Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 20 af 40 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 20 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:40

"Det har du rat i ..." han bed sig i læben. "Måske skulle du bare prøve det, du kan jo slå fra dig, og jeg skal nok stoppe hvis det er ... Nej, jeg snakker ikke om sex hvis det er det du tror." Tilføjede han hastigt med et lille smil.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:43

Hun kiggede roligt på ham. hun grinede let da han kom med sin tilføjelse, den kunne nu også misforstås meget. Hun smilede glad til ham og nikkede lidt, "Måske har du ret, men det kan også være jeg går for hurtigt ud på broen..." sagde hun roligt. Hun kiggede stille rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:51

han var glad for at se at hun smilte. "Broen ... sikke et ord at bruge." Han prøvede at følge hendes blik, men da det ikke rigtig var noget bestemt sted, kunne han følge efter blikket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:53

Hun grinede igen og smilede til ham, "Tja, det fanger da opmærksomhed?" smilede hun og gik hen og satte sig på en bænk der var. Hun kiggede stille op på himlen og derefter lige ud for at kigge på de glade ansigter. Hun smilede let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:01

Phoenix satte sig ved siden af hende og indsnusede hendes dejlige friske luft. Han sad lidt og kunne ikke helt beslutte sig om det helt store spørgsmål. Da et andet spørgsmål poppede op. Whoa?! Hvordan pokker kom det frem? "Øhmm ... okay, det her er et langt ude spørgsmål, men jeg kom alså lige i tanke om det ... har du været gift?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:03

Hun kiggede stille, hun drejede hovedet og kiggede på ham. Hun smilede let, men det forsvandt da han spurgte om hun havde været gift. Hun kiggede undrende og overrasket, "Hvor får du den skøre idé fra!?" Hun kom dog til at grine og holdt sig for munden for ikk at grine for højt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:06

Phoenix trak sig tilbage og kiggede tænksomt op i luften. "At du jo har levet i pænt mange år, og den gang blev man da gift tideligt, og så sad jeg og spekulerede over om det var sket med dig." Sagde han, og indviede hende i sine tanker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:11

Hun kiggede opgivende på ham, "Du ved da ikk hvor gammel jeg er..." sagde hun og klappede ham på hovedet. "Jeg har levet i så lang tid at jeg ikk ligefrem gider at giftes, fordi jeg ved at den jeg gifter mig med ville dø længe før jeg var tæt på at skulle dø...2 sagde hun opgivende og sukkede lavt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:26

"Der har du en pointe." Sagde han med et smil. "Nej, jeg ved ikke hvor gammel du er, men jeg tænkte nok at du var ældre end som så. Har ikke oplevet det endnu." han strakte sig og gabte. Han lukkede øjne et kort sekund så han kunne mærke solen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:28

Hun kiggede på ham og sukkede let, "jeg ser bare gammel ud?" spurgte hun opgivende. Det lød da til at hun så vildt gammel ud. Hun rejste sig og strakte sig lidt før hun begyndte at gå lidt. Hun var ved at blive sulten, det havde været en lang dag selvom de ikk havde prøvet meget. Men at sidde fast i et parisehjul, de gjorde det i nok en time... Hun kiggede op på et ur den var ca 15.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:38

"Nej, du ser ikke gammel ud, men det med de drenge, og tjah, jeg er jo engel." Sagde han, og fik sig hevet op fra bænken. "Hvad tænker du at du vil, sulten?" Han kastede et blik på hendes ur. Et lille smil kom på hans læber. "Lad os da håbe de har stjærneskud."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:39

Hun kiggede roligt på ham. Hun drejede hovedet igen. Hun smilede og rystede på hovedet, "Er ikk så sulten at det ikk kan vente..." sagde hun roligt. Det gav et sæt i hende da han sagde det. "Dit stjerneskud! Jeg glemte det jo fuldkommen!" sagde hun opgivende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:48

Phoenix grinte. "du kan bare spise det når du vil, ellers kan jeg da se om jeg kan lave et nyt." Svarede han med et smil. "Men når du ikke vil spise, hvad vil du så?" Han kiggede rundt, men han kunne ikke lige se noget der lige sagde at det måtte de prøve.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 17:51

Hun smilede let og gik om bag ham. hun sprang på hans ryg og holdt godt om ham med arme og ben. Hun smilede let og grinede en smule, "Jeg vil sidde på dig!" sagde hun bestemt og grinede. Hun holdt godt fast så han ikk kunne få hende ned lige med det samme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:20

Woah! Det gav et lille sæt i ham da hun sprang op på ryggen af ham. "Vrinsk, hvor vil rytteren hen?" Han førsøgte sig med en vrinsket og vendte på odre fra sin rytter. Det var lang tid siden han havde haft nogle til at sidde på ryggen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:25

Hun grinede let, "Pruhest skal ride rytter hjem!" sagde hun bestemt og grinede lidt. Det var nu lidt sjov at han rent faktisk tillod at hun måtte være der. Men hun var heller ikk så tung, men hun var heller ikk let. Hun hvilede sit hoved en smule ind mod hans.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:42

Phoenix vrinskede igen og begyndte at gå mod udgangen. Trods hun ikke var tung, krævede det alligevel overraskende mange krafter at bære hende afsted. Da han havde løftet hende helevejen udgangen stoppede han op. "Kan hesten ikke cykle dig hjem?" Spurgte han prøvede at få Keela ned af ryggen. Han ikke direkte svedte, men man kunne se at den lille hest havde haft en tung rytter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 18:51

hun grinede let over ham. Hun hoppede ned da det var og kiggede opgivende på ham. "Min hest trænger til træning..." grinede hun let og smilede. Hun tog blidt hans hånd og begyndte at gå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:04

Phoenix sukkede. "Der er store krav til de små heste." Han fulgte efter hende, og lod som om han ikke havde nævn noget med en cykel. Heller gå, end at skulle trampe afsted med hende, han var allerede godt træt i bene. Han hav hende med ind til en kiosk, hvor han købte en vand, så han kunne få slukket tørsten. "Det er jo ikke en kamel du ridder på." Sagde han med et smil, og drak løs, som om han ikke havde fået noget at drikke i flere uger.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:06

Hun grinede let, "Du kan da komme til kamp sport med mig?" sagde hun roligt. Hun kiggede stille på ham og gik med ham. Hun grinede igen da hun så hvordan han drak af den og endda med kommentaren. Hun smilede, "min pude bliver utæt..." smilede hun drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:10

Han kiggede på hende med store øjne. "Nej ellers tak! Er du da gal, så er jeg da mere død end levende." Han drak videre mens hun stod og grinede. "Du kan da selv prøve at have mig hængene på ryggen." forslog han, og smed den nu tomme flaske i skraldespanden og gik ud.
Han havde lige set manden bag diskens underlig blik da Keela sagde 'pude'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:13

Hun grinede opgivende. "Så styrketræne..." sagde hun roligt. Hun smilede og gik med ham ud da det var. Hun ignorerede blikket fra manden og gik med ham. "Du er sådan en doven lille las." sagde hun opgivende. "Hvad ville du gøre hvis du kunne vælge mellem at træne eller at dø?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:23

Træne? Ville det gøre nogle forskæl? Doven?! Ja, det havde han jo selv sagt han var. Lille? Grynt var det eneste der kom fra ham som kommentar. "Helt klart at træne, men frøken Uzumaki. Nu er jeg ikke supermand, så de må slå sig til tås med en hest, og ikke en kamel med superkrafter." han tog hendes hånd og gik vidre med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:25

Hun grinede roligt. Hun hvilede sit hoved blidt mod hans skulder og gik med ham. Hun smilede let, "Hvad synes du vi skal lave?" hun kiggede op på ham. Hvis han havde nogle idéer kunne det være fint. Hun kom i tanke om noget, "Du har egentlig ikk fortalt mig det du ville i vognen!" sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:38

Åh nej, nu spurgte han hende jo igen! "Piv." Han kløede sig i håret. "Du sagde du ikke ville rejse, så det er lige meget, og gider det heller ikke selv. Skulle vi tage ud til stranden?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 20 af 40 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum