Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 15 af 40 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 15 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:25

Hun kiggede stille på ham, "hvor mange penge har du da?" spurgte hun og satte hovedet på skrå. Siden det ikk var noget problem måtte han vel have mange. "Er det derfor du ikk har arbejde egentlig?2

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:28

Penge, hvor mange? "Det er pga. min evne, så jeg kan ikke give dig et tal, men ja, det der derfor jeg ikke har arbejde." Svarede han og kiggede på hende med et smil. "Men det er nu ikke sjovt altid. Faktisk kan det være meget kedeligt, for så har man jo ikke et arbejde"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:30

Hun nikkede lidt, "Du kunne jo også få dig et, bare have et du synes kunne være sjovt?" smilede hun let. "Blive forfatter måske? Eller noget helt andet, bare fordi du synes det er sjovt." smilede hun let. Hun kunne se den evne var meget god at have hvis man stod i en stor gæld, men så igen hvis man har den evne kan man jo heller ikk have problemer med så meget. Hun smilede til ham, "Jeg har lyst til at tage noget ordentlig tøj på..." grinede hun let og kiggede på sin nattrøje.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:35

"Forfatter, så skal jeg da blive mere kreativ end jeg er nu. Men arbejde sådan i det hele taget, de kunne godt være, men er bare blevet, med tiden, rigtig dårlig til at komme ud af sengen." Phoenix trak bene op under sig og kiggede lidt på hende. "Jeg smutter ikke hvis du vil skifte. Jeg har jo ikke noget at lave ud over at være sammen med dig. Det bliver bare kedeligt hvis jeg er hjemme. Det kender du vel? Eller?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:40

Hun kiggede stille på ham. Hun kyssede ham på panden inden hun gik ind og skiftede. Hun kom hurtigt tilbage. (se ava for tøjet) Hun kiggede opgivende på ham, "jeg vil da ikk tvinge dig til at blive her hvis du ikk vil." sagde hun roligt og gik hen og satte sig ved siden af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:45

Da hun kom ind igen lod han blikket glide op og ned af hende. "Du skal tvinge mig til at gå." Sagde han med et grin og lagde armen omkring hende. "Og forresten flot dress." Han lod blikket glide igennem stuen, han vidste ikke hvor han ellers skulle gøre af det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:48

Hun grinede let og smilede til ham, "hvad hvis jeg ikk vil have du går? Så synes jeg ikk jeg skal tvinge dig." sagde hun roligt. Hun nussede sin krop lidt mod hans da han fik armen om hende og hun smilede til ham. Hun kiggede roligt på ham og kyssede ham på kinden før hun hvilede hovedet på hans skulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:08

"Nej da, så bliver jeg jo her til vi begge er gamle og grå ... selvom det jo så aldrig sker." Han lagde sit hage på hoved på hende. Hendes hår duftede godt. "Har du været i bad?" Spurgte han. Det duftede som hendes shampoo. Dejlig, frisk og piget. Hehe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:10

Hun grinede let, "Det er da i orden så..." sagde hun drillende. "Vil gerne se dig blive grå..." grinede hun let og lukkede øjnene. Hun slappede af ved ham og smilede let. Hun nussede sig lidt mod ham, hun rystede på hovedet. "ikk i dag, men i går..." sagde hun og kiggede op på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:15

"Jamen det tror jeg aldrig du kommer til at se, har været 19 de sidste mange år." Svarede han med et suk. "Men det kender du vel alt til." Han fjernede sin hage da hun begyndte at ryste det. "Effektivt shampoo du har dig så." Da hun var færdig med at ryste hoved placerede han sin hagen ovenpå hendes hoved igen, med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:19

Hun kiggede stille på ham, "Ville du ikk blive ældre?" spurgte hun og satte hovedet på skrå. Det ville da være træls at finde en man elskede meget højt og så dø. Hun nussede sig til ham og lukkede øjnene. "Ville ønske jeg kunne sidde sådan her for evigt..." smilede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:24

"Nope, jeg er død en gang, og kan godt dø igen, men ikke af alderdom. Eller det tror jeg ikke, har ikke studeret engle" Han tog sit hoved tilbage og kiggede på hende. "Det kan vi jo enlig også, men tror bare det bliver lidt kedeligt og lidt udsultende hvis vi skal blive siddende." Svarede han med et grin. "Men det er du ikke den eneste der har det sådan."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:29

Hun kiggede stille på ham. Hun knugede sig lidt til ham. "Men..." hun bed sig i læben. Hun gned sin nakke lidt og kiggede på ham. Hun grinede let, "Ja det ville det, men så må vi vel dø af sult?" grinede hun let. Hun nusede sig til ham igen og kiggede op på ham. Hun smilede, "Hvad vil du lave? Og jeg ved du ikk er god til at finde på noget, men øvelse..." smilede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:32

"Men hvad?" Spurgte han, og kiggede undersøgende på hende. "Hehe, det bliver sjovt. Hvad vi skal lave, men jeg har jo lige forslået noget!" Tanken om at skulle finde på noget mere skramte han en smugle. "Men ja, øvelser gør mester ... bare ikke for mig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:36

Hun rystede blidt på hovedet og kiggede på ham. "nej... Det kan være lige meget..." sagde hun med et let smil. Hun kom til at grine, "Vil du da afsted lige nu?" spurgte hun roligt og rejste sig forsigtig. "Vi kan sagtes tage derhen nu, men jeg ved altså ikk hvor tivoliet er..." smilede hun uskyldigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:39

Han kiggede på hende med sammenknebet øjne. "Nå, så siger vi det denne gang." Han rejste sig op, og rystede hoved. "Jamen så bliver det første vi gør er at finde det." Han gik ud og fik jakke og sko på. "Håber ikke det gør noget, men min hukommelse er lidt svækket for tiden."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 17:42

Hun grinede let. Hun låste og lukkede det hele. Hun havde nogle ting der stod åbent. Hun gik ud og fik også sin jakke og sko på. Hun smilede til ham, "Lad os se hvor lang tid det tager..." grinede hun let og smilede til ham. Hun kiggede undrende, men nikkede blot. "Det går nok, sådan noget sker også for mig nogle gange." smilede hun opmuntrende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 18:30

Phoenix vendete på hende ude i gangen til hun fik låst. "Tjah, vi har jo masser at tid foran os." Han lagde armen over skuldrene på hende og trak hende med afsted. Den vej han håbede var den rigtige. Han kunne halvt om hvilke vej det var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 18:32

Hun kiggede overrasket på ham da han fik armen om hendes skuldre. Hun smilede opgivende og gik med ham. Hun hvilede hit hoved en smule ind til ham mens de gik. Hun håbede han havde ret med hvilken vej det var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 18:42

"Er der noget galt?" Spurgte Phoenix da han så hvordan Keela kiggede på ham. Han gik ned af nogle gader og håbede at det var de rigtige, de så rigtige ud. Til sidst var han helt fortabt med hvor de var henne. Han stoppede op og kiggede rundt, og fandt heldigvis et skidt der vidste vejen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:15

Hun rystede på hovedet, "nej, jeg tænker bare hvor mange der ikk har været vilde med dig..." grinede hun let og smilede. Hun hvilede sit hoved ind til ham igen og gik med. Hun så på vejen og derefter op på ham da han så ud til at have faret vild. Hun grinede let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:20

"Hvor mange der ikke har? Det ved jeg ikke." Phoenix vidste hvordan det skulle tages men det betød heller ikke så meget for ham. Han bed sig i læben og tøvede lidt. "Nå, jeg tror jeg ved cirka hvor vi er." Sagde han, med et lille strejf af sejre. Han tog sin arm til sig og greb hende fart i armen og trak hende med sig ned af den næste vej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:24

Hun grinede let, 2jeg tror du misforstår, jeg mener at der nok er mange der har været vild med dig. Og så tænker jeg hvor mange der ikk har." smilede hun let. Hun blev overrasket da han tog hendes arm, men hun gik med ham og smilede roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:28

"Det betyder ikke noget for mig." Svarede han, og trak hende videre. "Gør det da noget for dig?" Spurgte han. Han førte hende hen til tivoli indgangen hvor han betalte for dem og trak hende med ind. "Nå, men sig hvad du vil, nu er det din tur."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:34

Hun kiggede roligt på ham. Hun smilede let og rystede på hovedet. "Nej, ikk når jeg ved hvad jeg selv tænker..." sagde hun med et smil. Hun kiggede på det og blev overrasket. Hun mærkede et barnligt smil komme frem på hendes læber og hun hoppede en smule. Hun havde aldrig været sådan et sted så alt så spændende ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 15 af 40 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum