Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 4 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 4 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 20:05

Han trak let på skuldrene. "Det er dig i første omgang der er stemplet som terrorist, så det handler i første omgang om dig, jeg skal nok holde mig selv i live, det har jeg gjort så mange gange." Han kiggede på hende, mens han lyttede til hendes håbløshed. "Jeg har da lige sagt at jeg godt vil hjælpe dig, men ellers siger jeg det da gerne igen, at jeg gerne vil hjælpe dig med at komme væk." Han lod et blik glide over hendes meget smukke ansigt, trods blodet og tårene. "Var så lidt." han gik hen til hende, støg hende blidt over håret, og løftede hendes hage op. "Jamen så kan jeg vel takke dig for at du gider stole på mig, det hjælper en del." Han tørrede hendes kinder, og lidt efter hendes kæbe.
"Vi tager hjem til mig, så snart vi kan, og så skal vi lige have styr på dig, så du ikke går rundt og bløder, og noget nyt tøj, for de vil sikkert kunne genkende dig i det der tøj." Han skulle have taget sin jakke med, men det kunne han jo ikke nu, så nu blev det som det var. "Er der noget du gerne vil have vi skal gøre?"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 20:32

Hun rystede let på hovedet og sagde"Nnn...n..nej"hun sukkede let og sagde"de model tegninger på mit værelse bekræfter blot deres mistanke om mig, og så jeg helt klart stemplet som en eller anden glubsk! morder" hun bed sig let i underlæben og sagde"Hmm? så skal vi tage afsted og har du da noget tøj måske til mig eller vil du ud og købe noget til mig fordi jeg eftersøgt så at kæbe noget ville være umuligt" hun rejste sig stille op og tog blidt om ham og sagde"Vil du ikke føre mig hjem til dig nu, jeg vil rigtig gerne lægge ned og ha lidt vand os, mit hoved gør så ondt" hun tavs efter dette og tog så blidt om ham vis han nu ville flyve hende hjem til ham eftersom de var midt i skoven og lyset var gået hen til solnedgang så småt havde de gået og snakket i lang tid og fløjet. Hun så stille på David og da de endelig kom hjem til ham så hun lidt ned af sig selv og sagde"Jeg ser hæslig ud" hun sukkede dybt igen og berørte blidt sit lange hår og betragtede det og sagde"Måske jeg skulle klippes korthåret igen`" hun betragtede det lange hår af sit og lagde sig så blot på gulvet udmattet efter alt den graden og hun var afkvæstet og havde ondt i hovedet så det dunkede, hun ville blot lægge forevigt og dø hen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 20:48

"Glem tegningerne, du sidder allerede i fælden hos dem, og nu bliver du også bare berygtet som massemorder, så om du er terrorist eller massemorder gør vel ingen forskæl." Han kunne ikke selv se den. "Efter deres mening har du dræbt over 200 personer, så du er vel også massemorder?" Han kiggede lidt rundt. "Ja, dit tøj? Jeg tror vi kigger på det når vi kommer hjem til mig." Han nikkede, og lage sine arme omkring hende, og skød igen op i luften. han fløj højt oppe, for at der ikke var nogle der skulle se dem, det kunne se meget yndig ud, med sådan to mennesker der fløj rundt i aftensolen. Han lande nede i baggården til sin lejlighed, og fik Ace indenfor i hans lille lejlighed, bestånede af to værelser. Et toilet, og et køkkenallerum. Der var pænt rodet, men han fik hurtigt skubbede sig igennem alt rodet, så hun kunne komme ind. "Beklager rodet, men havde ikke tænkt at jeg skulle have gæster. Han vendte sig om, da hun påpegede hvordan hun så ud. "Hvorfor skal piger altid være så selvkritisk? Jeg syntes du er flot, også selvom du ser lidt vild ud." Han kommenterede ikke hendes hår, for det så virkelig flot ud nu, men han havde ingen ide om hvordan hun ville se ud med kort hår. Han kiggede undrende på hende, da hun lage sig på gulvet. "Lig dig da op i min sofa, mit gulv er ikke så blødt." Han kiggede rundt i sit rod. "Skal vi købe noget tøj til dig, eller har du noget imod at gå i mandetøj? Jeg kan godt købe noget til dig." Han satte sig på et valkelvåret stuebord, hvor der lå alt muligt rod på, ligesom rundt i rasten af lejligheden. Det så slet ikke lige så fint ud som på hendes værelse. "Du sagde et glas vand?" Han var lige kommet i tanke om hvad hun havde sagt. han gik hen til det lille køkken, og fandt et glas, og hældte vand op i, og kom hen til hende. "Sig hvis der er andet." Han betragtede hende, og vidste ikke hvad han skulle gøre med alt hendes blod, og tårer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 21:00

Hun rejste sig langsomt op og gik så stille hen til sofaen og lagde sig i den efter at ha skubbet lidt rod ned og tog så i mod vandet da han endelig kom med glasset og sagde så stille"du må gerne købe noget til mig" hun smilede lidt og sagde"bare køb hvad du nu vil af ting og sagde måske os hårfarve, så jeg ikke bliver opdaget" hun så lidt på sit hår og sagde"selv om jeg har sort hårfarve så kan det meste farve det faktisk, mit hår tager temmelig godt imod hårfarve" hun smilede lidt og sukkede så i det hun lagde sig til let at sove og sagde"Men tager du afsted i dag efter det så?" hun så undrende på ham og vis han tog afsted ingen længe ville hun i mens han var væk tvinge sig selv til at rydde klinisk op i hans lejlighed eller næsten da så når han kom tilbage var der smukt ryddet op og intet at se læggende på gulvet som da ikke skulle lægge der?.
Hun ville lægge udmattende på gulvet og være helt smadret for ikke at sige hun ville ønske hun havde taget et bad før hun var faldet i søvn skam. Hun lå der igen iført stramme shorts der var let knappede op foran fordi hun svedte sådan og så havde hun hevet dem ned om anklerne for at få mere luft til bene og så hendes tshirt var trukket helt op til over barmen næsten så varmt havde hun det efter at ha løbet og grædt og ja blot ryddet op i hans lejlighed os?, så hendes krop glinsede smukt over det hele dog af sved men ud over det stank hun dog ikke heldigvis?.
Hendes krop glinsede let, og hun følte sig mere frisk og tryg i Davids hus end i sit eget meget kliniske og meget lige til værelse på hotellet... En flygtning var hun, en flygtning fra politi og verden... ville det være sådan her om få måneder mund os?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 21:24

Han nikkede, og rejste sig op. "Ja, jeg smutter nu, kan jeg ligeså godt, så kan jeg også se om jeg kan finde politiet." Han rejste sig op og kiggede på hende. "Jeg køber altså også lige ind." Han forsvandt ud af døren, ned på gaden. Først på listen. Hårfarve, og tøj. Han fandt en tøj butik, og kiggede tøjet igennem. Han fat to par bukser, som burde passe hendes størrelse, og to bluser. Derefter købte han hårfarve, og da han ikke vidste hvilke farve købte han blåt. Damen bag disken kiggede lidt på hans farve valg, men kommenterede det ikke ydeliger. Derefter tog han ud og købte ind. Han havde ikke købt så ,meget mad før, eller det var ikke meget, men alligevel en del i hans øjne.
Han kom hjem med alle tingende og var ved at tabe poserne af overraskelse. Af hans lejlighed, og den måde hun havde lagt sig på sengen. Han satte tingende fra sig, og gik hen til hende, og satte sig på hug, og ruskede let op i hende. "Skulle du ikke tag dig et bad?" Spurgte han, og kiggede lidt på hende. "Har du det dårligt?" Han lod en blid hånd glide over hendes pande, som var våd og varm. "Sig hvis jeg skal hente noget til dig." Efter hvad han selv kunne huske havde han aldrig været så bekymret for folk, men det var anderledes med Ace.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 21:32

Ace åbnede stille det ene øje efter at ha langet blidt ud efter David uden at ramme ham og blot ladet sin arm doven ramle ned over hendes hoved og sagt mumlende ting om gå væk eller sådan noget og træt eller vil sove? .. noget i den stil med et sødt lille uskyldigt klan til sig. Hun betragtede David og sagde"hva?" hun trak blidt ned i sin Tshirt og sagde"mmmhhhh" hun bed sig let i underlæben og rejste sig op i det hun slikkede sig om læberne så de blev fugtet og sagde"nej jeg har det ikke dårligt hehe, mit hoved er lidt ør og kunne trænge til hovedpine piller men ellers går alt fint?, ohhh.. og angående det med bad.. det er en rigtig god ide" hun grinte let og rejste sig op efter at ha betragtede ham lidt og sagde så stille"har du hårfarven med?" hun så lidt undrende på ham og smilede så stille i det hun tog i mod hårfarven og gik så ud på badeværelset og fik farvet hår og fik sig et langt bad og kom ud glinsende og våd med smukt langt blåt hår igen, dog denne gang mere sort blå i det, meget glinsende og glansfuldt. Hun smilede forsigtigt og sagde mens hun traskede hen til sofaen"sååå kan du li stedet , altså efter jeg har ryddet op?" hun var stadig meget udmattet efter at ha gjordt det og hendes balance nerve var virkelig ude af balance? så da hun gik hen til sofaen fik hun ikke ovnlig balance og var ved at falde til siden med at "AAAaaahhhh?!?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 21:53

Han rakte hende hendes hårfarve og kiggede lidt på hende mens hun forsvandt ind på toilettet. Han smilede tilfreds med hendes smukke hår da hun kom ud. Han sad stadig på hug, og smilede da hun kommenterede hans lejlighed. "Jov, det kan jeg godt, men det så ud til at tage hårdt på dig." Han fløj op, og greb fat i hende inden hun ville falde helt ved siden af sofaen, og lempede hende blidt ned i sofaen. "Lig dig til at sove her." han lage ekstra tryk på 'her'. hun skulle ikke ligge på gulvet. Selv satte han sig over i en slidt gammel lænestol og betragtede hende.
Hvis han skulle ville han tvinge hende til at blive liggende. Hun trængte til det, og hun skulle ikke prøve at benægte det på nogle måder, for hendes krop ville forråde hende hvis hun prøvede.
"Sig hvis du er sulten, så skal jeg se om jeg kan få mixet noget sammen, men mit kokke talent er ikke noget at råbe hurra for." Han kiggede på hendes læber, som så enormt tillokkende ud pludselig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 22:08

Ace så stille på David da han greb hende og hun klamrede sig let til ham og berørte hans trøje i det hun lod fingerne forsvinde i et greb i dette stof for at holde sig oppe og mærkede så sofaen bagved sig og gav modvilligt blidt slip på stoffet der var båret af David på hans overkrop og betragtede ham så trygt med et smil og sagde"Jamen dog, er du ikke ved at blive træt af at redde mig?" hun grinte let og lagde sig på siden iført dette håndklæde der dog dækkede hendes beduggede krop der med vilje var lidt våd fordi hun havde det varmt. Hun betragtede stille David og sagde flovt med en let rødmen læggende over kindbene under hendes øjne let hen over kinderne som et lille rouge slør"Jeg ikke meget for du gør alt David.... jeg.. jeg god til at lave mad jeg kan sagtens gøre det" hun skulle til at sætte sig op og ville til at rejse sig for at lave mad?, hun ville ikke have at David skulle føle sig belastet, fordi selv om hun var rigmands datter så var hun ikke forkælet i den grund, hun havde taget kursuser i madlavning og hjulpet med at gøre deres mansion ren med de andre ansatte og hun læste mange bøger og arbejdet med mekanikerne på deres biler og alt muligt?, hun var flittet men dog ikke så klog angående de normale fag dog elskede hun nye og forskellige sprog og hun elskede at lave dimser eller blot opleve eventyr!. Hun kunne dog os være strid og stædig men ellers gik dette fint nok?.
Hendes puls var rolig og hun følte sig afslappet og ville for alt i verden ikke være andet end afslappet, så da hun var ved at rejse sig op sagde hun" jeg skal nok lave maden bare rolig David" hun gav ham et uskyldigt smil og nået lige at slikke sig om læberne for at fugte dem blidt så de glinsede som hendes gylden brune øjne os gjorde i det hendes krop var lettere fugtig og så lidt glansfuld ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 22:19

Han sprang op, som en stukken gris og fløj over til hende, og skubbede hende ned i sofaen, med et bestemt tryk. "Du blir liggende!" Sagde han bestemt, med øjne der kiggede hende i øjne. "Jeg skal nok lave mad, og ikke noget med at du er forkælet, men du bliver liggende. Du undrede jo dig over at jeg reder dig så meget, og det bliver jeg jo nød til, når du vælter rundt." Han smilede let, og gav forsigtigt slip på hende. Han lod en hånd glide igennem håret og sukkede. "Undskyld mig, men bare blev liggende." Han satte sig over i sin stol, men var klar igen til at springe op, hvis det var det der blev forlangt af hende. Han betragtede hende. Skulle han? Han tøvede men lod være, selvom hendes rosa røde læber så enorm fristende ud, når de nu bare var der så uskyldige. Han trak bene op under sig, og kiggede på hende. "Men hvad vil du have at spise så?" Nu hun gerne ville lave mad. "Eller skal jeg spørge, om du er sulten?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 22:25

Ace mærkede hans stærke hænder presse hende blidt ned i sofaen igen og hans blik var bestemt samt hans skarpe tunge og hans hårde metode at stirre hende direkte i øjnene på som mente han dette død alvorligt, hun forstod virkelig alvoren i hans ord nu og nikkede så uskyldigt til ham og sagde"oo...okay" hun så stille rundt og sagde"Hmm blot et eller andet nemt du kan lave det ville være dejligt, jeg er lidt sulten, eftersom min morgen mad ikke bestod af det helt store gome måltid?" hun sukkede stille og slikkede sig om læberne og lukkede så blidt øjnene i og håret strøg hende blidt over skuldren og gav små glins fra sig af blåt skær når vinduets reflektion af solen ramte hende og hun nærmest lyste mere op end før os hendes øjne da hun endelig åbnede dem og betragtede den tiltrækkende David og så let uskyldigt på ham med svag rødmen og lod så blikket stille forsvinde over på en eller anden ting end ham eftersom dette var en pinlig situation"såååå.. øhm David har du nogen sinde overvejet at flytte?? eller... noget i den stil" hun lagde hovedet lidt på skrå lå der og boblede stille på hans sofa med et søvnigt blik og få minutter efter??? var hun faldet i søvn, hun lå der iført dette hvide håndklæde, en blid vejrtrækning, brystet bevægende op og ned, samt fugtige glinsende læber fra solens stråler, og hendes hår let glidende ned af hendes skuldre og læggende over hende mens hendes lår glinsede os og det ene lå halvt over det andet... hun var faldet stille i søvn mens hun havde hørt David svare tilbage og ventede... ventede på maden var færdig og på hun kom lidt mere til hægterne igen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 22:38

Han smilede tilfreds og rejste sig op, og kiggede på hende. "Okay, så skal jeg se hvad jeg kan lave." Han gik hen til køkkenet som var så kort en vej fra sofaen, at man sagtens kunne fortsætte deres samtale. Han smilede på hende og betragtede hende, imens han fandt en pande, og æg. Han kiggede på hende og smilede. Jov, hun var træt. Han ordnede tingene og lod panden stege og gik hen og lage et tæppe over hende og satte posen med hendes tøj på hende og gik derefter tilbage til køkkenet. Der begyndte langsomt at dufte af æg og bacon i lejligheden. Han smed det hele op på en terlærken og satte det foran hende med et glas juice.
Han satte sig til at kigge på hendes hævede og sænkende brystkasse. Hun så fantastik ud. Han betragtede hende, og havde virkelig lyst til at røre ved hende, men han blev hvor han var.
han valgte ikke at vække hende, da hun så træt ud. Han lukkede øjne, og døsede hen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 22:45

Da natten endelig havde lagt sig ovnlig og lyset i lejligheden var blevet tændt, samt de begge havde fået sovet lidt , vågnede Ace endelig og snuste med det samme ind af i det hun kunne dufte den dejlige duft, der kom fra det mad der var sat til hende og så et glas juice!? , det var virkelig dejligt at David havde opfattet hendes lille juice afhængighed!?. Hun smilede lykkelig og satte sig op mere rask i det og med balancen iorden og begyndte så roligt at spise af maden og drikke noget juice mens hun betragtede David nogen gange fordi han lå der og sov så sødt. Hun kunne virkelig ikke lade vær med at smile over det og da hun var færdig med maden rejste hun sig langsomt op og tog så den sidste slurk i glasset og betragtede David lidt for sig selv i det hun lænte sig ned ved hans side og placeret et kys på hans kind blidt af taknemmelighed og fordi hun ikke kunne lade vær egenlig os?, i det hun sagde med en blid og meget sød tone der lød så vidunderlig da hun hviskede til ham"mange tak for maden og omsorgen David" hun smilede sødt og gik så ud i køkkenet og begyndte at vaske op efter ham, fordi han var da os sikkert træt og udkørt især efter hele tiden at være på dupperne ved hende og hvordan hun reagerede alle de gange og han havde reddet hende og fået hende til at flyve eller nærmere holdt ved hende i mens men stadig???.
Hun så flovt ned og kiggede på opvasken og gabte så i det hun stille gik indenfor og så om han stadig sov, hun så lidt på ham og pakkede tøjet ud og tænkte*måske kan jeg nå det inden han vågner??* hun smilede og var musse stille og smed så håndklædet og begyndte at trække i tøjet, undertøj og så jeans og trøje. Hun smilede og så lidt på sig selv og sagde"Mmhh dejlig varmt" Det var lettere meget køligt om natten eftersom skyerne ikke var der til at holde varmen inde... efter solens forsvinden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 22:52

Han havde ligget og døset, siden hun havde kysset ham. Ham kæmpede for ikke at smile. Han lå helt stille, og lyttede til hendes opvask. Han åbnede øjne meget svagt da hun begyndte at skifte tøj. Han holdt med besvær masken, da han så hendes kønne krop mens hun skiftede tøj. Han lukkede det efter hun havde fået tøj på og gabte da der kom lyd fra hende. Han kiggede op på hende. "Godmorgen, eller nærmere godnat." Han kom på bene og strakte sig, og kiggede over mod køkkenet. "Tak for opvasken, og ja, oprydningen." Han kiggede på hende. "Tøjet passer?" Spurgte han. Han lod en hånd glide igennem sit hår. Smilede drilsk og kiggede rundt i lejligheden. "Ehmm ... hvad skal vi lave?" Han kiggede på hende og havde stadig hendes nøgne krop foran sig. "Du har en flot krop." Slyngede han ud i rummet, og vendte sig om, og gik ud på toilettet så han slap for at kigge på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 22:59

Ace smilede og grinte let ved hans godmorgen og sagde"Ja du har ret godmorgen til dig og godnat til os begge vis det skal være" hun grinte let stadig og lod skam ikke hans stirren gå sig på hun nød den faktisk for at være helt ærlig, det var dejligt at blive betragtet og os belønnet med et tak for at hun gjorde opvasken og havde ryddet op os?"det var da så lidt David" hun sendte ham et af disse her uskyldige smil og strakte sig let og sagde"Mmhh har du så sovet godt egenlig? du så temmelig træt og døsig ud" hun grinte let og håbede virkelig ikke han havde set hende da hun skiftede tøj dog... ? han virkede da ikke sådan til at ha set hende, hendes krop var aldrig set af en mand før så hun følte at vis han havde set den var de sådan meget tætte og det ville slet ikke være muligt for hende at være tæt på ham uden at rødme mere så.
Hun så stille på ham og trak let på skuldrene over det med hvad de skulle lave, mens hun strøg fingerspidserne igennem håret på sig selv så det blev helt strøget bagud og lagde sig smukt uden at totter faldt ned foran hendes ansigt og sagde så stille"det ved jeg egenlig ikke måske se tv eller blot slappe af, måske prøve at sove igen eller noget, jeg ved det ikke rigtig hehe.." hun så lidt nervøs ud og betragtede ham så da han sådan kiggede på hende og i det han kom med den bemærkning til hendes krop rødmede hun mega og sagde angående det med tøjet"det..det passer ja?" hun trak let ud i trøjen for at vise det var det hun hentydet og da han så forsvandt gik det op for ham hvad han rigtig mente og hun stod helt stille og så nærmest klar ud til at besvime i det hun tog sig til hovedet og sagde"hey!? David.. er der noget du vil fortælle mig?" hun gik hen til toilettet og tænkte*sig det løgn har han set mig mens jeg skiftede!? ahh.. helt nøgen! AHHHH* hun bankede på døren til toilettet og åbnede den så let helt uden nogen varsel og sagde"David ? du.. du kiggede vel ikke" hun tavs let og så forstummet på ham med rødmen over kinderne og så virkelig flov og uskylidg ud mens hun stod der helt som et hjælpeløs dådyr..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 23:16

Han havde glemt at låse døren, men han var glad for at han ikke havde sat sig på toilettet da hun pludselig kom brasende. Han stod lænet op af håndvasken, og havde hørt hendes udbrud. Han kiggede på hendes rosenrøde ansigt da hun kom ind. Han grinede af hendes ansigt. Han smilede dog undskyldende bagefter. "Når du begynder at kysse mig vækker du mig altså, og når du så smider tøjet foran mig, hvad skulle jeg så gøre?" han slog beklagende ud med armene. Han syntes da han var i den gode ret til at se på hende, når hun gjorde det foran ham.
"Hvad vil du have jeg skal gøre?" Han kiggede på hendes ansigt, og skubbede sig blidt forbi hende. "Men du bestemmer hvad vi skal lave." Da han gik forbi hende lod han hurtigt sin hånd glide over hendes kind, inden han gik ind i stuen, og satte sig i sofaen og ventede på hende. "Vi kan også snakke, eller hvad du vil, jeg løber ingen steder."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 23:24

Ace så temmelig chokeret ud og mærkede en følse af ydmyghed i sig og kiggede let væk af fornærmelse og sagde"du.. du burde ikke at kigget på min krop, den er ren men nu føler jeg mig beskidt.. det var ikke mening du skulle se den, undskyld" hun så væk fra ham i alt sin pinlighed og mærkede øjnene ville lukke sig sammen og hun ville græde lidt igen blot fordi hun var så ustabil allerede og David havde set hende nøgen nu dette gjorde det ikke bedre, især ikke da han rørte hendes kind, da han gik forbi hende faldt hun helt ned på knæ og ikke et ord slap ud af hendes læber i det hun blidt så ned på fliserne inde på badeværelet og følte sig så dum eftersom hun havde troede hun kunne slippe uset fra at klæde om foran ham blot fordi hun ikke orkede og kræfterne ikke slog til, til at traske ud på badeværelset og trække sig i tøjet der ude i stedet for. Hun så stille om mod David og gik hen til sofaen og lagde sig så i den dog for hun hurtigt op da hun så David eller nærmest kom til at lægge over ham og kravlede helt forskrækket hen i det andet hjørne af sofaen med bene op til sig og tog om dem og prøvede at være en helt ikke masende kugle og sagde lidt chokeret"m..m..måske skulle vi blot sove? vi kan jo ikke rigtig snakke om noget ? vel"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 23:33

Han kiggede undrede på hende, da hun ikke kom ud, men lod hende have lidt tid for sig selv, hvis det var det hun ønskede. Da hun kom ud, så hun helt forkert ud i hoved, og hendes skæmte opførelse gjorde ham kun mere sikker på at der var noget galt. Var det fordi han havde set hende? Han tøvede og kiggede forsigtigt på hende. "Det var altså ikke med vilje at jeg kig ... okay, det var det, men det var ikke ment som at det skulle skramme livet af dig, og jeg skal nok holde mig væk fra dig, det lover jeg." Han kiggede på hende med søgende øjne, og håbede hun ville forstå det. "Jeg tillade dig officielt at slå mig ned med en banden eller andet værktøj hvis jeg gør." Han vidste han var stærkere end hende, så måske hans løfte kunne få hende til at slappe mere af. Han var dog sikker, da han havde sagt det, at han ikke havde tænkt sig ordentligt om da han sagde det for det ville helt klart gøre mega ondt at blive slået med en pande, eller hvad hun ellers kunne bruge, men han holdt hvad han sagde. Det ville bare være hans straf hvis det var sådan som det blev.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 23:39

Ace så lidt væk fra ham og sagde stille men forsigtigt dog"Så det var med vilje du lod dig selv kigge på mig mens jeg var nøgen og du tænkte måske ikke på at det kunne gøre mig flov at lade en anden mand se på min krop, at lade en se det mit tøj gemmer på, at lade dig se hver en kurve og form jeg har, selv om dette kun burde ses vis du havde forgrebet dig på mig vis du var sådan en fyr eller vis vi havde sex?" hun så lidt på ham og rejste sig op og sagde"jeg vil ikke have du holder dig væk, jeg blot såret at blive kigget på helt nøgen overfor dig, blottet og så at jeg intet betyder for dig, det såre mig mest, at blive set med nogen øjne der kun ser en nøgen krop men ikke en pige han end er blot lidt interesseret i at kende mere til eller for den sagsskyld draget af med tøj på os" hun fnøs let og gik stille mod vinduet til hans have og trådte så ud i den og satte sig let i midten af haven og lagde sig så ned og kiggede op mod skyerne og sagde intet, hun følte sig så flov og så uren.. at blive set af David, at han gjorde det med vilje!?, blot for at have hendes nøgne krop at se på, derfor gik han ind på toilettet, fordi han sikkert var ved at blive stiv ved sit lem fordi han så hende nøgen og han sikkert ville kunne kigge på hende nu og stadig se hendes nøgne krop for sig!.
Hun lukkede flovt sine øjne og ville aldrig åbne dem igen eller det troede hun da hun aldrig ville komme til igen*måske jeg blot burde lade politiet fange mig, der er der da ingen der glor på min nøgne krop...*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 23:51

//Han bord i en lejlighed uden have ... men betyder ikke noget, han kommer bare ned i stuen^^//

David prøvede forgæves flere gange at komme ind igennem hendes strøm af ord, men forgæves. Han kunne høre hun var blevet meget krænket af det, og han ville da heller ikke bebrejde hende for det. Han tøvede og kiggede efter hende og vidste ikke hvad han skulle gøre, for han fik sig på bene, og gik ud til hende. Han satte sig ned ved siden af hende, og kiggede på hendes lukket øjne. Han tøvede lidt. "Jeg forstår dig godt, eller så meget som jeg nu en gang kan forstå dig." Startede han med, og kiggede op i himlen. Han vidste ikke hvad han mere skulle sige først, men valgte så sine ord med omhu. "Om du tror på mig eller ej, det er jo op til dig, men jeg syntes du er meget flot, med eller uden tøj. Og du er fri til at gå, hvis du ikke vil være her." Var der mere han følte der skulle siges. "du er velkommen." Han rejste sig op igen, og kiggede kort på hende, før han gik ind, og lod døren stå åben. Da han kom ind vidste han ikke helt hvad han skulle gøre. Han havde ment hvad han sagde. Han var ikke blevet tændt, enormt meget af hendes krop, da han ikke kendte følelsen og ikke havde haft sex, i den tid han selv kunne huske. Han vidste ikke om det var godt eller dårligt, så han kunne ikke vide om han havde kunne lide hendes syn eller ej. til sidst endte han med at ligge sig på sofaen, og stirre tomt op i loftet, og køre de sidste 24 timer igennem i revy.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 23:59

//Ah ^^" soriii dumme dumme mig *piiiiinligt* //

Ace betragtede David og følte sig lidt dum nu i det han var inde på sofaen. Hun stod pludselig ved hans side og lagde sig blidt ned ved hans side og hviskede i hans øre uskyldigt"Undskyld og næste gang du vil se mig... nøgen så be ide mindste pænt om det" hun prøvede at få det til at lyde iorden selv om det slet ikke var, men der lå hun nu ved hans side og lagde sig trygt ind til ham og hviskede stille med få ord"jeg fryser.. må jeg lægge her ved dig?" hun lagde blidt en arm over ham og lukkede stille øjnene og kyssede ham blidt på hagen som tegn på hun ikke ville forlade ham men godt kunne lide hans nærhed og sådan.
Hun kunne vel ikke lyve for sig selv at hun var tiltrukket af ham og følte lidt mere end blot at være venner, men i denne ondskabsfulde verden kunne man vel aldrig komme sammen eller sådan, det ville blot ende med at blive ens død, men lige nu var hun ved David og havde aldrig haft det bedre end hun havde lige nu, hun følte sig beskyttet og tryg selv om hun ikke burde føle det eftersom... de var meget udsat jo?.. hun var jo eftersøgt... hun faldt stille i søvn op af David og lå der blidt ved hans side og var blot i sin egen verden mens læberne glinsede af den fugt de havde fået af den lyserøde lille meget sensuelle tunge af hendes der havde slikket dem en enkelt gang inden hun faldt i søvn og så de små flotte hænder der holdte fast i David blidt..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 0:12

Han nikkede svagt. "Skal jeg nok." Det var næsten e uhørlig mumlen, men det kunne høres. Han fik slet ikke tid til at svare da hun lage sig ned ved siden af ham, men smilede for sig selv. De kunne være som pingviner, som også varmer sig op af hinanden. Han mærkede hendes blide læber, og sukkede uhørligt. Han var glad for at hun var kommet ind. Hendes hænder virkede små i forhold til hans til hans kæmpelapper, men de var bløde, varme og dejlige, og så tilhørte de noget, der virkelig var et mysterium for David, og noget som han ... holdt af?! Han havde aldrig hadt sådan et forhold med nogle, der var så mange ting han lige havde fundet ud af, og nu snurrede de rundt i hoved på ham. Man ville nok sikkert kunne have hørt det hvis man havde en god hørelse, men Ace, så ud til at sove, så hun hørte sikkert ikke han små tanker, der larmede rundt inde i hoved på ham. Han drejde hoved let, så han kunne dufte den friske duft fra hende. Det ville sikkert blive en dejlig nat, fik han lige tænkt, inden der blev stille inde i hoved på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 0:23

Ace vågnede stille næste dag og betragtede David der lå ved hendes side, og hun havde sådan en stor lyst til at smage hans læber men kunne dog ikke rigtig tillade sig at bryde hans personlige space? det ville vel være for meget for ham eftersom hun os huskede det med han ikke havde sin hukommelse helt og sådan? han vidste vel ingen gang rigtig hvad sex var sådan helt. Hun rejste sig stille op og så på ham lidt og tænkte*pyt... han har jo set mig nøgen*hun smed tøjet i det hun gik ind til bruseren igen på badeværelset og lukkede døren efter sig dog ikke låste fordi han ville vel kunne høre bruse vandet? og så ville han jo ikke komme ind. Hun gik ind under brusevandet og smilede i det hun blidt fik sig selv ren og frisk igen efter en lang svedig nat tæt på den varme David der havde gjordt hende helt øm i knæene eftersom hun nær ikke havde kunnet rejse sig ubemærket op?.
Hun smilede og slukkede så for vandet i det hun betragtede bruseren lidt og hørte så nogen komme hen til lejligheden og hørte det banke på i det de sagde"det politiet vi har nogen spørgsmål" vis David åbnede ville de spørge om han havde mødt ? Ace og om hvor han var den og den nat og sådan og vis han sagde det godt så ville de blot gå igen mens Ace stadig stod under bruseren der heldigvis var slukket og hun var gået helt i koma!? de spurgte alle steder og huse skam.. hun følte sig slet ikke sikker mere...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 0:32

Han slog øjne op med et sæt, da han hørte nogle banke på døren, og sige det var politiet. Havde de mon set ham? Han kiggede rundt omkring. Hendes tøj lå på gulvet. Han tøvede, før han greb det, og smed det under et tæppe. Han roede op i sit hår, og rettede hurtigt på tøjet, så han ikke så helt morgen træt ud. Han snuppede et par solbriller i forbifarten og gik hen og åbnede døren, og kiggede på betjenten der stod i fuld uniform. Han lod solbrillerne glide på, og kiggede køligt på dem bag brillernes dækkende glas. Han lukkede døren bag sig, og kiggede på dem. "Undskyld mig, men hvad vil i?" Spurgte han roligt. Han havde en hånd på dør håndtaget, så de ikke kunne komme ind, med mindre de tvang sig ind, eller de bad ham åbne. Han fattede ikke hvorfor de var så optaget af den Ace. "Er det hende terroristen de leder efter?" Spurgte han, og prøvede at lyde så neutral som muligt. Hvorfor tror du at hun gemmer sig her?" Han lænede sig op af døren, og kiggede med et irriterende blik på dem, som de ikke kunne se, da hans øjne var gemt bag de mørke briller.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 0:46

Politiet så på ham og spurgte let ind og sagde"Hm så de ved ikke noget? jamen så undskyld forstyrrelsen" Da de endelig gik , kom Ace frem og med håndklædet let om sig og sagde helt uskyldigt dog med lav tone"er de gået... og hvad ville de?" hun så stille på David lidt bekymret og så, så rundt i lejligheden og sagde"Hm hvor er mit tøj egenlig henne af?" hun så stille på gulvet og syntes da ikke det kunne forsvinde så hurtigt, så uden at tænke sig om gik hun ned på alle fire og bøjede let overkroppen ned for at se om det var strøget under sofaen hvilket det ikke var så hun rejste sig op igen og så, så bulen ved tæppet og rystede så på hovedet i det hun tog det ud og sagde"øhmmm hvorfor lige under tæppet??" hun grinte let og børstede det af for skidt og tog det så i hånden og så lidt på David og sagde"Nåårh men nu når du jo er her kan du vende sig pænt om og så kan jeg iføre mig tøjet, jeg nemlig ikke meget for at være ude på badværelset vis de skulle finde på at kigge ind måske eller noget..." hun så lidt på David og vis han vendte sig om ville hun smide håndklædet og iføre sig det lidt snavsede tøj?

//undskyld et kort :S og tror jeg smutter i seng nu men skrives vel senere ^^ //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 1:01

Han nikkede tavst, kiggede efter dem til de var helt væk, før han åbnede døren, og tog brillerne af. "De ville spørger om terroristen, og ja, de er gået." Han smilede og lod hende lede efter hendes tøj, til hun fadt det under tæppet. "Hvis de nu ikke troede på mig og syntes det ville være enormt sjovt at komme væltende ind, så ... ja, hvad vil de så ikke tænke hvis havde dit tøj til at ligge og flyde?" han smilede let. Han vente sig om med et grin. "Ja, jeg skal nok holde mine øjne for mig selv." Han lod hende trække i tøjet, og kiggede over mod køkkenet. "Cornflakes?" han gik hen mod køkkenet, og tog to skåle, og sker frem, og hældte op i den ene, og tog det med sig hen til sofaen. "Du kan bare tage hvad du vil have."
Han kastede sig over maden, mens han gik hen og kiggede ud af et vindue. "De genkendte mig ikke, de der betjente, men jeg er ikke sikker på at de holder sig væk hvis de først finder ud af noget." Han lod en hånd glide igennem sit hår og vendte sig om mod hende. "Tror du vi skal tage videre, eller blive her til de finder os? Eller dig."

//Np :) Natnat. Tror jeg følger dit råd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum