Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 16 af 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Næste dag.
"HVAD!? jamen... !? j...jamen mor jeg kan altså ikke blot smutte her fra sådan uden videre... jamen så du nød til at sende to biletter, jeg ved godt i ikke er vilde med ham men alle behøves ikke være vildt rige og sådan, jeg..... jeg elsker ham og jeg ligeglad med hvad i siger" hun nikkede nogen gange og så let mod sengen i det hun lagde sig ved siden af David og sagde"Hey.. øhm d....David... hvad siger du til at møde mine forældre ? altså... at tage en tur til london i en uge eller nogen dage blot og så lige hilse på dem måske" hun så uskyldigt på ham og holdte sig tæt på ham og sagde"Be om beeeeee beeeee" hun syntes det gik hurtigt og ville nødig skræmme ham væk ved han skulle se hendes forældre men der var lidt krise og de savnede hende åbenbart, de havde arrangerede en lille slags fest for hende og ja David med så de kunne komme sig lidt, hvor de kunne få noget dejligt mad med hendes forældre..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det lyder som en stam dagsplan." Davids normale dagsplan bestod normalt af én ting, og da max to, mere fik han sig aldrig snøvlet sig sammen til at gøre. Han kiggede på hende. "Så må du altså lige holde mig update, for ja, jeg er jo som altid lidt langsom i optrækkeren." Han grinede, og lage armene omkring hans dejlige chokolade løve. Det overraskede ham at det var gået så hurtigt med at få det hele på plads, men det skulle faktisk ikke undre ham hvis de havde et privat fly.
Gæst- Gæst
Dette var en drøm for hende en drøm med hendes dejlige engle?.
Hun smilede sødt og krammede sig let ind til ham og sagde"Hvor er du egenlig dejlig bare lige så du ved det" hun kyssede ham blidt på læberne og lagde sig over ham med sine bryster blidt mod hans brystkasse dog, havde hun undertøj på men stadig.
Hun smilede og kyssede ham lidenskabeligt og lod læberne af hans mærke hendes bløde dejlige læber...
"er der noget du kunne tænke dig så inden flyve turen eller efter måske når vi kommer til london?, at se et eller andet... måske??"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det bliver yderst spændene at se hvad der sker på denne hersens tur." Han kiggede op i luften, og var ikke sikker på han ikke ville få et møgfald af hendes forældre, men det måtte tiden jo vise, eller om han var for rig til at få dette, selvom der ingen chance for var for dette.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han greb fat i hende, og trak hende ned, så han kunne kysse hendes læber, før han slap hende igen og kiggede ned af hende. "Du ligner en der skal ned og gå på gågaden, med alt andet end mig." Han smilede og smed sine ben op på hendes lår, og lage sig bedre til rette. "Men jeg tror ikke du skal hive mig med til nogle form for sport, da jeg er pænt sagt elendig til sådan nogle bold spil." Han rode lidt rundt i sit hår, og grinede. "Så ingen Tennis til mig, eller fodbold, men alt andet."
Gæst- Gæst
Hun smilede og kyssede ham og sagde"jeg har virkelig lyst til at vi tager afsted i dag, måske jeg kan få fat i mine forældre vis det er? så kan vi tage afsted i dag"
Gæst- Gæst
Det betød ikke noget om det var forældrene der ventede, men de skulle bare vææk, så han ikke kunne låses fast, og så måtte han jo håbe at hun ikke havde taget sit 'udstyr' med dig.
Gæst- Gæst
Hun smilede da de sad i taxien og sagde"dejligt hva? sååå fortæller du mig nu hvad det var" hun smilede lumsk og kyssede ham på kinden og sagde" you pervert" hun grinte let og smilede da hun vist havde regnet det ud allerede nu og sendte ham et smil.
Gæst- Gæst
Da taxaen stoppede sted han ud, og ventede på Ace, og vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han havde flere gange været i en lufthavn, men aldrig skulle med et fly. Fedt nok, første gang med privat fly. Han sukkede, og smilede lidt, før han ventede på hun fik styr på sin kuffert.
Da ta
Gæst- Gæst
Hun smilede og kyssede David og sagde"Nårh men så vis du ikke fortæller det så får du det blot ikke altså det du ville ha" hun grinte lidt og sagde"er du egenlig okay med at flyve nu når jeg tænker over det, altså flyve i et fly og ikke på vinger og sådan" hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham med løve øjnene og ventede så på hans svar i det flyet sagde de ville til at lette...
Hun smilede glad og strøg David over håret og sagde"så nu letter vi vist hva?" hun grinte og rakte let tunge til ham og da de var nået op i luften kunne man gå rundt og det første Ace gjorde var at lede efter et eller andet at lave"Hmmm..." hun tændte tvet og prøvede at finde en film de kunne se"Hvad for nogle genre kan du li David?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og lukkede let øjnene og gabte i det hun strakte sig og sagde"Hmmm måske burde vi blot sove og så lade tvet gå ud af sig selv efter filmen?" hun så lidt mod David og sagde"er du ikke træt da?" hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham en kort stund for at få et response fra ham.
Gæst- Gæst
Han vendte igen blikket tilbage mod filmen, mens han lege med lidt af hendes hår, der var så dejligt fristende at lege med. Han fulgte ikke rigtig med i filmen, den kørte bare som noget flimmer før hans øjne, han lå mere og lyttede til Ace.
Gæst- Gæst
Ace så undrende på David da sagde han fik alt og hun smilede i det hun rejste sig op og langsomt begyndte at smide tøjet foran ham nærmest strippende, først trøjen der langsomt gled ned af hendes chokolade ligende hud og så hendes hår der let blev svunget til siden glinsende fra lysets loft, og hendes bh blev stille åbnet foran indtil hun vendte ryggen til ham da den faldt blidt til jorden den silke hvide bh, og så blev hendes gstreng ellers trukket langsomt af efter hendes leggins var trukket af. Hun smilede da hun holdte sig over brysterne og slog let vingerne ud og fik dem hurtigt smedigt bøjelig om sig så godt hun nu kunne så han intet kunne se i det hun grinte let og fik fat i den ene af dynerne og fik den om sig da vingerne trak sig ind igen og hun gav ham let et luft kys og sagde"Mere får du ikke af se overhovedet i flere år fra min side af, måske aldrig enda" hun grinte let med dynen om sig og lagde sig mere til rette nu under dynen og holdte den godt fast vis han nu skulle prøve på noget fordi... hun havde sagt han intet ville få"Du får aldrig sex af mig mere det kan vi sagtens væde om" hun rakte drilsk tunge til ham og så virkelig sensuel og nuttet ud med de rosa røde læber den frække lille lyserøde tunge der slikkede sig om læberne så de glinsede mens neglene der var på de lange smukke feminine finger strøg igennem det bølgende cocio brune hår mens de blanke uskyldige løve gylden brune øjne betragtede David i det hun sagde"Jeg vil gør alt hvad du vil ha... vis du fik ret men.... det gør du ikke" hun grinte let og vendte ham så blidt ryggen og smilede for sig selv i det tvet gik ud..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du ligger dig bare til at sove." Han flettede deres fingre sammen. Han lukkede øjne, men sov ikke.
Gæst- Gæst
Side 16 af 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus