Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 2:35

Lazarus bevægede sig hurtigt hen for at støtte hende så hun ikke væltede. Han kiggede på hende med et dyrisk blik ’’ Hvordan ved du det ikke bare er min undskyldning for at gøre det ved dig mens du stadigvæk er menneske Kajika.. Men fint.. Jeg tager din udfordring.. Jeg vil forføre dig som et menneske, uden brug af min Controlling Poison eller min Puppetmastery evne.. Jeg vil bevise overfor dig at du høre til som min.. Selv hvis jeg var et menneske og ikke en Vampyr ’’. Lazarus sikrede sig hun kunne gå selv før han slap hende. Et drilsk smil viste sig på hans læber i det han trådte helt hen til hende ’’ Din lille lussing.. Den lader jeg gå ustraffet fordi.. Når vi er her på skolen som elever.. Laver jeg en lille regel.. Når vi begge er her som mennesker.. Så skal du bare behandle mig som et menneske og ikke din hersker.. Ser du.. Jeg ved hvad du tænker om mig.. At du begærer mig.. ’’. Lazarus holdt hende tæt ind til sig med et hurtigt tag ’’ At du ønsker jeg tager dig så du skriger i smerte og nydelse.. Hvordan mine berøringer får dit hjerte til at banke.. Men det er vist ikke det eneste sted du bliver på virket af mine berøringer er det ’’. Lazarus kørte blidt en finger op af hendes lår dog ikke for højt op men højt nok til hun ville forstå pointen. Lazarus grinede. Faktisk havde Kajika nok været hans valg var han født som menneske. Der var faktisk også noget i ham der gerne ville gøre det rigtigt med hende. Ikke på hans normale måde når han gjorde en kvinde hans. Det gjorde han normalt via magt. Nej Kajika var speciel. Det ville han vise hende. Han ville forføre hende og gøre hende hans på denne måde. Den menneskelige måde. Dog stadigvæk på hans onde og snu måde. Hun var speciel og han ville vide hun var hans på alle måder. For det var faktisk første gang han havde overvejet at dele sin trone med en anden. En kvinde. Kajika.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat - Page 7 Empty Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 2:43

kajika bed sig i underlæben og så på Lazarus undrende med de isblå dådyr øjne i det hun smilede lidt over han dog stadig var hjælpende det var virkelig en ny side af ham der skindte igennem ham og hun kunne skam li det ligeså meget som den dominerende onde side han besad. Hun grinte let dog da hun tog hånden for munden for ikke at grine for højt at dette med at forføre hende og sagde"åårh ja forfør mig det vil jeg glæde mig yderst meget til Lazarus" hun smilede og blinkede drilsk til ham med de isblå øjne rettet dådyrisk mod ham på en virkelig blid og sød måde i det hun strøg sensuelt håret til den ene side det der sad i hestehalen i det hun slikkede sig let på overlæben af sig selv og betragtede ham kort..Kajika gav et let støn fra sig af forskrækkelse i det hun mærkede hans greb om hende"mmh slip mig Lazarus!? dette her er yderst... aahhh" hun rødmede over kindbene og bed let smerten i sig fra det såret kindben i det hun mærkede hans hånd op af hendes lår og ja han tændte hende skam hun ville gerne berørs af ham og mærke ham tæt på sig men ville aldrig indrømme det.
Hun så flovt på ham og sagde udfordrende"just try me" hun grinte i det hun tog gardinet for og lægen smilede til dem i det hun grinte og gik så hen til døren og sagde"3 timer til slut og så skal vi smutte" hun blinkede til Lazarus i det hun løb ned på banen igen, og valgte fodbold, der var 7 piger og 7 drenge og de skulle spille mod hinande hver deres målmand og kvinde så de var 7 på banen.
Kajika smilede i det hun regnen med at Lazarus ville prøve at smøre sig ind på hende og hun glædet sig allerede til at se hvad hans lumske og snu tanker havde fundet frem til...
*let the game begin*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 2:56

Lazarus gik med. Men han havde en koncentreret mine på hans ansigt * 3 Timer.. Det er da overhovedet ikke nok.. Pis.. Ikke nok med det.. Så skal jeg vinde hende over imens vi har idræt.. Det er godt nok ikke gode odds jeg har.. Men jeg skal nok klare det… Eller give det et værdigt forsøg.. Hvad er det jeg siger.. Jeg lyder som et latterligt menneske.. Jeg forsøger ikke jeg gør*. Lazarus og de andre drenge formede en cirkel for at snakke taktik. En af drengene sagde ’’ Jeg skal nok være anføre ’’. Lazarus sagde med en kølig dog opsat stemme ’’ Hold din kæft James.. Jeg er anfører.. Jeg vil lede os til sejr.. James du er målmand.. Joey, Jack og Henrick i er i forsvaret.. Brian og Luis i tager midtbanen. Jeg tager angrebet ’’. Lazarus regnede med at Kajika enten ville tage målmands posten, angrebs posten eller være i forsvaret. Lige meget hvad så havde han en plan for det. Drengene gjorde sig klar og stillede sig op. Et selvsikkert smil viste sig på Lazarus ansigt. Mest af alt fordi han havde spillet fodbold da det blev opfundet af Vikingerne. De spillede med hovederne af de modstandere de havde dræbt. Lazarus havde spillet meget fodbold i sin tid. Ikke nok med det så var Lazarus Vampyr. Han ville ikke bruge sine evner men han var stadigvæk meget hurtig, smidig, klog og stærk. Desuden vidste han hvordan man skulle vinde. Men det var faktisk ikke helt det der var hans plan men nu måtte det jo vise sig hvilken plads Kajika havde. Han hadede at tabe. Men selv det ville han gøre for Kajika hvis det blev nødvendigt. Lazarus gjorde sig klar og drengene startede med bolden. Han lavede et par finter og driblede med bolden. Han huskede hvordan han lavede sit specielle saksespark. Dog skulle det først bruges senere hvis det blev nødvendigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 3:05

kajika snakkede med tøserne om hvordan de skulle stå, de havde en mega god målmand virkelig gode forsvar og kajika var en af angriberne!. kajika smilede og sagde"okay tøser er vi klar til at sparke de fyre så langt ud af banen man overhovedet kan og lade dem bide i selveste jorden ???.... det tror jeg DA LIGE VI ER!" de sagde alle sammen YAY i det de klappede i hinandens hænder og stillede sig i position og gjorde klar til at spille. Kajika smilede i det hun så Lazarus og hurtigt styrtede hun direkte mod Lazarus med de andre piger i angrebet bagved sig og pludselig skillede de sig hver deres vej og der kom kajika mellem en af de andre piger, direkte bagved hende i det hun skred med vilje hen af jorden og fik bolden væk fra Lazarus. Dette var hendes domæne hendes skole og hendes måde at håndtere sådan nogen som Lazarus var, han skulle være menneskelig nu så hun ville end ikke holde blot lidt igen. kajika havde gjordt så en af pigerne der så mest svag ud havde løbet lidt ved siden af Lazrus position og en anden var kommet fra Lazarus anden side så han ville tvinge sig mod selveste den svageste af pigerne og i det de var tæt på kom kajika som havde løbet direkte tæt bagved og fik skruet bolden med sin glider væk fra Lazarus, takling nærmere sagt.
Hun smilede ondt i det hun rejste sig hurtigt op og løb ned til de andre piger der spillede den til hinanden i det kajika kom løbende hårdt på og en af pigerne skød bolden mod en anden pige i det hun gav bolden en med hovedet og der kom kajika og satte det sidste af med et hovedstød og bolden ramte direkte i mål og målmanden så yderst.... lammet ud ?!.
Kajika smilede og sagde"Hæ hæææ... drenge bedre held næste gang" kajika skød let ud med hoften og satte en finger under øjet og trak let ned i det hun rakte tunge til dem og skød let ud med røven i mens hun svejede i ryggen da hun bøjede sig let ned for at vende sig mod dem og satte så i løb tilbage igen... til pigerne.,
De stillede sig klar ogg kajika stod forest af dem.. *bare kom an Lazarus jeg kan skam os spille snu!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 3:21

Lazarus smilede faktisk da han så hun scorede * Hun er fræk når hun dominere på den måde * Lazarus rullede med øjnene * Jeg er jo på hold med nogle tabere *. Dommeren blæste kampen i gang igen. Lazarus løb langs siden. Han sørgede for at holde sig væk fra Kajika. Han løb hurtigt selv med sin normale hastighed. En pige kom tæt på. Lazarus gav hende et ondt men lovligt skulderskub så hun væltede og det virkede til at gøre ondt på hende * Væk mide*. Lazarus så at en pige i forsvaret blev bange for dette og tøvede. Han så sin chance og løb over imod hende. To andre piger kom fra her side og lavede glidende taklinger. Lazarus skød bolden op i luften og hoppede så de gled ved siden af. Han gav Kajika et hurtigt skævt smil for han vendte ryggen til pigernes mål og lavede et saksespark. Det så meget flot og elegant ud. Det var et spark trænet til perfektionisme. Alt hvad Lazarus lavede, havde han brugt lang tid på at lære. Sport var en af de ting. 3000år er lang tid. Massere tid til at træne. Bolden susede af sted og fløj over i højre hjørne af målet. Målmanden eller målkvinden prøvede at gribe den men hun nåede det ikke. Lazarus rejste sig og kørte en hånd gennem sit hår imens han så cool ud. Drengene lavede en cirkel omkring ham og råbte ’’ Fedt skud ’’ ’’Hey det kan være vi faktisk vinder ’’. Lazarus gik ud af cirklen og forbi Kajika i det han sagde ’’ Bedre held næste gang.. Lækre ’’. * Pis.. Jeg har et dårligt hold fyldt med aber.. Deres spillere kan faktisk spille det her spil.. Det ser faktisk ud til jeg bliver nød til at gøre det her selv*. Lazarus gjorde sig klar. Han ville mansopdække Kajika. Lykkes det for han at vælte hende på et tidspunkt ville han vælte med over hende og hviske i hendes øre ’’ Hov ’’. Så ville han tage hende på røven og rejse sig op. Bare for at være tæt på hende imens de begge var beskidte. Han vidste at hans berøringer ville få hende til at miste hendes koncentration. Lazarus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 3:30

Kajika så mod Lazarus i det hun styrede mod ham og tænkte*hvor kom det dog fra!?* hun så temmelig mistænksom ud og kom egenlig i tanke om at han intet blod havde fået vel overhovedet siden de tog af sted var han mund ved at blive en smule mere og mere vred jo mere han rørte sig ?.Kajika nået ham dog ikke før målet var inde og hun så temmelig strengt på ham og knyttet næven i det hun smilede temmelig sensuelt og sagde"årh jaaah... bare vent!" hun bed tænderne sammen i det hun opdagede hvad han prøvede på men de andre piger var fuldt i gang med at få bolden fra Lazarus i det kajika kom fri og styrtede direkte mod Lazarus i det hun smilede da hun ville til at takle ham men endte på en mærkelig måde pludselig med Lazarus over sig og rødmen godt over kinderne i det han sagde det hviskende i hendes øre og hun ja... hun mistede helt hendes koncentration og hendes hjerte hamrede der ud af og ikke på grund af alt kondien ved dette men... selveste alt dette her med at han var så tæt. Hun rødmede og kunne slet ikke finde rundt i det der blev kaldt til pause inden de skulle fortsætte kajikas hold lå en bagud ved Lazarus men det var os fordi Kajika var midlertidigt gået i koma over alt den opmærksomhed Lazarus gav hende...
Hun rømmede sig lidt i det hun satte sig henne ved hallens mur og slappede af... en halv times pause og så 2 timers sidst idræt..."åårrhh endelig lidt fred" hun smilede og så hvor beskidt hun var og tænkte*great... så skal man i bad"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 3:41

Lazarus havde sneget sig væk for drengene. Da han fik øje på Kajika gik han over til hende og satte en hånd på muren ved siden af hedes hoved og stillede sig tæt op af hende. Lazarus slikkede sig om munden ’’ Er du klar over for fræk du er når du tager kontrollen.. Da du tog den boldt fra mig ’’. Lazarus lænede sig ind til hendes øre og hviskede ’’ Jeg kan mærke jeg ikke holder længere uden blod.. Men jeg vil gerne udføre alt det her uden.. Men alle de mennesker så tæt på.. Jeg skal nok klare det.. Men du skal give mig noget blod på vej hjem.. Jeg håber det er i orden ’’. Lazarus førte sit hoved hen foran hendes igen. Lazarus smilede frækt og satte sin anden hånd på hendes hofte ’’ Vi har en halv time.. Er du klar over hvor meget der kan ske på en halv time ’’. Lazarus grinede drilsk ’’ Har du nogensinde overvejet at gøre det på rektorens kontor.. Eller i klasse lokalet nu hvor alle de andre er udenfor til Idræt.. Hvad siger du lækre.. Du kan ikke få mig til at tro du ikke har lyst til det… Tro mig.. Det bliver det hele værd ’’. Lazarus grinede en smule og kiggede op og ned af hende så hun direkte kunne se han betragtede hver detalje af hendes krop der glinsede af sved fra kampen. Lazarus slikkede sig om munden igen og førte langsomt hans læber hen imod hendes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 3:51

Kajika tog en tår af den vandhane der var på hendes side og tørte sig let om munden i det hun lukkede øjnene stille i, i det hun hørte en hånd ved sin side og spærrede øjnene op i det hun sagde"HEY!... oh..?? hey Lazarus" hun lagde undrende hovedet på skrå mens hun betragtede ham lidt med de isblå dådyr øjne og sagde forvirret"hvad laver du dog her, jeg troede du var over og avle dig i den dejlige sejr du havde fået?" hun grinte let og smilede i det hun bed sig let i underlæben da han berørte hendes hofte og hun var helt rød i hovedet og sagde lettere vejrtræknings manglende"j..j..jeg øhm... l..Lazarus stop" hun så flovt ned til siden væk fra hans blik"Så frækt var det heller ikke, det er mit job som leder at føre de andre til sejr sådan er det, og jeg har skam tænkt mig at gøre det med stolthed og hovedet højt og give alt jeg har i min krop for at vinde over dig" hun blinkede i det hun rødmede over hans blik og trykkede sig tættere op af muren i det hun sagde flovt"je...je...jeg okay.. okay jeg overgir mig" hun nærmede sig let ham i det hun smilede og efter noget tid så stak hun af og råbte" hvem kommer først til rektorens kontor" der var 15 minutter tilbage da de endelig kom til rektoren kontor og ja kajika var snu. Så da Lazarus gik indenfor på rektorens kontor smilede hun og sagde"ha ha.. snydt.. som jeg sagde... jeg vil gi mit bedste for at få os til sejr, og husk du skal være menneske for en dag jo" hun blinkede i det hun lukket døren og satte en kost op ved håndtaget så det var nærmest umuligt at komme ud i det hun løb ned til fodbold banen i det de satte igang igen da kajika havde fået 5 mål ind ved pigerne var fyrene 2 bagud. Hun smilede over hun havde været så lumsk dog... havde Lazarus tændt hende helt vildt men dette her var blot hendes hævn, og hun skulle jo stoppe med at betragte ham som sin herre og det andet og se ham som en hver anden menneske dreng og det gjorde hun, som om hun ville gå i seng med ham på sin egen skole!? never!..
Hun grinte let ved tanken om det og de andre så undrende rundt.. de fik en time bagefter til at rydde op og komme i bad, hvilket ville sige den halve time de havde at spille i som kajika havde låst Lazarus inde i... ja han kom nok snart men de føret med 3 poin nu...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 4:06

Lazarus stod inde på kontoret og grinede for sig selv. Han kiggede rundt omkring for at se om der var en vej ud. Han opdagede at der var vinduer inde på kontoret. Han åbnede det og kiggede ud. Lazarus grinede igen da han opdagede der ville være for langt ned til et menneske kunne hoppe. Han ville ikke snyde. Dog kunne han bevæge sig via listerne udenfor. Men at kravle hele den vej ned uden brug af Vampyr evner. Det ville tage lang tid. Lazarus skyndte sig alt hvad han kunne. Da han endelig nåede ned gik han langsomt tilbage til kampen. Han regnede med at et menneske ville være træt efter at kravle så meget så han kunne ikke tillade at skynde sig. Der skulle ingen snyd til. Hun havde snydt ham. Han havde troet han havde vundet. Men han skulle selvfølgelig ikke have undervurderet hendes viljestyrke so han havde gjort. Drengene undrede sig og råbte * Laza.. Hvor er du ’’. De var bag ud med 3 mål. Det kunne ses de var ved at miste håbet. Men lige da de skulle til at miste håbet helt trådte Lazarus ind på banen. Drengene jublede. Han tog bolden fra en af pigerne. Driblede forbi en anden. Så skød han bolden ind i maven på den tredje pige som faldt til jorden og holdt sig til maven. Lazarus lavede det samme saksespark igen og scorede. Lazarus gik forbi Kajika med et skævt smil på hans læber ’’ Smart trick ’’. Drengene løb over og råbte og grinede af pigerne. Joey råbte ’’ Lær det.. Vores stjerne spiller er tilbage. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår og kiggede sig over skulderen med et smil. *Pis.. Jeg kan ikke score 2 mål på den tid der er tilbage.. Så skal jeg godt nok yde mit bedste. Det var et godt trick hun lavede. Jeg må bare spille hårdt så de andre piger bliver bange for at tage bolden fra mig.. Så har jeg nemmere ved at score.. Skulle det lykkes for mig at score 2 mål.. Så står vi kun lige.. Det er ikke godt det her *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 4:12

Kajika smilede i det hun så Lazarus og tænkte*wauw han holdte virkelig sit løfte det må jeg skam give ham efter som jeg virkelig snød ham som ind i fanden* hun grinte let og begyndte så at spille dog drengene holdte hende væk og de sidste 3 min der stod de lige. kajika så lettere vovende mod Lazarus i det hun angreb ham med bolden og styrtede direkte i mod ham og vis han spredte bene lidt så ville hun skyde bolden mod ham og slide under ham og så rejse sig op og skyde bolden direkte mod målet og lade skæbenen bestemme over om de fik mål, men vis Lazarus fik bolden ville han med lethed score mål og fyrene ville vinde!, eller os vis lazarus fik bolden men trak tiden ud ville de stå uafgjordt..
Kajika hørte lyden af en fløjte og så en lære der sagde "pak sammen!" i det de havde fri. kajika smilede og hjalp med redskaber i det hun kom ind da de fleste af pigerne gik og smilede så i det hun afklædte sig og ville tage et bad.. ved mindre en af pigerne ville komme ind og sige at Lazarus ventede på hende ?? så ville hun tage et bad der hjemme,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 4:23

Lazarus stod og overvejede hvad han skulle gøre. Kajika vidste han ikke kunne klare at tabe. Dog smilede han til hende da hun angreb. Han blinkede til hende og lod hende komme forbi og score. Lazarus kiggede på mens pigerne sværmede omkring Kajika og roste hende til skyerne. Drenge gik over til Lazarus ’’ Det var tæt på vi fik dem.. Mega nice at have dig med os ’’. Lazarus kiggede på dem ’’Mhm’’. Han gik over og hjalp Kajika med at rydde op. Da de var færdige kunne han mærke trangen til blod. Han ventede på hende da han havde klædt om. Det var på tide at tage hjem. En af Pigerne kom hen til ham og smilede ’’ Hej.. Erm.. Laza.. Erm.. Hvad laver du her udenfor pigernes omklædningsrum.. mmh’’. Lazarus kiggede koldt på hende ’’ Sig til Kajika hun skal skynde sig.. Vi skal hjem nu ’’. Han kunne mærke trangen til at flå denne pige. Drikke hendes blod og lemlæste hende var stor nu. Godt nok havde han trukket en del blod før de tog af sted mod skolen. Men det var som om han havde brug for mere blod når ringen tappede hans kræfter som den gjorde. Han vidste det var et sats at have den ring på nu. Han var svagere når han havde den på. Ikke nok med det men hvis nogen tog den af ham ville han dø ude i solen. Men han nød faktisk den her dag. Især det sjov han havde haft med Kajika. Men selv der havde han tabt. Det havde ikke lykkes ham at vide hende over. Lazarus satte den ene fod mod væggen og ventede på Kajika. Han satte hovedet mod væggen og lukkede sine øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 4:29

Kajika så på lizz i det hun sagde det til hende og kajika kom ud efter få minutter iført den hvide skjorte og nederdel samt hendes sko og strømper. Hun så på Lazarus i det hun tog fat i ham blidt og tog ham med hen på skolen og sagde"du ser forfærdelig ud, har du sultet dig selv helt til nu!" hun så rundt i det hun sagde"tror du vi kan nå hjem" hun skyndte sig at trække ham igennem skolen det var hurtigst dog stoppede hun op ved et rum i det hun smilede og sagde"rektorens kontor" hun fjernede kosten og låste op i det hun låste døren efter dem og gjorde så hele rummet var helt fuldkommen mørkt i det hun sagde"Sådan bid mig... bid mig og få dit blod, fordi vi kan umulig nå hjem en time efter med mig i god behold... bid mig herre" hun så alvorligt på ham og på en måde alt det han havde gjordt denne dag... det havde gjordt så hun havde lyst til at mærke hans hænder på sig. de 2 vinduer var dækket til af en slags sorte gardiner og der var et bord mellem vinduerne med et tæppe under og så to læder sofaer i sort overfor hinanden i 3 personers og så var der et lille bord?.
Hun knappede lidt skjorten op men ikke meget og lukkede så øjnene og blottet sin hals og hendes hår var ikke sat op, hun var jo lige kommet fra bad næsten...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 4:43

Lazarus havde lyst til at sige nej. Men han kunne mørke at han var tørstig. Han blottede sine hugtænder og bed hende. Dog var det ikke en af disse voldsomme bid som han plejede. De bid han normalt lavede var næsten ved at brække nakken på sit offer. Men det var et blidt bid og han drak kun lige det han skulle. Da han var færdig slikkede han på såret som så forsvandt. Lazarus satte sig på gulvet. Han havde skiftet til sin uniform. Han kørte en hånd gennem hans hår. Han tog sine solbriller af og grinede en smule og kiggede så mod loftet med hans dyriske mørkerøde øjne ’’ Jeg ville gerne have gået hele dagen uden.. Men det var ikke muligt.. Ikke nok med det så tabte jeg ’’. Lazarus blik kørte over imod Kajika ’’ Jeg forstår nu en smule hvorfor du kan lide det sted her ’’. Lazarus rejste sig igen og smilede svagt ’’ Er du sikker på du vil være mit Child når du bliver 18år.. Det er et godt liv... Du har nogle gode venner.. Men som du ser.. Så er det ikke muligt at leve det her liv fuldt ud når du er Vampyr.. Du kan selvfølgelig bruge ringen og fuldføre dit studie.. Men trangen til blod vil være svær for dig at modstå.. Nå er du klar til at tage hjem ’’. Lazarus tog sine solbriller på igen og satte sine hænder ned i hans bukselommer imens Blazeren stod åben så man kunne se den snavsede hvide skjorte han havde under. Han stod og skille man ikke vide bedre skulle man tro han var en normal skole dreng. Ikke nok med det så havde han ikke skadet nogen som han havde lovet Kajika. Ikke engang de bøller der først troede han var en pushover. Lazarus mente selv han havde spillet efter bogen denne gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 4:51

Kajika åbnede stille øjnene og betragtede Lazarus der lagde an til at bide i det han bed hende og hun lukkede øjnene hårdt i for ikke at skrige af smerte, dette var som at blive stukket i halsen dog da det var sket var det ikke så smertefuldt mere lid ligesom øreringe der kom i og efter ville de blot være ømme som da Lazarus slikkede hende let over halsen rømmede hun sig og prøvede at skjule sin piven over at det sved. Hun betragtede ham lidt og fik det temmelig stødt i det han spurgte angående det med hendes 18 års fødselsdag i det hun så stille væk til den ene side og sagde lettere forvirret over dette"jeg .. øhm jeg tænker over det skal vi sige det" hun gik stille hen til lazarus efter at ha sørget for blodet ikke var til at se på hendes skjorte og gik så med Lazarus hjem af og så lidt på ham og sagde"jeg faktisk glad... altså" hun strøg let håret til siden i det hun sagde flovt"glad for at kunne ha overværet dette utrolige øjeblik med dig, du ved det med du første gang er ude i solen for første gang i hele dit liv, det glæder mig du lige valgte netop mig til at tage dig med og... og duved? vise dig verden i et andet syn" hun smilede sødt og sagde"selv om jeg ikke var god til at lave ringen ovnlig og dine kræfter blev svækket... men jeg glad for der intet skete med dig, altså virkelig glad og tak for at lade mig lave det sidste afgørende mål og som du kan se styre jeg skolen" hun grinte og mente det for sjov selv om hun var populær ? dog var hun jo os skilled i at begå sig socialt.
Hun så lidt på lazarus og rødmede over tanken angående det med at duske... hende og hun så flovt væk i det hun sagde"AH! endelig hjemme" hun smilede flovt og gik indenfor temmelig hurtigt i det hun så rundt og sagde"jeg lægger mig oppe i sengen jeg så smadret i dag heh"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 5:05

Lazarus stoppede hende på vej op af trappen. Han tog hans solbriller af og kiggede på hende ’’ Dog har jeg en ting jeg vil tilføje.. Faktisk to.. Den første er at.. Jeg faktisk havde det sjovt.. Når du en gang kan overskue at have mig med igen.. Så vil jeg gerne det.. Det andet er.. Et eller andet sted håber jeg du tager imod tilbuddet om at blive mit Child.. Hvis alle dage er sådan med dig.. Så får jeg en glimrende evighed ’’. Lazarus smilede. Men kort tid efter forsvandt smilet ’’ Men nu hvor vi er hjemme igen.. Så skal du ikke gentage det lille trick du gjorde på rektorens kontor.. Så flår jeg dig levende og rykker dine tænder ud ’’. Lazarus smilede igen ’’ Men det var et genialt trick.. Jeg er imponeret over dig.. Det har jeg faktisk været meget her på det sidste ’’. Lazarus blik skiftede sig til et koldt blik da nogle Tjenere kom med hans frakke. Lazarus kiggede på Kajika da han havde fået den på ’’ Ja søvn.. En latterlig svaghed som i mennesker har.. Så få sovet ’’. Lazarus skulle opholde sit omdømme og det var at han til alle tiden var en frygtindgydende Vampyr uden nåde, sjæl eller hjerte. Hvis tjenerne fandt ud af han havde spillet fodbold så ville noget af deres frygt forsvinde. Det var ikke en god ting. Lazarus var nu også glad for at være hjemme igen skønt han havde haft en god dag. Faktisk havde solen ikke været det der holdt hans opmærksomhed i løbet af dagen. Heller ikke menneskernes adfærd som han faktisk ville lære. Det havde mest været Kajika der havde fanget hans opmærksomhed. Han vidste hun også havde set dette. Han undrede sig over hvorfor det var sådan men kun kort. Han vidste godt hvorfor. Hun var sjov. Ja alt den en mørkets dronning skulle være. Dog kunne hun lege med på hans leg og havde faktisk snydt ham. Det var harmløst og også derfor Lazarus ikke var sur over det. Mere imponeret. Faktisk meget imponeret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 6:56

Kajika stoppede stille op i det hun vendte sig mod Lazarus og bukkede respektfuldt og sagde"det var skam mig en ære at være den første til at vise dem rundt i lyset min herre og bare rolig, på min 18 års fødselsdag lige dagen inden slaget.... der vil ejg fortælle dig mit valg men det vil sikkert ikke undre dig vis det ikke har ændret sig" hun blinkede til ham med den her velkendte gnist i øjet. kajika elskede virkelig dette her, hun elskede at være nær Lazarus og få dette drama og sjov til at udspilde sig og da tjenerne var væk smilede hun og sagde"jeg har haft det utrolig sjovt med dig i dag også, og jeg må sige, de er virkelig en god sportsmand Lazarus" hun smilede og blinkede sødt til ham i det hun sagde da hun hørte det med hendes tricks"det ville være mig en ære at få chancen endnu en gang... en dag at tage dig med og udfordre dig blot... fra morgen stunden og se hvor lang tid de ville holde i min verden så" hun smilede og sagde lumsk"fordi... som de så... så reagerede jeg den skole med stram hånd og reglerne er skam til for at hjælpe mig med at kommer højere op og ikke omvendt" hun hentydet at de ikke tyngede hende selv vis hun følgede dem som hun jo gjorde. Hun løb stille oven på og klædte sig af i det hun smilede for sig selv og faldt i søvn dog vågnede hun nær 2-3 tiden og med et smil på læberne da hun langsomt mindes den dejlige skole dag med Lazarus og kunne slet ikke få det dumme smil væk på sine læber.
Hun gik et smut i bad og iførte sig nyt undertøj i hvidt så hun duftet fin nok og så tog hun skjorte på hun knappede i det hun gik neden under og så ledende rundt og tog lidt aftens natmad (kød og pasta) hun selv havde købt ind og gik så ind mod stuen efter at ha spist... *jeg håber han er der...*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 15:49

Lazarus sad i stuen. Han havde været ude at jage denne nat. Han vidste at tiden snart var inde til at hans plan skulle sættes i gang. Han vidste at Angelie nok skulle vinde den Vareulv han havde brug for. Så var der kun to ting der manglede. Det var ikke meget. Han måtte dog have fat i mindst en af disse ting. Lazarus kørte en hånd gennem hans hår. Han kunne lugte at Kajika var gået nedenunder. Nu når han ikke havde ringen på så var hans evner vendt tilbage. Han kunne mærke en stor forskel på hans evners styrke når han ikke bar den ring. Dog lokkede ringen ham. Han havde virkelig nydt den dag. Måske skulle han låne ringen til Annabel en dag. Lazarus stillede sig ved pejsen og stirrede ind i pejsen som han så ofte gjorde. Han vidste ikke hvad hendes valg ville være. Det var lang tid til hun skulle træffe sit valg. Lazarus ville have tiden til at gå hurtigt. Ikke kun fordi han ønskede Kajikas svar, nej, han ville overså have denne kamp overstået så Di Morga enten ville være hans eller han ville være blevet besejret i forsøget på at overtage Di Morga. Han vidste det ville være en af de to. Han ville simpelthen ikke se en anden overtage tronen en ham igen. Så hellere dø.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 16:05

Kajika gemte sig let bagved væggen efter at ha betragtet den grublende Lazarus i flere minutter og hendes hjerte bankede som besat mens hun stod med ryggen solidt plantet op af den tapet bedækkede væg blandt de andre. Hun tog sig let til panden og tænkte stille*Jeg er så bange men hvorfor, hvad vis han forsvinder igen og aldrig kommer tilbage* hun så stille ud fra væggen og igennem døråbningen til stuen og betragtede endnu en gang den stærke onde Lazarus..*hvorfor skal jeg altid rode mig ud i alt muligt, jeg blot et menneske nu og vis jeg bliver vampyr hvad så vis han forlader mig, så har jeg ingen grund til at gå med den evige påmindelse om... om at Lazarus er væk... og han aldrig vil komme tilbage til mig* kajika mærkede tårene stille trille ned af sin kind og et stort behov til at græde sig selv ihjel var tæt på at presse.
Hun sukkede dog let fra struben og betragtede så den store gang og mærkede stadig sit hjerte næsten briste ved hvert skridt hun da tog i det hun stille gik ind til Lazarus og bankede mod karmen ved døren og sagde"Øhm.. godaften herre, har de haft en behagelig nat indtil videre?" hun så lettere ydmygt ned af i det hendes øjne uskyldigt rettet sig dådyr ligende mod Lazarus og hun fik et lille smil gledet hen af læberne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 16:17

Lazarus stoppede hans gåen frem og tilbage og kiggede på Kajika. Han sagde med en kold stemme ’’ Du har grædt.. Fortæl mig hvorfor ’’. Lazarus satte sine arme over kors og betragtede hende en smule ’’ Jeg har vel haft en god aften.. Jeg venter stadigvæk på at mine latterlige soldater opsporer Barishan.. Han er ikke let at finde.. Han har noget jeg virkelig skal bruge i min plan.. Dog ved jeg han næppe giver det fra sig levende ’’. Lazarus fnøs og kørte derefter en hånd gennem hans hår på en forførende og sensuel måde som han plejede at gøre. Det var næsten hans kendetegn ’’Det er meget frustrerende ’’. Lazarus kunne ikke slå dagen i går ud af hovedet. Det var som oplevede han det om og om igen. Han havde haft det så sjovt. Det var ikke tit han havde det sådan. Han huskede sidste gang var da Kajika var hans Child. Han havde mest af alt lyst til bare at forvandle hende med det samme. Men det gjorde han ikke. Hvis hun skulle forvandles denne gang skulle det være fordi hun selv ønskede det. Hans respekt for hende var vokset også selv om hun bare var et menneske. Lazarus betragtede hende med et vis begær i hans øjne. Dog var det svært at opfange. Lazarus havde let ved at skjule hvad han følte. Sådan var han blevet opdraget. Skjul altid det du føler, for følelser er et tegn på svaghed. Lazarus gjorde hvad han kunne for at skjule sit begær men det var svagt til at se i hans øjne. Han havde jo tabt udfordringen de havde haft. Det gik ham en smule på. Men han undrede sig nu mest over hvorfor hun havde grædt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 16:29

Kajika så på Lazarus og strøg sig hurtigt under øjnene i det hun grinte lettere fjollet og sagde"årh dumme dumme mig blot intet betydnings fuld så bare rolig herre" hun smilede sødt og skjulende over for hvad hun egenlig havde grædt over det ville hun ikke blot lige fortælle Lazarus. Kajika huskede tydeligt den dag inden solen og hende og Lazarus tog i skole"årh vent... jeg skulle sige noget fra Barishan jeg mødte ham faktisk her igår inde i skoven på vej hjem fra skole!?... han sagde han gik med på et eller andet at jeg skulle sige du havde ham ... så vidt jeg husker var det da noget i den stil... så du har Barishan os nu" Kajika så lidt ned og bukkede ydmygt i det hun sagde"jeg så ked af slet ikke at kunne huske det før du... du nævnte ham? jeg mødte ham blot et split sekundt og så snakkede han med noget om Zane og alt det... og jeg har mødt en ranger fra Zanes klan og han har blandet blod med mig, altså via hånd og svort at Zane og andre fra hans klan ikke vil skade dig overhovedet... så vis Zane skulle ... skulle komme så.. så er du i sikkerhed det forsikre jeg dig om" kajika mærkede en tåre ned af sin kind, hun havde glemt alt dette fordi Lazarus lå hende så tungt i sinde og hendes følser var helt forblændet i den smukke forførende hvidhåret lazarus... hun så på ham og mærkede sin krop let skælve dog... bemærkede hun det glimt han bar i øjnene.. var det mund en smule begær.. men hun var jo menneske så det var umuligt. Hendes lange platinsk hvide hår der gik hende til hofterne lå blidt ned af hendes skuldre og flagrede let med hver en bevægelse hun lavede, samt det matchede den hvide skjorte der skjulede hendes krop dog blottet lidt af brystet men intet af barmen og blottet hendes smukke stramme lår.
Hun så på lazarus og smørrede ærmerne stille op og sagde"jeg håber at kunne hjælpe dig mere, jeg lover at uanset hvad du siger vil jeg lystre... blot du ikke bliver sur på mig men... jeg har skaffet dig sikkerhed nu ihvertfald.. og barishan er os på din side nu.. det lovede han mig, han følte vis en slags tvungenhed over det? tror jeg.. han følte sig presset til sit yderste...?? og tja.. så fandt han mig, han siger.. han siger jeg dufter af dig og det var derfor han fortalte mig alt dette og at jeg skulle sige dette til dig" hun rødmede let over kinderne og der var kun svagt mærke tilbage fra tennisbolden at se i aftes...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 16:45

Da Kajika fortalte Barishan havde sagt ja. Grinede Lazarus højt og fik et sindssygt blik i sine øjne. Det forsvandt dog hurtigt da hun snakkede om elveren. Da hun snakkede om de havde blandet blod lyste Lazarus øjne en stærk rød farve og ud af det blå gav han hende en hård lussing så hun faktisk ville flyve igennem lokalet. Lazarus sagde med den ondeste og sureste stemme hun nogensinde havde hørt ham tale med ’’ Hvor vover du.. Er du ikke klar over du er sendt tilbage at Lucifer og hans magi ligger i dit blod. Den latterlige elver kan måske bruge det til at kalde Zane tilbage.. Svoret at de ikke vil skade mig.. Baah.. Hvis der er en ting mig og Barishan kan blive enige om så er det at Zane aldrig skal vende tilbage og hans Klan skal udslettes. Zane er fortid… Han skal ikke vende tilbage.. Nu forstår jeg bedre hvorfor Barishan går med til at give mig hans sværd.. Ser du denne elver igen skal du DRÆBE den ’’. Lazarus virkede gal. Det var som forsvandt alt håb i tjenernes øjne og de løb hurtigt deres vej. Lazarus gik over og løftede Kajika op i hendes skjorte ’’ Jeg forbyder dig nogensinde at udveksle et ord mere med denne elver.. Hjælper du ham… Så dræber jeg dig ’’. Det gik først nu op for Lazarus at han faktisk havde slået hende. Han satte hende fra sig og kiggede på hende og sagde et ord han ikke havde sagt i næsten 2000år ’’ Undskyld ’’. Så speciel var Kajika blevet for ham. Det gik selv op for ham da han sagde ordet. Han fik et overrasket udtryk i sit ansigt. Han åbnede hurtigt sine arme og holdt om hende. Som var hun det mest dyrebare i verden. Han slap hende kort tid efter og lagde en hånd på hendes kind ’’ Lov mig du aldrig nogen sinde taler med en fra Zanes Klan igen.. De vil bare udnytte dig.. Bruge dig til en eller anden latterlig plan.. De skal udryddes.. Det var Zane der lukkede mig inde i det Dæmon Plan.. Fjernede mig fra dig.. Det må ikke ske igen ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 17:00

kajika så undrende på Lazarus i det hun så hans hånd komme og med et lå hun på gulvet og blødte let ud af munden. Hun åbnede stille øjnene og fik sig rettet halvt op i havfrue position og betragtede Lazarus med sit blod ude af mundvigen blidt dryppende ned på tæppet og tåre i øjnene og en krop let rystende samt en kind der var brændende rød og utrolig øm... samt måske noget af knoglen let brækket i hendes kindben. Hun så på ham undskyldende og sagde"undskyld.. j..jeg har ingen kræfter okay, det mærke er kun til for at skade mig, det kan aldrig bruges til andet end at skade mig.. og han lovede, jeg var allerede på vej ud for at lukke alle disse forstyrrende potaler mellem liv og død for at Zane aldrig nogen sinde ville kunne komme tilbage og dræbe dig eller tage din trone fra dig !" hun råbte dette med tårene dryppende ned fra de isblå glinsende øjne og hun så rigtig ked ud. Hun mærkede han tog fat i hende og det strammede sig i hendes tøj og det krøllede let mens lyden af tøj der blev revet i kunne høres og hun kæmpede let for at stå op i det hun fik fremsagt et ømt"j..ja" hun mærkede hvordan hendes hjerte hamrede løs og evnen til at trække vejret var næsten umulig... hun så på ham og eftersom hendes evne til at snakke gjorde for ondt tænkte hun*jeg ville blot... forsikre mig i at du aldrig nogen sinde ville blive skadet igen.. eller forsvinde* hun havde jo prøvet at lukke portene i første omgang så Zane aldrig ville kunne komme tilbage vis han var fanget mellem himmel og helved, liv og død...
Hun så undrende på Lazarus i det han så forstummet ud og hendes øjne lukkede let i, i det han pludselig sagde undskyld og krammede hende så ind til sig, eller ikke krammede men.. omfavnede hende...
Hun mærkede en glæde inden i hende der fik trods den store smerte i sin kind,, hende.. til at smile...
Hun lukkede blidt øjnene og tænkte stille*Jeg lover dig det...* hun faldt stille hen ikke i døden eller besvimelse, men hun var svimmel af den store smerte og havde ondt i kinden, som var denne talens gave knogle... brækket i 2 stykker.. Hun kunne ikke holde smerten ud så kroppens forsvar gjorde blidt dette at lukke hendes nerver af ved at få hende til at besvime... hun ville ha skriget som en gal af smerte vis det ikke var fordi hun næsten ikke kunne åbne og lukke munden.. for smerten ved kinden, når huden let elastik gled over det såret område... skønt kæberne var i fuld funktionn og god behold..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 17:09

Lazarus kaldte på tjenerne ’’ Få hende op i seng og læg et drop med vand og lidt af mit blod.. Det burde få hendes knogler til at regenerer.. Skynd jer eller jeg dræber jer alle sammen ’’. Tjenerne skyndte sig af sted med Kajika. Lazarus gik over til pejsen. Han trykkede på den hemmelige knap så skakbrættet kom frem. Han tog en gammel brik frem ’’ Jeg er ligeglad med du vender tilbage din latterlige taber.. Men hvis du prøver at tage tronen fra mig.. Så bliver det værst for dig selv.. Jeg dræber dig helt.. Om jeg så skal lave en pagt med selveste Lucifer.. Du holder dig væk fra min trone ’’. Lazarus smed brikken ind i pejsen. Han fnøs og smadrede sin hånd gennem væggen. Han var faktisk overhovedet ikke mange for Zane på nogen som helst måde. Men Zane havde haft tronen. Hvis Zane vendte tilbage skulle han sikre sig at Zane ikke gik efter tronen ellers blev han nød til at dræbe Zane en gang for alle. Ikke fordi han mente dette ville være meget svært. Han havde jo stort set en hær bag sig, Kida, Riku, Angelie, Kajika, Sewa, Thyia, Nanasa ville sikkert også gerne hjælpe. Han havde nok folk til Zane aldrig ville få et ben til jorden. Dog bekymrede det ham om Angelie ville være på hans side hvis Zane vendte tilbage. Det var ikke godt. Han havde brug for sin makker. Hvorfor skulle dette også ske nu. Han havde ikke tid til det her. Det betød at ham måtte fremskyde sin plan. Lazarus gik ovenpå for at tjekke til Kajika. Han satte sig på sengen og kørte blidt en hånd over hendes pande.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 17:17

Kajika mærkede nogen rør ved sig i mens hun var i en slags underlig drøm hvor hun vågnede og så alle folk falde foran sig?, hun gik videre hen af og så Lazarus stå med blod over sig og smilende med hans onde smil som altid og strittende stift rødt hår af blod... fordi han elskede at køre sin hånd igennem det jo?. Hun smilede let i det hun så Lazarus let falde til jorden og en vrede i hende løftede sig let i det hun bed tænderne hårdt sammen og fløj på en eller anden i sort skikkelse der sagde alt var hendes skyld dog i et kom hun i en mere rolig drøm der handlede anderledes med Lazarus som hersker... men hans greb slap sig om hende og han lod hende rådne i en kælder alene... var dette blot et spil for ham? os hende var hun en del af det.
Hun mærkede det blide strøg på sig mens hun havde drop i sig, en slange i hånden. Hun åbnede stille de isblå dådyr øjne der så svageligt på lazarus i det andre sikkert ville ha været sure over at se en.. men Kajika smilede over ansigtet over at se Lazarus sidde nær hende.. Hendes hjerte hamrede langsomt stærkere igen og hun følte sig mere varm skønt hun havde svedt smerten ud meget... så hun havde en glinsende krop og blodet ved mundvigen var end ikke til at se det havde været der kun... lidt blod på hendes læbe der endnu ikke var størknede"Godaften igen Laza" hun smilede sødt til ham og lidt drilsk ved at kalde ham Laza.. men dog var det ment yderst ømt og sødt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 17:28

Lazarus smilede og kiggede på hende med et blik der var lettet over hun havde det godt. Lazarus blev ved med blidt at stryge hende over panden med hans hånd. Han grinede en smule da hun kaldte ham Laza. Han kunne ikke lade være med at tænke på hvor godt det ville være hvis han blev hersker. Hvordan han havde en at dele hele Di Morga med endeligt. Ikke nok med det så havde han det altid sjovt når Kajika var der. Hvordan de ville skabe Di Morga på ny. Hvor sjovt de ville have det med det. Lazarus skød tankerne væk. Han kunne ikke tillade sig at have sådan tanker før han sad på tronen. Lazarus sad lidt og kiggede på hende før han sagde roligt ’’ Kajika, Sid ved min side hvis jeg bliver Konge.. Bliv min dronning og hersk over Di Morga med en morderisk og ondskab verden aldrig har set.. Lad os sammen skabe Di Morga i et så gruopvækkende billede at folk vil sige at Zane og Malakel var venlige og gode herskere i forhold til os.. lad os kaste Di Morga ind i en nytidsalder.. Hvad siger du ’’. Lazarus kunne ikke helt selv fatte han spurgte hende om dette. Men det var sådan han havde det. Han kunne ikke komme over tanken om hvor sjovt det ville blive. Hvis hun sagde ja. Han mente selv han endelig havde fundet en han kunne holde ud at tilbringe en evighed med. Hvilket Drama og ondskab de altid skabte. Hvilken forførende leg der var mellem dem. Han vidste det var rigtigt. Lazarus kiggede på hende med hans dyriske øjne i det han afventede hendes svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum