Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 4 af 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
"Vi tager hjem til mig, så snart vi kan, og så skal vi lige have styr på dig, så du ikke går rundt og bløder, og noget nyt tøj, for de vil sikkert kunne genkende dig i det der tøj." Han skulle have taget sin jakke med, men det kunne han jo ikke nu, så nu blev det som det var. "Er der noget du gerne vil have vi skal gøre?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun ville lægge udmattende på gulvet og være helt smadret for ikke at sige hun ville ønske hun havde taget et bad før hun var faldet i søvn skam. Hun lå der igen iført stramme shorts der var let knappede op foran fordi hun svedte sådan og så havde hun hevet dem ned om anklerne for at få mere luft til bene og så hendes tshirt var trukket helt op til over barmen næsten så varmt havde hun det efter at ha løbet og grædt og ja blot ryddet op i hans lejlighed os?, så hendes krop glinsede smukt over det hele dog af sved men ud over det stank hun dog ikke heldigvis?.
Hendes krop glinsede let, og hun følte sig mere frisk og tryg i Davids hus end i sit eget meget kliniske og meget lige til værelse på hotellet... En flygtning var hun, en flygtning fra politi og verden... ville det være sådan her om få måneder mund os?.
Gæst- Gæst
Han kom hjem med alle tingende og var ved at tabe poserne af overraskelse. Af hans lejlighed, og den måde hun havde lagt sig på sengen. Han satte tingende fra sig, og gik hen til hende, og satte sig på hug, og ruskede let op i hende. "Skulle du ikke tag dig et bad?" Spurgte han, og kiggede lidt på hende. "Har du det dårligt?" Han lod en blid hånd glide over hendes pande, som var våd og varm. "Sig hvis jeg skal hente noget til dig." Efter hvad han selv kunne huske havde han aldrig været så bekymret for folk, men det var anderledes med Ace.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvis han skulle ville han tvinge hende til at blive liggende. Hun trængte til det, og hun skulle ikke prøve at benægte det på nogle måder, for hendes krop ville forråde hende hvis hun prøvede.
"Sig hvis du er sulten, så skal jeg se om jeg kan få mixet noget sammen, men mit kokke talent er ikke noget at råbe hurra for." Han kiggede på hendes læber, som så enormt tillokkende ud pludselig.
Gæst- Gæst
Hendes puls var rolig og hun følte sig afslappet og ville for alt i verden ikke være andet end afslappet, så da hun var ved at rejse sig op sagde hun" jeg skal nok lave maden bare rolig David" hun gav ham et uskyldigt smil og nået lige at slikke sig om læberne for at fugte dem blidt så de glinsede som hendes gylden brune øjne os gjorde i det hendes krop var lettere fugtig og så lidt glansfuld ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han satte sig til at kigge på hendes hævede og sænkende brystkasse. Hun så fantastik ud. Han betragtede hende, og havde virkelig lyst til at røre ved hende, men han blev hvor han var.
han valgte ikke at vække hende, da hun så træt ud. Han lukkede øjne, og døsede hen.
Gæst- Gæst
Hun så flovt ned og kiggede på opvasken og gabte så i det hun stille gik indenfor og så om han stadig sov, hun så lidt på ham og pakkede tøjet ud og tænkte*måske kan jeg nå det inden han vågner??* hun smilede og var musse stille og smed så håndklædet og begyndte at trække i tøjet, undertøj og så jeans og trøje. Hun smilede og så lidt på sig selv og sagde"Mmhh dejlig varmt" Det var lettere meget køligt om natten eftersom skyerne ikke var der til at holde varmen inde... efter solens forsvinden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så stille på ham og trak let på skuldrene over det med hvad de skulle lave, mens hun strøg fingerspidserne igennem håret på sig selv så det blev helt strøget bagud og lagde sig smukt uden at totter faldt ned foran hendes ansigt og sagde så stille"det ved jeg egenlig ikke måske se tv eller blot slappe af, måske prøve at sove igen eller noget, jeg ved det ikke rigtig hehe.." hun så lidt nervøs ud og betragtede ham så da han sådan kiggede på hende og i det han kom med den bemærkning til hendes krop rødmede hun mega og sagde angående det med tøjet"det..det passer ja?" hun trak let ud i trøjen for at vise det var det hun hentydet og da han så forsvandt gik det op for ham hvad han rigtig mente og hun stod helt stille og så nærmest klar ud til at besvime i det hun tog sig til hovedet og sagde"hey!? David.. er der noget du vil fortælle mig?" hun gik hen til toilettet og tænkte*sig det løgn har han set mig mens jeg skiftede!? ahh.. helt nøgen! AHHHH* hun bankede på døren til toilettet og åbnede den så let helt uden nogen varsel og sagde"David ? du.. du kiggede vel ikke" hun tavs let og så forstummet på ham med rødmen over kinderne og så virkelig flov og uskylidg ud mens hun stod der helt som et hjælpeløs dådyr..
Gæst- Gæst
"Hvad vil du have jeg skal gøre?" Han kiggede på hendes ansigt, og skubbede sig blidt forbi hende. "Men du bestemmer hvad vi skal lave." Da han gik forbi hende lod han hurtigt sin hånd glide over hendes kind, inden han gik ind i stuen, og satte sig i sofaen og ventede på hende. "Vi kan også snakke, eller hvad du vil, jeg løber ingen steder."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lukkede flovt sine øjne og ville aldrig åbne dem igen eller det troede hun da hun aldrig ville komme til igen*måske jeg blot burde lade politiet fange mig, der er der da ingen der glor på min nøgne krop...*
Gæst- Gæst
David prøvede forgæves flere gange at komme ind igennem hendes strøm af ord, men forgæves. Han kunne høre hun var blevet meget krænket af det, og han ville da heller ikke bebrejde hende for det. Han tøvede og kiggede efter hende og vidste ikke hvad han skulle gøre, for han fik sig på bene, og gik ud til hende. Han satte sig ned ved siden af hende, og kiggede på hendes lukket øjne. Han tøvede lidt. "Jeg forstår dig godt, eller så meget som jeg nu en gang kan forstå dig." Startede han med, og kiggede op i himlen. Han vidste ikke hvad han mere skulle sige først, men valgte så sine ord med omhu. "Om du tror på mig eller ej, det er jo op til dig, men jeg syntes du er meget flot, med eller uden tøj. Og du er fri til at gå, hvis du ikke vil være her." Var der mere han følte der skulle siges. "du er velkommen." Han rejste sig op igen, og kiggede kort på hende, før han gik ind, og lod døren stå åben. Da han kom ind vidste han ikke helt hvad han skulle gøre. Han havde ment hvad han sagde. Han var ikke blevet tændt, enormt meget af hendes krop, da han ikke kendte følelsen og ikke havde haft sex, i den tid han selv kunne huske. Han vidste ikke om det var godt eller dårligt, så han kunne ikke vide om han havde kunne lide hendes syn eller ej. til sidst endte han med at ligge sig på sofaen, og stirre tomt op i loftet, og køre de sidste 24 timer igennem i revy.
Gæst- Gæst
Ace betragtede David og følte sig lidt dum nu i det han var inde på sofaen. Hun stod pludselig ved hans side og lagde sig blidt ned ved hans side og hviskede i hans øre uskyldigt"Undskyld og næste gang du vil se mig... nøgen så be ide mindste pænt om det" hun prøvede at få det til at lyde iorden selv om det slet ikke var, men der lå hun nu ved hans side og lagde sig trygt ind til ham og hviskede stille med få ord"jeg fryser.. må jeg lægge her ved dig?" hun lagde blidt en arm over ham og lukkede stille øjnene og kyssede ham blidt på hagen som tegn på hun ikke ville forlade ham men godt kunne lide hans nærhed og sådan.
Hun kunne vel ikke lyve for sig selv at hun var tiltrukket af ham og følte lidt mere end blot at være venner, men i denne ondskabsfulde verden kunne man vel aldrig komme sammen eller sådan, det ville blot ende med at blive ens død, men lige nu var hun ved David og havde aldrig haft det bedre end hun havde lige nu, hun følte sig beskyttet og tryg selv om hun ikke burde føle det eftersom... de var meget udsat jo?.. hun var jo eftersøgt... hun faldt stille i søvn op af David og lå der blidt ved hans side og var blot i sin egen verden mens læberne glinsede af den fugt de havde fået af den lyserøde lille meget sensuelle tunge af hendes der havde slikket dem en enkelt gang inden hun faldt i søvn og så de små flotte hænder der holdte fast i David blidt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og slukkede så for vandet i det hun betragtede bruseren lidt og hørte så nogen komme hen til lejligheden og hørte det banke på i det de sagde"det politiet vi har nogen spørgsmål" vis David åbnede ville de spørge om han havde mødt ? Ace og om hvor han var den og den nat og sådan og vis han sagde det godt så ville de blot gå igen mens Ace stadig stod under bruseren der heldigvis var slukket og hun var gået helt i koma!? de spurgte alle steder og huse skam.. hun følte sig slet ikke sikker mere...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//undskyld et kort :S og tror jeg smutter i seng nu men skrives vel senere ^^ //
Gæst- Gæst
Han kastede sig over maden, mens han gik hen og kiggede ud af et vindue. "De genkendte mig ikke, de der betjente, men jeg er ikke sikker på at de holder sig væk hvis de først finder ud af noget." Han lod en hånd glide igennem sit hår og vendte sig om mod hende. "Tror du vi skal tage videre, eller blive her til de finder os? Eller dig."
//Np :) Natnat. Tror jeg følger dit råd.
Gæst- Gæst
Side 4 af 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus