Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A meeting i wont forget!? : Mr Scars
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: A meeting i wont forget!? : Mr Scars
Hun bed sig i underlæben fordi den dumme vane havde hun nemlig..
De gule øjne spejdede let til begge sidere mens hun fik stammet et lille ord frem"jeg tror jeg elsker Alexander... jeg... eller jeg ved det" hun rødmede over hele ansigtet og da de endelig holdte foran skolen gik hun ud af den og så på Mark og sagde"nårh jeg må hellere gå ind og melde mig ud af skolen og så komme hjem af bagefter..."
//undskyld de små indlæg
Gæst- Gæst
Mark satte sig ind i limousinen og drejede nøglen, den bløde lyd fra motoren virkede beroligende på ham, han elskede Alexanders biler som han var ansvarlig for at passe på alt der hed Alexander personlige køretøjer. Bilen rullede op til Noir og kørte videre igen da hun satte sig ind, Mark var ikke van til at der var nogen der betroede så dybe følelser og tanker til ham, det var helt nyt så han vidste ikke helt hvad han skulle sige til Noir, men han sank en klump og sagde det der faldt ham ind, "Hvis jeg må få lov min frue, så tror jeg faktisk de har været det siden jeg så dem første gang, de har bare ikke helt kunne forlis dem med deres nye... tilstand. Min herre elsker også dem, sergent Romano og Overlæge Nikolaj som er mine herres venner gennem livet har også snakket om at de kun har set ham sådan få gange før i deres liv, men denne gang virker det bare stærkere end før" Mark stoppede med at snakke da han rullede op til skolens kantsten "De må have en god dag, jeg kommer igen og henter dem senere", Mark vinkede ivrigt til Noir og rullede væk fra skolen igen, han havde nogen ting han skulle nå inden han kom og hentede Noir. Alexander gik i bad, hans lod iskoldt vand ramme hans nøgne krop, mens han stod der begyndte han igen at tænke, men prøvede at lade være og gøre sin hjerne fri af sorte og mørke tanker som fulgte når han tænkte på hvad Noir formentlig ville ende med at blive når hun havde været sammen med ham længe nok, han håbede dog ikke dette ville ske.
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)
» I wont kill you... Only use you...
» wont look at it. (Vlad)
» It wont hurt... So much :: Kimiko ::
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]