Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Side 11 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 19:07

Lazarus blev siddende og smilede. Han betragtede hendes bevægelser med sine øjne. Det var klart at se han nød hendes væremåde. Lazarus sagde blidt ’’ Jeg er mere en tilfreds.. Min Dronning ’’. Lazarus slikkede sig om munden da hun langsomt og elegant bevægede sig over imod ham ’’ Jeg kan lide din ide.. Ham Sort Elveren skal nok dø.. Han er jaget er alle andre en Angelie.. Hvis Zane kommer tilbage vil han kun finde fjender fra alle sider.. Dog vil han få et forslag af mig.. Hvis han knæler for mig ’’. Lazarus smilede ondt. Han slikkede sig om munden igen og sagde med en drilsk og forførende stemme ’’ Hvad har du mon nu i tankerne min smukke Dronning ’’. Han vidste det faktisk ikke men han kunne lide hendes dominerende og dyriske nye væremåde. Han havde faktisk ikke skænket hans arbejde så mange tanker som han plejede. Det var normalt meget unormalt for Lazarus. Det var som var han fanget i den ild og begær der fra mellem dem. Jo tættere på hun kom jo mere intenst kiggede han på hende. Et eller andet måtte hun jo ville gøre eftersom hun nærmede sig ’’ Når vi ankommer vil Niero hente os i lufthavnen.. Han har endeligt valgt at lade sin krop ældes.. Så det bliver noget andet at se ham denne gang ’’. Lazarus smil blev anderledes da han snakkede om sin lillebror. Det var som om der var en snært af foragt og had i hans stemme.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 11 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 19:19

Kajika smilede i det hun sagde"og han må ikke skade dig det har jeg jo sørget for og vis han rør dig alligevel vil jeg dræbe ham hurtigere end nogen sinde vis da.. du gir mig lov min elskede konge" hun tog blidt fat i hans dejlige jakke som han altid var iført i og trak ham tæt på sig og hviskede forførisk i hans øre med en blød flydende kvindelig sofistikeret dog snert af fransk accent i hendes undertone"min elskede konge.. tal ej om deres brødre mere, den eneste jeg vil se på lige nu fra den storslået familie er dem" hun smilede i det hun blidt kyssede ham op af halsen i det hun trak ham blidt op at stå og hun var jo temmelig stærk og vis da ikke Lazarus strittede i mod tog hun ham ind i et af de andre rum der var i den anden ende og lagde ham blidt i sengen der var til afslapning og lagde sig over ham og så ham intenst i øjnene og hendes sølv grå øjne blev blodrøde i det hun lettere dyrisk dog først startede blidt med nænsomme kys på hans læbe, der så blev mere franske og mere dyriske i det, dog stak hun kun en gang hendes tunge ind og blot for at blidt berør hans tunge spids mens tænderne ville være adskilt og hun strøg fingeren over hans læbe efter hun slap kysset og blinkede drilsk til ham og rejste sig så op fra sengen og sagde mens hun strøg det flagrende meget flyvske platinsk lange hvide hår tilbage og sagde med en lettere afslappende nydende stemme"Mmhhh så elskede.. hvor vil mit værelse være denne gang?, alene eller.." hun kastet let et hurtigt blik mod ham og hævede det ene øjenbryn lettere nysgerrigt i det hun rettet på sit tøj og sagde"hm.. jeg burde måske få noget mere fornemt på? end en sweeter og jeans?" hun gik ud af rummet og gik så tilbage i det og holdte en smuk kjole i blodrød og sagde"Klær den mig måske?" hun holdte den oppe for sin krop, det var en kjole uden stropper, stram ved barmen, og lige skæring rundt om, samt lårkort, lige over knæerne. og et sort bånd under barmen ved ribbene, og bundet som sløjfe bagved, og så tog hun sølviske ørreringe på med blodrøde sten inden i der var små og skindende.
de hang i en slags lange tråde der så yderst yndefuld ud og de var lange og meget royal ligende, med sorte stiletter til.
Hun smilede og sagde"er den okay" og håret var sat op i en knold, med en tot hårlok ved hver side af ansigtet foran.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 19:50

Lazarus blev løftet op at Kajika. Han smilede. Han havde et kort øjeblik glemt at hun jo faktisk havde evner. Da hun førte ham ind i sengen grinede han en smule. Da hun kyssede ham blev han opslugt af kyssene. Da hun rejste sig op og viste kjolen frem lagde Lazarus sine arme bag hans hoved og kiggede på hende. Et drilsk smil gled hen over hans læber ’’ Du ville se lækker ud.. Men du ser nu bedst ud nøgen ’’. Lazarus grinede en smule og slikkede sig om munden. Da hun spurgte hvor hun skulle sove rystede Lazarus lidt på hovedet ’’ Hvor sover en Dronning normalt.. Det er rigtigt.. I samme seng som sin konge ’’. Lazarus kiggede en ekstra gang på kjolen så smilede han drilsk ’’Du må hellere prøve den på så jeg kan være sikker på den passer .. Ej det er synd.. Der er ikke et omklædningsrum.. Så du må skifte her ’’. Lazarus slikkede sig om munden. Han var i godt humør. Det var han faktisk tit for tiden. Det var ikke noget han normalt var. Men det var som om Kajika altid gjorde ting der fik hans humør til at stige. Lige nu slappede han faktisk af og nød øjeblikket. Det var heller ikke noget han gjorde tit. Faktisk slappede han bedre af lige nu en han havde gjort i flere hundrede år. Lazarus grinede svagt i det han næsten afklædte Kajika med sit blik. Han lod med vilje Kajika se han havde sådan et blik, for at drille hende. Lazarus slikkede sig igen om munden og hans blik endte på hendes læber. Det var som om hans blik ofte endte der for tiden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 19:55

Duften af roser og jordbær hang blidt over Kajika, ja man kunne vel stadig sige at hun duftede af disse søde ting, dog vis man ikke var tæt på hende duftede hun stærk af en vampyrisk aura, og dette ydre kunne ikke lyve, hun var stærk og hendes anden evne var så småt ved at forme sig i hendes lille krop, der snart ville tage nyt spring? dog havde hades blod et spil i denne evne den formede sig så måt i hende og gjorde hendes gener muterende i det, og hendes syn mere sløret. Dog.. Evnen var virkelig i sig selv utrolig, hun havde dog ikke opdaget den i nu men den skulle vel nok komme frem når der endelig galdt.
Kajika lagde let hovedet på skrå og sagde"Hm? Laza er du okay" hun grinte let da hun tog hånden op til munden og så lettere fjantede ud som en teenage pige som hun nu var i det hun satte sig på senge kanten og betragtede lazarus og hviskede i hans øre"du ser nu heller ikke særlig gal ud, uden tøj, dog... ville jeg sætte pris på at se dig helt ... uden noget som helst og oh.. bare lige en påmindelse, vis vores dyne er rent silke i blodrød øhm... så sover jeg altså nøgen, jeg elsker den røde farve som var det blod der dækkede min nøgne krop" hun smilede frækt og slikkede sig let over læberne for at fugte dem i det hun undrende betragtede lazarus og lod sig blidt rykke tættere på ham og sagde"noget galt elskede" hun strøg hånden blidt under hans hage og fik ham til at se hende direkte i øjnene"noget i vejen med mit ansigt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 20:42

Lazarus slikkede sig om munden og lod hans blik betragte hende igen. Lazarus sagde med en lettere drilsk stemme ’’ Det er skam rent silke.. Kun det fineste og bedste for min Dronning ’’ Da hun spurgte om han var okay smilede Lazarus og grinede en smule ’’ Det er faktisk lang tid siden jeg har haft det så godt ’’. Lazarus lod med vilje være med at tænke. Dog kunne han ikke lade være med at grine igen ’’ Nu har jeg rent faktisk en grund til at lægge mig i min seng så.. Hvis man får lov at se dig nøgen ’’. Lazarus kiggede nu lidt alvorlig på Kajika ’’ Men husk.. Ikke kald mig Laza når vi ankommer eller mens vi er der.. Det er enten.. Herrer.. Lord Lazarus eller Skaber.. min Fader er som sagt meget formeld og hænger sig meget i gamle traditioner ’’. Lazarus virkede igen som sit stressede normale selv. Men da han så Kajika sad der forsvandt det igen. Lazarus slikkede sig om munden og løftede sin hage ’’ Vi er i Italien om en halv time ’’. Lazarus grinede og lagde sig i sengen og fyldte det hele. Han kom med en afslappet lyd og rakte tunge af hende på en drilsk måde. Dog kunne han ikke lade være med at kiggede på hende med et intenst blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 22:46

Kajika nikkede bukkende med hovedet og sagde"bare rolig herre jeg skal skam nok føje mig efter den bedste opførsel man kan have når man nu ikke er født fin og royal" hun blinkede til ham og slikkede sig over læberne og sagde"Mmhh silke lyder skam yderst lækkert" Kajika ville nok altid syntes at søvn var en dejlig ting men hun havde os levet mest med det i sit liv, hun havde aldrig haft dage hvor hun jo ikke sov?.
Kajika satte sig let op i det han sådan rakte tunge og fyldte det hele. Hun så lettere mistænktsomt på ham og sagde"hmmmm så du har tænkt dig at fylde hele sengen hva din tyv"
Hun lagde sig blidt ved siden af Lazarus fordi der var lige plads til det og så betragtede hun ham ellers med et roligt og imøde kommende blik og sagde så"ikke langt til vi er i italien hva elskede herre, de glæder dem vel?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 23:16

Lazarus førte sine arme rundt om Kajika. Han kiggede på hende i det hun spurgte om han glædede sig. Lazarus fnøs ’’ Forestil dig at leve med to brødre der gør hvad de kan for at enten Dræbe eller vanære dig.. Ikke nok med det så har du en far der følger regler for flere tusinde år siden.. Tro mig.. Der er mange steder jeg hellere ville være en hjemme i Italien.. Vi kan ikke begive os for meget rundt heller.. For Lemoris Dæmonerne har for nyligt angrebet en af vores vinslotte.. Chimera Klanen har skam styr på Italien.. Men der er stadig meget arbejde forude.. Ikke nok med det.. Så har Fader bedt mig om at udføre nogle ritualer sammen med ham.. Det er flere hundrede år siden jeg sidst selv har udført et ritual ’’. Lazarus fnøs ’’ Jeg vil hade at se Cinceros latterlige smil når han får at vide jeg ikke er Konge over Di Morga i nu ’’. Lazarus kyssede Kajika på panden og smilede svagt ’’ Men planen kunne ikke gå bedre.. Og så har jeg dig.. Lige meget hvad der sker så har jeg dig ved min side.. Det er det vigtigste lige nu.. Det er det jeg glæder mig til ved denne tur.. At jeg har dig ved min side ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 1:08

Kajika så helt paf ud over at han var så vidunderlig og så romantisk anlagt med sine smukke ord og sagde temmelig rundt på gulvet"Wauw? min herre jeg troede slet ikke de var så glad for mit selvskab egenlig ??. jeg troede blot det var øhm lettere normal og ikke så stærkt" hun smilede i det hun blidt gav ham et uventet kys på kinden nænsomt og ømt i det hun lagde sig ind til ham og glemte helt at tænke på at han kunne læse hendes tanker bedre end nogen sinde*Wauw.. jeg skal lægge i samme seng som Lazarus det... det helt vildt, det er som en drøm der går i opfyldelse at skulle dele rum med ham især. det bliver.. yderst interessant måske, dog har han vel nerver på når vi er i italien men stadig.. kan man ha lidt håb om at der måske sker fremskridt* Kajika rømmede sig let og rejste sig så i det hun hørte Will banke på og gik så hen til døren og åbnede for den blege meget stærkt udseende Will der stod og så lettere forførisk ud og sagde"jamen dog min lille Will er du endelig kommet ovnlig til kræfter"Will bukkede let og sagde"ja min prinsesse" han kyssede ømt hendes smukke hånd da han tog den blidt i sin og betragtede så Lazarus og bukkede os stille for ham, dog vendte hans blik hurtigt på Kajika igen i det han sagde"vi vil begynde at lande nu skulle jeg sige videre, så jeg ville blot sikre mig at min elskede prinsesse havde alt iorden inden flyet ville lande" kajika smilede og nussede hans hår og sagde"alt er skam i fuld orden min kære" hun kyssede blidt Will på panden blidt med sine fyldige silkebbløde rosa pinke læber der let og blidt berørte Wills pande med et lille mys og betragtede så igen nu Lazarus og sagde"så er du klar min elskede konge"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 6:53

Lazarus lavede en hurtig bevægelse og stod nu med hånden om Wills hals. Lazarus løftede ham op i luften. Lazarus blottede sine hugtænder og sagde med en kold stemme ’’ Normalt ville jeg have dræbt dig også selv om du er nyfødt.. Men du er min Dronnings Child så jeg lader dig leve.. Først og fremmest er du en fjerde cirkel Chimera.. Jeg er Lazarus Chimera.. Tronarvingen til både Chimera Klanen og Italien.. Du vil bukke og vise den ypperligste respekt for os Fuld Blods ’’. Lazarus slap Will * Det var godt han ikke var så ubehøvlet overfor mine brødre… Så havde de dræbt ham på stedet *. Lazarus kiggede på Kajika og smilede. Han kørte blidt en finger over hendes kind ’’ Min elskede Dronning.. Du skal lære Will hvordan man behandler Fuld Blods Chimera.. Hvis fader fandt ud af han ikke havde fulgt de gamle regler for at befinde sig i nærheden af Fuld Blods vil han sikkert forbyde dig at få flere Childs.. Jeg ved du ikke har haft tid til at lære ham det.. Det er også derfor han bliver i flyet.. Han er jo til fare for sig selv og os når han ikke ved hvordan han skal agere foran min Familie ’’. Lazarus gik forbi Will og hen til udgangen. Han holdt Kajika i hånden. Der holdt en mindre hær af sorte biler. Man kunne se en bleg dreng på omkring 17år. Det var til at se at dette faktisk var Niero selv om han havde ladet sin alder gro fra 8 til 17 siden sidst Kajika havde set ham. Han stod og læste i en bog og han havde briller på. Hvorfor var ikke til at regne ud hans syn var jo bedre en menneskers. Niero kiggede op da han så Lazarus og Kajika. Niero gik over til Lazarus og sagde roligt ’’ Hey min ærede storebror ’’. Niero kiggede på Kajika og med et sprang han om hende og gav hende et stort kram med hans enorme styrke. Niero sagde glad ’’ Kajika.. Ohh Lazarus du har bragt min yndlings legetøj med ’’ Lazarus hvæsede. Niero slap straks Kajika og trådte et par skridt tilbage. Han kiggede forundret på Lazarus ’’ Hvad er den af Storebror ’’. Lazarus fnøs ’’ Hun er mit fuldendte Child nu.. Vover du at røre hende i mit nærvær.. Dræber jeg dig ’’. Niero grinede en smule og satte sig ind i en af bilerne. Han kiggede sig over skulderen og sagde ’’ Vi ser ved slottet.. I skal tage bilen bagved mig ’’. Lazarus åbnede og holdt døren for Kajika og satte sig ind efter hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 15:19

Will vrissede let mens han blev holdt op af flyets ikke lige side mens han prøvede at vride Lazarus hånd væk fra sin hals der blev ovnlig strammet, og han kunne slet ikke rør sig ud af stedet og gav så op og bukkede let for Lazarus da han endelig slap ham og sagde med en formel tone"undskyld sir"
Kajika så lettere lamslået på dem begge i det hun mærkede flyet lave en landig der gav en lille rystelse fra sig og kajika så temmelig paf ud stadig men tog dog i mod Lazarus hånd og sagde"det må de meget undskylde min konge, jeg burde virkelig ha opdraget ham i stedet for at lege med dem og drille dem" hun så flovt væk fra Lazarus ansigt og gik med ham ud af flyet i det hun så de yderst smukke og meget velhavende biler der holdte her og der, mens hendes sølv grå øjne studerede den ældre fyr og sagde"så det er skam din lille bror" kajika smilede til ham og sagde"jamen Niero sikke en overraskelse, man bliver vist kun flottere og flottere med alderen i denne her familie hva?" hun grinte let og hentydet til at Lazarus var den smukkeste jo og så var der hans to brødre men at Niero var skam blevet en flot ung fyr.
Hun betragtede ham overrasket med let adskilte læber da han hoppede på hende og sagde"wow?.. øhm nej jeg ikke dit legetøj Niero jeg er skam din brors.. child nu" hun smilede og strøg Niero over håret og gik så med Lazarus og satte sig ind i bilen og sagde"tak" fordi han holdte døren for hende i det hun trådte indenfor og satte sig til rette og sagde"såå.. han er vokset meget hva?.. men du nu stadig den mest prægtige af dem elskede, og bare rolig.. han kunne ikke vide jeg var dit child nu altså.. helt" hun så flovt til siden og roede sig i håret lidt og satte det mere ovnlig og sagde"så.. glæder man sig til at komme hjem eller ville du helst være fri?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 21:25

Lazarus sad og kiggede lidt på hende. Han drejede hovedet let og kiggede hende direkte i øjnene. Lazarus smilede et svagt øjeblik og sagde roligt ’’ Jeg er ligeglad hvor jeg er.. Om det er det sted jeg kan lide eller ej.. Bare du er med mig så er jeg.. Glad ’’. Lazarus virkede faktisk selv overrasket over hans sidste ord. Dog virkede det til han mente det. Lazarus lænede sig over imod Kajika og kørte blidt og elegant en finger gennem hendes hår. Lazarus blik faldt hen over hendes krop og så ud til at betragte hende og komplimentere Kajika med hans blik. Dog sagde Lazarus ikke noget. Han følte ikke det var tidspunkt for ham at tale lige nu. Han sad med en der betød meget for ham. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår og vidste ikke rigtigt hvordan han skulle agere. Lazarus var ikke normalt en person der viste hvordan han havde det. Han havde altid lært at følelser var en svaghed. Han var stadigvæk at samme holdning. Dog var han ligeglad. Han var glad om det var der ikke nogen der skulle lave om på. Han var ligeglad med hvad der skete. Med et stoppede bilen og de blev taget imod af et hav at tjenere. Lazarus vidste dette var hans faders værk. Ikke nok med det så vidste han også at Cincero luskede rundt på slottet. Han var sikker på den mide havde en eller anden plan. Hvad vidste han dog ikke i nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 23:03

De sølv grå øjne så yderst specielle ud i dette lys fra bilens ovre, mens de kørte af sted mod slottet hvor Lazarus fornemme familie boede og hvor etikette og maneger spillede højst, samt disse familie medlemmer skulle man være yderst forsigtige med, mange af dem ville sikkert lokke en i fordærv eller være snu og tvinge en med i en udfordring der ville være alt for stor en mundfuld.
Kajika betragtede Lazarus smukke øjne og vis hun kunne rødme havde hun skam gjordt det!. Hun så flovt på ham som hun plejede at gøre når hun rødmede som menneske selv om ingen farve var i hendes kinder, dog forsvandt den stille da hun betragtede hans blik ned af hende og hun smilede mere selvsikkert nu og gav tydeligt Lazarus elevatorblikket efter hans flotte glare mod hendes krop. Hun rykkede sig tæt og kyssede blidt hans læber med forsigtighed inden bilen stoppede og sagde"jeg os glad så længe du med mig, uanset hvordan du behandler mig... næsten, så længe jeg kan tilbringe min tid ved din side" hun berørte let hans dejlige bryst og sagde"så.. elskede skal man ikke ha noget mere formelt på?" han havde jo som altid kun sin frakke på?, noget hun næsten aldrig så Lazarus i var en skjorte eller trøje eller tshirt eller tank top? aldrig noget der dækkede denne lokkende meget flotte udstålende brystkasse af hans samt hans mavemuskler... hun kunne nærmest dåne hver gang hun sendte ham blot et kast med sit blik og ville fryse forevigt i flovhed over at have lyst til at tæmme denne utæmmelige mandige overkrop samt.. alt det andet der skam var ligeså flot og virkelig fristende dog.. viste han heldigvis ikke det andet, det ville virke lidt upassende..??.
Hun gik stille ud af bilen og så på tjenerne i det hun så mod Lazarus og sagde"Jeg skal nok gør alt for at være ved din side og kun din, samt være dig tro" hun smilede, hun var lazarus i både kød og blod, sind og krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 19:33

Lazarus kiggede på Kajika da hun sagde de ord i det de trådte ud fra bilen. Lazarus havde mest af alt lyst til at give hende et kram og kysse hende. Dog ville dette ikke være en god ide. Der stod jo tjenere. Han måtte holde det skuespil der altid var i hans Klan om at Chimera Fuld Blods var forladt for alt følelse og inkarnationen af ondskab. Lazarus kiggede på overtjeneren der gik imod dem. Tjeneren knælede foran Lazarus ’’ Herren ønsker at se dem Kronprins Lazarus om 3 timer.. Han ønsker også at se deres Child Kajika De Volkan.. Jeg vil vise jer ’’. Lazarus afbrød ham og sagde med en kold stemme ’’ jeg ved hvor mit værelse er.. Gå så.. Før jeg bliver træt at din stemme ’’. Tjeneren nikkede og trak sig tilbage. Portene åbnede til det store slot. Lazarus førte Kajika gennem de mange gange. Til sidst nåede de Lazarus værelse. Da Lazarus åbnede døren ventede der Kajika et underligt syn. Hans værelse var nøjagtigt ens med det værelse han havde i hans Palæ i Di Morga. Helt ned til mindste detalje. Lazarus gik over til skabet og åbnede det. Han tog et smukt prinse outfit frem. Inspireret fra 1800tallet. Lazarus tog sin frakke af så han stod i bar overkrop. Langsomt dog han sine bukser af og begyndte at skifte over til dette flotte og meget dyre set. Der var mange medaljer og han lignede mest af alt en meget fornem general. Faktisk havde han i sine yngre dage styret sin Faders hær. Lazarus havde været en blodig og ondsindet hærfører. Han havde aldrig fortalt Kajika at han faktisk havde forstand på krigsførelse. Faktisk havde han ikke fortalt nogen i Di Morga det. Det var af den simple grund at han vidste viden var magt. Og ville det komme til store slag ville folk tro de havde overhånden mod ham. Lazarus sagde mens hans klædte om ’’ Vi har tre timer.. Men vi kan vel lige så godt skifte tøj nu ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 19:45

Kajika betragtede lazarus og kunne dog ikke holde et lille skjult smil tilbage der så åbenlyst plantede sig over de rosa pinke læber af hendes, i det hendes fokus dog blev vendt direkte mod selveste slottets smukke store og enorme døre?. Kajika gik ned af gangene med ham og betragtede alt der var af små detaljer og nips ting at betragte med det blotte øje. Hun turde knap nok strække fingerne ud for at berør de dyre og meget skindende ting der så smukt var sat op nærmest symetrisk med loft og gulv. Hun vendte dog sit blik mod Lazarus i det han åbnede døren til det der lignede ... Lazarus værelse?. Kajika kunne slet ikke lukke munden og sagde med hævet øjenbryn"øhm? sikker på vi er i italien og ikke.. hehe hjemme ved dig min herre" hun smilede og sagde"dog med alt respekt er dette meget smukt lavet, samt dit palæ er skam en yderst smuk kopi, altså værelserne er"
Dog snart fik de sølv grå måne strålende øjne noget helt andet at kaste deres glare på, dette var Lazarus hendes øjne havde fanget ud fra øjenkrogen, da han småt begyndte at smide sit tøj og finde denne smukke uniform frem meget general agtig og meget fornem..
Hun stivnede med det samme og betagede denne vidunderlige krop, dog kunne hun ikke lade vær med at vende sig om da hans bukser faldt og sagde"H..hvad med mig, skal jeg skifte eller.. eller er dette fint nok?" hun så lidt mod Lazarus og strøg håret til siden og prøvede på ikke at få denne følelse af rødmen i kinderne der bare slet ikke kom, dog tog hun sig stadig yderst flovt til kinden som ren refleks..
"Øhm ja det kan jeg se, dog jeg vidste ikke du havde været i hæren.. eller jeres hær kan jeg vel regne ud" kajikas far havde været i hæren en gang, hun var jo fra ægte Aspara afstamning?.. så dette kunne tydes at Lazarus måske havde slåset eller fået andre til at dræbe hendes far, dog.... det var flere år siden.. og kajika var en smule.. drifted away fra den realistiske verden og ind i denne drømmende verden hvor hendes sygelige begær, samt tiltrækkelse til denne onde skabning.. stod højst på hendes liste...
Hun gik stille med yderst sævende bevægelser hen til sengen og satte sig blidt i den så sengen blot gav lidt efter hendes vægt, og der sad hun og anede ikke hvordan hun skulle reagere... at sku dele seng med Lazarus senere, at møde hans... hans familie igen samt, hans far..
Hun var så nervøs.. alt lå nærmest på hendes skuldre og hun kunne ikke rigtig rør sig af angst ud af stedet, som var hun gået helt i chok, dog med et yderst uskyldigt udtryk læggende over det kønne ansigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 20:04

Lazarus havde lige spændt sine bukser da han kiggede over på Kajika. Han så hvordan hun sad i sengen. Lazarus gik over og holdt en hånd på hendes nakke og gav hende et dybt dog blidt kys. Der varede i omkring ti sekunder. Da Lazarus sluttede kysset kiggede han på hende med et faktisk uroligt blik og sagde med en blidhed og ømhed i hans stemme hun aldrig havde hørt før ’’ Er du okay, min elskede Dronning ’’. Lazarus som kun stod i bukser log sit smuk vandrede over Kajika. Han havde mest af alt lyst til at overfalde hende og vise hende hvor meget han begærede hende. Lazarus kørte en finger ned af hendes hals og sagde med en rolig stemme ’’ Det skal nok gå alt sammen.. Jeg er lige ved siden af dig hvis der skulle ske noget ’’. Lazarus gav hende en beroligende smil. Det var klart at se på hans vandrende blik der hele tiden betragtede en ny del af hendes smukke krop meget nøje at han syntes hun var meget smuk. Lazarus grinede en smule da hun spurgte om det hun havde på var i orden ’’ Du ser smukkere ud for hver sekund der går ’’. Lazarus vidste ikke hvor disse ord kom fra. Han havde aldrig været en til at komplimentere andre. Normalt mente han det var spild af tid. Men der var bare et eller andet over Kajika der fik denne side frem i ham. Han vidste ikke hvad der var. Men det var som havde hun tæmmet en del af ham. Lazarus kiggede på overdelen til hans uniform. Han havde helt glemt han ikke havde den på. Han tog den på og spændte den. Det var først nu det gav helt mening med hans sværdholder. Den så faktisk ud til at passe i bæltet på denne dragt. Han fastsatte det. Lazarus gik aldrig nogen steder uden sit sværd. Mest af alt fordi det var et magisk sværd. Sådanne ting ville han aldrig slippe ud af syne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 20:13

Kajika mærkede stille hendes mave give lidt efter for stresset og sukkede let fra struben indtil Lazarus hånd slyngede sig blidt om hendes nakke helt uventet og hun mærkede de iskolde læber mod hendes ligeså iskolde læber. Hun rystede let over hele kroppen dog var dette ikke til at se eller mærke men hun rystede skam af ren overraskelse og nydelse over dette meget behagelige kys. I det hun stille strøg ham over det hvide hår af hans og sagde med en blid stemme tilbage til ham og en smule ondskab kunne skam høres i den, på grund af dens koldhed, dog .. virkede den alligevel venlig mod Lazarus"Ja min konge, jeg blot nervøs fordi jeg så gerne vil gøre et godt indtryk, så er der noget specielt jeg skal vide angående at møde din far, noget jeg ikke må gøre?" hun så på ham med lidt hævet øjenbryn og slikkede sig let om læberne og hviskede i hans øre"tak og du os flottere og flottere for hver sekundt jeg er ved dig" hun havde så brændende lyst til at tage ham lige nu og her, lade ham blot tage hende skam os, og blive hel med ham blot vis det var for et sekundt, så ville hun mærke ham dog... kunne hun ikke blot give ham denne nydelse, hun var jo en jomfruelig vampyr, hun var jo lige skabt og hendes uskyldige udødelige krop var ikke blevet besudlet i nu skam?, men.... ville der gå særlig lang tid før andre ville begære hende for meget og ikke ville kunne holde sig væk?.. det var derfor hun havde før været voldtægts offer før, Malakel, Zane... og andre havde skam prøvet men ej været stærke nok.
Dog dette var en ny start og hendes krop var ny og slet ikke besudlet eller beskidt på den måde.... heldigvis, fordi så havde hun os kunnet sige til lazarus uden nogen kvaler at hun var hans helt igennem.
Hun kyssede ham blidt på halsen i det hun stille satte sig op og betragtede ham tage det sidste af uniformen på og blot for at drille ikke respektløst men blot almindelige drilleri, smilede hun og sagde"Wauw.. der klær dig virkelig med tøj på" hun blinkede til ham og rejste sig i det uret ringet blidt og de skulle ned for at vise Kajikas nye kræfter frem, Kajika var stadig i træning og mestrede ej dette helt...
Men hun ville gøre sit bedste..
Dog stoppede hun let op og så på klokken og smilede i det hun sagde"Ups min fejl.. 2 og en halv time tilbage til at snuse lidt rundt.. tænkte vil du vise mig rundt? på slottet lidt min herre" hun betragtede bedende Lazarus og nærmest hungrede efter noget til at stille hendes nysgerrighed med.

//Evnerne er slået op ^^ på profilen, eller evnen//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 20:35

Lazarus nikkede til Kajika. Der var skam mange regler. Nogle vigtigere en andre. Han tænkte over de vigtigste regler af dem alle ’’ Ingen øjenkontakt.. Du skal kalde ham Konge.. Du skal knæle når du kommer ind i rummet.. Du må ikke tale til ham medmindre han stiller dig et spørgsmål.. Du må ikke bruge nogen form for slag eller bande ord i hans nærvær.. Du skal altid være mere end en meter fra ham.. Lige meget hvad så skal dit hoved være lavede mod jorden en hans. Du skal omtale alle Fuld Blods som de eller dem.. DU skal svare på alle spørgsmål med et uddybende svar.. Dette gælder også selv om du ikke har et svar på det spørgsmål.. Du må under ingen omstændigheder grine, fnise eller lave andre tegn på følelser. Du skal altid sikre dig at du ikke bevæger dig over på hans side… Du skal altid være foran ham.. Ikke nok med det så skal du udføre alle ordre han giver uden at beklage dig eller ønske en forklaring ’’. Lazarus satte sig i sengen og så ud til at tænke lidt. Kort tid efter nikkede han ’’ Jeg tror det er de vigtigste.. Overhold dem eller straffen bliver døden.. Det er også meget vigtigt at du omtaler folk der er højre cirkel med den dybeste respekt og ærbødighed.. Selv mine brødre.. Denne regel gælder selvfølgelig kun når der er andre der ser på ’’. Lazarus lagde sig i sengen og fnøs ’’ Nej.. Fader ønsker ikke nogen bevæger sig på gangene uden tilladelse.. Det er kun cirkel et der har tilladelse til dette og vi må ikke medbringe andre uden direkte tilladelse fra Fader.. Så vi må finde noget andet at få 2½ time til at gå med ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 20:44

Kajika så temmelig chokeret ud nu og gik helt ned i det hun sagde"Jeg... jeg kan ikke, jeg ikke klog nok til at svare uddybende nok.. jeg blot en eller anden pige fra en almindelig hærfamilie af Aspara, jeg blevet rørt af Hades til evig pinsel og ja jeg.. jeg burde virkelig være glad for din gave men nu føler jeg mere den er mig en byrde end nogen sinde før" hun tog sig til hovedet og tog det der holdte håret så smukt ud og sagde"jeg smutter i bad, så kan det være jeg falder til ro, og jeg tror jeg holder mig til korte og fattet ord.. jeg skal gør mit bedste men jeg fejler sikkert.. med de ord så håber jeg at vores veje måske igen en dag krydses, men.. vis dog ikke så er det farvel efter fremvisning til din far" hun så let væk i det hun åbnede døren til badeværelset med en hast hurtigere end før og smed så tøjet og tændte vandet i det hun mærkede angsten og nervøsiteten i sig, hun var nok den der var værst til store uddybelser... til.. at uddybe sine ord.."hun så lettere panisk rundt i det hun stille gik ind under vandet og lod panden hvile op af fliserne og lukkede stille øjnene og knyttede hænderne. Hun anede ikke hvordan dette ville gå, i katastrofe og så ville Lazarus hade hende, og de følelser var hende stadig tætte.
Hun bed tænderne sammen let... *dette kommer aldrig... til at gå godt"
tiden gik og gik i mens hun havde haft sit paniske udbrud og sine tvivl på sig selv.. snart skulle de af sted.. gå nede af gangen og hen til et andet rum hvor hun skulle huske alle disse regler.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 2:09

Lazarus stod og ventede på Kajika ville være klar til at tage af sted. Da hun kom ud af badeværelset tog Lazarus fat i hendes hånd blidt og hviskede ’’Bare rolig.. Jeg vil ikke lade nogen skade dig.. End ikke min Fader ’’. Lazarus førte hende ned af de mange gange til de nåede en stor metallisk sort dør. Lazarus rettede på hans hår og kiggede på Kajika og gav hende et blik der viste det nok skulle gå alt sammen. Døren åbnede sig langsomt. Det kæmpe rum der kom til syne var oplyst af lysestager der hang fra loftet. Det var et dystert rum. Dog var det til at se det var en tronsal. Det var som var der en passage og på denne passage stod der kutteklædte mænd. Det var dog svagt til at se disse mænd bar sorte rustninger under deres ellers tildækket person. For enden af disse to linjer af mystiske folk der alle lugtede af stærke Vampyrer var en trone. I denne trone sad en mand. Han sad indhyllet i sorte klæder der så ud til at bevæge sig af sig selv. Der var blodt to lyse lys der kom ud fra hætten. Disse lys var som så de alt. Lazarus trådte lidt frem og knælede. Lazarus sagde med en stille og rolig stemme ’’ Fader.. Jeg bringer foran dig.. Mit første rigtige Child.. Kajika De Volkan ’’. Personen i tronen løftede let en arm så man kunne se en marmor hvid hånd komme ud. Det var fin og fejlfri, dog med lidt lange negle. Personen sagde med en ryst der ville få de fleste til at tænke to gange før de ville gøre noget dumt ’’ Min første fødte Lazarus.. Endelig bringer du mig dit perfekte afkom.. Den skændsel du bragte mig sidst.. denne Kajika.. Som halv blods.. Endelig følger du reglerne og bringer ære og ikke skam til Familien.. Lazarus.. Jeg ønsker at se hvor stærkt dit blod flyder i hendes årer.. Derfor har Cincero tilbudt sin første fødte.. I en duel til døden.. En perfekt test af hvem af jer der bærer det stærkeste blod ’’. Cincero kom frem bag tronen og knælede ved siden af Faderen. Cincero smilede og sagde roligt dog med en alt for provokerende undertone ’’ Jeg vil med glæde ofre min første fødte for at se min ærede Lazarus første fødte i kamp ’’. Lazarus øjne lyste blod rødt og Lazarus hvæsede af Cincero. Nogle af ridderne trådte til side så man kunne se de gjorde plads til en arena hvor der allerede stod en Vampyr og ventede. Lazarus kiggede tilbage på Kajika *Jeg ved du kan hører mig.. Dette må være en af Cincero’s fælder.. Hans Child har levet i næsten 1000år og er meget stærk og trænet som Cincero’s personlige Bodyguard.. Det bliver en hård kamp men jeg ved du kan klare det.. Min Dronning *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 2:40

Kajika mærket håret være tungt ligeså tung som den byrde hun snart skulle bære, når hun ville gå ned af gangen med Lazarus til hans far samt familie der ville betragte hende og dømme hende ud fra deres regler og deres meninger. Hun bed sig let i underlæben og tog håndklæde om sig i det hun stille gik ud fra badeværelset og frøs til med det samme i det hun så på lazarus og sank let sit spyt af bare.. angst og nikkede så roligt i det hun stille men dog hurtigt tog tøjet på og satte hår og gik så med Lazaruss.. Kajika fulgte Lazarus langsomt dog royalt og betragtede ham med blide øjne. Kajika gik bagved Lazarus ydmygt og prøvede at huske alle hans regler, der var blot.. så mange!?.
Kajika stivnede da hun hørte dette med til døden, og hun mærkede en vrede inden i boble og hendes syn.. de sølv grå øjne slørrede sig let igen og gjorde hende halvt blind*hvad sker der.. h..hvorfor kan jeg ikke se* hun bed tænderne lidt sammen dog hendes ydre ansigt og skind viste ingen tegn på panisk opførsel eller følelser af den grund.
Kajika rejste sig let op og så ned af sig selv, hun var klædt i en lårkort rød kjole!?, samt opsat hår, øreringe der berørte hendes skuldre nærsten og... lidt makeup her og der!?.
Hun kunne da ikke kæmpe sådan og så i stiletter!?.
Hun stillede sig klar og knælede let for Faderen og huskede at hun måtte ikke tale før hun blev talt til*Jeg næsten blind.. men jeg vil gør mit bedste* hendes smukke sølv grå øjne var næsten helt hvid grå i det?, hvorfor vidste hun ikke.. men måske det hang sammen med hendes evne.. eller hades mærke der var gået op i hendes syn og suget den blå smukke farve ud.
Kajika stillede sig klar rolig og fattet og prøvede at bevare fatningen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 2:50

Vampyren som helt klart var Cincero’s afkom stillede sig klar. Hans øjne lyste svagt røde og han lavede nogle håndtegn. Rundt om denne Vampyr dannede der sig nu en slange af sorte skygger. Slangen tog til sidst fast form og blev til en rigtig, meget stor slange. Slangen farede over imod Kajika. Vampyren hoppede op på hovedet og satte af fra det. Det vil sige Slangen angreb lige på og Vampyren angreb fra luften og ned mod Kajika. Vampyren havde i luften dannet et sværd af skygger som var blevet normalt og han gjorde klar til at dræbe Kajika hvis hans angreb lykkes. Lazarus vidste at han måtte være stille. Han måtte ikke tænke. Han skulle give Kajika ro så hun kunne kæmpe. Han vidste at den Vampyr hun kæmpede imod havde en speciel evne til at skabe ting fra skygger. Dog kunne han kun gøre dette så længe hans modstander troede på det han lavede. Det var ikke til at vide man bare skulle overbevise sig selv om det man så ikke var virkeligt. Men Lazarus kunne ikke tænkte på dette. Gjorde han det ville hans Fader fatte mistanke da han udmærket kendte til båndet mellem Child og Skaber. Lazarus måtte på ingen måde blande sig. Dog havde han fuld tiltro til Kajika.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 3:03

Kajika stod stille og tog sig til synet og tænkte smertende*hvorfor ahhh.. auv.. mine øjne brænder.. det gør ondt!* hun var nærmest helt blind nu og det eneste hun kunne høre var faktisk selveste lyden af et sværd, løben, slangens tunge der vrissede blidt. Hun stod helt stille og vis man så på ville hårene nok rejse sig ellers ville det være yderst... underholdende fordi Lazarus child stod blot helt stille og i det slangen var få cm fra selveste kajika i det sværdet os var på vej, men før de ramte hende, fjernede hun sig med vampyrisk hastighed mod slangen dog, brugte dens undermund i det den ville åbne munden og ville hoppe fra den og tage fat i selveste armen på Cincero´s child og få hans sværd til at gå igennem slangens hoved i det den blot ikke ville kunne stoppe sin hurtige huggende bevægelse?.
kajika ville derefter hurtigt hoppe bagud dog ville hun let for overbalance og falde i det hun stadig havde vrøvl med øjnene*forbandet!* hun tænkte i stedet for at sige noget i det hun stille rejste sig op og fik synet tilbage og så hvor stod denne slange egenlig var i stedet for blot dens omrids og så Cincero´s child.. en af hankøn.
Hun fik let hugtænderne frem og hendes øjne blev blodrøde i det hun stille tog fat i sin spænde omme i håret og ventede... vis han angreb igen ville hun kaste denne lille spænde mod det han ville fremmane og sige dette var bluf, eftersom man aldrig ville kunne skabe en fuldkommen levende organisme eller væsen ud fra så ustabile partikler samt, hades aldrig ville tillade det, dog... var dette noget hun undlod, dette med hades.....
Hun smilede ikke eller noget, hun så stadig kold og tænkende ud, yndefuld og sofistikeret mens hun tænkte så det knagede..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 3:14

Vampyren fnøs og landede. Han viftede let med hånden så slangen blev til skygge igen og forsvandt. Vampyren smilede svagt ’’ Du er død ’’. Vampyren lavede en mur af skygger. Så trak Vampyren et rigtigt sværd og lavede et falsk sværd. Han løb igennem væggen af skygger og over imod Kajika. Det falske sværd ramte svagt jorden så hun kunne se det var falsk. Men det var med i hans plan. Han ville have hende til at tro begge hans sværd var falske. Vampyren hvæsede og svingede sine sværd mod Kajika samtidigt. Lazarus var overrasket over at Kajika kunne undvige denne Vampyrs angreb. Der var en grund til Cincero’s Child havde overlevet så længe. Han var lige så god til at snyde og narre folk som Cincero var. Lazarus håbede at Kajika også havde indset dette. Han vidste at hun måtte til at gøre det af med Vampyren før han udførte hans dødbringende combo evne. Han havde allerede fået hende til at bevæge sig. Lazarus vidste hun umuligt kunne vide at Vampyren allerede havde aktiveret hans anden evne imod hende. Nemlig hans To Moves evne. Hvis en modstander lavede de samme ting to gange ville alle hans evner blive virkelige imod den person. Der vil sige hvis Kajika prøvede at undvige hans angreb to gange ville hans evne virke. Denne Vampyr var i sandhed en god modstander og Kajika måtte yde sit bedste for at vinde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 3:24

Kajika gik let ned i knæ i det hun så rundt og tænkte mod Lazarus så han kunne høre det*jeg blind!..* hun mærket et stik i hver arm og pludselig spredte det sig til hele hendes krop i det hun langsomt blev mere sølvisk i huden og hendes sølv grå øjne kom frem nu i det de lyste svagt op og hele hendes hud i sidste sekundt inden det store nedslag... der rejste Kajika og hendes ene arm blev nærmest? ude af form smeltet sammen som var den metalisk og blev helt sølvisk i det sværdet ramte hendes arm der nu lignede en, 1 meter lang sølvisk klinge åbnede hun øjnene ovnlig, og stod fast i mens man hørte det ovnlig brag metal mod metal. kajikas hånd havde nærmest blevet metal, flydende metal der havde formet sig sværd agtig inden nedslaget, og i det Cincero´s child var overfor hende med åbne øjne sikkert utrolig ? overrasket, så hun død alvorlig ud og hendes øjne blev langsomt blodrøde i det det lignede de lavet en slags blitz fra sølv grå til blodrøde til sølv grå igen på intet mere eller mindre end et sekundt og der stod... Cincero´s child, langsomt blev han nærmest frosset fast, og var helt som en dirmandt, skindende og smuk, dog ikke glitrende, men han skindte. Hun smilede i det hendes arm blev lang og nærmest flydende men så stiv igen og spiddet sig direkte igennem Cincero´s child i det han gik i tusinder små stykker. Kajika så lettere chokeret ud et sekundt men tog det i sig og rettet sig så rank igen og hendes arm gik langsomt fra det lange spiddende slags våben af flydende metalisk matriale til... hendes normale hånd og smukke blege hud.
Hun så stille mod Lazarus og så mod hans fader dog uden.. at få øjenkontakt og knælede så stille i det hun ikke havde fået en flænge i tøjet, eller håret var ej uglet..*jeg.. jeg klaret det..* hun mærkede samme smerte i armen som da Hades mærke var gået amok men der var ingen sprække og dette føltes for godt.

/hendes evne er at hun kan blive en flydende substans takket være Hades mærke, men først vil hun lide af syns svigte og så vil hendes krop begynde at ændre sig fra bleg til metalisk kulør, og bagefter dette vil hendes krop kunne skabe alverdens former både flydende samt... fryse dem i den form hun vil og så de nærmest ubrydelige/

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 3:37

Lazarus smilede og kiggede mod Cincero. Endnu en gang havde Cincero tabt. Cincero virkede en smule sur og kiggede mod sin far og sagde men en kølig stemme ’’ Det var mildt underholdende.. Men jeg bør komme videre ’’. Cincero gik med hurtige skridt. Lazarus kiggede mod sin far og rejste sig. Han sagde med en fast dog respektfuld stemme ’’ Som du kan se har Kajika ikke været Vampyr i lang tid og allerede lært to af sine evner.. Jeg kræver at hun bliver respekteret som en anden cirkel Vampyr. Hun har bestået prøven ’’. Faderens hætte drejede sig mod Kajika og han sagde med en dyb ryst ’’ Du er accepteret.. Svar mig på dette.. Forklar mig hvilket forhold du har til min ældste søn.. Arvingen til Tronen i Italien ’’. Lazarus rømmede sig og skulle til at svare. Men hans far løftede en finger imod Lazarus og sagde med en stemme der rungede igennem hele salen ’’ Jeg spurgte ikke dig unge Lazarus.. Jeg vil høre det var dit Child ’’. Lazarus knælede igen og sank sit hoved for at udvise respekt. Det var klart at se at Fuld Blods havde en længere line en andre hvad angik reglerne. Dog virkede det til Faderen krævede en respekt fra Lazarus som Cincero ikke skulle udvise. Det var som om han var meget hårdere ved Lazarus end ved Cincero. Det virkede til at Lazarus godt var klar over det og det så ud til at gøre ham gal. Dette måtte være en af grundene til han ikke var glad for at tage her til i første omgang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 11 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum