Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 10 af 40 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 10 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:00

Hun kiggede stille på ham. Hun græd stadig lidt. Hun nikkede, "ja..." sagde hun stille. "men jeg kunne ikk, ville ikk..." sagde hun roligt. "jeg vil ikk hænge fast på det..." sagde hun lavt. Hun kiggede end. "Ved ikk om jeg er for svag til at gøre det, eller stærk nok til at lade være..." mumlede hun lavt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:07

Phoenix sad lidt og vidste ikke helt hvad han skulle sige til hendes svar. Som engel ville han jo være glad for at hun stærk nok, men som dreng, mandlig ville han jo gerne have at han fik en tilbage. Han tørrede hendes våde kinder af. "Hvad vil du så nu?" Spurgte han stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:11

Hun kiggede stille på ham. Hun lukkede øjnene en smule da han tørrede hendes kinder. Hun kiggede på ham, hun bed sig i læben. "Kan vi godt gå ind og lægge os?" sagde hun stille. "Og... hvis det ikk er for meget at forlange... Kan jeg godt ligge med dig sådan hud mod hud? Nogle gange beroliger sådan noget mig meget og gør mig i bedre humør..." smilede hun stille og nussede hovedet lidt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:14

Phoenix blev en smugle overrasket over hendes emne skifte men ville ikke gøre hende mere ked af det. "Jov, hvis du gerne vil." Svarede han. Han rattede sig op og vendte på hende. Han havde ingen anelse om hvor hun sov hende, kun toilette, stuen og køkkenet havde han styr på, og så selvfølgelig hovedindgangen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:22

Hun smilede let. Hun tog blidt hans hånd og gik ind på soveværelset. Hun gik hen og satte sig på sengekanten. Hun krøllede sig lidt sammen igen. Hun var stadig sat lidt ast i de tanker der gik gennem hendes hoved og hun bed sig i læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:26

Phoenix trak sin skjorte af, og satte sig hende ved siden af hende og lagde armen omkring halsen på hende. Enten var det bare ham, eller også var hun faktisk blevet varm. Af at græde? Det ville være en underlig måde at få varmen på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:28

Hun kiggede stille på ham. Hun hvilede hovedet ind til ham da han lagde armen om hende og hun åndede stille. Hun prøvede at slappe lidt af og nussede fik sin krop tæt mod hans. "Undskyld besværet..." sagde hun stille. Hun vidste det nok bare var til besvær for ham at hun krævede det her af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:34

Besvær? "Hvorfor tror du det?" Spurgte han og strøj hende over håret. Han lod det glide igennem sine fingre, så man kunne se det skinne ind af lyset der kom fra vinduet. Besvær nok var nok ikke det rigtige ord at sætte på det, for han havde intet problem med at hun var ked af det, eller jov, men det irrterede ham ikke, han tog det med hende, alle hendes sider.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:35

Hun fik ham med ned at ligge og nussede sig til ham. Hun lukkede øjnene og nogle få tårer gled fra hendes kinder. Hun åndede stille og hvilede sine hænder på hans brystkasse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:39

Da han ikke fik noget svar lod han det ligge. Hvis hun ville snakke om det skulle hun nok sige noget. Lod han hans arm ligge under hendes hoved. Han lukkede øjne og lyttede til deres åndedrat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:42

Hun åbnede øjnene efter noget tid. Hun satte sig op og gned sine øjne før hun tog sin trøje af og lagde sig ved ham igen. Hun nussede sin krop mod hans igen da det var beroligene at mærke at hun ikk var alene. Hun slappede af og hvilede hovedet på hans brystkasse.

//Nattenat ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:46

En helt fantastisk følelse spredte sig i hans krop, da han ganske forsigtigt lod en fingre glide ned over ryggen på hende. Hendes hus var blød og varm, helt perfekt. Han sukkede lavt og lukkede øjne. Overraskende dag, eller aften, alså, når man tænkte på hvad den var startet med. Han følte sig veldig tilfreds og nød det i fulde drav, mens hun blev liggende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 8:01

Hun mærkede hans finger glide ned af hendes ryg, han rørte hendes ar et tidspunkt og hun bed sig en smule i læben. Hun stoppede igen da han ikk mærkede efter på hendes ar fordi det var det hun troede han ville. Hun åbnede øjnene igen og kiggede stille, "Vil du sove...?" spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 14:09

"Hvis du vil, kan du bare sove. Jeg er ikke træt." Svarede han. Han kiggede hen på hende. "Vinen skal nok holde mig vågen et par timer endnu." Han havde flere gange drukket sig helt i hegnet, og derefter været helt oppe at køre de følgende dage. Han havde ikke gentaget det mange gange, men det skete nu og da.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 16:54

Hun rystede blidt på hovedet, "Nej, det går... Vil ikk at du skal kede dig..:" sagde hun med et let smil. Hun nussede sig til ham igen og kiggede ud i luften. Hun bed sig en smule i læben og tænkte, "Hvad vil du lave?" spurgte hun roligt og smilede let til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 16:58

"Øh ..." Åh nej, nu ikke igen. "Du ved jeg ikke kan finde på noget at lave!" Beklagede han sig. Han lagde sig til at tænke, selvom han allerede nu havde opgivet håbet om at finde på at lave noget. "Hvad kunne det være ..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 17:03

Hun grinede let opgivende over ham. Hun aede hans kind blidt, "Du er så tosset..." grinede hun let og kyssede hans anden kind. Hun smilede roligt, "Du trænger til kreativitet..." smilede hun let og satte sig op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 17:06

"Tosset?! Åh, nu er jeg både en nisse og tosset." Sukkede han. "Kreativitet? Det ejer jeg ikke meget af, hvis jeg da har noget." Han lod en hånd glide igennem håret men han prøvede at finde den ikke eksisterende kreative side frem i sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 17:20

Hun smilede let til ham. Hun bukkede sig ned og kyssede ham blidt på munden en enkelt gang. "Undskyld hvis det er en fornærmelse..." grinede hun let og aede han kind blidt. Hun smilede og grinede en smule, "jeg skal lære dig at være kreativ en dag..." smilede hun opgivende til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 17:27

Han smilte glad da hun kyssede ham. "Nææ ... det er næsten posetivt." Hån trak bene op og rakte en hånd frem mod hende. "Hjælp mig lige op, og glæder mig til den dag." Enlig kunne han jo godt selv komme op, hvis det ikke var fordi han var så doven.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 17:38

Hun grinede let opgivende over ham. Hun fik ham op at sidde og satte sine ben ved hans skød. Hun kiggede roligt på ham og smilede let. "Du er da ogs sådan en doven en..." sagde hun opgivende. Hun aede hans kind blidt og kiggede stille på ham. Hun tog sin hånd til sig og smilede let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 17:53

"Tjah, når man nu kan få en til at gøre tingene for en, hvorfor så selv gøre det?" Gad vide om hun godt kan lide at røre ved min kind? Han smilte for sig selv. "Enlig, hvordan har du tænkt dig at lære mig at være kreativ?" Han ville godt vide hvordan, for selv kunne han ikke se hvordan hun ville gøre det. Tvinge ham til at male eller? Det ville blive sjovt at se.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 19:36

Hun smilede let til ham, "Din kind er blød..." smilede hun let. Han kravlede hen så hun sad en smule på hans skød, men det kun var mest sine lår der var der. Hun hvilede hovedet på hans skulder. "Hvad jeg ville gøre? Lære dig at være kreativ og derefter tænke kreativ..." grinede hun let. "Du skal lære at tegne og nyde at tegne!" sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 19:57

Argh! "Du ER og FORBLIVER en tanke læser!" Stønnede Phoenix. Han lod hende kravle længer op og sukkede da hun kom sit svar. "Tegne?! Tegne!" Han stønnede igen. "Du vil ikke vide hvor dårligt jeg tegner." Hvorfor mig? Klynk. "Nå, jaja, jamen det må vi jo se hvordan går. Han smilte og strøj hende over kinden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 20:04

"Og du ER og FORBLIVER en der er nem at læse!" grinede hun glad og kiggede på ham. Hun smilede til ham, "Det er alle da, det kræver kun øvelse..." smilede hun let. Hun nussede sin kind lidt mod hans hånd og lukkede øjnene. Hun smilede glad. "Du er tydeligt en engel..." sagde hun roligt og smilede til ham. "Venlig og godhjertet..." smilede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 10 af 40 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum