Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 9 af 40 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 9 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 23:11

Da hun skulle til at lugte til hans mund var det første han ville gøre var at flytte hoved, men han lod hende lugte. Det var jo hendes ejen skyld nu, han havde advaret hende. "Jeg vil gerne sove hvis jeg må." Svarede han. "hvor vil du så have mig til at sove henne?"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 23:14

Hun smilede let til ham. Hun aede ham blidt på hovedet før hun tænkte sig lidt om det han spurgte. Hun kiggede stille, "Vil du sove nu?" spurgte hun undrende. Var det ikk lidt tidligt, den var da kun ved at være midnat. Tiden var gået som et lyn selvom de ikk havde lavet særlig meget. Hun havde det bare sjovt. Hun smilede til ham. "Du skal da sove med mig! Jeg vil da have min varme pude!" grinede hun glad og kiggede roligt på ham. "Medmindre du er imod det, så skal du ikk, men så skal du ogs undvære din dyne..." grinede hun drillende.

//Nattenat ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 23:18

"Nej, sad bare og tænkte over det." Svarede han. "Jeg vil da ikke sove uden dyne!" Udbrød han og prøvede at lyde fornærmet. "Det er jo koldt!." Det var føst nu Phoenix kiggede på uret, og kunne ikke lade være med at se lidt overrasket ud. Tiden var jo løbet fra dem, siden de mødtes nede i Eau hvor Keela spidste stjerneskud ... første gang.

//Natnat ^_^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 9:04

Hun grinede let, "Jamen så skal du jo sove med mig..." smilede hun drillende og kyssede ham på panden. Hun satte sig til rette og kom lidt væk fra hans krop. Hun strakte sig og gned sine øjne igen. Hun fik sin Diablo og drak noget af den. Hun var blevet en smule fuld, det kunne hun godt mærke. Men hun ville aldrig drikke så eget at hun mistede kontrollen over sig selv. Hun rejste sig lidt og satte sig igen. Hun gjorde at hun havde benene om ham og smilede let. Hun lagde hovedet ind til ham igen og lukkede øjnene en smule.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 12:00

"Gør det da noget?" Spurgte han. "Alså jeg har ikke selv noget problem med det." Han trak hende ind til sig og kyssede hende blidt på halsen. "Hvad høre du enlig af musik?" Spurgte han og støj hende over håret. Han kiggede over skuldren på hende. Filmen var vidst ved at være slut. Sådan så det ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 12:09

Hun kiggede roligt på ham, hun rystede blidt på hovedet og smilede til ham. "Slet ikk, jeg er helt okay med det." smilede hun glad til ham. Hun rødmede en smule da han kyssede hendes has. Hun kiggede overrasket på ham, det var ikk noget hun troede ville ske. Hun smilede let og aede hans hoved blidt. Hun tænkte sig lidt om, "Det er meget forskelligt, altså jeg har aldrig oplevet at jeg kan li alle sange fra en kunster. Så jeg høre stort set al slags musik." smilede hun let. Hun kiggede roligt, "Hvad med dig? Har du nogen speciel sanger du kan li?" smilede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 16:14

Han grinte da hun rødmede. "Jeg høre K-Pop, alså koreanske (staves) sanger, men nej, høre ikke en bestemt sanger, eller gruppe, det er meget blandet. Men er det mest pop, rock eller?" Han kiggede ud af vinduet, hvor der nu var blevet mørkt. Han skubbede hende blidt ned fra sig. "Kommer lige om lidt." Han gik hen mod toilettet og lukkede døren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 17:11

Hun smilede opgivende af ham. "Jeg sagde jo det er blandet." grinede hun og aede ham blidt. Hun rejste sig så han ikk ville have problemer med det og nikkede let. Hun satte sig på sofaen og lukkede øjnene. Hun lagde sig ned og slappede roligt af. Hun smilede let og gned sin hals lidt. Det var underligt at han gjorde det. Hun fjernede hånden igen og åbnede øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 19:43

Phoenix kom tilbage og så hun lå i på sofaen. "Nå, der var ikke meget plads tilbage til mig." smilte han, og skuppede hende ind så han kunne sidde på kanten af sofaen. "Er du træt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 19:46

Hun grinede let og satte sig op. Hun krøllede sig sammen, "Er der plads nok nu?" grinede hun let. Hun gjorde sig så lille så mulig for at drille. Hun kiggede roligt, hun smilede let. "Nej... Jeg lå bare og slappede af." smilede hun roligt. Hun kravlede hen og kyssede ham blidt på kinden. Hun smilede glad og satte hovedet på skrå. 2Hvad vil du lave nu?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 19:48

Phoenix sukkede. "Så meget fylder jeg heller ikke! Kvinder skal også tage alt så bogstaveligt." Han lænede sig ind over hende, kyssede hende hurtigt og blidt på læberne og svarede: "Det ved jeg ikke, noget du lige tænker på?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 19:53

Hun grinede let, "Jeg vil da bare ikk have du føler dig klemt." sagde hun bestemt. Hun sad stille og blev overrasket over det der lige skete. Hun rødmede kraftigt og lagde blidt en hånd over læberne. Hun kiggede stille på ham og smilede let. "Øhm... Nej, jeg ville bare gerne lave noget du ogs gerne ville. Fordi føler lidt jeg har bestemt det hele."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 20:00

Den forventet reaktion! Han smilte bare. "Jeg er som sagt før elendig til at finde på ting, så jeg er klar på alt hvad du vil." Svarede han satte sig ned og kiggede undersøgende på hende. Hun virkede ikke som om hun ikke kunne lide. Han trak knæene op undersig og hvilede hoved på dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 20:02

Hun kiggede på ham. Hun bed sig lidt i læben, "Men... Jeg synes du skal have lov at bestemme!" smilede hun bestemt og kiggede på ham. "Så kom nu, du bestemmer!" smilede hun let og satte hovedet på skrå. Hun kiggede undrende på ham. "Er der noget galt?" spurgte hun stille, hvorfor tog han knæene op?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 20:08

Hmm, åh nej, det her jeg virkelig ikke kan finde ud af. Han tænkte så det bragede. "Nej, nej, der er ikke noget galt, jeg ved bare ikke hvad vi skulle lave." Svarede han og tænkte vidre. Hans hoved var helt tomt. Han stønnede og udstødte en letter irrteret lyd. Hvad skulle de lave. Han rakte ud efter sin flaske og tog en tår, og kiggede på flasken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 20:10

Hun kiggede opgivende på ham og fik ham ned at ligge. Hun satte sig på ham og grinede let. "Fint, så sidder jeg bare på dig!" sagde hun bestemt. Han kiggede stille ned på ham og smilede let. Hun bukkede sig ned til ham og hvilede hovedet på hans brystkasse, hun kiggede tænkene ud i luften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 20:15

Han faldt bagover ned i sofaen og kiggede op på med hende. "Tjah, det kan du jo også." Svarede han. Hun virkede meget besluttet på at blive siddende oven på ham. "Men tænkte enlig på om vi skulle tage ud at bade? Det er jo godt nok koldt, men godt vejr."

//Går nok noget tid før jeg svare, men skal nok gøre det iaften, inden det bliver helt sent.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 20:18

Hun kiggede undrende på ham. Hun kom til at grine en smule over ham og satte sig op igen. Hun aede hans kind blidt, "DU er da noget helt for dig selv!" grinede hun let. "Skal vi ikk gøre det imorgen så? Det er måske ikk smart når vi har fået alkohol..." sagde hun let og kyssede ham på panden. "Men jeg vil da gerne når det er eftermiddag eller noget ca..." smilede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:25

Han smilte, sukkede velbehageligt og lukkede øjne. "skulle jeg da være som de andre?" spurgte han med lukket øjne. "Men det har du ret i. Men er med på den imorgen." Dejligt med planer for den næste dag, det var ikke tit han havde det, men han kunne godt lide det, når han havde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:35

Hun kiggede roligt på ham, "DU er ihvertfald den første jeg har mødt der er venlig mod mig af drenge..." sagde hun opgivende og kravlede ned fra ham. hun gik hen og satte sig på stolen. Hun kiggede ned i gulvet og tog benene op. Hun gemte ansigtet og fik armene om sine ben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:39

Venlig? "Skulle jeg da ikke være det?" han mærkede hende rejse sig op, slog øjne op og fulgte hende med øjne. "Er der noget galt?" spurgte han og satte sig op. Han bed sig tøvende i læben, uden helt at vide hvad hun skulle gøre. Han var ikke sikker på der var noget galt, men aligevel plejde man ikke at sætte sig sådan hvis man ikke var ked af det over et eller andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:41

Hun kiggede stille på ham. Hun kiggede ned igen. "Det er bare.. Tænkte på den første jeg har mødt af drenge her i byen..." sagde hun stille. Hun krøllede sig mere sammen. "Det var bare noget af det værste..." sagde hun lavt. "Han var ikk min kæreste men han..." hun rystede lidt og tog hænderne til hovedet. "Han voldtog mig... og tog min første gang på den måde..." sagde hun lavt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:44

Phoenix stod stillede, først uden at gøre noget før han lænede sig ned over hende. Han fjernede blidt hendes hænder. "Har du nogen sinde gjort noget ved det?" Det undrede lidt hun ikke havde gjort modstand, eller det havde hun måske også gjort? Måske kunne hun bare ikke gøre noget ved det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:51

Det gav et lille sæt i hede og hun løftede hovedet op. Hun græd en smule. Hun kiggede stille på ham og drejede hovedet væk. "jeg kunne ikk... Jeg var lammet..." sagde hun lavt. 2Det gjorde så ondt.. Og jeg var så bange..." græd hun en smule og kiggede ned. "Jeg kunne ikk..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:58

Phoenx lagde en finger på hendes læbe. "Nu er jeg en engel, og plejer ikke opfordre folk til at hævne sig, men har du nogen sinde ville det? Betale ham tilbage for det han gjode mod dig." Phoenix vidste godt hvor meget det betød for piger, det med deres første gang, og havde flere gange hørt dem tale om at deres første gange skulle være med den rigtige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 40 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum