Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 12 af 40 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 12 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 15:54

Hun kiggede stille på ham. Hun sukkede lavt og satte sig op. Hun kiggede stille ud i luften og gabte igen. Hun gned sine øjne og kiggede ned på ham. Hun smilede let opgivende og kravlede op at sidde på ham.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:04

Pust hun var jo ikke helt let, eller så var det bare ham der var for svag. Han kiggede op på hende og fandt en lille tåt hår der åbenbart blev spændene at lege med. "Du har ikke tænkt dig at sove i nat eller hvad?" Spurgte han mens hans fingre åndsfraværende legede med hendes hår. Det var ikke bevidst, det var bare noget han lavede for at lave noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:09

Hun kiggede roligt. Hun smilede let. og bukkede sig ned. Hun hvilede sin krop blidt på hans da hun ikk ville mase ham for meget. Hun lagde albuerne nd i sengen og kiggede på ham, "Det ved jeg ikk, vil du lade mig sove?" grinede hun let. "Eller vil du have jeg skal være vågen her sammen med dig?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:12

"Jeg vil da lade dig sove hvis det var det du ville." Svarede han. Han kunne ikke se meningen i ikke at lade hende sove, dagen havde jo også, eller nej, nattet måtte det jo blive, den havde været lang. "Jeg falder nok også i søvn skal du se." Sukkede han, og lukkede øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:14

Hun sukkede lavt og kiggede på ham. Hun nikkede let og rejste sig. Hun gik ud af værelset og kom tilbage i en nattrøje. Hun smilede let, "Skal vi så sove?" spurgte hun og kravlede sig så godt hun kunne ind under dynen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:18

Phoenix blev liggende imens hun gik ud, og lå stadig med lukket øjne da hun kom ind og lagde sig. han kastede en arm over hende som en hjern lås og smilte. "Det kan vi godt." Han pustede veltilfreds ud af næsen og åbnede sit ene øje og kiggede på hende, før han lukkede det igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:24

Hun kiggede roligt på ham, hun grinede let opgivende. "Lig dog ikk der, kom ind under dynen..." smilede hun roligt selvom hun nussede sig en smule til ham. Hun lukkede roligt sine øjne og åndede dybt og roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:28

"Hvorfor? Jeg fryser ikke, og jeg er ikke sjov at dele dyne med." Lød der som svar. "Jeg kommer aligevel ikke til at fryse." tilføjede han og gabte. "Men hvis du gerne vil ligge og slås med mig hele natten om at få din dyne er det da okay for mit vedkommende."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:30

Hun grinede opgivende over ham. Hun nikkede let, "fint så må du ligge uden..." sagde hun opgivende. Hun lukkede blidt øjnene og slappede af. Hun smilede en smule og åndede tungt igen. Hun faldt hurtigt i søvn da hun var rimelig træt pga den lange nat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:36

Da hun var faldet i søvn slog Phoenix øjne op og kiggede ned på hende. Han fik stablet sig på bene og gik ud på badeværelset hvor han tog et bad, og gik ind i stuen, gjorde rent og stillede sig på terressen. Det var underligt at sove et andet sted. Det var mange år siden han havde gjort det, lige som alt det andet. Han stønnede og gik ind og lagde sig ved siden af Keela og faldt i søvn til lyden af hendes åndedrat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:39

Hun drejede sig en smule. Hendes øjne rystede en smule, "mmm...2 mumlede hun lavt da hun synes at høre noget. Hun drejede sig og lå på den anden ide. Hun havde et stille udtryk men vågnede ikk. Hun åndede tungt og roligt stadig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:46

Phoenix vågnede flere gange men faldt heldigvis hurtigt i søvn. Der var for mange tanker, følselser og alt muligt andet der svirrede rundt i hoved på hele natten. Han ånded lettet op da han så den første solstråle vælte ind af vinduet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:48

Hun havde fået sine arme en smule om ham i søvne og smilede glad. Hun nussede hoved ind til ham og sov tungt. Hendes smil blev mere behaget med tiden men hun slap ham igen efter noget tid. Hun lagde sig på maven og sov roligt videre selvom solen var ved at komme frem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:54

Phoenix blev liggende til hun havde sluppet ham igen og rejste sig op og gik ud i køkkenet og gik på jagt efter noget at spise. Skulle ham mund lave morgenmad til hende? skulle han lave et stjærneskud til hende? Ja, hvorfor ikke? Han fik lidt efter lidt stablet noget mad sammen til sig sammen og lavet stjærneskud til Keela.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 17:01

Hun sov roligt videre. Hun smilede let og sov videre. Hendes hår havde en lidt underlig facon da hun rodede lidt med hovedet når hun sov. Hun vågnede efter noget tid og kiggede stille rundt. Hun satte sig op og gabte. Hun rejste sig og gik ud fra sit værelse. Hun lugtede lidt og blev overrasket. Hun gik ind i køkkenet. Det gav et lille sæt i hende men hun kom i tanke om det hele. "nårh jo!" grinede hun lavt. "DU er her jo..." smilede hun. Hun var vant til at være alene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 17:08

Phoenix var lige blevet færdig med maden, og stod og stirrede tomt ud af køkkenet vinduet. Han stod og drak noget vand bare for at have at lave noget. Da hun kom ind vendte han sig om og smilte. "Godmorgen, har du sovet godt." Spurgte han og smilte. "Jeg har lavet morgenmad. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle lave, så jeg håber stjærneskud er okay."

//Jeg svare ikke de næste to timer, da jeg skal noget, men kommer på igen senere i aften.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 17:10

Hun kiggede roligt. Hun nikkede let, "ja det har jeg..." sagde hun og kiggede lidt overrasket. Hun smilede opgivende, "Den gemmer jeg til frokost..." smilede hun og tog den ind i køleskabet. "Er mere til almindelig morgenmad..." sagde hun roligt. Hun gik hen og kyssede ham blidt på kinden. "Men det er sødt af dig du lavede en..." smilede hun. Hun kiggede roligt, "Hvad vil du have til morgenmad?" smilede hun og satte hovedet på skrå. "Kan godt lave noget hvis det er." smilede hun let. Hun ville gerne lave ham noget siden han lavede et stjerneskud. Det var bare ikk helt hendes ting at spise det til morgenmad, men selvfølgelig elskede hun det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 19:24

"Okay. Ehm, hvad du skal lave til mig? Bare det samme som dig selv, er ikke kræsen. Eller jov, der er noget jeg ikke kan lide, men det er meget lidt." Han trak hende ind til sig, kyssede hende blidt på munden og lagde hoved på skrå. "Du ser sød ud når du sover." Han slap hende og satte sig på køkkenbordet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 19:32

Hun grinede let, "Hva med spejlæg og choko?" smilede hun let. "Det smager godt begge dele!" grinede hun glad. Hun blev lidt forskrækket da han trak hende til sig. Hun stod stille og kiggede på ham. Hun rødmede lidt, hun forstod ikk hvorfor han kyssede hende. Hun smilede let, "Tak..." sagde hun og gik hen for at finde det der skulle laves.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 20:51

"Den er jeg med på." Svarede han og kiggede på hende, mens hun lavede maden. "Nå, og ja, hvis du syntes dit badeværelse lignet et stort rod, så er det fordi jeg tillod mig et bad i går aftes." Sagde han og kiggede tankefult på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 21:49

Hun grinede let. Hun begyndte at lave spejlæggene, "med eller uden blomme?" spurgte hun og kiggede på ham. Hun kendte nogen der hadede blommen, hende selv. Hun smilede til ham. Hun nikkede, "Det er i orden, det kan man jo trænge til en gang imellem.2 sagde hun med et smil. Hun kiggede stille på æggene der var blevet lagt på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 21:56

"Øh, jeg er ligeglad, som jeg sagde så spiser jeg næsten alt." Svarede han. Han kunne godt lide at se hende lave mad, men var der noget han enlig ikke kunne lide ved hende? Det skulle overraske ham hvis der var. Han smilte lidt for sig selv, og kiggede ned på sine dinglende ben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 22:08

Hun smilede let og nikkede. "Fint så får du med." svarede hun. æggene blev lidt hurtigt færdige da hun var vant til at lave nogle spejlæg og var rimelig dygtig til det. Hun fik skåret dem fra hinanden så der var noget til dem begge. Hun fik de på et par tallerkener og fandt morgenmad frem. Hun fik to rimelig dybe skåle/tallerkener frem og hældt noget i. Hun gik derefter hen til køleskabet og fik noget mælk frem. Hun fik ogs det hældt i og tog det ind i stuen. Hun gik dog lidt flere gange. Hun hentede nogle glas og bestik til det hele og gik ind og satte sig med et smil. "Sådan!" sagde hun glad og begyndte at spise lidt morgenmad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 22:12

Phoenix var overrasket over hvor ferm hun var til det. Selv kunne han ikke gøre det meget hurtiger, jo, hvis han brugte sin magi, men uden magi, det ville blive svært at slå. Han hoppede ned der fra, og fulgte med hende ind i stuen, og satte sig i sofaen. "Det ser lækkert ud." Sagde han og kiggede kort på maden. Det var ikke mange der kunne det i den alder ... eller den alder hun så fysisk ud til at have, hun var jo meget sansynligt ældre end hun så ud, sådan var det jo med de fleste folk nu om dage, der ikke var mennesker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 22:14

Hun smilede let til ham, "Tak..." sagde hun roligt og spiste videre. hun var altid meget sulten om morgenen, det var ikk engang noget hun tænkte over. Hun spiste bare rigtig meget om morgenen og ikk særlig meget om dagen, medmindre hun havde lyst til det. Hun smilede til ham, "Har du egentlig arbejde eller noget?" spurgte hun roligt og kiggede nysgerrig på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 12 af 40 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum