Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 25 af 40 Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 25 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 18:03

Hun kiggede på ham. Hun satte hovedet lidt på skrå. Der gik igen ikk længe før de var hos hende og hun gik op af trapperne. Hun slap hans hånd og fik låst op. Hun gik indenfor og tog sin jakke og sko af. Hun gik ind på sit badeværelse og tog håndklædet af. Hun fik det ind i vaskemaskinen og kiggede efter ham. "kom herind og smid dit tøj i vaskemaskinen, du trænger til et bad for at få alt det sand af dig..." grinede hun let.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 18:17

Phoenix fulgte med hende ind, og kiggede en smulge overrasket på hende da hun bad ham smide tøjet, men han kunne ikke se hvorfor han ikke skulle så det gjorde ham. Til sidst stod han i underbukser ... og sand. Han kiggede ned af sig selv. Hans ben var fyldt med sand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 18:21

Hun kiggede overrasket på ham da hun så hvor meget sand der var på ham. Hun grinede en smule og fandt et håndklæde frem og lagde det på toilettet. "Her er et håndklæde når du er færdig..." smilede hun let og begyndte at gå ud af døren. Han ville nok ikk ligefrem have hun stod og så på at han tog et bad, desuden kunne hun tage et bagefter fordi hun havde ikk så meget sand på sig som han havde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 18:27

Phoenix gik ind i badet, og justerede lidt på vandet før det passede til ham. Ikke nok med han havde masser af sand på kroppen, men han havde også en halv ørken i håret. Da han var færdig steg han dryppeden ud, og fik tørret sig af. Han vinkede håndklæet om livet og gik ud til Keela. han følte sig som en romer eller sådan noget ligne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 18:30

Hun gik ud på sin veranda og kiggede ud på det hele. Hun smilede let og kiggede stille ned af sig selv. Hun kiggede tilbage mod vinduet og kunne se sig selv en smule. Hun sukkede lavt over sit tydelige ar og kiggede ud igen. Hun blev roligt stående før hun hørte en dør og kiggede ind. hun smilede let og grinede over ham, "Hva så Cesar?" spurgte hun roligt og gik hen til ham. "Er det min tur nu?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 18:37

Han grnyede misfornøjet over hendes kommentar men smilede alligevel. "Ja, Cleopratra." Når han skulle være Cesar, måtte hun jo være Cleopratra. Han gik ind i stuen og satte sig til at vente. Gad vide hvor lang tid det ville tage hende at få ordnet sig. Piger kunne jo tage uhyggeligt langt tid på toiletter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 18:44

Hun kiggede undrende og satte hovedet på skrå. "Cleopatrar?" spurgte hun. Hun tænkte sig lidt om før hun kiggede opgivende på ham. Hun smilede roligt og gik ind. Hun lagde sin bikini i vaskemaskinen og fik den gjort klar til at kunne tændes. Hun vaskede sig og fik lidt sæbe i håret så sandet nemmere kunne komme ud. Hun kom ud af døren igen efter godt 10 minutter og smilede let til ham. Hun havde et håndklæde over sine bryster og videre ned mod sine lår. Hun havde glemt at tage noget tøj med derind. Hun smilede roligt til ham. "Du har tænkt dig at gå rundt i kun et håndklæde til dit tøj er klar igen?" grinede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 19:02

Han kiggede overraskende op på ham. "Det havde jeg troet jeg havde meget mere tid til at tænke over end ti minutter." Han rejste sig op. "giv mig to sekunder, så skal jeg nok lige ordne noget kluns til mig selv." Han gik forbi hende ind på toilettet, lukkede døren mens han overvejde hvad han skulle have på. Han kom lidt efter ud med et par nye sorte jeans, og skjorte som han var igang med at knappe. "Sådan wholla!" Sagde han og kiggede hurtigt op på hende, før han vendte tilbage til kanpperne. Han havde valgt ikke at have noget på fødderne, de kunne godt trænge til noget luft.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 19:06

hun kiggede undrende på ham. Hun grinede en smule, "Du dømmer mig for mit køn igen..." sagde hun roligt. Hun kiggede efter ham. Hun stod stille og ventede. Hun smilede og klappede blidt i sine hænder da han kom ud igen, "meget fin..." sagde hun og aede ham på hovedet. "Min pude har fået sig et meget pænere betræk en det simple håndklæde..." smilede hun let. Hun fik sit håndklæde lidt til rette, "Måske skulle jeg også få noget mere passende på..." smilede hun uskyldigt og begyndte at gå ind på sit værelse. Hun bukkede sig ned og fik lidt tøj frem. Hun havde valgt at tage sig en kjole på da det var det øverste i skuffen. Hun fik sit undertøj på og derefter kjolen. Hun fik nogle meget korte shorts på indenunder og gik ud til ham med håndklædet på hovedet så hendes hår kunne tørre lidt med det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 19:16

"Jeg er skam også meget stolt af mit nye brtræk." Et drilsk smil spilled om munden på ham.
Da Keela gik ind for at skifte tøj, tog Phoenix plads i en lænestol hvor han sad og kukkelurede til hun kom tilbage. Han satte sig op, og kiggede på hende med hoved på sned. "Jeg kan lide hvad jeg ser." konstaterede han og rejste sig op og gik hen mod hende. Kyssede hende blidt på panden før han kiggede ned på hende. "Hvad vil du?" han kiggede afventende på hende, men svarede selv. "Du ville have noget at spise, så lad mig ændre det til, hvad vil du have at spise."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 19:18

Hun smilede roligt. Hun rødmede en smule da han sagde han kunne li det. Hun smilede let og stod roligt stille. Hun kiggede op på ham og satte hovedet på skrå. Hun grinede let, "jeg vil have det stjerneskud du har lavet til mig!" sagde hun bestemt og smilede tilfreds. Hun hoppede op på ham og havde benene om hans liv. "men først vil jeg angribe min pude!" grinede hun tilfreds og havde armene om hans hals for ikk at falde ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:01

Det var ligefør Phoenix havde midstet balancen da hun var hoppet op på ham, men havde liget fået fat i lænestolen inden han gik i gulvet. "Hjælp, min dyne angriber." Han lagde armene omkring hende og kiggede op på hende. Nu var hun jo pludselig kommet op i luften. "Hvad skal jeg forvente fra en løbsk dyne?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:04

Hun grinede glad og nussede hovedet lidt til ham. "Desværre, ingen kan hjælpe dig fra den!" grinede hun og fik armene mere om ham. Hun kiggede stille på ham før hun fik ham væltet ned at sidde på stolen. Hun smilede glad og satte sig til rette på ham. Hun hvilede hovedet på hans skulder og nussede sin krop mod hans. Hun kiggede stille ud i luften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:11

Der kom et lille udbrud fra ham, da han midstede balencen og faldt bagover ned i stolen. "Hvad pokker skulle det for til?" Hans dyne var ikke helt ringe til det, for han kunne ikke komme op nu. "Så er det dynen der har sejret ... ind til videre." Han kiggede en smugle undrende på hende. "Noget galt? Eller gennemtænker du bare en plan hvad du skal gøre ved sin stakkels pude?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:13

Hun smilede let og nussede sig til ham. Hun rystede blidt på hovedet, "jeg er ikk ude på noget. Jeg vil bare gerne sidde med dig..." sagde hun roligt før hun slap ham og rejste sig. "Men hvis du ikk vil skal jeg nok lade være..." sukkede hun let og gik hen og satte sig i sofaen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:23

"For mit vedkommende må du kravle som du vil." Sagde han, og kiggede på hende henne fra sin lænestol. Han havde lige fundet en meget magelig stilling at ligge i så han orkede ikke at flytte sig, selvom hans mål nok kunne overgå denne stol på mange måder og kanter. han grinede let for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:25

Hun nikkede let over hans kommentar, "ok..." sagde hun stille. Hun lagde sig lidt ned på sofaen og hvilede hovedet ind mod den. Hun kiggede stille ud i luften og havde en lidt sammenkrøllet stilling. Hun sukkede lavt og lavede cirkler på sofaen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:42

Phoenix fik taget sig sammen til at komme ud af sofaen. han gik hen mod Keela og lænede sig ind over hende, med hænderne på sofaens ryglæn. Sådan som han også havde stået ude ved bilen for mindst 24 timer siden. "Hvad tænker du på? Det er jo ikke alle der er tankelæser."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:52

Hun kiggede overrasket på hans hånd der var foran hendes hoved. Hun kiggede op på ham. Hun sukkede lavt og rystede på hovedet. "jeg ved det ikk... Føler mig bare pludselig så nedtrykt..." sukkede hun stille og lagde hovedet mod sofaen igen. Hun kiggede stille ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:57

Phoenix slap med den ene hånd, og lod sig falde ned lige foran hende. Han kiggede hende lige i øjne, prøvede at se om han kunne finde noget. "Hvorfor?" Spurgte han, og lod blidt sin finger glide over hendes kind. Igen var han på herrens mark med at hitte ud af hende. hun var ikke nemt at hitte ud af, det vidste han, men det blev jo ikke ligefrem letter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:59

Hun kiggede overrasket på ham. Hun sukkede lavt og tog blidt sin ene hånd op og gav hans hånd et lille klem. Hun rystede blidt på hovedet. "jeg ved det ikk, det var som om der bare gik en negativ mine igennem mig og satte mig på et nedtrykt humør..." sukkede hun lavt og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:12

Phoenix lænede sig ind over hende med et lille smil på læberne. "Kvinder er gåder, som ingen andre kan knække end andre kvinder, og de vil aldrig sige det til os stakler der sidder her ude, og intet forstår." Beklagede han sig. Han kyssede hende hurtigt på kinden før han rejste sig op. "skal jeg hente dit stjerneskud? Og hvad vil du have at drikke?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:14

Hun kiggede stille på ham. Hun kiggede derefter ned. Hun gemte ansigtet i sine knæ og fik armene om sine ben. "Undskyld..." mumlede hun stille. Hun rystede blidt på hovedet da han spurgte hende om stjerneskuddet. "Nej... Det kan være lige meget... Er ikk sulten..." sagde hun stille og knyttede sine hænder lidt. Hun vidste ikk hvad hun skulle sige til det han havde sagt før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:17

Phoenix vendte om og satte sig ned ved siden af hende, og trak hende ind til sig. "Fortæl mig hvad der er galt." Han havde taget hendes ene hånd og flættet deres finger sammen imens han prøvede at knække noget uknækkeligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:20

Hun kiggede overrasket. Hun havde et lidt tomt udtryk i starten, men det blev roligt og hun kiggede stille. "jeg ved det ikk... Det er bare..." hun sukkede lavt. "Jeg ved ikk hvad der foregår..." sagde hun og tog sin hånd til sig fra hans. "Jeg føler mig bare usikker på hvad jeg skal gøre og bliver nedtrykt over at jeg intet gør..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 25 af 40 Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum