Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Unhappy affairs? :: David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Side 5 af 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Sv: Unhappy affairs? :: David
Gæst- Gæst
Han kunne lige forstille sig det. "Er der andet du tænker vi skal have med?" Han kiggede rundt i sin ellers så fine lejlighed. Han fandt sin pung og solbriller. "Altså jeg skal ikke have noget med rigtigt, et tæppe jo, men ellers klare jeg mig." Så længe de ikke skulle bo ude i en ørken, eller sted uden skygge, ellers kunne han ikke bruge sin evne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du bestemmer, men hvis vi skal køre, så bliver vi ned til at nakke en bil, har ikke haft råd til en bil endnu." Han smilede beklagende og slog ud med armene. "Jeg håber det er okay." Han lod en hånd glide igennem håret. "Så ja, det er op til dig."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han lod en hånd glide igennem håret. "Hvis du vil i bad, så sig det lige."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun følte sig så flov og anede slet ikke hvorfor hun havde gjordt det men lod det blot lægge det var jo blot et uskyldigt lille kys intet andet end dette.. intet..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun slog let hånden direkte ind i selveste klippen og kom med et let"AUV!??" hun så lidt på sin hånd og sukkede dog var intet sket med den...
Gæst- Gæst
Hvorfor kunne han ikke finde ud af det?! Han pressede læberne sammen med et højt suk. Skulle det ikke være nok med at at han ikke genkendte sin historie, nu skulle han også være? Forelsket? Var det sådan folk havde følt det når de var sammen, kyssede og .... alt det der. Han rejste sig op, og gik ind i skoven med sine tanker. Han stønnede og lukkede øjne.
Gæst- Gæst
Hun smilede for sig selv og lå blot der helt stille og slappede af mens hun stille faldt i søvn som hun havde tænkt sig fra starten af jo?.
//undskyld det kort :S/
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun bed sig let i underlæben og stoppede så direkte op efter noget tid og sagde"Neeej" hun så stille rundt og de stod ved en af disse kløfter der var, stranden lå lidt væj fra dem længere nede... dog her var der klippe og klippe samt brusende vand flere meter! nede under dem, slet ikke venligt at hoppe fra overhovedet og Ace.. ja hun led faktisk af højdeskræk ved sådan nogen ting, så længe det var i flyver eller andet så var hun okay men... når man kunne falde frit så var hun død bange!?. Hun mærkede helicopteren fare mod dem som vinden tog til og tog let armene op til ansigtet og slap David i det hun gjorde det men før hun vidste af det mærkede hun kanten ved hendes føder skride sammen og sprækkes i det hun faldt bagud og sagde"DAVID!!!!!!!!!!!!" hun mærkede hvordan alt gik i slowmotion og helicopteren farede hen over vandet i det hun for med utrolig kræft på grund af tynde kræften.... ned mod vandets brusende og farlige overflade i det hun ville ende med hovedet først, og der lød et ovnlig splash!... hun havde prøvet at få fat i David i det hun mærkede hun faldt bagud men hun nået aldrig at få fat i hans hænder... Hun mærkede det hårde sammenstød som at køre på motorcykel i 150 kilometer i timen og ramme asfalten direkte!... mod kroppen og så ramle hen af vejen, dog denne smerte var direkte og nærmest knuste hendes lille krop føltes det som.... hun mærkede vandet blidt få løb ind mellem hendes rosa røde læber og hendes øjne langsomt lukke sig i det hun følte verden og hendes krop blev fyldt med mørke og vand...
Gæst- Gæst
Han gik i panik, og som man jo gør når man går i panik, glemte han hoved, og kastede sig ned efter hende, uden vinger, hvilke resulterede i den hårde landing i vandet. Vandet slog alt luft ud af hans lunger, og fik hans øjne til at sorte i få sekunder før han fik synet tilbage, og sparkede sig op mod overfladen. Da han kom op hev han efter luft, og prøvede at se om han kunne finde Ace. Han kiggede panikslagen rundt, men mærkede så noget op af sit ben. Han dykkede ned og og greb fat i hendes arm, og trak hende op til overfladen. Hun var overraskende tung, når hun var bevidstløs. Han kunne tydeligt mærke hendes former under hendes tøj, der nu sad klæbrigt til hendes krop. Han stønnede og satte kurs mod en sten der lå ti meter længere henne. Han trak sig op på den og hev hende med sig.
Stenen var ikke breder end han lige kunne sidde den, med bene i vandet. Han fik trukket Ace op, så hun lå med hoved mod hans skuldre, og med fødderne i vandet som ham selv. Han kiggede på hende, og fik drejet hoved, så vandet kunne komme ud af hendes mund. Han kiggede rundt, og kunne se der mindst var hundrede meter ind til den nærmeste bred og han var bestemt ikke sikker på han kunne svømme det stykke med hende. Han var jo ikke ligefrem nogle habil svømmer. Han kunne heller ikke flyve, da stenen var for rund til at rejse sig op på, og han kunne ikke skyde sine vinger ud, som han først kom i tanke om nu, da de bare ville ramme vandet, og gøre hans vinger endnu tungere.
Gæst- Gæst
Ace havde lungerne fyldt af vand og da hun blev slæbt op mærkede hun intet andet end da David vendte hende så vandet kunne komme ud så åbnede hun øjnene med et sæt og nærmest hostede eller kastet vand op i mens hun lød som om hun skulle til at kvæles i det i mens hun hoste og spyttede. Hun fik endelig alt op og lagde sig så igen og tog sig til hovedet svagt og sagde"David...?? er du okay" hun smilede stille til ham og forsigtigt som hun nu kunne i mens hun følte at alt det klamme vand var ude af hendes lunger i det hun fik sig sat lidt op og mærkede den hvide gennemsigtige tshirt klistre sig til hendes overkrop og hendes bukser var klamme og tunge. Hun rev dem let af og så på David i det hun trak tshirten lidt ned over sine lår og rødmede så flovt selv i sådan en situation og så stille rundt i det hun sagde"hvad skal vi gøre?" Hun hørte helicopteren da den stille kræsede rundt og trak så blidt >David ned i vandet så de kunne gemme sig og ham i helicopteren så let rundt men han kunne ikke se dem hvilket var et pluds... fordi de troede de var døde så de vendte om og fløj tilbage af.
Ace så stille på David og så mod stranden og sagde"Kan du svømme? så langt med mig"
Gæst- Gæst
Han kiggede ind mod land, og vidste ikke helt hvad han skulle svare. "Sæt dig op på min ryg." Da hun var kommet op, klemte han hedes lår fast, og fik hende til at holde rundt om hans hals, og begyndte så at svømme. Han kunne tydeligt mærke at han ikke svømmede med folk på ryggen til hverdag men kom langsomt frem og stoppede da han kunne nå bunden med tærende. Han fjernede blidt hendes tag om halsen, og kom længere ind så hun selv kunne bunde, eller dybten passede sådan cirka. Han gik ind på land, hvor han smed sig i græsset og lukkede øjne af udmattelse efter svømmeturen. Alt det hulamheij kunne han slet ikke klare for morgen.
Gæst- Gæst
Hun grinte og sagde "tusind tak min helt for at ha reddet mig" hun smilede sødt og var jo kun iført trusser og en gennemsigtig våd tshirt, og ingen bh fordi hun havde jo blot iført sig tøj for at tage sig et morgen bad? efter at ha ligget på jorden.
Hun lå blidt over ham så hendes blåsorte hår glinsede let som en havfrues, mens det dryppede blidt ned på Davids overkrop og hendes løve gylden brune øjne glinsede og hun havde et perle smil som den lille havfrue da hun fandt sin prins og hev ham op på stranden. Ace smilede og hun mærkede dog tshirten klistre op af hendes krop men hun var ligeglad, David havde lige reddet hende!. Hun så stille rundt og grinte i det hun sagde"Jeg ikke et kyssedyr eller du er ikke så jeg vil ikke kysse dig men! spørge hvad den herre vil have til gengæld for at ha reddet mit liv" hun smilede sødt og sagde"Hvad som helst blot sig frem" Hendes lår og hud glinsede skam os af solbrun kulørthed og solens stråler fik hendes krop til at føles varm og temmelig elektrisk af disse dråber der gled ned af hende.
Gæst- Gæst
//Uhh, jeg er blevet prins! :D//
Gæst- Gæst
Hun smilede nærmest helt magisk helt disney uvirkeligt og sagde med en ren hamonisk stemme blot for at gøre det mere magisk var hendes stemme så smuk og blid som nogen sinde før overfor ham.
"Du er virkelig noget særligt David, og dette er jo anden gang du redder mig fra den visse død, skønt begge gange ikke var min skyld men stadig, du er der altid direkte når det sker, klar til at hjælpe mig"
hun følte sig speciel overfor ham eftersom han gjorde så meget ud af at redde hende hver gang? og aldrig blive for træt af det skønt... hun følte sig lidt som en selvmords bombe ting der altid kastet sig i farfulde situationer og blot håbede på at dø skønt hun dog ikke var sådan?.
Hun smilede og nærmede sig hans hoved og hviskede i hans øre
"Men det er prinsen der skal bestemme hvad hans belønning er, og ... du har allerede set min krop jo sååå... om du ser den sådan her kan vel være ligemeget skønt jeg lover ikke at jeg ikke rødmer?" De gyldne løve brune øjne glinsede let og havde dette glædes glimt i sig.
Hun skulle stille til at rejse sig op, væk fra David så de kunne stå op, dog havde hun stadig dette drilske og meget flirtende smil på læberne og malet ud over ansigtet næsten.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun mærkede et sug i maven da hans læber slap og et gisp af sorg kom over hendes læbers blide lyd i det hun nærmest ærgede sig over at hans dejlige læber og berøring på armen forsvandt i det hun rejste sig op og så temmelig panisk ud og sagde"vi burde komme væk fra Di Morga?" hun så stille rundt og sagde"jeg ved hvor vi kan skaffe en motorcykle og nogen penge til at tage et eller andet sted hen ihvertfald men hvor vil du gerne hen af? nævn et land" hun blinkede og sagde"Kom" hun tog ham om håndledet blidt og begyndte at små løbe hen af stranden op til grund og sagde så¨"han bor her lige om hjørnet" et lidt stort men smukt hyggeligt hus.. Hun gik stille frem af og så på døren i det hun bankede på men ingen åbnede så smilede hun og gik stille om bagved og fandt et brækjern frem og fik havedøren op og smuttede så indenfor og søgte lidt rundt dog uden at rode og fandt en skjorte der var tør et par tøre bukser , hun gjorde tegn til at David skulle komme og smed så hurtigt tøjet og sagde"vi kan tage et bad hurtigt og så smutte her fra inden han kommer" det var hendes barndomsven, hun kunne altid betale ham tilbage og ville selvfølgelig lægge en besked om lånet af hans egen dele..
Gæst- Gæst
De ville umuligt kunne komme med et fly, og Ace snakkede om en motorcykel, så måske hun tænkte på et sted hvor mange kunne køre hen til? De kunne tage til Spanien, eller Portugal, det ville bare være varmt og tage lang tid, men måske var det ikke så tosset. Det skulle være et sted hvor der ikke var for meget kontrol med folk der kom et sted fra, til et andet.
Da han hørte Ace blive færdig gik han ud til hende. "Har du nogle ide om hvor vi skal tage hen, nu du snakker om motorcykel." Han kunne ikke lade være med at kigge kort på hendes bløde læber som han havde utrolig meget lyst til at røre igen. Han børstede en tåt hår væk fra øjne. "Altså jeg ved ikke hvad du tænker på, men vi skal nok langt væk, det vil være midt bedste bud."
Gæst- Gæst
Hun smilede sødt og sagde"hey hva siger du til spanien?" hun smilede lidt og gik så ned til den store lange motorcykle og så lidt undrende på ham og sagde"Hmmmm vil du køre eller skal jeg eller skiftes vi?" hun lagde hovedet let på skrå og smilede lidt lumsk og sagde"Du skal give mig et kys vis du vil være den første til at køre?" der var mange stoppe steder og hoteller de kunne overnatte på, på vejen der hen og alverdens mærkelige butikker så de var da ikke helt ude og skide?.
Hun så lidt på pengene og gav David det halve og så tog det andet halve i sine hvide shorts og slappede så let af og sagde"okay klar?" hun havde en trøje bundet om hofterne vis det nu skulle blive koldt ellers var hendes påklædning, iført herkules sandaler, afblegnings hårfarve i den sorte taske om hendes ryg, bikini, badebukser til David, 2 håndklæder, lidt tøj til ham og så lidt til hende?.
Hun var iført sort top ellers og hvide shorts med lommer i siderne... og så den grå trøje om hofterne.
Hun stod lidt og betragtede motorcyklen og ventede på at se om han tog nøglerne med et kys eller ...om hun skulle køre...
Gæst- Gæst
Side 5 af 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
» What about.. Us? (David)
» Leave. Me. Alone. - David
» The darkness around us (David)
» The Graveyard - David
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Metroen
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus