Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 14 af 40 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 14 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 16:53

Hun kiggede stille på ham, hun satte hovedet på skrå. "Hvad mener du?" spurgte hun stille. Hun kunne ikk helt forstå hvad han mente med det. "mener du om jeg vil se mere i ham der skal være min kæreste?" sagde hun og smilede let. Hun trak på skuldrene og ventede på hans svar så hun kunne svare på det han nok gerne ville vide.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:04

"Nej nej, alså ..." Hmm ... hvordan forklares det. "en handling, ikke en person, men en handling, hvilke handling?" Ja, det var vel det det hed. Han valgte ikke at svare på det spørgsmål, da det jo egentlig ikke havde med emnet at gøre, men alligevel i sin ejen grad. Men nu var det jo ik det han spurgte om sååå ... han stoppede sine tanker. De forvirrede ham kun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:06

Hun kiggede undrende på ham. Hun kunne virkelig ikk forstå ham, hvad havde en handling og noget hun ønskede sig med hinanden at gøre? "Vil du have jeg skal sige noget jeg ønsker mig, men hvad har det med en handling at gøre?" sagde hun undrende. De kunne tydeligvis ikk forstå hinanden denne gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:15

Phoenix sukkede og smilte. "Hvis vi tager den fra starten af. Du vil have jeg skal tænke mindre, og gøre mere hvad jeg vil, alså f.eks. gøre en handling. Så spøger jeg dig om, hvilke ting/handling du helst vil gøre." Sagde han. "Så svært er det vel ikke, eller også er jeg bare enormt dårlig til at forklare." Han begyndte at lege med en lok af hendes hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:19

Hun kiggede på ham, "nårh på den måde!" grinede hun let. "jeg troede du mente en handling som i at jeg skulle forklarer noget..." grinede hun opgivende og kiggede på ham med et smil. Hun tænkte sig om, "En handling jeg gerne ville gøre..." sagde hun stille for sig selv. Hun kiggede på hans hånd da den legede med lidt af hendes hår og hun smilede let. Hun lod det dog være. Hun tænkte sig om igen, "øhm... Det ved jeg ikk..." sagde hun. "En handling... Det kunne vel være at sparke min chef på cafeen uden at blive fyret..." sagde hun opgivende. "Han er simpelthen så klam og irriterende! Men lønnen er god så er nødt til at leve med det fjols..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:27

Phoenix var glad for at hun endelig forstod hvad han mente og lyttede til hendes svar. Han nikkede tavst da hun havde svaret. "Tjah, det kan vel også være et ønske." Det var ikke helt den måde, men han orkede ikke at fiske mere i det, og det var jo egentligt det rigtige svar der kom, så der var ingen grund til . Tænker jeg for meget? Han kiggede ned på Keela og vidste ikke helt hvad han skulle gøre, hvis han ikke måtte tænke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:34

Hun grinede let, "Eller at tage på stranden sammen med en nær ven." sagde hun roligt og aede ham på hovedet. Hun smilede let og lænede sig frem og kyssede ham på kinden. Hun satte sig på hans skød og hvilede sig lidt ind til ham. "Jeg gider ikk til at tage almindeligt tøj på, vil sove mere på min pude..." smilede hun drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:41

Stranden? Hvor kom den fra?! Han kiggede på hende imens hun kravlede op på ham. "Du er da velkommen til at sove." Sagde han, og lagde armen omkring hende. Han lagde sin kind mod hendes hoved og lukkede øjne. Hendes hud var dejlig varm og blød, ligesom den havde været inat. uden at vide det begyndte han at lave cirkler på hendes håndryg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:43

Hun grinede opgivende over ham, "Du har nok glemt du i går sagde du ville på stranden?" spurgte hun roligt og aede hans nakke. Hun nussede hovedet lidt mod ham og smilede behaget. "Det er dejligt at have en blød pude..." mumlede hun glad og nussede sig lidt mod ham. Hun kiggede ned på sin hånd og på hans der lavede cirkler.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:56

"Jeg troede ikke du ville det så hurtigt." Svarede han. "Det er dejligt at have en blød dyne, der kommer af sig selv." Han havde stadig ikke opdaget at han lavede cirkler på hendes hånd, det var bare noget hans hænder gjorde. Han prøvede ikke at tænke for meget, og til hans overraskelse virkede det enligt, hvorfor vidste han ikke, men det lykkes ham rimelig godt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:58

Hun smilede, "Vil det heller ikk lige nu, men jeg sagde jeg heller vil i dag..." sagde hun roligt. Hun kiggede på hans hånd og smilede let ør hun tog blidt fat i den og kiggede på hans hånd. Hun kiggede op på ham og grinede let. "Hvad vil du gerne lave lige nu?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:00

Han lade først mærke til hvor hans hånd lå henne da hun greb fat i den. Han kiggede undrene på hende. Hvad havde jeg nu gjort? Åh, det er trals når man ikke altid har styr på sine kropsdele. "Du ved jeg aldrig kan svare på det spørgsmål." Svarede han. "Det er jo kun lykkes mig en gang." Hvad ville hun nu med hans hånd?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:03

Hun kiggede på ham og grinede opgivende. "Hvis du kunne vælge hvad end du ville, som du gerne vil med mig så, hvad skulle det være?" hun vidste ikk om det hjalp ham på vej. Men hun vidste ikk om det ville hjælpe ham, men det var virkelig ved at være hans tur til at vælge noget de kunne prøve at lave.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:14

Phoenix sukkede og tænkte sig om. "Noget jeg ville sammen med dig?" Han tænkte så det bragde. "Jeg tænker jeg tænker ..." Hvad skulle han med hende? "Shoppe?" Det var det eneste han lige kunne huske piger lavede tit og ofte, og gjorde tit. "Vi kan også tage ud at sejle, men så skal du ikke blive syg, er elendig som læge."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:15

//Vi har fået gæster, kommer på senere i aften//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:18

Hun kiggede på ham. Hun fik et opgivende udtryk da han sagde shoppe. "Igen, ikk gå ud fra mit køn..." sagde hun opgivende og gned sine tindinger, det ville blive en lang vej at gøre ham til en der tænkte kreativt. "Sejle?" hun smilede opgivende og aede ham på hovedet. "Hvad med at slappe af og så tænke lidt over det. Jeg ved jeg sagde du tænker for meget, men nogen gane har man lige brug for at tænke..." sagde hun roligt.

//ok

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 21:41

Han sukkede opgivende. okay, ikke gå ud fra hendes køn, den del forstod han, men den anden del! "Enten er jeg bare dum, eller så forstod jeg ikke hvad du sagde til sidst." Sagde han, og kløede dig i panden. Skulle han nu tænke? "Hvad skal jeg tænke over, hvad vi skal lave? Eller?"
Phoenix havde helt tabt tråden i samtalen. Hvad pokker mente hun?!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 10:36

Hun kiggede roligt på ham. hun aede ham på hovedet og kiggede stille. "Hvad jeg mente var at du burde prøve at tænke over noget du gerne vil som du tror kan være sjovt og ikk bare sige noget helt tilfældigt..." sagde hun roligt og kiggede stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 11:38

Tankerne begyndte traks at rode rundt inde i hoved på Phoenix. Hvad skulle det være? "Har du prøvet at være i tivoli?" Spurgte han så efter en lang tænke pause. Det var selv hundrede år siden han havde været det, så det ville måske vlive sjovt at prøve det, og så sammen med en. Han vidste det ville blive kedeligt hvis han bare skulle gøre det alene. Så nu havde han jo chancen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 12:13

Hun kiggede roligt på ham. Hun smilede let og ventede spændt på en idé han nok ville få før eller siden. Hun smilede let og rystede på hovedet, "Niks... Ikk en gang." sukkede hun lavt. Det var så det trist ved at have været uden familie, hun mente at sådan noget var mest noget man gjorde med familie. "Men vil da gerne."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 14:47

Whoo, sejer! "Så er jeg ikke helt elendig til at finde på ting." Sagde han. Han blev siddende og kiggede på hende. "OG jeg betaler." Indskød han med et smil. "Det er jo mig der invitere dig ud, så du skal ikke protestere."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 15:48

Hun grinede en smule og rystede på hovedet. "nej, det er du ikk så længe du gider..." smilede hun let. Hun kyssede ham blidt på panden og ryddede op. Hun gik ud og fik det vasket op før hun kom tilbage igen og satte sig i sofaen. Hun kiggede stille, "men! Du behøver da ikk..." sagde hun stille og sukkede lavt. Hun smilede let til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:13

"Gider? Hvorfor skulle jeg ikke gide gøre det?" Spurgte han og kørte en hånd igennem håret. Han ville enlig have hjulpet hende med opvasken, men han nåde ikke så lang. "Hvad nu hvis jeg gerne vil?" Han lagde hoved på skrå. "Må jeg så gerne?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:20

"Fordi du siger du ikke er god til at finde på noget." smilede hun roligt. Hun kiggede på ham og havde et roligt udtryk. Hun gned sin nakke lidt. Hun grinede let over ham, "Det tror jeg da, men jeg synes ikk du skal bruge penge på mig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 16:23

"Jamen det betyder jo ikke at jeg ikke vil." Svarede han. "Det med pengene er jo aldrig noget problem for mig, så vi kunne også tage ud at rejse, men det tager jo mere tid, men penge er ikke mit problem." Han lod en hånd glide igennem håret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 14 af 40 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum