Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Side 16 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 14:56

Kajika smilede til lazarus over hans store udholdenhed og sagde med en yderst tilfreds stemme"Wauw elskede det må jeg sige du godt nok en tyr" hun så ned af sig selv stille og lignede mere et voldtægts offer end at hun lige havde haft det bedste sex i hele sit liv. Hun rejste sig stille op og nikkede til Lazarus i det hun dog ville elske inderligt at få et bad med ham eftersom hun følte sig yderst beskidt af alt blodet og hvad der ellers var ned af hende.
Hun kunne dog ikke glemme følelsen af at Lazarus ... kom ind i hende, hun syntes det var den mest mærkelige følelse nogen sinde dette var første gang hun havde prøvet det nemlig altså virkelig første gang.
Hun så stille på lazarus der nød sig bad og kom stille og roligt ind til ham og kyssede ham blidt ned af halsen og lagde så hovedet mod hans brystkasse og sagde"mmhhh det var virkelig dejlig selv om jeg næsten ikke kan gå" hun grinte let og smilede så i det hun fandt noget sæbe og blidt begyndte at sæbe sin glinsende nøgne krop ind og lukkede øjnene let for at nyde dette øjeblik og sagde så"Sååå skal vi smutte i seng bagefter eller udforske stedet lidt eftersom det snart er nat" hun smilede udfordrende til ham.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 16 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 18:05

Lazarus kiggede på Kajika imens han førte sine arme omkring hende og holdt hende ind til sig imens hun havde sit hoved på hans brystkasse. Hun kunne ikke mærke nogen bevægelse i den, hun kunne heller ikke mærke noget hjerte slå. Han smilede. Vandet rislede ned over dem i det de stod der. Da hun sagde hun næsten ikke kunne gå grinede Lazarus en smule ’’ Ja det var dejligt.. Hvis du ikke kan gå ordentligt.. så må jeg jo bare bære dig rundt ’’. Lazarus tog fat og løftede hende op i sine arme. Det var som om hun var en fjer for ham at løfte. Da hun spurgte om de skulle kigge rundt eller gå i seng grinede Lazarus igen ’’ Ja sengen er ødelagt.. Så enten sover vi på gulvet ellers tager vi rundt og kigger.. Så får jeg nogle til at sætte en ny seng ind.. på den anden side, fik du ikke sovet så meget.. Oveni det så var det meget godt.. Dog også udmattende ’’. Lazarus kyssede hende blidt på læberne og smilede. Han afventede hvad Kajika gerne ville. Han tog hensyn til hun jo kun for nyligt var blevet Vampyr. Hendes hjerne havde nok ikke helt vendt sig til at hun ikke behøvede at sove eller hvile sig mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 13:43

kajika grinte let og sagde"Hey superman rolig hehe du behøves da ikke gå med mig hele tiden" hun grinte og kyssede ham let på læberne i det man kunne høre et ur der stille ringede. Kajika så undrende ud og lod sig så endelig komme ned fra Lazarus dejlige arme og tog så et håndklæde om sig og listede stille ind i selveste soveværelset og sagde"ah solen er næsten helt væk" hun smilede og sagde"så hvad skulle vi egenlig i dag" hun kiggede i et skab der var der og der så hun smukke kjoler, hun fandt en cocktailkjole i rød med et sort bånd om og den gik til over knæene.
Hun smilede og tog den på med sorte stiletter der lignede de var ballerina sko ikke forneden fordi det var stiletter men de havde de sorte bånd man bandt blidt op af bene og så bandt bagved med en lille sløjfe. Hun smilede over sin beklædning og trådte ud fra soveværelset hvor hun havde iført sig dette og krøllet det nederste af hendes hår så det var bølgende og smukt. Hun smilede og drejede let rundt og sagde"hey laza se!" hun grinte sødt og sagde"Hvad syntes du?" hun havde glimmer på øjenlågene og sort mascara på de lange bøjede øjenvipper der næsten så kunstige ud fordi de netop var så dramatiske og store i det sådan rigtig PANG!.
Hun grinte og gik hen til døren og åbnede den så i det hun stoppede stille op og så på tjeneren og sagde"James!" hun så helt paf ud og sagde"Wauw James det havde jeg ikke regnet med altså at se dig" hun grinte og de snakkede lidt, det var en af hendes venner..
Hun smilede og nikkede i det han arbejdet her med familien. Hun spurgte lidt ind til alt og om der var nogen spændende*så længe Lazarus brødre ikke er her så bliver hele disse dage perfekte*
Hun smilede og sagde farvel til james efter at ha fået nye håndklæder og sagde"så er du klar Laza"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 19:12

Da Lazarus så Kajika i den kjole kunne han ikke lade være med at sende en velkendt knurre lyd ud. Lazarus smilede og sagde blidt ’’ Prøver du at få mig til at miste besindelsen ’’. Lazarus grinede en smule og rystede på hovedet ’’ Kan du virkelig ikke huske at vi skulle op i Big Ben og spise mens vi ser en komet der skulle vise sig.. Eller har vores nat rystet alle tanker ud af dit hoved ’’. Lazarus slikkede sig sensuelt om læberne. Lazarus kørte en hånd gennem sit hår og gik over for at skifte til sit jakkesæt. Da han havde gjort det fulgte han efter Kajika. Lidt efter sat de i det store ur Big Ben. Lazarus sad og kiggede ud over byen og så kiggede han tilbage på Kajika ’’ Kometen skulle komme om 2 timer.. Det skulle være en af de smukkeste syn til dags dato.. Selv om det smukkeste syn er dig.. Kajika ’’. Lazarus kørte blidt en finger over hendes hånd og smilede. Han var i godt humør i dag. Det var som havde de conectet på et helt andet plan nu og det gjorde Lazarus glad. Det var som alle tvivl var væk. Han var overbevist om hun var hans og kun hans nu. Det var en dejlig tanke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 19:29

På en måde kunne man vel sige Kajika stadig betvivlede Lazarus måde at være hendes på men det var skam os ligemeget om han endte med at tage sig af andre piger end hende os, han var hendes skaber og ikke nok med det så var hun hans skabelse, hun kunne ikke gøre andet end at makke ret, og dog så holdte hun inderligt af ham så uanset hvad så ville hun stå royalt ved hans side til han en dag ville svæve bort med vinden som blot aske vis han da ville forsvinde i denne sky af ham selv og hans opbrændthed?, dog håbede hun skam inderligt at dette aldrig ville ske, men vis han syntes hun var kedelig skulle de da bare tage hen til Cincero så ville der da nok komme nyt spil?.
Hun så stille på Lazarus og grinte da han sagde sådan om hende og hun drejede let rundt og sagde"det syntes du da ikke" hendes ryg var smuk emd sort snor ned af os og bundet stramt mens hun havde et sjal at ha rundt om halsen i sort da de kom der op så hun let fra uret mod himlen og berørte blidt Lazarus finger og sagde"det virkelig vildt det her jeg havde aldrig troet jeg skulle opleve dette her, dog... vil alt forandre sig igen når vi kommer tilbage til di Morga... vil du ende med at være... kold og barbarisk" hun bed sig let i underlæben og så yderst bekymret ud i det hun stille sukkede og rykkede sig så tættere på lazarus og kyssede ham blidt og varmt mod hans læberne i det hun rejste sig op og smilede da det syntes at komme vidunderlig musik og kajika grinte i det hun tog ham med op hvor der var plads til faktisk at danse og begyndte at danse med ham så han kunne føre an.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 19:49

Lazarus smilede til Kajika og rejste sig ’’ Når vi er alene så nej.. Men når der er andre så ja ’’. Lazarus tog fat i hendes hænder og kiggede alvorligt ind i hendes øjne. Han sagde alvorligt med et fast blik ’’ Jeg vil også flirte med andre.. Det forventer jeg også du gør.. Hvis man flirter er det lettere at få hvad man vil have.. Men jeg er din og kun din.. Det må du aldrig betvivle.. Aldrig.. Det vi gjorde i morges er kun noget jeg vil gøre med dig.. Du skal stole blidt på mig ’’. Lazarus mente hvert et ord. Han havde tænkt sig at bruge hans sensuelle charme på andre. Men hans hjerte tilhørte Kajika. Lazarus tog fat i Kajika og begyndte at danse med hende. Han dansede tæt op af hende og nød når hendes krop gned sig op af hans. Lazarus nød denne tid. Da sangen var slut satte han sig på et knæ og rakte en lille æske frem til hende. I den var den ring der kun kunne tilbydes til den kvinde der skulle giftes med tronarvingen til Klanen. Det var den eneste ring der måtte gives til en der ikke var cirkel 1 i Chimera Klanen. Den ville gøre denne person på lige fod med hoved Familien. Dette var også en forlovelsesring. Lazarus kiggede bare op på Kajika uden at sige et ord. Han holdt den bare frem for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:36

Kajika nikket forstående og sagde"det uden betydning, jeg kan ... aldrig slippe dig uanset hvor meget jeg prøver og jeg er skam din og jeg .. jeg vil gør alt for at stole på dig min elskede, alt.. blot du aldrig nogen sinde ender med at bryde min tillid fordi" hun smilede ondt og hviskede i hans øre blot for drilleri"så vil jeg dræbe dig" hun rakte let tunge og sagde"for sjov, jeg ville nok bide dig måske men aldrig det andet" hun smilede og dansede op af ham blidt og let på tær i det musikken stoppede så hun undrende rundt og da Lazarus pludselig var væk så hun ned og der var han gået i knæ....................
Hun så helt paf ud og betragtede ham med sine sølviske grå øjne og så helt overrasket ud i det hun så ringen og anede ikke hvad hun skulle sige på grund af hun var helt i chok dog hun smilede for sig selv og sagde så med et stort"Ja!" hun grinte let og sagde"hvor er den dog vidunderlig smuk" hun så lidt undrende på ham og i mens hun stod der lidt uanset som en hermione granger blandt harry og ron?.... kunne hun ikke lade vær med at overveje om han mund havde gennem tænkt dette og så faktisk fået det arrangerede sådan så han kunne fri i det hun pludselig syntes at ku se noget i øjenkrågen og det var skam meteoren.......
Hun så den ud fra urets vindu der var åbnet, det så ... vidunderlig ud!. Hun så meteoren suse forbi på himlen det så faktisk temmelig sygt ud!?.
Hun havde set sin første meteor og hun var blevet friet til lige inden!...
Hun smilede varmhjertet til lazarus sagde"Mit er os dit"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:47

Lazarus smilede da hun sagde ja. Han rejste sig op og stillede sig ved siden af hende for at se Kometen med hende. Han satte armen om hende og kyssede hende blidt på kinden. Lazarus sagde med sin bløde stemme ’’ Kajika.. Det her er starten på noget godt.. Noget magtfuldt.. Så længe vi stoler på hinanden lige meget hvad så bliver vi det stærkeste par nogensinde.. Husk at overfor andre har jeg en bagtanke med alt jeg gør.. Men overfor dig er jeg ærlig.. Sammen vil vi overtage Di Morga og herske over den som konge og dronning.. Sammen vil vi styre alle.. Men Kajika min elskede.. Du har også en rolle at spille i det her.. Du må bruge din list og charme til at vinde folk over på vores side.. Love dem at du vil være sammen med den når tronen er vores.. lokke og forføre folk.. Vi bliver nød til at bruge alle tricks i vores magt for at klare dette.. Men nok om det min elskede forlovede.. Dette er en hygge aften.. Hvad syntes du om kometen ’’. Lazarus bevægede sig over bagved Kajika og fjernede noget af hendes smukke hår fra hendes nakke og kyssede den så blidt. Lazarus var ond og hans planer krævede at Kajika også blev nød til at være det. Han stolede nok på hende nu til at vide selv om hun havde lavet aftaler om at dræbe ham når tronen var deres ville hun ikke være tro overfor disse aftaler. Lazarus stolede nu fuldt ud på Kajika. Fremtiden måtte vise om dette var en god eller en dårlig ting. Lazarus vidste bare at hvis de var hinanden tro kunne de klare alt og få mange flere over på deres side. De måtte bare stole på hinanden og det var Lazarus endelig klar til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:06

Kajika berørte let Lazarus dejlige arme og sagde med en blid stemme til ham"jeg skal nok lystre alt du siger og jeg vil skam os beskytte dig vis jeg har mistanke om nogen vil gør dig noget ondt" kajika ville aldrig skade Lazarus eller lade andre skade ham, blot tanken fik hende til at ville dræbe dem der ville skade ham blot lidt eller tænkte ondt om ham, vis hun ville ha forrådt ham havde hun skam gjordt det lang tid før? nok efter hun havde opdaget sine evner og så ville hun ha sliset ham i stykker. Men her stod hun med ham hun havde slåset så meget med og haft så meget had til. Hun mærkede ham bagved sig og mærkede roen i hende, hun så kometen med ham og smilede over ringen hun havde set og kom så i tanke om hun ikke havde fået den på fingeren overhovedet!???.. Hun så undrende på lazarus i det hun vendte sig om og sagde"får jeg først ringen når jeg står ved din side som dronning og dig ved konge" hun smilede udfordrende men håbede dog at få den nu, den var så smuk hun ville så gerne ha den, dog var det ensomt at være... en del af Lazarus der var ikke så mange venner eller veninder... at vise så smuk en ring til... dog var hun lykkelig ved selvskabet af Lazarus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:26

Lazarus smilede og satte blidt ringen på hendes finger i det kometen forsvandt fra nattehimmelen. Lazarus smilede sødt til hende. Han vidste dette var starten på noget dejligt. Endelig havde han fået det han søgte. Lazarus træk Kajika ind til sig og kyssede hende. Han holdt kysset i noget tid før han slap hende. Han kiggede på hende og smilede ’’ Resten af aftenen er fri til hvad end du vil lave.. Min forlovede ’’. Lazarus havde aldrig troet han at han ville få en kvinde han rent faktisk elskede. Og så en som Kajika. Han var rigtig glad. Han kunne faktisk ikke huske hvornår han sidst havde været så glad. Det var som om hele verden ikke fandtes når han stod med Kajika i sine arme. Som om hun var den brik i puslespillet der manglede. Han vidste ikke helt om hun havde det på samme måde men det var heller ikke vigtigt. Han nød virkelig at stå her, nu. Lazarus glædede sig faktisk også til at høre hvad Kajika gerne ville. London var en stor by fyldt med en masse muligheder. Dette var jo de eneste dage de ville få sammen, helt alene før de skulle tilbage til Di Morga. Der ville nok ikke være så meget tid til det alt for romantiske. Det var derfor Lazarus sugede hvert øjeblik til sig. Han nød Kajika helt ud. Han havde set så mange nye sider af hende og han kunne lide dem alle sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 22:28

Kajika smilede lumsk og sagde"Hmmm hvad jeg vil lave det ved jeg virkelig ikke min elskede" hun grinte lidt og slikkede sig om læberne og sagde"jeg en smule tørstig skal vi.. jeg ved ikke gå rundt og myrde lidt og så bagefter finde et sted og slappe af ? måske kæle lidt" hun bed ham blidt i underlæben og sagde"Uh! jeg ved det London EYE! London Eye er en af Londons nyeste seværdigheder, bygget til år 2000-fejringen. Udsigten fra de lukkede kabiner i pariserhjulet på 135 meter er enestående, og gir en udsigt på 4 mil. En tur rundt tager 30 minutter" kajika det hun lige havde sagt var noget hun havde læst inde ved hotellets tv det kunne hun huske da hun virkelig kunne lide dette pariser hjuls agtige tur, dette var et hjul som det, blot større og mere drastigt..
Hun tog ham blidt i hånden og sagde"hvad med vi slagter lidt folk og så tager en tur i hjulet?" hun smilede og sagde"så selv vis jeg ikke ser alt af London tæt på kan jeg se det langt fra? lyder det ikke fint"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:00

Lazarus blev positivt overrasket over Kajika. Hun havde fået en vidunderlig ide. Det var derfor han elskede hende så meget. Hun overraskede ham altid positivt. Det var dejligt at hun kunne gøre det. Hun fremlagde ligefrem at de skulle kæle. Lazarus så en helt ny og dyrisk ondskabsfuld side af Kajika, og han kunne lide den. Lazarus tog Kajika i hånden og førte hende ned til et diskotek. Da de kom ind smilede Lazarus til Kajika. Hans øjne begyndte at lyse blod rødt og han hvæsede. Alle folk kiggede på ham. Med et sprang han frem og sprættede det første menneske op med hans bare næver.. Blodet sprøjtede rundt omkring. Lazarus sagde højt ’’ Bare tag for dig af retterne, min elskede ’’. Alle folk begyndte at skrige og løbe forvildet rundt. Lazarus sprang rundt fra person til person og slog dem ihjel og mæskede sig i deres flod. Det var en rem massakre. Det var lang tid siden at Lazarus havde givet så meget slip og bare lade dyret tage over i sådan en blodig affære. Da ikke flere stod op kiggede han over på Kajika og gik hurtigt over imod hende. Han kyssede hende og væltede hende bagover i den pøl af blod og lig der lå. Han begyndte at kysse hende vildt og dyrisk. Dette var noget Lazarus elskede. Mord på denne dyriske måde uden nogen grund. Dejligt meningsløst mord.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:08

Kajika så på Lazarus i det hun stille lukkede øjnene og hendes ene hånd fik lange nærmest negle af masiv metalisk ligende væske, Kajika blev nærmest selv rent metal at se på helt blank og flydende i det dog de lange negle på hendes finger de negle var en meter lange og i det hun tog fat i folk spiddet hun dem på forskellige måder igennem øjnene igennem baghovedet mens hun mæskede sig i dem, måske skar deres ben af og bed dem i skuldren alt muligt. Hun stak hånden ind i en og rev hjertet ud og kastet så mod en stor fyr af dem der vogtede udgangene og han faldt med et skrig i det Kajika sprang på ham og stak ham flere gange i maven og så i ansigtet indtil hun skar ansigtet ikke hovedet nej ansigtet af ham og en anden lavede hun hendes navn på ved maven og sparkede ham ud uden en eneste arm så han forblødte efter en halv landen meter...
Hun så pludselig Laza komme mod hende og tog så hendes negle og evne ind i det hun smilede og mærket ham mod sig i det de lå på det blodige gulv og hun kyssede os ham dyrisk og virkelig nød dette, mens hun let rev hans tøj istykker og fik ham til at lægge nederst og tog så fat i hans bukser ved livet hvor man lynede ned og hev dem let op af i det hun kyssede ham blidt nu og slikkede ham hen af halsen for den dejlige blod der var så lækker at mæske sig i!.
Hun elskede dette simpelthen dette var det bedste hun kunne tænke sig, at ha Lazarus smurt ind i blod og hende oven på og så slikke det let af hans krop.
Hun lod tunge spidsen glide over de fleste steder det var sensuelt at gøre det ved og lod blodet blot rande ned af hendes rosa pinke læber der var blodrøde i stedet for nu, mens hun let trak vejret af blot ophidselsa og smilede så ondt med de syle spidse hugtænder fremme og se sølv grå øjne som var hun helt rolig selv om hun var oppe at køre...??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 7:30

Lazarus flåede Kajikas kjole op og begyndte at slikke blodet af hendes krop. Han kom med en knurrende lyd. Lazarus havde aldrig kommet med denne lyd overfor andre end Kajika. Lazarus syntes Kajika var perfekt til ham. Ikke nok med det så kunne han ikke holde sig fra hende. Lazarus ville måske nok bruge sin charme på andre. Men der var kun en der kunne tænde Lazarus på denne måde. Han var helt væk i Kajika. Han greb fat i hende og væltede hende så hun nu lå nederst. Da hun ramte gulvet plaskede blod ud til alle sider. Lazarus smilede ondt og kyssede hende liderligt og sensuelt på læberne. Han gav efter for hans indre dyr og hans lyster til hende. Han gav slip. Lazarus kørte en hånd ned af hendes hals, ned over hendes bryst og ned på hendes hofte. Lazarus kyssede Kajika igen. Denne gang med tungen, så det blod de stadigvæk havde i mundene bille blande sig. Lazarus bed let fat i hendes tunge, ikke så hårdt det gjorde ondt. Mere på en sensuel og fræk måde. Lazarus blik gled ned over hendes blodbedækkede nøgne krop. Det var et gudeligt syn. Han havde aldrig følt sig så tiltrukket af en kvinde i hele hans liv før, og det siger en del eftersom han næsten er 3000år gammel. Lazarus slikkede sig om munden. Han var ikke engang i stand til at tale og fortælle hende hvor perfekt på alle måder han syntes hun var. Han bed hende i halsen blidt dog så hun blødte og hendes blod blandede sig med det menneske blod hun stadigvæk havde på sig. Lazarus slikkede det blandede blod op og gled sin tunge over bidehulerne så de lukkede sig igen. Lazarus hænder bevægede sig blidt over hendes krop si blodet på hende blev smurt ud over alle punkter af hendes krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 14:26

Kajika gav et let skrig fra sig af ren nydelse over han rev hendes kjole af hende, hendes krop sitrede allerede eftersom den kunne mærke på de dyriske bevægelser af Lazarus at han var ligeså liderlig som hende os. Hun smilede himmelrygt og kyssede ham tilbage da han sådan lod deres læber mødes i et brutalt passion kys og lod stille læberne slippe hans så hun mærkede blodet mellem deres læber glide fra hinanden og ned af dem til sidst da den lange blodtråd ikke kunne holde mere. Hun smilede ondt til ham og hun var allerede våd et vis sted. Mens hun lå der i blodet og de mørkerøde øjne betragtede Lazarus med allerstørste nydelse!.
Hun gav et let"mmhm" fra sig da han bed hende i halsen og hendes lange finger blidt strøg sig over Lazarus ryg i det de endte med at kysse igen blod md dette blandet blod imellem, det smagte fantastisk samt Lazarus læber var skam osse fantastiske. Hun smilede helt for sig selv og kunne slet ikke rør sig i det hun blot ville ha mere af ham og mere. Hun havde et ondt smil og rev hans tøj af så han var helt nøgen og gjorde så de let drejede rundt og var smurt ind i blod fra top til tå, små platinsk hvide lokker af hendes hår ku ses samt lidt ved Lazarus ligeså. Hun strøg ham blidt over håret så det blev helt slik agtig og kyssede ham så igen og mærkede blodet fra hans krop der havde indhyldet ham, blidt dryppe ned mod hendes krop og hver gang sætte en vis mærkelige nydelse igang, igennem hendes krop som var det små trykkende nydelses sensore der gik ind i hendes krop og startet den varme følse der fik hende til at sitre af indre glæde og mere legesyghed!.
Hun smilede i det hun stille lagde sig over Lazarus da hun fik muligheden og slikkede ham så op i halsen i det hun drillende gned sig op og end af hans lem mens hendes finger legede over hans faste brystkasse...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 1:52

Lazarus spredte hendes ben og trængte ind i hende. Han pressede hende helt ned i blodet på gulvet og knurrede højlydt. Der var ikke en der havde overlevede deres massakre. Ikke nok med det, men nu lå de også og gjorde det imellem alle dem de lige havde dræbt. Det var bare et større tegn på at Kajika var lige så forskruet som Lazarus var. Lazarus grinede ondt i det han holdt hendes arme nede. De lå ovenpå en bunke af lig. Lazarus begyndte at støde hende hårdt. Blodet sprøjtede rundt omkring i takt med han stødte hende. Det var som var han besat. Det var berusende for ham. Det var som kunne Kajika trykke på de rigtige knapper hele tiden. Som vidste hun lige nøjagtigt hvad der skulle til før han blev som et vildt dår. Lazarus betragtede sin dronning som bare blev smurt ind i mere blod for hvert stød. Lazarus satte sit hoved ned til hendes hals og slikkede den imens han fortsatte. Hurtigere og hurtigere. Han knurrede i vildskab. Han var slet ikke i stand til at styre sine egne handlinger lige nu. Det var som var han besat af begær overfor denne dejlige mørkets dronning som havde vundet alt hans væsen. Han vidste dette var specielt. Ingen havde nogenside kunne gøre ved ham som Kajika gjorde mod ham lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 2:04

Kajika smilede over hele ansigtet og mærkede Lazarus berør hendes krop og hun tog os let om ham i det han pludselig spredte hendes ben havde hun om hans nakke og mærkede ham så trænge op i hende igen, han var så stor så da han endelig gjorde det igen skrig hun let og lukkede så tænderne sammen og mærkede sine hugtænder komme frem og prikke i hendes vibrerende underlæbe mens kroppen var lammet af ren nydelse fra de hårde stød som lazarus gav hende mens blodet sprøjtet om dem og op af væggene og ingen politi kunne høres... Nej det var skam dem der havde dræbt ovenlig nok til der intet ville ske ved at nogen kom ind eller ud. Hendes finger strøg let over hans hår i det hun tog blidt fat i det da han slikkede hende op af halsen den måde han gjorde det på fik hende til at sitre af nydelse i hele kroppen og hun mærkede dette dejlige behag af tilfreds stillelse. Tungen slikkede let op af Lazarus hals i det hun bed til og sugede lidt men kun meget lidt fra ham og vis han bed hende og slap ville hun skam kysse ham så deres blod ville blive blandet og det ville flyde ned af deres læber og mund, samt deres overkroppe ville få dråber fra deres mund.
Hun drejede let rundt så hun var oven på ham og bordet neglene blidt ned i gulvet i det hun skam begyndte at ride Lazarus med flydende og bølgende bevægelser frem og tilbage og nogen gange lidt op og ned måske drejende med hofterne så hun virkelig fik pirret Lazarus i det hun forsvandt fra ham og tog en flaske fra baren og skar den i stykker og gik mod Lazarus mens hun duftede lokkende af dejligt alkohol med en vidunderlig smag.
Hun tog om tuden på glasset hvor bunden var væk jo og skar blidt sit navn i Lazarus brystkasse og hviskede i hans øre"nu du min forevigt" hun havde dog sørget for det ikke var dybt så det ej gjorde vildt ondt på ham vis det skulle være.
Hun smilede sødt og lagde det til siden væk fra dem og slikkede så over det sted hun havde skrevet Kajika og smilede henrygt til ham og sagde"jeg elsker dit blod elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 1:49

Lazarus bed hende. Og mens deres blod blandede sig i hinandens munde i deres smukke og onde kys var det som Lazarus var et andet sted. Han var glad. Intet havde nogensinde slået denne følelse han følte lige nu. Da Kajika vendte dem om og han lå nederst smilede han. Da hun red ham for en følelse af nydelse igennem hans krop. Lazarus følte det som om han var i live i bare et kort øjeblik. Det var som var denne onde gerning blandet med hans begær til Kajika den perfekte blanding for ham. Han havde aldrig prøvet noget lignede i hans næsten 3000år. Lazarus var lamslået. Da Kajika rejste sig og gik var det som om Lazarus vågnede igen. Da hun begyndte at ridse sit navn i ham blottede han drillende sine hugtænder. Han nød dog det hun gjorde. Det var som var det den helt rigtige ting at gøre på det helt rigtige tidspunkt. Da Kajika sagde at han var hendes for evig grinede Lazarus og nikkede ’’ Det er jeg min Dronning.. Det er en ting på skal være helt sikker på ’’. Lazarus lå der i blodet og mellem alle disse lig og betragtede hende med hans røde lysende øjne. Da hun sagde hun elskede hans blod kyssede han hende blidt på læberne og deres hugtænder stødte let imod hinandens. Lazarus sagde blidt ’’ Jeg elsker dig og alt du er min Dronning ’’. Lazarus smilede og gav hende et stort kram.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 19:27

Kajika lagde skam mærke til hans bevægelser og den måde han nydte dette øjeblik de lige var i, dog var Kajika bange, bange for at blive berøvet hendes slags uskyld, at blive leget med og bedraget af endnu et hankøn blot at lide under denne følse af forblændelse og underkastelse til sin herre hun havde givet sin krop og alt til, som lovet? dog huskede hun ikke mere hvorfor hun overhovedet havde lovet dette i første omgang men hun vidste hvorfor hun holdte sit løfte, hvem ville nogen sinde se hende som den pige hun virkelig var, bange ... skræmt, flov, genert... forsigtig, modig, stædig... vovende, udfordrende og påligelig og royal? alle så hende anderledes så hvorfor var der denne store tvivl... Kajika rømmede sig let og bed sig forsigtig i underlæben da hun hørte Lazarus sige dette efter deres hugtænder blidt var stødt mod hinanden hvilket havde givet en blandende følse i hendes krop???.
Hun gik let af ham og smilede flovt i det hun lagde sig op af ham og sagde"det håber jeg skam du gør".
Hun så stille rundt og sagde"så hvordan skal jeg komme væk her fra jeg har ingen kjole mere jo den er istykker" hun så stille rundt efter andre pigers endten toppe eller noget og fandt en stram hvid top med revet ryg, der var huller efter hinanden på toppen dog var dette meningen og så tog hun nogen sorte shorts på fra en anden hun passet og smilede så til lazarus... blodig var kajika skam.."skal vi tage hen til London eye"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 16 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum