Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 7 af 16 • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16
Sv: Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Gæst- Gæst
Hun så flovt på ham og sagde udfordrende"just try me" hun grinte i det hun tog gardinet for og lægen smilede til dem i det hun grinte og gik så hen til døren og sagde"3 timer til slut og så skal vi smutte" hun blinkede til Lazarus i det hun løb ned på banen igen, og valgte fodbold, der var 7 piger og 7 drenge og de skulle spille mod hinande hver deres målmand og kvinde så de var 7 på banen.
Kajika smilede i det hun regnen med at Lazarus ville prøve at smøre sig ind på hende og hun glædet sig allerede til at se hvad hans lumske og snu tanker havde fundet frem til...
*let the game begin*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede ondt i det hun rejste sig hurtigt op og løb ned til de andre piger der spillede den til hinanden i det kajika kom løbende hårdt på og en af pigerne skød bolden mod en anden pige i det hun gav bolden en med hovedet og der kom kajika og satte det sidste af med et hovedstød og bolden ramte direkte i mål og målmanden så yderst.... lammet ud ?!.
Kajika smilede og sagde"Hæ hæææ... drenge bedre held næste gang" kajika skød let ud med hoften og satte en finger under øjet og trak let ned i det hun rakte tunge til dem og skød let ud med røven i mens hun svejede i ryggen da hun bøjede sig let ned for at vende sig mod dem og satte så i løb tilbage igen... til pigerne.,
De stillede sig klar ogg kajika stod forest af dem.. *bare kom an Lazarus jeg kan skam os spille snu!*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun rømmede sig lidt i det hun satte sig henne ved hallens mur og slappede af... en halv times pause og så 2 timers sidst idræt..."åårrhh endelig lidt fred" hun smilede og så hvor beskidt hun var og tænkte*great... så skal man i bad"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte let ved tanken om det og de andre så undrende rundt.. de fik en time bagefter til at rydde op og komme i bad, hvilket ville sige den halve time de havde at spille i som kajika havde låst Lazarus inde i... ja han kom nok snart men de føret med 3 poin nu...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika hørte lyden af en fløjte og så en lære der sagde "pak sammen!" i det de havde fri. kajika smilede og hjalp med redskaber i det hun kom ind da de fleste af pigerne gik og smilede så i det hun afklædte sig og ville tage et bad.. ved mindre en af pigerne ville komme ind og sige at Lazarus ventede på hende ?? så ville hun tage et bad der hjemme,
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun knappede lidt skjorten op men ikke meget og lukkede så øjnene og blottet sin hals og hendes hår var ikke sat op, hun var jo lige kommet fra bad næsten...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt på lazarus og rødmede over tanken angående det med at duske... hende og hun så flovt væk i det hun sagde"AH! endelig hjemme" hun smilede flovt og gik indenfor temmelig hurtigt i det hun så rundt og sagde"jeg lægger mig oppe i sengen jeg så smadret i dag heh"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik et smut i bad og iførte sig nyt undertøj i hvidt så hun duftet fin nok og så tog hun skjorte på hun knappede i det hun gik neden under og så ledende rundt og tog lidt aftens natmad (kød og pasta) hun selv havde købt ind og gik så ind mod stuen efter at ha spist... *jeg håber han er der...*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede dog let fra struben og betragtede så den store gang og mærkede stadig sit hjerte næsten briste ved hvert skridt hun da tog i det hun stille gik ind til Lazarus og bankede mod karmen ved døren og sagde"Øhm.. godaften herre, har de haft en behagelig nat indtil videre?" hun så lettere ydmygt ned af i det hendes øjne uskyldigt rettet sig dådyr ligende mod Lazarus og hun fik et lille smil gledet hen af læberne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så på lazarus og smørrede ærmerne stille op og sagde"jeg håber at kunne hjælpe dig mere, jeg lover at uanset hvad du siger vil jeg lystre... blot du ikke bliver sur på mig men... jeg har skaffet dig sikkerhed nu ihvertfald.. og barishan er os på din side nu.. det lovede han mig, han følte vis en slags tvungenhed over det? tror jeg.. han følte sig presset til sit yderste...?? og tja.. så fandt han mig, han siger.. han siger jeg dufter af dig og det var derfor han fortalte mig alt dette og at jeg skulle sige dette til dig" hun rødmede let over kinderne og der var kun svagt mærke tilbage fra tennisbolden at se i aftes...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så undrende på Lazarus i det han så forstummet ud og hendes øjne lukkede let i, i det han pludselig sagde undskyld og krammede hende så ind til sig, eller ikke krammede men.. omfavnede hende...
Hun mærkede en glæde inden i hende der fik trods den store smerte i sin kind,, hende.. til at smile...
Hun lukkede blidt øjnene og tænkte stille*Jeg lover dig det...* hun faldt stille hen ikke i døden eller besvimelse, men hun var svimmel af den store smerte og havde ondt i kinden, som var denne talens gave knogle... brækket i 2 stykker.. Hun kunne ikke holde smerten ud så kroppens forsvar gjorde blidt dette at lukke hendes nerver af ved at få hende til at besvime... hun ville ha skriget som en gal af smerte vis det ikke var fordi hun næsten ikke kunne åbne og lukke munden.. for smerten ved kinden, når huden let elastik gled over det såret område... skønt kæberne var i fuld funktionn og god behold..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun mærkede det blide strøg på sig mens hun havde drop i sig, en slange i hånden. Hun åbnede stille de isblå dådyr øjne der så svageligt på lazarus i det andre sikkert ville ha været sure over at se en.. men Kajika smilede over ansigtet over at se Lazarus sidde nær hende.. Hendes hjerte hamrede langsomt stærkere igen og hun følte sig mere varm skønt hun havde svedt smerten ud meget... så hun havde en glinsende krop og blodet ved mundvigen var end ikke til at se det havde været der kun... lidt blod på hendes læbe der endnu ikke var størknede"Godaften igen Laza" hun smilede sødt til ham og lidt drilsk ved at kalde ham Laza.. men dog var det ment yderst ømt og sødt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 7 af 16 • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16
» To gamle venner mødes igen
» sin gamle lejlighed (Kajika=privat)
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» Gamle minder - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift