Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 27 af 40 Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 27 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 11:03

Hun kiggede stille. Hun lagde hånden ved hans arm og aede den lidt. Hun kiggede stille ud i luften og nikkede en smule. "Ja men det passer... Er bange for hvad de fører frem til..." sagde hun opgivende og sukkede lavt. Hun drejede sig lidt og kiggede op på loftet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 11:07

Han lå og kiggede på hendes hånd, der lå på hans arm. "Hvad vil du ikke have de føre til?" Han havde stadig ikke helt forstået hvordan man kunne blive bange for sine følelser, men det gav jo nok mening et eller andet sted, der var over hans fatte evne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 11:50

Hun sukkede lavt, "Til fortrydelse..." sagde hun stille. Hun satte sig op og rejste sig. Hun gik hen til sit vindue og gik ud af det. "Jeg vil bare gerne kunne opleve at møde en der er rigtig, jeg føler at det er dig. Men jeg vil ikk have mine følelser bliver til negative fordi det har jeg prøvet mere end nok og det var et mareridt hver gang..." sukkede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 12:13

Phoenix kiggede lidt op i luften, uden lige at vide hvad han skulle sige. "Hvad ville du fortryde? At du stolede, eller hvordan du vil kalde det, på mig?" Han vendte sig om på maven, og kiggede over på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 12:20

Hun sukkede let, "jeg ville fortryde at jeg gav kærligheden lov til at være en del af mit liv igen..." sagde hun og gik hen og satte sig på sengen. "Jeg sagde højt og tydeligt til mig selv at jeg ikk ville det mere fordi det kun gav mig problemer og sorg hele tiden. Men nu sidder du der og vender op og ned på alt ved mig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 12:45

Phoenix kiggede chokeret op på hende. Han lukkede sine øjne, rejste sig op, og åbnede øjne igen. Han gik hen og lage en arm på hende skulder. "Hvorfor vil du ikke elske?" spurgte han med hoved på sned. Han måtte kæmpe for ikke at smile af sig selv. Hans engle side kom alt for meget op i ham nu. Det var lidt komisk i hans hans øjne, selvom han hade når det skete.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 18:21

Hun kiggede stille på hans arm. Hun hvilede hovedet lidt ind til ham, "Fordi det kun har været de forkerte og alt muligt..." sagde hun opgivende og kiggede på ham. Hun nussede hovedet lidt til ham, "jeg vil bare ikk opleve alt det en gang til og jeg ved jo ikk hvordan det kunne blive at finde sammen med en igen."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 18:26

"Ja, men du finder jo aldrig ud af det gode hvis du ikke prøver. Men forstår dig godt." Han lod blikket glide ud igennem vinduet, og ud på udsigten fra hendes lejlighed. "Har du en ide? Til hvordan du tror det ville være?" Han lage dit hage ovenpå hendes hoved og fulgte en fugl med øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 18:30

Hun sukkede, "nej..." sagde hun roligt. Hun kiggede stille op på ham og trak på skuldrene over hans spørgsmål, "For at være ærlig, som i dag..." smilede hun let. "Jeg tror det ville være sjovt og så når man kom hjem ville det bare være hyggeligt og afslappet, men jeg ved det ikk. Det er nok bare fordi jeg håber det bliver sådan."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 19:27

Han stillede sig om foran hende, og lænede sig op af vindues karmen. "Hvorfor tror du ikke at dit håb kan blive til virkelighed?" Han fæsnet sit blik ved hendes hals. Han vidste ikke lige hvorfor, men det var der hans øjne fandt det mest behageligt at være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 21:13

Hun kiggede stille på ham. hun fik et lidt undrende udtryk og satte hovedet på skrå. "Hvad mener du?2 spurgte hun og fik et lidt nervøs udtryk. Hun vidste ikk helt hvad det her skulle ende med, men hun var heller ikk imod at lave næsten alt med ham. Han var en god person, der var ingen tvivl om det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 21:43

Han tænkte sig godt om før han svarede hende. "Hvorfor tror du, at det du gerne vil have til at ske, ikke kan ske?" Han håbede at det var godt nok forklaret. Han kiggede ned på hende. "Sådan lyder det i mine øre at du tror."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 21:54

Hun tænkte sig lidt om, "nårh... Nej du misforstår..." sagde hun blidt og smilede roligt. "Jeg er ikk bange for at det ikk sker, jeg håber at det sker. Men jeg kan jo ikk bestemme hvad der sker..." sagde hun roligt. Hun gned sin kind lidt, "jeg ved ikk engang hvor vi står..." sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 22:20

Han nikkede tvst. "Godt, så er jeg da sådan nogenlunde med på vognen. Det var godt at se hende smilie, bare lidt, i alle hendes dystre tanker. "Men hvor står vi efter din mening?" Det ville blive meget intressandt at høre. Han vidste godt selv hvor de stod, hvis man kiggede fra hans hoved, men det var jo bestemt ikke ens for dem begge, eller sådan tænkte han det var. Men hvad vidste han?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 22:22

Hun grinede let over han måde at sige det på. Hun smilede roligt, "Hyp hest..." smilede hun og aede ham på kinden. Hun tog sin hånd til sig da han spurgte og kiggede lidt ned. Hun bed sig i læben og rystede lidt på hovedet. "Det ved jeg ikk..." sagde hun og kløede sig på nakken. Hun kiggede op på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 22:28

"Vrinsk." Han kiggede ned på deres hænder og ventede spænt på hendes 'dom'. Da hun svarede knep han øjne let sammen. "Vil du have mig til at tro på det?" Spurgte han med et lille smil. "Det må du da have på den ene eller anden måde." Han var mere eller mindre skuffet over hendes svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 22:31

Hun kiggede lidt forskrækket på ham over hans reaktion. Hun rødmede lidt og legede med en tot af sit hår. "men... Jeg vil bare ikk svarer forkert..." sagde hun forsigtigt. Hun bed sig lidt i læben, det havde hun jo tydeligvis gjort. "Jeg vil bare gerne vide din mening før min egen..." sagde hun og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 22:50

Han sukkede met et smil og lænede sig en smule tilbage. "For det første, hvorfor tror du ikke jeg har det på samme måde? Og du ved godt hvordan jeg har det." Han forventede et ordentligt svar denne gang, men det skulle ikke undre ham, hvis hun kunne smutte udenom som en ål i hans fingre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 22:53

Hun kiggede stille på ham. Hun sukkede lavt. Hun tog hans hånd og fik ham hen og sidde på sengen. Hun satte sig blidt på hans skød med et ben på hver side af ham. Hun smilede let, "jeg vil bare gerne høre dig sige det... Men ja, jeg ved det godt..." sagde hun roligt og lagde armene om hans hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 23:11

ÅL! Første kommentar inde i hans hoved, da hun havde afsluttet sin sætning, og placeret sig ovenpå ham. Hun fik sig yndigt snoet sig udenom hans lille spørgsmål. Ikke nok med tankelæser, så var hun også en ål. Ikke et synderligt sødt navn, men hun var lidt som en. "At jeg elsker dig?" Spurgte han så. Det var det nok, men han skulle da lige være sikker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 23:17

hun kiggede på ham og grinede opgivende. Hun aede ham blidt på hovedet og kyssede hans pande. "Jeg elsker også dig, ok Phoenix?" sagde hun opgivende og kiggede roligt på ham. Hun fik sine ben lidt om ham og nussede sig til ham. Hun smilede tilfreds, det var underligt at sige den sætning igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 23:24

Hvorfor stillede hun det som spørgsmål? Det forvirrede ham, men han var glad for at høre det fra hende. Han smilede og støg hende over håret. "Hvorfor siger du det som et spørgsmål?" Egentlig var det ikke meningen det skulle ud, men han spurgte alligevel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 23:29

Hun kiggede roligt på ham. Hun sukkede let, "Det er mærkeligt for mig at sige den sætning..." sagde hun og pustede sine kinder op. Hun fik dem dog tilbage og smilede let til ham. Hun aede hans nakke og kyssede ham blidt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 23:34

Han grinede, tydeligt at han morede sig over hendes sætning. "Jamen så er det da for begge." Han kyssede let tilbage da hun kyssede ham, og væltede om i sengen og trak hende med. "vil du have noget at spise, eller? - "

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011 - 23:38

Hun blev overrasket over ham. Hun smilede let. "ikk lige nu..." sagde hun og kyssede ham blidt på munden en enkelt gang. "Lige nu vil jeg bare gerne ligge sammen med dig, hellere sulte end at rejse mig lige nu..." smilede hun og kyssede ham en smule før hun slap det og hvilede blidt sin pande mod hans.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 27 af 40 Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum