Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 Empty Sv: A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 17:40

Noir nikkede stille og sagde"hmm okay Mark" hun så lidt undrende på Mark da han fortalte det om Alexander og sagde så stille"så? jeg har gjordt ham mere glad eller hvad?" hun kiggede lidt rundt indtil selveste vognen kom og satte sig så ind i det hun lukkede øjnene let i og sagde"jeg glæder mig lidt til at stoppe i skole men samtidig glæder jeg mig heller ikke til det, det virker så urealistisk på en måde ønsker jeg faktisk jeg stadig var menneske lidt..." hun sukkede stille men lod det så slippe fra hendes læber i det hun gav et lille smil fra sig og sagde"men det er dog os sjovt at være som nu? jeg kan forvandle mig faktisk" hun tænkte lidt undrende på det med at forvandle sig da Alexander havde lavet lidt sjov med hende egenlig?.
Hun bed sig i underlæben fordi den dumme vane havde hun nemlig..
De gule øjne spejdede let til begge sidere mens hun fik stammet et lille ord frem"jeg tror jeg elsker Alexander... jeg... eller jeg ved det" hun rødmede over hele ansigtet og da de endelig holdte foran skolen gik hun ud af den og så på Mark og sagde"nårh jeg må hellere gå ind og melde mig ud af skolen og så komme hjem af bagefter..."
//undskyld de små indlæg

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A meeting i wont forget!? : Mr Scars  - Page 4 Empty Sv: A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Indlæg af Scars Søn 13 Mar 2011 - 18:42

//det går jo nok min ven//
Mark satte sig ind i limousinen og drejede nøglen, den bløde lyd fra motoren virkede beroligende på ham, han elskede Alexanders biler som han var ansvarlig for at passe på alt der hed Alexander personlige køretøjer. Bilen rullede op til Noir og kørte videre igen da hun satte sig ind, Mark var ikke van til at der var nogen der betroede så dybe følelser og tanker til ham, det var helt nyt så han vidste ikke helt hvad han skulle sige til Noir, men han sank en klump og sagde det der faldt ham ind, "Hvis jeg må få lov min frue, så tror jeg faktisk de har været det siden jeg så dem første gang, de har bare ikke helt kunne forlis dem med deres nye... tilstand. Min herre elsker også dem, sergent Romano og Overlæge Nikolaj som er mine herres venner gennem livet har også snakket om at de kun har set ham sådan få gange før i deres liv, men denne gang virker det bare stærkere end før" Mark stoppede med at snakke da han rullede op til skolens kantsten "De må have en god dag, jeg kommer igen og henter dem senere", Mark vinkede ivrigt til Noir og rullede væk fra skolen igen, han havde nogen ting han skulle nå inden han kom og hentede Noir. Alexander gik i bad, hans lod iskoldt vand ramme hans nøgne krop, mens han stod der begyndte han igen at tænke, men prøvede at lade være og gøre sin hjerne fri af sorte og mørke tanker som fulgte når han tænkte på hvad Noir formentlig ville ende med at blive når hun havde været sammen med ham længe nok, han håbede dog ikke dette ville ske.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 18:45

//tænkte om vi måske skulle lave nyt emne? ^^" en rejse mellem Noir og Scars :D så hendes nye evne kan afprøves, eller findes og så han kan træne hende i fred :D //

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 13 Mar 2011 - 19:38

//lyder som en god idé... skal vi bare ende der her emne nu så?//
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:46

//Ja så slutter emnet bare nu, men skal jeg lave det nye emne tænkte jeg lidt over ^^" eller vil du? det behøves ikke starte ud med det helt store brag jo.. har fået ny bærbar fordi den anden er kogt sammen , så den jeg har nu er yderst træls og ikke så god.. derfor er mine indlæg til tidere utrolig små og dårlige// :S

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 13 Mar 2011 - 19:59

//det er helt iorden ^^ men skal jeg ikke lave det denne gang, har allerede en idé... vi tager på tur med Dark Void... hvis du kan huske Alexanders U-Båd//
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 20:02

//hehe fedt må du gerne og det kan jeg skam :D///

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum