Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 15 af 17 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
Hun sukkede let og tog ham blidt i hånden og sagde"skal vi tage hjem af?" hun gik stille med ham igennem skoven og betragtede ham mens de gik og sagde så stille"så ? ... mine vinger... jeg opdagede min fjer" hun tog den frem og så lidt indgående på ham og sagde"Har du plukket mig David? og hvorfor" hun grinte lidt forsigtigt men ventede dog egenlig på et alvorligt svar om hvorfor han havde taget fjeret af hendes vinge i første omgang"vokser det ud igen nogen sinde..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede let og sagde"Jeg håber alle får afvide du kun er min og vis de rør dig på som mig så de blot billige klamme ting, fordi du min kun min ulv!" hun tog let om David og krammede ham ind til sig og så rigtig uskyldig ud og sagde"Ikke os ? " hun lagde hovedet let på skrå og sagde"ÅHR! ? David jeg har forresten købt en ting til dig den gang jeg shoppede jeg havde glemt alt om det..." hun rejste sig hurtigt op og rodet i sin taske og sagde"frem med det håndled du helst vil bære noget" hun grinte let og smilede sødt til ham..."Men jeg forevigt din chokolade løve" dette var et armbånd af smuk ægte sølv, den skindte let og havde en flad stykke sølv på sig på få cm hvor der stod noget på fransk, det betød forevigt din, hun smilede og bagpå stod der Ace...
SÅ han nu aldrig ville glemme hende vis der nu skulle ske ham noget som den gang han havde glemt sin hukommelse?, det kunne skyldes måske for meget stress den gang eller noget,?... "Sådan her" hun havde givet ham den på og sagde"så vil du aldrig glemme mig..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt mod vinduet og sagde"du behøves ikke gå med det vis det er?, altså.. du kan jo bare tage det af vis der nu kommer en der bedre end mig og sådan" hun så flovt mod David dog uden at rødme men med stolthed i sin stemme, hun ville ikke blot være en eller anden pige men hun ville være den pige i ens liv.. hun ville være den pige der strålede over alle de andre om der så var andre så ville hun være den der betød mest og var mest speciel.
Hun så lidt på David og sagde"er du okay?..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte og sagde"Min dyne din dyne tyv?" hun grinte let og kyssede ham på halsen og strippede ham let af med dynene og smed den ned på gulvet og lagde sig over ham og betragtede ham med sine ben ud til siden med ham imellem og så ham i øjnene i det hun havde flettet sine finger med ham og tvunget hans hænder ned i mod sengen og sagde så stille"så det der var snyd din tyv hehe"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede til David og sagde"Så nu har politiet fanget tyven igen" hun rakte tunge til ham og bed ham blidt igen på halsen og kyssede ham så ned af hans nøgne krop, mens hun blot nød at kunne snakke sådan her med ham" jeg flytter ikke forløbig ihvertfald.... og ? måske bliver jeg men jeg håber da du tager med mig så?" lyset fra vinduet var et dæmpet lys ej skarpt eller klart... meget blidt og roligt, samt himlen var dækket halvt af skyer men mørket var stadig faldet over Terre...
Hun smilede og strejfede let med tungen hans lem og lagde sig så blidt over ham og smilede"Nååårhhh hvad vil du gøre ved det, vis jeg prøver at tænde dig så du nærmest brænder efter mig men ikke kan rør mig hehe"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
dette var det mest behagelige hun havde gjordt i lang tid og hun nød det til fulde..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og slikkede let op af et vis sted på ham igen dog uden at gøre yderligere andet, hun var ej den mest erfaren i dette overhovedet, dog... havde hun læst om det? og hun smilede lumsk og tog det øverste af hans lem ind i sin mund og gjorde rigtig dejlig vådt og lod så blidt sin hånd tage over og stryge mod hans lem øverst blidt om det i nogen lidt trykkende dog blide bevægelser, det skulle føles for en fyr når han kom, undtagen denne følelse ville ikke stoppe før hun stoppede...... simpelthen? den kunne gøre alle fyre sindsyge efter en eller blot sende dem i himlen indtil de slet ikke kunne mere og følelsen ville tage for meget på ens krop og de ville bede en om at stoppe fordi det var for godt, efter lidt tid stoppede hun blidt og smilede så drilsk i det hun fandt nøglen frem og låste op for hans håndjern og sagde"Jeg smutter lige i bad hehe" hun blinkede til ham og gik ud mod badet i det hun tændte for bruseren og fandt shampoo frem.. han havde jo været i bad så det ville hun skam os da?.
Gæst- Gæst
Han ånde lettet op, da hun låste hans ene hånd fri, så han kunne komme op at sidde og fik sin krop til at slappe bare en smugle af. Han trak sig op i det ene hjørne af sengen, og hæv den ene dyne med sig op, trak den over bene, og sad så i det hjørne af sengen hans ånden hånd var låst fast til.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 15 af 17 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David