Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 24 af 40 Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 24 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 22:22

Phoenix kiggede lidt på hende, før han forsigtigt lagde en arm omkring hende og kyssede hende på halsen. "rart?" Han kunne ikke se det rare i det hun fortalte, men måske var der noget han ikke havde forstået? Han lukkede øjne, og indsnusede den svage duft af hende og saltvand.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 22:30

Hun smilede let og rørte blidt hans arm med sin hånd. Hun aede den en smule og smilede. Hun nikkede, "ja, jeg fik en ven for livet..." sagde hun roligt. "Han tog sig af mig til jeg kunne klare mig igen og tilbød at fjerne mit ar..." sagde hun og smilede til ham. "Så derfor er det rart, men selvfølgelig er det ikk rart at blive angrebet og næsten slået ihjel." grinede hun let. Hun drejede sig og aede hans kind blidt. Hun kyssede ham blidt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 22:40

han skulle til at svare igen, men fik kun lige åbnet munden lidt, før hendes læber kom. Han kyssede blidt igen. Da hun havde trukket sig tilbage forsøgte han igen. "Du griner?" han sukkede. Pointen var gået da hun jo lige havde fydt stedet ud med et kys, men bestemt ikke noget dårlig bytte. Han grinede fjoet og sukkede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 22:43

Hun smilede let og nussede kroppen lidt mod hans. Hun lukkede blidt sine øjne, "Jeg griner fordi jeg har lyst..." sagde hun roligt. Hun trak sig dog fra ham og lagde sig på ryggen da hun kunne høre nogen der gispede bag hende. Hun sukkede lavt, "Køber mig en badedragt..." mumlede hun lidt surt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 22:51

Han begravede sit hoved ned mod hendes hals, for ikke at komme til at grine. "Hvorfor? De bliver bare bange for dig." Sagde han. Han fattede at folk flippede sådan ud. Hun var jo helt fantastisk! Han kiggede ned på hende med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 22:56

Hun sukkede stille og kiggede på ham, "jeg er træt af ikk at kunne gå lidt mere frit bare fordi mit ar står i vejen for andres øjne..." sagde hun opgivende. Hun lagde ryggen ind til ham for at han kunne gemme det og hun kunne være tæt på ham. Det var en win win for hende. Hun kiggede roligt op på ham, "Hvad tænker du om mig denne gang?" grinede hun opgivende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:05

Han sukkede højlydt. Tankelæser! "At du er fantastisk." Svarede han som det var. Han vidste ikke hvad han skulle gøre for at hun ikke læste hans tanker, der var vel ikke så meget at gøre. Han trak hende længer ind til sig og kyssede hende let på det ene skuldreblad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:07

Hun kiggede stille på ham. Hun smilede let, "tak..." sagde hun roligt og lukkede øjnene. Hun slappede af, han var så tryg at være hos. Varm og blid. Han havde ikk engang været ude på at gøre hende noget seksuelt, udover da han skiftede hendes tøj. Men hun troede trods alt heller ikk han rent faktisk ville skifte det på hende. Hun kom til at grine lidt over det, han så ud til at have svært ved at styre sig da det var. Hun kiggede roligt på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:12

Han kiggede let op på hende. "Hvad griner du af?" Spurte han en smugle mistroisk. "Er det nu mig igen? Hvad har jeg gjort?" Han prøvede at lyde så uskyldig som overhoved kunne. Han lagde sig ned igen, og begyndte straks at fylde hjernen på med en masse spørgsmål.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:18

Hun grinede roligt videre og rystede blidt på hovedet. "Nej det er lige meget..." sagde hun blidt. Hun nussede kroppen mod hans og fik hans arme om sig. Hun smilede lidt, "kom bare til at tænke på da du rent faktisk gav mig min bikini på...2 sagde hun og grinede lidt igen. "troede seriøst ikk du ville gøre det.." sagde hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:24

Han skulle lige sidde lidt og tænkte over den. "Hvad havde du forventet jeg ville gøre?" Bare stå og glo på hende. det kunne have set aldelels akavet ud, hvis de bare havde stået der, hende viftende med sit 'lagn' og ham glorde på hende som om hun var sindsyg. "Jeg er som jeg har sagt mange gange en dreng, og det er jo ikke fordi du har en grim krop, den er ganske køn."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:33

Hun grinede let, "tage på mig?" sagde hun roligt. Hun aede hans kind blidt, "Jeg er vant til at sådan noget sker, men jeg er bare glad for at du ikk gjorde det selvom du bare kunne have gjort det..." smilede hun. Hun lagde sig lidt til rette hos ham. "Jeg troede faktisk du ville gøre mig noget seksuelt..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:35

Han nikkede tavst. "Jeg ville ikke gøre det ... selvom jeg da godt nok havde lyst til det, må jeg indrømme." Han smilede svagt, med et lille glimt i øjet. Han sukkede veltilfreds over sig selv, og kiggede op i himlen, hovr skyerne frev forbi med lidt mellemrum. Nogle lignede dyr, andre var bare små klumper af forskællige ting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:39

Hun grinede let, "Men du gjorde det ikk..." sagde hun og kiggede roligt. "Det er mere end nok..." sagde hun roligt og nussede hovedet til ham. "Jeg er glad for at du ikk gjorde det selvom du havde lyst..." sagde hun glad. Hun aede hans hånd en smule og kiggede op på himlen efter noget tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:43

Hvis han havde været en kat havde han nok helt klart ligget og spindet, og rodet rundt på ryggen, men han nøjes med bare at ligge, og lod hende gøre med ham, som hun nu ønskede. For en gang skyld var der ingen tanker der hoppede rundt i hoved på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:48

Hun fik hans hånd op til sit hoved og lagde den mod sin kind. Hun smilede let og nussede hovedet lidt mod hans hånd. "men jeg vil spørge dig, hvor meget styrede du dig selv fra at gøre mig noget seksuelt?" spurgte hun roligt og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 23:56

Hendes kind var dejligvarm og blød, helt fantastisk. Han smilede igen lidt for sig selv, og kom til den konklutin at han måtte være helt skudt i hende. "Det ved jeg ikke, men jeg vil jo helt ikke gøre noget, du ikke kan lide." Svarede han. Det var ikke et dårligt spørgsmål. De andre havde heller ikke været det, men dette spørgsmål satte en ny lavine af tanker igang inde i hoved på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 0:01

Hun drejede hovedet da han sagde det. Hun smilede til ham og hvilede hovedet. Hun slap hans hånd blidt og smilede let. "Det er du den første der siger..." sagde hun lavt og mærkede hun blev varm over det. Hun vidste ikk engang hvorfor, det var bare rart. Hun smilede til ham, "Du er virkelig ikk som andre drenge har været mod mig..." sagde hun og drejede sig. Hun nussede sin krop mod hans og nussede hovedet lidt mod hans hals.

//Godnat, skal sove...-.-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 0:09

"Den første? Hvor mange har du spurgt?" Han vidste ikke helt hvordan det lød i hendes øre, men håbede det ikke lød helt ude i hampen. Han smilede for sig selv over hendes anden kommentar. Nej, forhåbentligt ikke. Det havde han ikke videre lyst til, ikke dem som hun havde mødt, det lød ikke som nogle søde drenge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 16:53

Hun rystede blidt på hovedet, "Jeg har ikk spurgt dem om præcis det samme som jeg lige har spurgt dig om..." sagde hun roligt og smilede let. "men du er den første der har sagt lige netop de ord..." sagde hun og smilede glad. Hun vidste ikk hvoror han var sådan, men hun ville ikk have han gik fra hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 17:03

Et lille veltilfreds grynt kom fra ham. Han kiggede ind i hendes sorte hår. Det var først nu han tænkte over det, men der var jo utrolig meget af det! Rigtig meget sort hår. Flot, og det passede til hende, men ... tænker igen, væk! Han skuppede igen sine tanker væk, og kiggede op i luften. Hans bukser var ved at være tørre nu, men fyldt med sand. han sukkede opgivende. Det måtte ud senere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 17:11

Hun kiggede på ham før hun satte sig op og fik sin jakke på sig. Hun kiggede roligt på ham og smilede let, "Lad os tage hjem til mig og få noget at spise, det er ved at blive sent..." sagde hun roligt. Hun rejste sig og fik sine sko på efter at have børstet sand af fødderne. Hun fik derefter sit håndklæde om livet og kiggede roligt på ham med et smil. "Men først skal du måske have vasket dig og få noget tørt tøj på så dit gamle kan komme til vask..." grinede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 17:19

Han kiggede ned af sig selv. Jeg skal få ordnet det når vi kommer hjem til dig. Han rejste sig op, og brøstet sandet af sine fødder, og bukser, så godt som det nu kunne lade sig gøre.
"skal vi gå eller hvad vil du?" Han trak sin skjorte på, som heller ikke var helt tør, men det skulle han nok få ordnet senere. Han kiggede på hende med hoved let på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 17:21

Hun kiggede roligt på ham. Hun smilede let og tog blidt hans hånd da han så ud til at være klar til at kunne gå. Han spurgte desuden hvad hun ville. Hun gik med ham og havde sine fingre flettet ind i hans. Hun gik roligt videre, "Jeg vil gerne gå med dig." smilede hun roligt. Hun kiggede op på himlen og så på nogle fugle, hun drejede hovedet hen mod ham og kiggede. Hun smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 17:45

Han smilede til hende, og lod hendes finger glide ind mellem sine. han fulgte med hende op fra stranden med sine sko i den anden hånd. Han havde ikke orket at tage dem på. Der ville bare komme sand ned i dem, han slæbte nok sand med sig uden sko på.
Det var da irriterende det sand! Sand og sne var lidt det samme, og alligevel ikke, for sne forsvandt, det gjorde sand ikke, det blev siddende på kroppen til det faldt af, eller man børstede det af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 24 af 40 Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum