Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 18 af 40 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 18 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 21:22

Da turen var færdig gik Phoenix ud og ventede. Det havde været en hård tur for deres 'bil' da den var blevet påkørt en hel del gange. "Hvad syntes du om det?" Spurgte han hende, da de igen var sammen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 21:26

Hun sad stille. Hun kiggede tomt ud i luften før hun kom til sig selv og rejste sig. Hun gik ud og kiggede på ham, "Det var da noget af det værste jeg har oplevet!" sagde hun bestemt. Hun kiggede tilbage på det, "hvordan kan man kalde det sjovt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 21:39

Phoenix kunne ikke lade være med at smile selvom han godt vidste det ikke var sjovt. "Giver ret i at det ikke er det sjoveste." Sagde han. "Har du bestemt dig for hvad du vil nu?" Spurgte han og fjernede en lok hår fra hendes ansigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 21:41

Hun kiggede roligt på ham. Hun smilede let og nikkede, "Den der!" sagde hun og pegede på et pariserhjul. Hun kiggede nysgerrig op på det, "Det ser roligt ud og vil gerne prøve noget lidt afslappet efter den tur..." sagde hun og smilede let til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 21:51

Romatisk. var det første ord der dukkede op i hoved på ham. "Som De ønsker." Sagde han og tog hendes hånd og flettede deres fingre sammen. Det ville blive en hyggelig afslappende tur. De stillede sig op i køen og ventede til det blev deres tur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 21:56

Hun satte hovedet på skrå. Hun smilede let til ham og grinede, det var en sjov måde at sige det på. Hun gik med ham og var ikk imod at deres fingre var flettede. Hun smilede glad og gik med ham. Hun kiggede op på den, "Den er egentlig meget høj."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:02

Phoenix kiggede op for at se hvor høj den enelig var. "Øhm ... " Startede han ud, han vidste ikke helt hvordan han skulle se på det. "Som menneske ja, men ikke for mig, plejer jo at fylve højre, for ellers bliver jeg set, eller så flyver jeg ind i noget, og har ikke lyst til at prøve nogle af delene." Svarede han, og kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:07

Hun grinede let over ham, "Ja ja, detaljer!" sagde hun roligt. Hun kiggede på køen og så tilbage for at se om andre var kommet til. Hun satte hovedet på skrå og kiggede på dem. Hun kiggede foran sig igen. Det var jo ene par der skulle op, gad vide hvorfor... Hun tænkte lidt, det gav ikk mening i hendes hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:10

Phoenix grinte over hendes kommentar og rystede på hoved. "Hvad tænker du på?" Det undrede ham lidt at hun lagde hoved på skrå, der måtte være noget der undrede hende, ellers ville hun ikke gøre sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:17

Hun smilede let til ham, hun rystede blidt på hovedet. "Nej det er ok..." sagde hun med et smil. Hun stod roligt stille, det varede ikk længe før det var dem. Hun kiggede en enkelt gang op på det. Det var nu stadig højt, hun var ikk bange for højder, men det så bare så stort ud, sådan et kæmpe hjul.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:19

De to par der stod foran dem forsvandt op i hjulet og deres vogn kom ned. Phoenix puffede blidt Keela ind først og gik så selv bagefter ind i vognen. Hjulet satte i gang, og de begyndte opstiningen. Roligt og afslappende kom de der op. Noget helt andet end radio-bilerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:23

Hun gik med ind og satte sig. Hun kiggede udenfor og smilede let over at se hvordan det gik. Det var dog ærgerligt at det stoppede for at andre kunne komme på. Hun kiggede på ham og satte sig på hans skød mens hun kiggede ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:28

MEns Keela sad på skødet af ham, fik han en kjollet, underlig ide, noget som bare kom op i hans hoved pludselig. "Hvad siger du til at vi kravler ud af vognen og sætter os på hjulets midte? Når vi er over det?" Spurgte han. Han rystede på hoved af sig selv. Det lød ekstremt langt ude, og de ville blive med det samme stemplet som sindsyge men han fik bare pludselig sådan lyst til at gøre det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:30

Hun kiggede overrasket på ham. Hun blev lidt forskrækket over hans idé før hun lagde en hånd for munden og grinede. Det var da fuldkommen hul i hovedet, "Er du nu sikker på det er en god ide?" grinede hun opgivende over ham. "Vi bliver vanlyst og sat i fængsel..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:34

Phoenix grinte. "Jeg får os da bare væk inde de fanger os." Svarede han ind i hånde på hende. Hun virkede i det mindste ikke som om hun bare droppede det, og selvfølgelig opildnede det ham endnu mere til at gøre det. "Men du bestemmer, der er ingen sjov i det at gøre det alene."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:45

Hun kiggede stille på ham, hun måtte vel prøve at lokke ham fra idéen... Men hvad ville han nok hellere... Hun bed sig i læben og tænkte sig godt om før hun kom på en skør idé. Hun rystede lidt på hovedet og kiggede på ham. "Jeg... jeg synes ikk vi skal gøre det..." smilede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:48

Han ventede på hendes svar. Hun kunne vel enten sige ' juhuu, den er jeg med på' eller sige 'nej er du gal man' Hvad ville være bedst? Men hun sagde ingen af delene. Bare et ganske roligt. Jeg-syntes-ikke-vi-skal-gøre-det svar, ikke alt muligt oven i. Han lagde hoved lidt på skrå og smilede. Det passede ham udemærket, selvom han stadig var lidt forhippet på tanken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:50

Hun smilede let og fik sine hænder om på hans nakke. Hun flettede dem ind i hinanden og kiggede roligt på ham. Hun smilede glad, "Men du kan komme med en anden, lidt mere almindelig, idé." grinede hun let og smilede til ham. "jeg vil stort set alt, bare ikk lige få en bøde..." grinede hun drillende og smilede til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Apr 2011 - 22:59

Han kiggede på hende med et tænksomt blik. "Så tror jeg ikke det bliver her oppe, for vi ender med en bøde hvis vi laver noget her oppe." Svarede han og lagde sine arme omkring hende og kyssede hende på læberne. Ikke hårdt, men en smugle mere intenst end før. Han kastede et blik ned på tivoliet. Det mindre ud her oppe fra, som en dukke by.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 7:41

Hun kiggede undrende og satte hovedet på skrå. "Hvad er det da du vil?" spurgte hun med et let grin. Siden man ligefrem kunne få en bøde for det måtte det vel være noget meget sjovt. Hun blev overrasket over han kyssede hende, men hun var ikk imod det. Faktisk, kyssede hun igen og lukkede blidt øjnene. Hun slap det dog og kiggede ned da hun opdagede de endelig var kommet op på toppen. Hun kiggede lige ud for at se udsigten og smilede glad. "wow! Det er jo fantastisk et syn!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 9:03

"Hvad jeg vil?" Spurgte han i en drilsk tone og svarede sig selv lidt efter. "Det må du jo finde ud af." Han kiggede ud over kanten på deres lille vogn/kurv. Han vendte dog hurtigt blikket tilbage på Keela, for ellers endte det bare med han hoppede ud og tog sig en flyvetur, det var jo det dårlige ved ham, som engel, han skulle bare højt nok op, og så fik han sådan en lysst til at flyve. Men han holdt dog bene på vognes bund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 10:21

Hun kiggede overrasket på ham, "ej kom nu" sagde hun bestemt. "Sig det, jeg bliver jo vildt nysgerrig!" grinede hun let og smilede til ham. Hun belv roligt siddende på ham. Hun sine ben lidt om ham og armene mere om ham. Hun hvilede blidt sin hage på hans skulder og fik sit hoved ind til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 14:00

Skulle han? Nej, det måtte hun se når de igen fik plantet bene på jorden. Måske skulle han give hende lidt hjælp? "Jeg håber ikke du er bange for højder, og jeg skal nok prøve at lade være med at give os en bøde, men lover intet." Sagde han og sad og betragtede hendes ansigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 14:10

Hun grinede let og kiggede roligt på ham. hun rystede på hovedet, "Er da ikk bange for højder. Du fløj længere oppe med mig der burde jeg være mere bange..." smilede hun let. Hun kiggede, "Jeg vil bare gerne tættere på dig..." smilede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 14:13

Selvfølgelig, hun ville også have sværet svær at flyve med hvis hun var gået i panik. Phoenix kunne lige se det for sig. Han kiggede undrede på hende ved hendes sidste bemærkning. Han var ikke helt med på hvad der lå i de ord. Hvordan skulle de tolkes?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 18 af 40 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum