Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 11 af 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Gæst- Gæst
de hang i en slags lange tråde der så yderst yndefuld ud og de var lange og meget royal ligende, med sorte stiletter til.
Hun smilede og sagde"er den okay" og håret var sat op i en knold, med en tot hårlok ved hver side af ansigtet foran.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika lagde let hovedet på skrå og sagde"Hm? Laza er du okay" hun grinte let da hun tog hånden op til munden og så lettere fjantede ud som en teenage pige som hun nu var i det hun satte sig på senge kanten og betragtede lazarus og hviskede i hans øre"du ser nu heller ikke særlig gal ud, uden tøj, dog... ville jeg sætte pris på at se dig helt ... uden noget som helst og oh.. bare lige en påmindelse, vis vores dyne er rent silke i blodrød øhm... så sover jeg altså nøgen, jeg elsker den røde farve som var det blod der dækkede min nøgne krop" hun smilede frækt og slikkede sig let over læberne for at fugte dem i det hun undrende betragtede lazarus og lod sig blidt rykke tættere på ham og sagde"noget galt elskede" hun strøg hånden blidt under hans hage og fik ham til at se hende direkte i øjnene"noget i vejen med mit ansigt?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika satte sig let op i det han sådan rakte tunge og fyldte det hele. Hun så lettere mistænktsomt på ham og sagde"hmmmm så du har tænkt dig at fylde hele sengen hva din tyv"
Hun lagde sig blidt ved siden af Lazarus fordi der var lige plads til det og så betragtede hun ham ellers med et roligt og imøde kommende blik og sagde så"ikke langt til vi er i italien hva elskede herre, de glæder dem vel?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika så lettere lamslået på dem begge i det hun mærkede flyet lave en landig der gav en lille rystelse fra sig og kajika så temmelig paf ud stadig men tog dog i mod Lazarus hånd og sagde"det må de meget undskylde min konge, jeg burde virkelig ha opdraget ham i stedet for at lege med dem og drille dem" hun så flovt væk fra Lazarus ansigt og gik med ham ud af flyet i det hun så de yderst smukke og meget velhavende biler der holdte her og der, mens hendes sølv grå øjne studerede den ældre fyr og sagde"så det er skam din lille bror" kajika smilede til ham og sagde"jamen Niero sikke en overraskelse, man bliver vist kun flottere og flottere med alderen i denne her familie hva?" hun grinte let og hentydet til at Lazarus var den smukkeste jo og så var der hans to brødre men at Niero var skam blevet en flot ung fyr.
Hun betragtede ham overrasket med let adskilte læber da han hoppede på hende og sagde"wow?.. øhm nej jeg ikke dit legetøj Niero jeg er skam din brors.. child nu" hun smilede og strøg Niero over håret og gik så med Lazarus og satte sig ind i bilen og sagde"tak" fordi han holdte døren for hende i det hun trådte indenfor og satte sig til rette og sagde"såå.. han er vokset meget hva?.. men du nu stadig den mest prægtige af dem elskede, og bare rolig.. han kunne ikke vide jeg var dit child nu altså.. helt" hun så flovt til siden og roede sig i håret lidt og satte det mere ovnlig og sagde"så.. glæder man sig til at komme hjem eller ville du helst være fri?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika betragtede Lazarus smukke øjne og vis hun kunne rødme havde hun skam gjordt det!. Hun så flovt på ham som hun plejede at gøre når hun rødmede som menneske selv om ingen farve var i hendes kinder, dog forsvandt den stille da hun betragtede hans blik ned af hende og hun smilede mere selvsikkert nu og gav tydeligt Lazarus elevatorblikket efter hans flotte glare mod hendes krop. Hun rykkede sig tæt og kyssede blidt hans læber med forsigtighed inden bilen stoppede og sagde"jeg os glad så længe du med mig, uanset hvordan du behandler mig... næsten, så længe jeg kan tilbringe min tid ved din side" hun berørte let hans dejlige bryst og sagde"så.. elskede skal man ikke ha noget mere formelt på?" han havde jo som altid kun sin frakke på?, noget hun næsten aldrig så Lazarus i var en skjorte eller trøje eller tshirt eller tank top? aldrig noget der dækkede denne lokkende meget flotte udstålende brystkasse af hans samt hans mavemuskler... hun kunne nærmest dåne hver gang hun sendte ham blot et kast med sit blik og ville fryse forevigt i flovhed over at have lyst til at tæmme denne utæmmelige mandige overkrop samt.. alt det andet der skam var ligeså flot og virkelig fristende dog.. viste han heldigvis ikke det andet, det ville virke lidt upassende..??.
Hun gik stille ud af bilen og så på tjenerne i det hun så mod Lazarus og sagde"Jeg skal nok gør alt for at være ved din side og kun din, samt være dig tro" hun smilede, hun var lazarus i både kød og blod, sind og krop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dog snart fik de sølv grå måne strålende øjne noget helt andet at kaste deres glare på, dette var Lazarus hendes øjne havde fanget ud fra øjenkrogen, da han småt begyndte at smide sit tøj og finde denne smukke uniform frem meget general agtig og meget fornem..
Hun stivnede med det samme og betagede denne vidunderlige krop, dog kunne hun ikke lade vær med at vende sig om da hans bukser faldt og sagde"H..hvad med mig, skal jeg skifte eller.. eller er dette fint nok?" hun så lidt mod Lazarus og strøg håret til siden og prøvede på ikke at få denne følelse af rødmen i kinderne der bare slet ikke kom, dog tog hun sig stadig yderst flovt til kinden som ren refleks..
"Øhm ja det kan jeg se, dog jeg vidste ikke du havde været i hæren.. eller jeres hær kan jeg vel regne ud" kajikas far havde været i hæren en gang, hun var jo fra ægte Aspara afstamning?.. så dette kunne tydes at Lazarus måske havde slåset eller fået andre til at dræbe hendes far, dog.... det var flere år siden.. og kajika var en smule.. drifted away fra den realistiske verden og ind i denne drømmende verden hvor hendes sygelige begær, samt tiltrækkelse til denne onde skabning.. stod højst på hendes liste...
Hun gik stille med yderst sævende bevægelser hen til sengen og satte sig blidt i den så sengen blot gav lidt efter hendes vægt, og der sad hun og anede ikke hvordan hun skulle reagere... at sku dele seng med Lazarus senere, at møde hans... hans familie igen samt, hans far..
Hun var så nervøs.. alt lå nærmest på hendes skuldre og hun kunne ikke rigtig rør sig af angst ud af stedet, som var hun gået helt i chok, dog med et yderst uskyldigt udtryk læggende over det kønne ansigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dog dette var en ny start og hendes krop var ny og slet ikke besudlet eller beskidt på den måde.... heldigvis, fordi så havde hun os kunnet sige til lazarus uden nogen kvaler at hun var hans helt igennem.
Hun kyssede ham blidt på halsen i det hun stille satte sig op og betragtede ham tage det sidste af uniformen på og blot for at drille ikke respektløst men blot almindelige drilleri, smilede hun og sagde"Wauw.. der klær dig virkelig med tøj på" hun blinkede til ham og rejste sig i det uret ringet blidt og de skulle ned for at vise Kajikas nye kræfter frem, Kajika var stadig i træning og mestrede ej dette helt...
Men hun ville gøre sit bedste..
Dog stoppede hun let op og så på klokken og smilede i det hun sagde"Ups min fejl.. 2 og en halv time tilbage til at snuse lidt rundt.. tænkte vil du vise mig rundt? på slottet lidt min herre" hun betragtede bedende Lazarus og nærmest hungrede efter noget til at stille hendes nysgerrighed med.
//Evnerne er slået op ^^ på profilen, eller evnen//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun bed tænderne sammen let... *dette kommer aldrig... til at gå godt"
tiden gik og gik i mens hun havde haft sit paniske udbrud og sine tvivl på sig selv.. snart skulle de af sted.. gå nede af gangen og hen til et andet rum hvor hun skulle huske alle disse regler.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika stivnede da hun hørte dette med til døden, og hun mærkede en vrede inden i boble og hendes syn.. de sølv grå øjne slørrede sig let igen og gjorde hende halvt blind*hvad sker der.. h..hvorfor kan jeg ikke se* hun bed tænderne lidt sammen dog hendes ydre ansigt og skind viste ingen tegn på panisk opførsel eller følelser af den grund.
Kajika rejste sig let op og så ned af sig selv, hun var klædt i en lårkort rød kjole!?, samt opsat hår, øreringe der berørte hendes skuldre nærsten og... lidt makeup her og der!?.
Hun kunne da ikke kæmpe sådan og så i stiletter!?.
Hun stillede sig klar og knælede let for Faderen og huskede at hun måtte ikke tale før hun blev talt til*Jeg næsten blind.. men jeg vil gør mit bedste* hendes smukke sølv grå øjne var næsten helt hvid grå i det?, hvorfor vidste hun ikke.. men måske det hang sammen med hendes evne.. eller hades mærke der var gået op i hendes syn og suget den blå smukke farve ud.
Kajika stillede sig klar rolig og fattet og prøvede at bevare fatningen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika stod stille og tog sig til synet og tænkte smertende*hvorfor ahhh.. auv.. mine øjne brænder.. det gør ondt!* hun var nærmest helt blind nu og det eneste hun kunne høre var faktisk selveste lyden af et sværd, løben, slangens tunge der vrissede blidt. Hun stod helt stille og vis man så på ville hårene nok rejse sig ellers ville det være yderst... underholdende fordi Lazarus child stod blot helt stille og i det slangen var få cm fra selveste kajika i det sværdet os var på vej, men før de ramte hende, fjernede hun sig med vampyrisk hastighed mod slangen dog, brugte dens undermund i det den ville åbne munden og ville hoppe fra den og tage fat i selveste armen på Cincero´s child og få hans sværd til at gå igennem slangens hoved i det den blot ikke ville kunne stoppe sin hurtige huggende bevægelse?.
kajika ville derefter hurtigt hoppe bagud dog ville hun let for overbalance og falde i det hun stadig havde vrøvl med øjnene*forbandet!* hun tænkte i stedet for at sige noget i det hun stille rejste sig op og fik synet tilbage og så hvor stod denne slange egenlig var i stedet for blot dens omrids og så Cincero´s child.. en af hankøn.
Hun fik let hugtænderne frem og hendes øjne blev blodrøde i det hun stille tog fat i sin spænde omme i håret og ventede... vis han angreb igen ville hun kaste denne lille spænde mod det han ville fremmane og sige dette var bluf, eftersom man aldrig ville kunne skabe en fuldkommen levende organisme eller væsen ud fra så ustabile partikler samt, hades aldrig ville tillade det, dog... var dette noget hun undlod, dette med hades.....
Hun smilede ikke eller noget, hun så stadig kold og tænkende ud, yndefuld og sofistikeret mens hun tænkte så det knagede..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så stille mod Lazarus og så mod hans fader dog uden.. at få øjenkontakt og knælede så stille i det hun ikke havde fået en flænge i tøjet, eller håret var ej uglet..*jeg.. jeg klaret det..* hun mærkede samme smerte i armen som da Hades mærke var gået amok men der var ingen sprække og dette føltes for godt.
/hendes evne er at hun kan blive en flydende substans takket være Hades mærke, men først vil hun lide af syns svigte og så vil hendes krop begynde at ændre sig fra bleg til metalisk kulør, og bagefter dette vil hendes krop kunne skabe alverdens former både flydende samt... fryse dem i den form hun vil og så de nærmest ubrydelige/
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 11 af 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift