagde"vis du er så alvorlig så... så spørg mig eller blot sæt den på min finger"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 21:07

Det bløde sorte læder som bilen sæder var lavet af gav en dejlig lugt fra sig, en rigtigt ny bil agtig en, den virkede så beroligende på Alexander at det næsten ikke var til at forstå, han elskede sine gamle biler, det var dem han brugte sin tid på når der ikke var andre sager der pressede eller han ikke gad at bevæge sig ud i den frie natur. Da Noir åbnede døren smilede han og hjalp hende ind, han nye brud fortjente kun det bedste så længe hun kunne være til nytte og ellers ikke gjorde ham sur på anden måde, han nikkede til chaufføren og den fornemme bil rullede fra kantstenen i en blød og dejlig bevægelse, Alexander trak en rude foran det lille vindue som ført ind til der hvor chaufføren sad, det næste der skulle ske ville ikke kræve hans deltagelse. Alexander havde allerede sørget for at hans mand vidste hvor de skulle hen så han ikke var nød til at snakke med Noir og Noir ikke skulle snakke med ham, hans fulde opmærksomhed blev rettet mod Noir der sad med ringen og en strittende finger, han kunne godt spille med på hendes lille leg for nu, men hun skulle ikke regne med at han ville udvise den samme form for affektion når hun kom hjem til pakhuset, hans tanker stoppede, han kunne ikke tage hende med til pakhuset, det var ikke et værdigt sted at have hende boende, han måtte lige snakke med nogen af sine folk når chancen bød sig. Alexander tog ringen fra Noir og kiggede hende i øjnene med et meget alvorligt mine, "Noir, du er det smukkeste jeg har set, det ville være en stor ære hvis du ville være min", han brød sig ikke om dether, det var ikke ham at sidde der og forestille en der kunne lide at sidde og vise sine følelser, følelserne var der bestemt, men han brød sig bare ikke særlig meget om at udtrykke dem. Alexanders blik ændrede sig en smule til et varmt og forventningsfuldt smil, han begyndte langsomt at lade ringen glide på hendes finger.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 23:40

Noir så rundt i bilen og lagde skam mærke til det dejlige læder man blidt og blødt kunne rør ved med fingrene mens hun dog fik vent fokus mod Alexander der ville havde noget med hende at gøre nu?, hun kunne mærke et lille sug i maven da han spurgte hende og en svag rødmen spredte sig over de hæje kindben af hendes i mens hendes rav gule øjne så let ned på hendes finger nær ringen og så rettet ellers de gule øjne mod Alexanders øjne.
Hendes gule øjne blev ved med at betage hans grønne dyriske øjne der stille og roligt blev blødere i udtrykket samt hans mandelige kantet ansigt der os forandrede sig fra denne her skræmmende karakter af en mand til en blid og blød mand.
Hun mærkede finger ringen stille føre sig frem på hendes ringe finger i det hun hurtigt så den anden vej og lukket øjnene et kort øjeblik mens hun så ned af og hendes lange smukke hår fulgte den hurtige bevægelse af flovhed, da hun sad der med hovedet let vippede ned af og hendes finger blidt bøjede sammen om hendes bukser ved midt på lårene, og der sad hun lidt ikke sammen krøllet men på en måde i lammelse.
Dette her var noget hun ikke havde forventet af ham så hvorfor gjorde han det nu og vendte op og ned på hendes billede af ham?, han kunne være sådan en gentleman men andre gange var han virkelig... virkelig ikke en gentleman.
Hun lod tungen blidt fugte de fyldige læber af hendes der havde aftegn på tørhed, så det var ikke fordi hendes krops sprog udtrykkede tilfredshed eller interesseret men dog, hun var skam slet heller ikke over i den side hvor man kunne kalde hende for uinteresseret.

*Hvad skal jeg dog gøre?, hvad har jeg dog rodet mig ind i.... det kan ikke passe det her, hvorfor skete det lige for mig?, mener han virkelig jeg skal være hans !?, jeg kun 17 år..... DET GÅR BARE IKKE DET HER....*

Tanker havde Noir skam nok af og lige nu bombaderede de hende som vilde efter at få hende til at sige nej men noget inde i hende ville så forfærdelige gerne sige ja?"Jeg kender dig knap nok ikke" hun så flovt på ham med dette uskyldige ansigt og det lange hår blidt flagrende ned af hendes skuldre mens man kunne se hvor meget hun var i krig med sig selv, men en ring skar igennem den lille pige foran selveste den mægtige Scars..... hun ville så inderligt gerne..... sige JA.
Men før hun vidste af det holdte de skam foran hendes hus. Noir tog sig ovenlig sammen og bed sig i underlæben i det hun betragtede det normale hus og hun kørte alle tingene igennem hovedet allerede nu som at pakke hendes ting og at hun ikke måtte græde og alt det der og så alligevel, hun ville aldrig lyve for hendes mor ? aldrig... Hun så kort hen af mod Scars og så på ringen i det hun rømmede sig let og steg ud af bilen af sig selv temmelig hurtigt faktisk og sagde"Kommer du" hendes stemme var neutral og man kunne sagtens mærke at atmosfæren gik fra nervøs og spændende til deprimerende og lunefuld... man kunne se hvor Noir gik hen og man kunne skam høre hende os i det hun løb op til verandaen og indenfor i huset og det første man hørte var hendes mor der sagde"Noir!" Noir tog om sin mor og sagde selvfølgelig hej i det hun så hende i øjnene og sagde så der var noget vigtigt hun skulle fortælle hende og hendes far.
Hendes papfar var kommet hjem og de satte sig alle sammen inde i stuen i de blomster betrukket hvide møbler der stod over for hinanden 2 sofaers. Hun så på sin mor lidt og sagde"Mor jeg... ham jeg fortalte om på valentines dag han... altså jeg" hun rømmede sig en hurtig og let gang før hun holdte lidt rystende hånden op og sagde"Jeg flytter hjemme fra i dag" hendes mor så lidt chokeret ud men smilede så og sagde"det var vist os på tide" Noir så let væk og sagde"arh det vil jeg nu ikke sige?, det nu dejligt at bo her mor men ser du jeg" hun så lidt bagved sig efter som Scars sikkert havde nået sig ind og hun blev vel nød til at vise lidt mere affektion for Alexander end før. Hun rejste sig stille op og gik hen til ham i det hun tog hans hånd og sagde"Mor... Far... dette her er min forlovede Alexander lazarow.." hun bed sig let i underlæben men fik listet et smil frem i det hun egenlig godt kunne li at stå så tæt op af ham, han havde jo magten og han var den der bestemte nu og her. Hun så lidt på dem og hendes mor rejste sig op med det samme i det hun grinte og sagde tillykke til dem og spredte armene så Noir kunne løbe hen til hende... før vis man vidste hvorfor Noir havde løbet så hurtigt ind i huset, ville man ku ha set at Noir tog sig lige chancen at bide i sin egen arm nær håndledet inde i gik ind i selveste huset og så havde hun stjålet noget serviet papir fra den smukke bil hun havde set nær håndtaget, og revet det i små stumper mens hun ikke havde vidst om hun skulle sige ja til Scars.. Så hun havde taget det i næsen så det ikke var til at se, sådan så hun ikke ville kunne lugte sine forældres duft, og så havde hun bidt i sig selv for at holde styr på sig og smage sit eget blod så hun kunne tænke på den smag i mens hun var der vis hun fik lyst, så hun betragtede dem ikke som mennesker men som var de vampyr for hende.
Hun smilede og hende og hendes mor gik lidt ud i køkkenet og Noir fik afvide hun altid kunne ringe og så var der ellers ikke mere at sige andet end Noir fik lov til at smutte oven på og de ventede neden under mens hun pakkede. Noir havde fået en smuk hjertehals kæde i guld der hang lidt over brysterne og den havde en smuk hjerte som vedhæng.
Med billeder af hende og hendes mor og papfar som hun jo havde nu og kaldte for far?.
Noir smuttede stille op af trappen og gav let Alexander et blik i det hun smilede lidt og smuttede så op for at finde sine sports tasker frem i det hun nok ikke havde brug for selveste hendes møbler så det var blot tøj og sådan... hun skulle tage med sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tirs 1 Mar 2011 - 16:18

Alexander så hende i øjnene, *du skal jo bare sige ja, det er jo ikke fordi du har et valg*, da bilen stoppede og Noir løb ud og hen til huset åbnede han det lille vindue ind til chaufføren, den lille sky af røg fra forsædet kom rullende ind på bagsædet, Alex ville under normale omstændigheder have skudt Mark (Chaufføren) på stedet for at ryge i hans bil, men situationen bød ikke ligefrem til mord, han greb fat i hans krave og bankede brutalt hans hoved op mod vinduet så hans øre var lige foran Alexanders mund, med en stille og uhyggelig hvilen snakkede han til ham "Ryger du i mine biler skære jeg en vis legemsdel af dig og propper den op et sted hvor den ikke skal være!", Alexander slap ham og Mark fik hurtigt åbnet vinduet og smidt cigaretten væk, han så med bange øjne i bakspejlet mod hans chef, "Ring til Romano og fortæl ham at pakhuset ikke må ligne en våbenfabrik når jeg kommer om 1-2 timers tid, ryd det op og få flyttet de våben de kan ned i kælderen, Mændenes indkvatering bliver i Dark Void indtil videre, vores nye gæst har nok ikke for meget forståelse for vores lille operation og jeg ville foretrække at hun blev skubbet langsomt i den rigtige retning så hun ikke skal blive for overrasket", Alexanders stemme lagde ikke op til spørgsmål af nogen art. Mark blev efterladt ved bilen med et blegt udtryk mens Alexander banede sig vej op mod huset, det lignede meget det han selv var vokset op i for så forfærdelig længe siden, han smilede, fårtiden var ikke noget han længere behøvede at bekymre sig om, alt hvad han havde nu var nøje overvejet, alt undtagen Keith var ting der kørte som i olie for ham, Alexander åbnede stille døren og gik ind, han stillede sig lidt fra Noir og smilede stort til hendes forældre, men da hun tog hans hånd fik han et kort glimt af irritation som dog forsvandt næsten med det samme igen da hun nævnte ham som hendes forlovede, *så det var altså et frivilligt ja, dether gør jo mit liv endnu nemmere end før*. Noirs forældre så lettere lamslået på Alexander, de tænkte uden tvivl på at han så for gammel ud til hende og at det hele virkede lidt underligt, men på den anden side mente Noirs mor og at det var på tide hun kom væk hvilket overraskede Alexander en smule, han havde forventet at han skulle til at stå og forsvare Noir og måske dræbe forældrene hvis de modsatte sig hans vilje, men også det gik som det skulle, han bukkede let for dem og præsenterede sig for dem. Alexander sad i noget tid og snakkede med forældrene der spurgte en del til brylluppet i starten, men hurtigt lod de spørgsmålene glide mere over på hvem Alexander var og om det ikke var en meget russisk accent han havde. Alexander sad og vred sig i skoende over at han var nød til at spille glad for at snakke med disse mennesker, på trods af at det ikke var så længe siden han selv var blevet forvandlet havde han allerede udviklet en misvilje mod sin gamle rase, *svage, og dødelige*, han smilede stadig, men det var begyndt at blive svært at holde masken oppe og flere gange tog han sig i at se op af trappen i en forventning om at Noir ville komme ned, han ønskede brændende at komme ud og videre.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 16:54

Noir kom stille ned i det hun gik der i nogen stramme sorte læder ligende leggins og hendes ansigt nærmest lyste op i det man kunne se på hendes øjne hun småt havde grædt over hun skulle væk fra sine dejlige forældre, hun bar et kamera om halsen, hendes elskede fars kamera, og hendes minder var skam os i det jo samt halskæden med hjertet der havde et billede af hende og hendes far og mor(rigtige far).
Hun så på sin mor og sin papfar i det hun gik hen til dem og krammede dem og sagde"farvel mor håber virkelig at se jer igen snart eller hurtigst muligt så... så ses i stedet for farvel okay" hendes mor nikkede og tog let om sin datter og så mod Alexander og sagde"Pas godt på hende okay, hun har mistet meget igennem årene... og husk hun er meget stædig" hendes mor grinte let og Noir så flovt på hende og sagde"Moar! altså..." hun grinte let og kyssede sin mor på kinden blidt og gav sin far et kys og en kram os i det hun gik der fra og sagde"Ses mor... ses far! ha det godt" hun vinkede til dem i det hun gik ned fra verandaen og gik så stille hen til bilen og så undrende på mark i det han så helt panisk ud og gjorde klar til de skulle køre igen.
Noir vendte sig let om for at se mod huset hvor hendes mor og far vinkede til hende og hun gav dem et sødt smil og så bedrøvet ned mod selveste jorden igen så, hun var virkelig ked, dette her var ikke sådan hun havde forstillede sig hendes afsked skulle være?, og de gule øjne afslørede tristheden i hendes blik, mens blodige tåre stille randte ned i det hun tog fat i bildøren og fik den langsomt op og satte sig ind og mærkede ovenlig på læder sæderne igen og prøvede at glemme denne her afsked, det virkede for hurtigt til at være godt...
Hun havde sat sine 3 sportstasker foran i det Mark skulle tage dem i bagage rummet og det gjorde han skam os hurtigst muligt for ikke at forsinke dem yderligere efter som Scars havde skræmt livet ud af ham næsten.
Noir sad lidt med lukkede øjne og de lange striber af rødlig blod ned af de høje kindben, mens hendes gule øjne var lukket bagved øjenlågene der havde de lange ekstra sorte øjenvipper, mens hendes hud var halvt kulørt et strejf af smuk bleghed der let lyste op til hendes nu platinsk hvide hår der havde forandret sig til det samme som da hun var barn, kridt hvidt, hun lignede igen lidt kajika nu, dog havde hun røde spidser vis man så godt efter...
Hun mærkede lidt med fingerspidserne ned i det hårde læder og bed sig i underlæben af frustration og lod tankerne løbe igennem mens hun prøvede at skubbe denne her ubehagelige følse af ensomhed væk og i stedet blevet den erstattet af erotiske tanker og lyst, netop fordi det var sådan en sort kontrast disse læder sæder havde og rummet kunne lydisoleres ved at sætte dette sorte vindu op imellem dem og Mark.
*farvel elskede familie...*

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tirs 1 Mar 2011 - 20:03

Alexander rejste sig med et sæt da Noir kom ned af trappen, hun så så flot ud ligemeget hvad hun havde på, han kunne mærke lysten stig i ham igen, men slog den hurtig ned med tanken om hvad der skulle ordnes inden sådanne ting kunne finde sted, men alligevel tegnede der sig et stort smil på hans læber. Mark stod ude ved bilen og vred hænderne, jo længere det tog des bedere var hans chancer for at pakhuset ville ligne alt andet end hovedsædet for en af verdens mest magtfulde våbensmuglere, han tog sig lidt til den side af hoved hvor han havde banket det ind i det lille vindue, da han havde taget jobbet var det et forsøg på at komme ud af hans kriminelle løbebane og af alle mennesker på denne jord skulle han komme til at arbejde for en mand som han kun kendte som en skregfigur man fortalte lommetyve og andre småkriminelle om hvis de havde lavet ged i den, men her stod han som chauffør for en mand der var på grænsen til det ikke menneskelige. Mark vidste intet om Alexanders vampyrside, han troede bare at han var en excentrisk mand med alt for mange penge og alt for mange bevæbnede mænd til det kunne være sundt at sætte sig imod hans vilje, han rystede en smule da han så døren gå op og kvinden kom tilbage ud mod bilen, hun havde en udstråling som ingen andre han nogensinde havde mødt, hun sagde ikke engang noget til ham, men sendte ham et kort blik og satte sig ind i bilen, *Så kommer chefen vel også om lidt*. Alexander smilede til Noirs papfar og gav ham hånden "Jeg skal passe på hende så længe mit hjerte banker", han tænkte ikke i øjeblikket på at det efterhånden var længe siden at hans hjerte havde banket, men meningen var den bedste, han vendte sig mod Noirs mor og kyssede hende på begge kinder, "Hver stolt af din datter, hun skal nok blive noget stort", han smilede lidt bagefter og bukkede let inden han gik ud af døren ud mod bilen. Alexander kunne med det samme lugte Mark der svedte kraftigt af frygt, da han nåede op ved siden af ham stoppede han og kiggede på ham, "Så få dog noget deodorant på dit svin, du stinker af døde gnuer... Kør os hjem, men tag nogen omveje og få sat nogen vagter til at passe på demher, hun har store følelser for dem", han sluttede af med at stirre ham lidt i øjnene og satte sig så ind i bilen, Mark sank en klump og satte sig hurtigt ind bag rattet og fik febrilsk dasket lidt vinduesrens under armene da han ikke havde andet ved hånden. Alexander satte sig ved siden af Noir med et smil, han lagde hånden på hendes og bilen rullede snart væk fra kantstenen mod Terres havn.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 20:20

Hun sad let der og mærkede intet andet end sig selv og hendes nuværende omgivelser før Alexander var kommet ind og havde sat sig, sad hun blot stadig der lettere i trance og var helt væk i sin egen verden mens hun sukkede sørgmodigt dog hørte hun godt det med at der skulle sættes nogen til at passe på hendes forældre og det gjorde at et lille smil sneg sig op på hendes læber dog forsvandt det hurtigt igen men ikke af Alexanders berøring dog skulle han ikke tro han kunne få hende så let som han nu ville"Oh... øhm forresten så har jeg endnu ikke sagt ja i nu, mit ja vil blive forseglet med et kys til dig men jeg har endnu ikke givet dig det kys og det kan ikke tvinges.." hun smilede lidt til ham og kiggede så flovt ud af vinduet og sagde"derfor kan du stadig bruge dine ord og sige vi er forlovede men i mit hjerte er vi end ikke venner i nu end ikke tæt på elskende eller kærester så tro ikke du får mig så let Mr Alexanders" hun blinkede drilsk til ham i det hun sagde det så flydende og fransk lydende .
Hun Mærkede det krible lidt nede i hendes mave mens de sådan var på vej der hen men i mens hun så ud fra ruderne kunne hun så småt se..,.. at de tog en omvej"hvorfor... køre vi den forkerte vej? troede vi skulle direkte der over" hun så lidt på Alex... mund han havde set at hun end ikke var klar til så store omvældtninger som dette her og så havde bestemt sig for at hun skulle få en lang køre tur så hun kunne få dulmede de angste nerver af hendes før hun skulle hen til der hvor han boede hvilket var pak huset regnede hun med, det sted hun var blevet......
Hun huskede tydligt billedet og rødmede i hele ansigtet i det hun hurtigt trak hånden til sig og så ud af vinduet og sagde"sikke flot byen er hva? alex"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tirs 1 Mar 2011 - 21:02

Alexander fik en bølge af vrede ind óver sig da hun begyndte at snakke om at hun så ham som en ven, men det skulle nok ændre sig, når vampyrgiften rigtig begyndte at få tag i hende ville hendes modstand mod ham falde i samme grad, men det var irriterende at pigebarnet skulle være sådan en kærligheds elsker, hvor han var fra betød kærlighed ikke nødvendigvis at man elskede hinanden, men at man havde en fælles forståelse for det der skulle bringe dem frem i verden, "Du undre dig nok over hvorfor der vil blive sat vagter om dine forældre, jeg er ikke entreprenør, men det vil du snart finde ud af, grunden til vagterne er at jeg har visse uheldige bekendskaber som nok ikke ville se vellidt på at jeg er samme med dig nu", han sluttede talestrømmen og kiggede på Noir med andtydningen af et ægte smil der dog hurtigt forsvandt igen i det stenhårde og altid afventende ansigt, han var kun charmerende når han ønskede at være det. Foran i bilen prøvede Mark at slappe lidt mere af, han var ikke sikker på hvorfor de skulle tage en lille omvej, men det gav resten af Alexanders soldater chancen for at få fjernet det sidste af alt det bras der lå rundt overalt i bygningen, han kunne ikke trække den længere og drejede bilen i retning af pakhuset, han kunne se blinkende lygter af lastbiler der hastigt kom af vejen og ud af det pakhus der tjente som hovedkvater, han sank en klump og lod den sidste lastbil passere inden han rullede op mod den store port der ledte ind, han trykkede på cigarettænderen og langsomt rullede porten op og afslørede den næsten tomme inderside, her og der lå der nogen glemte værktøjer og lidt ammunition i forskællig art, men ikke nok til man kunne gætte hvad der normalt foregik derinde, han standsede bilen og ventede lidt inden bilen langsomt begyndte at blive sænket ned med i jorden og afslørede et stort meget oplyst rum hvor mange andre gamle veteranbiler holdt parkeret på rad og række og en stor dør i ende af rummet dominerede som det eneste med en mørkere farve end resten af murværket. Alexander skuttede sig en smule, "Jeg ville give dig chancen for at vende dig lidt til tanken om at du ikke skulle se dine forældre så meget mere og at du kommer til at bo et sted der måske ikke helt falder i din smag", han smilede til hende og da bilen langsomt forsvandt ned i gulvet kyssede han let hendes hånd. Få øjeblikke senere åbnede Mark døren for dem og lod først Alexander stige ud, han sendte ham et anerkendende blik, men gjorde ikke mere end det for at vise han var tilfreds med sin chaufførs indsats, "Få bilen parkeret og begynd at sikre området, vi skulle nødig have nogen til at komme nu da det ser ud som om vi har forladt stedet", han så lidt tilbage på Noir og hviskede det sidste, "fanger vi nogen skal de i cellerne, jeg og min ven skal nok tage os af dem senere", han vendte sig om med et skarpt smæld fra de blanke sko og tilbød sin arm til Noir "Nu skal jeg vise dig rundt i mit lille hjem".
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 22:53

Noir så undrende på alle lastbilerne og så temmelig mistroisk til selveste Scars i det han havde denne her onde aura af at han gemte noget skummelt for hende, hun ville dog senere prøve at finde ud af det dog lige nu ville hun lade emnet ligge og prøve at slappe af og falde til der hvor end hun nu skulle bo egenlig?.
Hun så lidt på Scars i det de endelig holdte og trådte så ud af bilen og så på Mark og sagde"vil du tage mine tasker ned til mig senere?" hun smilede lidt sødt og man kunne se hun var virkelig nervøs på smilet og os hvordan hun nærmest var angst for at være dette her sted igen dog skulle hun skam nok overleve det sådan nogen lunde det var jo ikke fordi stedet ligefrem var giftigt eller noget for hende dog... der var denne her onde mave fornemmelse hun slet slet ikke kunne li.
Hun tog i mod Scars arm og så lidt op mod ham mens de stille gik indenfor, men langsomt og listigt sagde hun de gyldne ord"her ser noget forandret ud fra sidst" hun smilede lidt til ham og havde jo set noget stå her og der
dog ikke det helt store efter som hu havde travlt med at overleve selveste pakhuset jo og det meste var neden under og hun endnu ikke havde været der nede.
Noir berørte let Scars arm og mærkede endnu en gang denne her dumme dumme tiltrækkelse mens hun gik sådan klinisk op af ham og jo mere hun ville drikke blod jo mere vampyrisk ville hun jo blive og jo mere ville hun hungre efter ham.
Hun sukkede let og bed sig i underlæben mens hun kastet sit blik hen på nogen af tingene der stod her og der.
Det lange platinske hvide hår flugte hende let i det hun så rundt, hun opdagede stille folk og hendes øjne forandrede sig, det var tegn på lidt af hendes evne, formskifter...
Hun ville kunne ha evnen til at skifte form og figur stemme og udseende til lige den hun ville blot hun så et billede altså hele figuren af selveste personen ville hun kunne skabe den persons krop og udseende og så vis hun havde hørt personen tale kunne hun sproget og os stemmens tone.
Hun betragtede stille Scars og hun havde sin normale gule øjnefarve igen i mens hun betragtede ham og et smil sneg sig over hendes læber i det hun roede sig lidt i håret og berørte let hans finger i det hun strøg ham lidt over bagen af hans og rødmede så i det hun så let væk og sagde"så hvor er mit værelse..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Ons 2 Mar 2011 - 22:52

Alexander nikkede tankefuldt til en af de få mænd som stod i rummet, som han kom tættere på kunne man se det stor gevær som lå slapt hen over hans ene arm, han var iført sort tøj fra top til tå og hans øjne var det eneste som kunne ses, de var mørke og ikke preget af en venlig natur, men han syntes at blive en smule mere bange mens han gik mod dem og døren, uden at sige så meget som et enkelt ord satte han hånden på en lille plade der var ved siden af døren, der gik et stykke tid inden der skete noget, men så åbnede den massive dør. Alexander kunne mærke Noir røre hans arm og lysten blussede med det samme op i ham igen, havde det ikke været fordi han skulle holde sin stolthed blandt sine mænd havde han uden tvivl begyndt på noget her og nu, men i stedet stoppede han og vendte sig mod Noir, "Det er ikke det samme sted", hans kinder fik en anden farve som var det samme som når en med et bankende hjerte rødmede, "Vi var sammen oppe på overfladen, mit hjem er hernede hvor folk har lidt sværere ved at finde mig... Jeg verner om mit privatliv og bryder mig ikke om folk der snuer rundt når de ikke burde blande sig i mine ting", han smilede skummelt og blinkede til hende, "Dit værelse!? du får ikke et værelse, du kommer til at bo sammen med mig, eller sådan da". Alexander førte Noir indenfor i selve complexet hvor han boede, de kom først ind i en enorm hall, der var højt til loftet og det hele var lavet i lyse farver så det virkede mere åbent og lyst, der var nogen forskellige rum, de fleste af dem værelser til Alexanders officerer deriblandt Nikolaj og srg. Romano. Der var overdådige maleriger på vægende og gulvet var lavet i smuk sort marmor, "Du kender godt til Abbadon ikke? Jeg har lavet mit eget underjordiske Palace som er lidt i stil med slottet", han førte hende stol ned igennem den smukke gang til de nåede enden og stod foran endnu en dør, men denne var smuk udskåret i træ og var ikke lavet til at holde folk ude som den anden, indenfor var Alexanders hjem. Det var som en lejelighed under jorden, alt hvad man kunne ligge øjnene på var fantastisk, men det så ikke ud til at Alexander havde brugt meget tid dernede, hvilket også var rigtigt, sofaen på hans kontor var oftest der han endte med at ligge og sove fremfor i den overdådige seng som prægede hans lille fristed.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 23:10

Noir så flovt på Scars og nærmest kom til at udbryde"SAMMEN!? sove sammen..." hun rømmede sig let og roede sig i håret i det hun så lidt væk fra hans blik af flovhed for at vise hun sådan havde råbt det ud"Sove sammen... i samme seng og bo sammen det... det sker alt sammen så hurtigt" hun havde nærmest helt glemt at det første han faktisk havde gjordt da han så hende var at voldtage hende... og tage hendes uskyldighed.. hvilket havde været sådan en plage fordi nu eller før kunne hun ha fået det røde som piger jo havde, dog... som vampyr kunne man måske ikke eller det ville hun finde ud af ihvertfald vis man kunne men det burde man ikke eftersom æggene burde være døde ?? som en selv.
Hun så lidt rundt i det hun smilede og smed sig i den store seng da hun havde fundet værelset og strøg let håret til siden og lod sig blidt rulle rundt i sengen let og sagde så med en blid stemme"Mmmhhhh hvor er den dog dejlig" hun smilede til Alexander da han nok ville ha fulgt efter hende og sagde så"Så det er her nede du bor?, og dem med våben lad mig gætte... du ? er soldat eller måske en slags jæger?? eller... hmm våben handler" hun rejste sig let op og så på ham i det hun stille betragtede ham og sagde"Russisk... aha ja så må du vel være våben handler" hun blinkede drilsk til ham i det hun hoppede ned i sengen igen med ryggen mod den dejlige dyne der let puffede sig op hver gang hun hoppede ned i sengen og der lå hun bare så godt og lukkede så blidt øjnene.*mhhh her er så dejligt`? måske får jeg det alligevel godt her?*

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Ons 2 Mar 2011 - 23:34

Alexander smilede over hendes skarpe observationer, hun var så smuk som hun var klog, det var mere end man kunne sige om en masse af de andre vampyre han havde mødt, *fæle og slappe væsner, skændsler for vores rase*, han gik over til et lille skab der stod ved siden af sengen og trak en flaske med et indhold der lignede tyk rødvin samt to glas, han åbnede flasken og lod indholdet flyde langsomt ned i glassende før han gav det ene til Noir, "Engleblod, det bliver ikke finere og sværere at få fat i min kære", han tog selv et lille nip af det og kunne med det samme smage det næsten søde engleblod mod hans kolde og døde tunge. Han hyggede sig stadig inde i sit hoved, hun var så skarpsindig "Hvordan kan du gætte sådan nogen ting? hvad afslørede mig for at være helt præcis, det er de færreste der ved at jeg arbejder i den branche jeg gør... du har ikke noget imod at jeg sælger våben til dem der vil have dem, også selvom det for det meste ikke er nogen særlig venlige mennesker der elsker andre folk", han blinkede da han sagde det sidste og lagde sig ned ved siden af Noir, han lod langsomt hans hånd glide over på hendes, han kunne virkelig godt lide hende, men det var bare så underligt det hele, han havde tvunget hende første gang og havde det egentlig ikke skidt med det mere, for at være ærlig ville han nok gøre det igen hvis hun begyndte at stille sig på tværs, men for nu ønskede han ikke at det skulle ende i at han dominerede hende for meget, vampyrgiften ville formentlig og hjælpe godt på vej med hendes følelser for ham, han kunne igen mærke det brændende begær, der var ingen der ville kunne se dem mere, han blottede sine tænder igen, måske var tiden inde til at han rent faktisk fik brugt den her seng til noget nyttigt. Alexander lod sin hånd glide væk fra hendes igen og ned på hendes lår, hvis hun havde det på samme måde som ham nu ville hun også have svært ved at holde nallerne fra ham.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 23:48

Noir så på ham og satte sig lettere elegant op i det hun tog i mod det fine glas og lod let fingerne sno sig om den tynde stilk og havde en finger langs det runde meget tynde glas, mens de fyldige læber af hendes blidt berørte den fine kant og lod let indholdet flyde imellem de fugtige læber og fugte dem med indholdet samt lade tungen smage på dette pure blood, der nu løb ned i hendes hals og gav hende følsen af nydelse i hele kroppen og gjorde hendes pupiller større og hendes gule øjne mere lysende og glinsende i deres smukke skær, mens hun let lod fingerspidserne fra den frie hånd der ej holdte glasset, let danse hen over den puffede dyne der havde lidt luft i sig her og der hvor hun ikke sad.
Efter få tår satte hun stille og roligt glasset tilbage og dens røde væske kunne ses kun i få sekunder op af det gennemsigtige glas side, indtil det langsomt forsvandt ned.
Hun mærkede en form for adrenalin i sig dog ? den var anderledes den her følse. Læberne blev let fugtede og let slikket af med hendes jordbær røde tunge der var ikke for lang men almindelig længde og frækt udseende som når man forførte en.
Hun kastet sit blik på Scars i få sekunder dog fjernede hun hurtigt dette sensuelle blik fra ham, i det hun fik lagt sig ned ved hans side og mærkede hans hånd blot... få sekunder efter havde den dog fundet et nyt tilholdssted at lægge sig.
Noir satte sig lettere hurtigt op i det hun sagde"Øhm!? jeg skal... øhmmm toilettet" hun skyndte sig ud på toilettet i det hun lukkede døren.
Hun tog sig hurtigt til hvor hjertet ville være i det hun fik et smukt skær i de gule øjne og hun trak vejret i små nærmest stønnende hiv...
Hun tog sig efter få minutter til hovedet for at tænke denne situation ovenlig igennem efter som den pressede meget på, hun var virkelig faldet for ham?, den trang hun havde til at kaste sig over ham var enorm!? flere... nej tusinder gange højere end den gang hun var menneske.
Hun så sig over skuldren med dette nervøste blik og lod det lægge på døren i det hun åbnede den igen og sagde med en sensuel undertone i sin stemme og med fransk accent"tja... monsieur, Den russiske accent afslørede meget af dig, dog den store omvej, og så lang tid det tog dig at komme ind, Mark der var bange for at køre og kørte ekstra langsomt, og hvorfor havde sådan en stor dør vis du ikke havde noget vigtigt at beskytte, samt så mange vagter og så skal du os tjene godt for at ha så mange penge og så mange ting som du nu har samt dit udstyr og dine våben din mand gik med" hun blinkede let til ham i det hun lagde sig over ham og så ham i øjnene og blottede let de spidse hugtænder af hendes der var perlehvide.
Hun berørte let hans inderlår i det hun slikkede ham blidt men ikke for vådt, op af halsen med den smidige tunge. Hun længdes efter at mærke ham så inderligt meget selv om hun ikke ville, hun ville måske altid syntes om at blive domineret hvilket gjorde hende mere stædig end normal, men gud... han var så dejlig hun ikke kunne holde sig i skak mere... som en sød pige.
Dog... Hun fjernede sig lettere hurtigt i det hun fik styr på sig selv igen og sagde"ØHM!?... skulle du måske ikke sådan se at få styr på det hele igen og kalde folk tilbage efter som du ikke har en hemmelighed mere"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tors 3 Mar 2011 - 16:21

Alexander kiggede lidt efter hende da hun løb ud på badeværelset, men han blev liggende, han var efterhånden vant til at Noir gjorde nogen lidt mærkelige ting omkring ham, men da hun vendte tilbage til ham vidste han godt hvad der skulle ske, han kyssede hende langsomt på munden, han følte sig tiltrukket af Noir som aldrig før, den eneste der havde været så tæt på som hun var nu var Kajika, men hun havde for længst gjort det klart at hun ikke ønskede noget med Alexander og det havde han accepteret dengang, men nu var han selv blevet så magtfuld at denslags svar ikke var noget han ville tage imod mere. Han kunne mærke hvordan hans lem fik styrke og hans hjerne begyndte at bliver mere og mere animalsk, hans pupiller fik en anden facon de blev til smalle reptiløjne og skiftede farve fra at være syregrønne til at være næsten helt sorte med et hint af grønt i dem, han hev Noir rundt og hvæsede højt af hende, ikke på den onde måde, men mere på en sensuel og stærk en der understregede at det var ham der bestemte, med enorm styrke hev han hendes trøje af og begyndte langsomt at kysse hende op af maven, han var ikke længere ved bevidsthed, det hele kørte på et urgammelt instinkt og hvis hun begyndte at kæmpe imod ville han være fuldkommen ligeglad, det eneste der foregik i hans hjerne var det der skulle til at ske om hun ville eller ej. Udenfor døren stod mark med en løftet arm og sank en klump, han var på vej til at banke på døren for at overdrage en besked, men lydende der kom derindefra skræmte livet af ham, det lød som om to vilde dyr var igang med at slå hinanden ihjel på den mest brutale og blodige måde så han stod der bare med en løftet arm i noget tid inde han vendte sig om og stillede sig ved siden af døren, han måtte bare vendte til at hans herre var færdig med hvad end det var der foregik derinde.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 16:44

Noir betragtede Scars på denne her måde 'hva har du gang i' dog.. hun kunne intet gøre for at få ham væk og egenlig prøvede hun ikke rigtig at gøre det, hun mærkede blot ham flå hendes trøje af i det hun pludselig lå der på sengen igen efter at ha rejst sig op, hun mærkede hans kys og de dyriske berøringer og hans knurren fra struben der var mandig og dyrisk samt...
vild og lokkende.
Hun mærkede en vis form for vådhed et vis sted hun helst ikke ville ha det sku være, men han tændte hendes brænde begær for meget til hun kunne undgå det og så de røde kinder af hendes, mens hendes finger berørte hans ryg og lod sine læber blidt ramme hans dog blev det til mere snav agtig ?.
Hun huskede da han havde steget ud af toget og havde set virkelig lækker ud og han så tog om hende og kyssede hende, der gik det op for hende at den nat hvor han efterlod hende at han måske ikke ville..... ha efterladt hende.
"MMhhh" hun bed sig let fast i hans hals dog uden at lave hul i det hun gav ham disse små lovebites og mærkede sine hænder mod hans krop og til sidst berørte det stive lem, der skræmte hende...
Det fik minderne om hans behandling til at bruse op i hende og hun slap med det samme og så lettere chokeret på ham i det hun havde rykket sig væk så hun sad halvt op med armene bagved sig som støtte og bene lidt adskilte..
"Nej.. jeg ... jeg kan ikke Alex... stop okay" hun rømmede sig let og så til den anden side mens hun sukkede, hun lignede kajika på en prik i det hun så væk, fra siden af lige det sekundt hun vendte hovedet med et let kast så det lange platinske hår fulgte hendes hoved og bølgede igennem luften hurtigt men glansfuldt og elegant, mens hun var sårbar og skrøbelig...
det lignede kajika den dag hun kom hjem til Scars og var ked.
Noir så lidt væk og lukkede så øjnene og skulle til at sige endnu en sætning men intet kom ud ?....

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum