Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 5 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 5 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 14:27

Ace gik hen til køkkenet og så stille mod David med et løftet øjenbryn og sagde"undskyld jeg har slæbt dig med i dette her, jeg fatter virkelig ikke... at de kan tro det er mig der har gjordt sådan noget" hun sukkede og sagde"Men ja du har ret måske burde vi komme videre og finde et andet sted at være?" hun så stille rundt og sagde"men så? hvor skal vi være henne af? vi kan vel ikke blot bo oppe i bjergene eller sådan noget" hun så lidt undrende på David og sukkede så stille og gik hen og satte sig nær ham i sofaen og spiste så os langsomt i det hun tænkte og da hun endelig var færdig med at spise sagde hun stille"Hvad med vis? vi nu pakkede nogen håndklæder, og så vi bor ude i skoven og vis det bliver for koldt tager vi op til grotterne i bjergene og overnatter der, der er varme kilder der oppe så vidt jeg husker, og de har sikkert allerede set rundt der oppe politiet altså og sådan, og så kan vi måske prøve at udtænke hvor vi ellers skal være, måske det nedlagte sindsygs hospital? eller... øhm teatret der er nedlagt, altså det gamle og ikke det nye, det gamle skal rives ned om nogen måneder eller to så kan vi bruge det måske i stedet" hun så lidt på David og sagde"Har du nogen ideer? måske" hun grinte sødt og sagde"tænke tænke"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 15:25

Han fulgte hende med blikket. "Jeg vil gerne hjælpe dig som jeg har sagt, og hvis det indebære det her, må jeg vel tage med." Han lyttede mens hun snakkede om hvor de kunne bo henne. Der var jo alle muligheder om hvor de kunne tage hen. "Ja, det lyder som en god ide. Den med skoven, jeg tror der er mest sikkert." Han kiggede op i loftet, og fulgte hendes opfordring. "Jeg tror ikke jeg har noget bedre, for vi vil sikkert ikke kunne komme ud af landet, pga. politiet." Han kiggede på hende. "Hvis du er klar på at overnatte i en skov, så er jeg med på." Han stillede sig op. "Måske skulle vi bruge tæpper og ikke håndklæder." Han kiggede rundt i huset. "Og måske noget mad med?" Det her ville blive spænende. Ligesom et eventyr.
Han kunne lige forstille sig det. "Er der andet du tænker vi skal have med?" Han kiggede rundt i sin ellers så fine lejlighed. Han fandt sin pung og solbriller. "Altså jeg skal ikke have noget med rigtigt, et tæppe jo, men ellers klare jeg mig." Så længe de ikke skulle bo ude i en ørken, eller sted uden skygge, ellers kunne han ikke bruge sin evne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 15:37

Ace grinte og sagde"Fjolle håndklæder til vis vi skal i de varme kilder, der må man jo ikke ha tøj på i?" hun grinte og rakte tunge til ham og sagde"jeg har jo ingen bikini vel?" hun smilede lidt og strakte sig i det hun begyndte at pakke sammen, sammen med David og sagde"så du har tæpper det er da altid noget jeg troede du var sådan lidt du ved... ikke forberedt på sådan noget som dette" hun smilede sødt og sagde"Mmmh det virkelig dejligt vejr i dag jeg glæder mig sådan til at komme ud og mærke det varme kilde vand, skal vi ikke tage der op selv om vi er du... du ved efterlyst eller jeg er" hun så lidt flovt ned og sagde"jeg kunne nu godt bruge en bikini faktisk" hun sukkede let og sagde"så skal vi snart tage af sted, alt er pakket og klart? " hun smilede sødt til ham og bed let tænderne sammen og gjorde sig klar til at tage af sted og sagde så"flyver vi der hen eller... går vi?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 18:39

"Nåår!" Han smilede og hjalp med at pakke. Han sukkede og rystede på hoved. "Vil du have en?" Han kiggede rundt da hun begyndte at pakke. ""Nej, men jeg har da to tæpper, og faktisk også en dyne, hvis du skulle være i tvivl." nok var han ikke den med det bedste sted at bo, og havde måske ikke alle tingende man skulle have i et hus, men han havde altså, tæpper ... "Vi kan godt tage der op, jeg er ligeglad, du bestemmer." Han kiggede rundt i sin lejlighed med et suk. "Jeg tror nærmer spørgsmålet er om vi flyver, eller køre." Han kiggede ud af et vindue. Det så ikke ud til at der var politi nede i gaden, men alligevel skulle man ikke være sikker.
"Du bestemmer, men hvis vi skal køre, så bliver vi ned til at nakke en bil, har ikke haft råd til en bil endnu." Han smilede beklagende og slog ud med armene. "Jeg håber det er okay." Han lod en hånd glide igennem håret. "Så ja, det er op til dig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 20:12

Ace så lidt uskyldig ud mens hun stod der og anede ikke rigtig hvad de skulle gøre af dem selv og deres mange pakning oppakning.. Hun så lidt mod ham og grinte i det hun sagde"hey det da godt du har tæpper ide mindste jeg ville ingen tæpper have vis det var mig?" hun så lidt ned og tog pakningen på ryggen af sit og så på David og sagde"tror vi løber her fra i stedet, vi skal nødig gøre noget kriminelt når vi jo ikke rigtig er det" hun bed tænderne lidt sammen og gik så hurtigt ud af døren og sagde"er du med David!?" hun skyndte sig så hurtigt hun kunne at liste ud af lejligheden og hen af mod skoven og holdte et meget fast tempo dog ikke for vildt hurtigt? fordi han skulle kunne følge med og Ace var skam i go tempo.Ace stoppede endelig op da de var nær søen og så, så på David og sagde"her er næsten aldrig nogen faktisk så vi kan lave et bål her, fordi de burde ikke kunne se røgen for træernes dække og her er vand til at bade i og sådan" hun var dog lidt flov eftersom de ikke kunne tage et langt varmt bad så måtte de passe på deres tøj ikke blev vådt os... så vis de skulle bade blev det nøgen!?... vis man altså ville give sig..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 20:31

Han grinede og rystede let på hoved. Han nikkede til hendes forslag og fik låst døren inden han løb efter hende ned på gaden, og afpassede sine lange ben efter hende tempo som var overraskende hurtige. "Ja, ja, jeg kommer!" Han fulgte efter hende ud i skoven, hvor hun begyndte at snakke om bål. "Ja, ja, det virker fint." Han smilede hurtigt og forstod ikke helt det med bålet. Han studsede lidt over det med badet. "vi skal nok klare det med badet." Han smilede fjoget til hende. "Bare sig inden du tager et bad, så skal jeg nok kigge væk." Han satte sig ved søen, og kiggede ud i luften. "Hvad vil du egentlig? Nu er vi her." Han lage sig ned på ryggen og stirrede op i luften. Han satte sig op, og kiggede på hende.
han lod en hånd glide igennem håret. "Hvis du vil i bad, så sig det lige."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 21:09

Ace betragtede David og sagde"vi får brug for varme i aften som du kan se og især vis vi skal bade, et tæppe er ikke nok varme til blot mig vis jeg skal være helt ærlig, så skulle jeg jo igen sove rigtig tæt op af dig" hun grinte stille og sukkede så let og sagde"Undskyld jeg har været nød til at jagte dig ud af hus og hjem, jeg føler mig rigtig som et svin ved at gøre alt dette her ved dig, jeg kunne jo sagtens prøve at leve alene skønt de sikkert ville få fat i mig så?" hun så lidt på David og syntes alt virkede uoverskueligt så.. hun rejste sig stille op og en tåre strøg ned af hendes kind i det hun så mod den vej hvor stien i skoven skulle lægge og sagde så stille til David"Je...jeg melder mig til politiet, så får vi af se om jeg nogen sinde slipper ud der fra, jeg kan ikke byde dig alt dette her, det er min skyld og jeg burde være gået til politiet for længst" hun sukkede stille og betragtede David i det hun begyndte at gå lidt væk fra ham ved mindre han ville have noget i mod hun ville rådne op i et fængsle

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 21:47

Han smilede. "jamen det du velkommen til." han kiggede overraskende på hende, da hun mente hun var et svin, og var ked af at hun havde jagte ham ud af hus og hjem. han kiggede undrende på hende. "M..." Hun fortsatte uden at lade ham afbryde sig. Da hun begyndte at græde prøvede han igen at afbryde men det lykkes ikke. han kom på bene da hun begyndte at gå, og greb fat i hendes arm og stoppede hende. "Du går ikke nogle veje. Vi er sammen om det her, jeg har sagt ja til at følges med dig, og du har ikke haft noget imod det, ud over at du mener at jeg bliver sendt fra hus og hjem, og det var min egen ide." Han løftede blidt hendes hage så hun blev tvunget til at se på ham. "Jeg lader dig ikke gå der hen, med mindre at du overbeviser mig om det modsatte. Du skal ikke tænke på mig, jeg har selv sagt jeg ville, og sådan er det nu en gang, og det kan du ikke ændre." Han slap hendes hage og lidt efter hendes arm, men blev hos hende, hvis hun fik den ide at løbe væk, så han hurtigt kunne få fat i hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 22:02

Ace stoppede brat op da hun mærkede hans faste greb og gav et let piv over dette fra sig og betragtede så stille David mens han snakkede og hun var helt tavs og lyttede til hans ord der kom mens han nærmest tvang hende til at betragte hans øjne for ikke at sige ansigt i mens. Hun mærkede en rødmen over kinderne og så på ham og da han gav slip for hende kunne hun ikke dy sig mere men måtte bare kysse ham blot et sekundt vis det blot var det, hun savnede hans bløde læber og lod blidt sine varme silkebløde læber berør Davids i et ikke langtids kys men blot 3 sekunder i det hun slap hans læber og så temmelig chokeret og flov ud i det hun trådte et skidt bagud og holdte sig for munden og sagde da hun endelig fjernede sine finger"Omg.. undskyld!? det var ikke mening jeg sværger" hun gik hurtigt hen til bålet og begyndte at stable brænde op i det og fandt så noget at tænde med og prøvede at virke som om intet var hændt dem i nu overhovedet!?.
Hun følte sig så flov og anede slet ikke hvorfor hun havde gjordt det men lod det blot lægge det var jo blot et uskyldigt lille kys intet andet end dette.. intet..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 22:26

Det gav et sæt i ham da deres læber mødtes. Han kiggede undrende på hende, og smilede. Han lod en hånd glide igennem sit hår, og kiggede på hende imens hun stablet brande op. Han gik hen til hende og kiggede på hende. "Du siger jeg går og kysser alle, men det har lykkes dig at kysse mig tre gange i alt, og jeg har kun kysset dig én gang." Han grinede og rystede let på hoved. Hun var utrolig. Han kiggede på hende. "Er jeg blevet dit kysse dyr eller?" Siden hun kyssede ham hele tiden, måtte der vel være en grund. Han grinte mere. "Ej, undskyld, skal nok holde min kæft." han vendte sig om, med et bredt grin på sine læber. han gik ned mod søen, med sin ene hånd begravet i sit hår. Han måtte virkelig kæmpe for ikke at bryde ud i grin, og det gjorde ikke ikke bedre at hun konstant rødmede. Han vendte sig ikke om, men gik bare rundt, mens han bekæmpede sit smil, som ikke rigtigt ville væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 22:56

Ace så temmelig stødende på David og sagde"HEY!? Du ikke mit... m...m....miii....m" hun kunne slet ikke få sig stammet et mit kysse dyr frem?, hun var helt væk i en rødmen og mumlen der var umulig at forstå på alle tænkelige måder egenlig?. Hun føkte sig så flov og sagde"nej det ligemeget det var forkert af mig jeg" hun så stille mod søen og sagde"JEG!? tager mig et bad" hun tog håndklædet og smed ved kanten i det hun løb mod søen og smed tøjet som det kom og kom endelig hen til kanten og hoppede så nøgen i og han havde jo lovet ikke at kigge?. Hun svømmede hurtigt hen til vandfaldet og ind under der i det hun gik op af de 3-4 sten trappe trin og satte sig så inde i det udhulede bjerg hul og satte sig der og så på det brusende vandfald og sukkede i det hun begravede hovedet i sine hænder og mumlede et eller andet med hun var dum og virkelig aldrig skulle ha ladet sig rive med af atmosfæren og at han var perfekt til at gøre det ved lige der.
Hun slog let hånden direkte ind i selveste klippen og kom med et let"AUV!??" hun så lidt på sin hånd og sukkede dog var intet sket med den...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 23:13

Han lukkede øjne, og lage sig ned. Han holdt hvad han lovede. Han sukkede mens han endelig havde fået bekæmpet sin latter, og lå tænkte. Han sukkede og lukkede øjne. Han havde godt kunne lide hendes læber mod hans. Han gik op til deres bål, og ventede på hun skulle komme op igen. Han sad tænksomt og kiggede ud i luften i lang tid. Han vidste ikke hvordan han havde det med hende, men han kunne lide hende. Han lukkede øjne og begravede sit ansigt i hænderne med et fustrende suk.
Hvorfor kunne han ikke finde ud af det?! Han pressede læberne sammen med et højt suk. Skulle det ikke være nok med at at han ikke genkendte sin historie, nu skulle han også være? Forelsket? Var det sådan folk havde følt det når de var sammen, kyssede og .... alt det der. Han rejste sig op, og gik ind i skoven med sine tanker. Han stønnede og lukkede øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 23:17

Ace sukkede stille og hørte David trods den store brusen kunne hun høre grene knække og at han stille forsvandt. Hun så stille rundt og sukkede i det hun bed tænderne let sammen og sagde"du så dum Ace virkelig... du virkelig dum" hun rystede på hovedet og rejste sig op i det hun stille hoppede ned i vandet igen og så på lejren og betragtede den, det kunne være hyggeligt at være her blot med David men det måtte have en ende, hun kunne ikke blot blive ved med at have det sådan her, og ham med han havde mistet hele sin ja historie ting noget?. Hun bed sig stille i underlæben og lod et dybt suk slippe læberne i det hun stille fik sig iført tøj og så, så rundt og lagde så et tæppe om sig og lagde sig nær bålet for så at falde stille og blidt i søvn?.
Hun smilede for sig selv og lå blot der helt stille og slappede af mens hun stille faldt i søvn som hun havde tænkt sig fra starten af jo?.

//undskyld det kort :S/

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 23:42

Han lænede sig op af træet. Til sidst rejst han sig op, og gik tilbage til lejren og så at Ace havde lagt sig til at sove. Han kiggede på hende, og satte sig ned ved siden af hende, men lage sig ikke til at sove. Han blev ved med at kigge ud i luften. Han kiggede ned på hende og fik lyst til at kysse hende, men sagde gjorde det ikke. Han lukkede øjne, og stønnede irriteret, hvorfor kunne han ikke bare finde ud af det! Finde ud af hvordan hans liv fungere og hvorfor han kunne lide hende. Han lage sig endelig ned, men med et mindre mellemrum mellem dem. Han kiggede op i himlen og prøvede at tømme hoved for tanker hvilke ikke lykkes for ham. Han fik bare flere ind den anden vej. Til sidst gav han op, og lod hans tanker køre rundt i hoved på ham, til han faldt i søvn med et højt suk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 14:31

Ace så stille på David og sukkede så i det hun bed sig stille i underlæben. det var tideligt på morgen og lyden af helicopter kræsende over dem vågnede hende og vinden der tog hårde til i det hun stille så på David igen og strakte sig så stille i det hun sagde"Davi" hun stoppede i det hun så stille op over sig og rejste sig så med et spjæt i det hun skrig rigtig højt og sagde"DAVID!? STÅ OP!" Hun tog hurtigt med sine små finger rundt om hans håndled og fik ham i et træk trukket hurtigt op i det hun nærmest farede igennem skoven med ham nærmest slentrende hængende ved sig eftersom han havde sovet ved hendes side indtil hun havde skreget siden?.
Hun bed sig let i underlæben og stoppede så direkte op efter noget tid og sagde"Neeej" hun så stille rundt og de stod ved en af disse kløfter der var, stranden lå lidt væj fra dem længere nede... dog her var der klippe og klippe samt brusende vand flere meter! nede under dem, slet ikke venligt at hoppe fra overhovedet og Ace.. ja hun led faktisk af højdeskræk ved sådan nogen ting, så længe det var i flyver eller andet så var hun okay men... når man kunne falde frit så var hun død bange!?. Hun mærkede helicopteren fare mod dem som vinden tog til og tog let armene op til ansigtet og slap David i det hun gjorde det men før hun vidste af det mærkede hun kanten ved hendes føder skride sammen og sprækkes i det hun faldt bagud og sagde"DAVID!!!!!!!!!!!!" hun mærkede hvordan alt gik i slowmotion og helicopteren farede hen over vandet i det hun for med utrolig kræft på grund af tynde kræften.... ned mod vandets brusende og farlige overflade i det hun ville ende med hovedet først, og der lød et ovnlig splash!... hun havde prøvet at få fat i David i det hun mærkede hun faldt bagud men hun nået aldrig at få fat i hans hænder... Hun mærkede det hårde sammenstød som at køre på motorcykel i 150 kilometer i timen og ramme asfalten direkte!... mod kroppen og så ramle hen af vejen, dog denne smerte var direkte og nærmest knuste hendes lille krop føltes det som.... hun mærkede vandet blidt få løb ind mellem hendes rosa røde læber og hendes øjne langsomt lukke sig i det hun følte verden og hendes krop blev fyldt med mørke og vand...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 14:51

Han blev vækket af hendes høje skrig, men var overhoved ikke klar til hendes vilde flugt igennem skoven. Han kæmpede for ikke at falde mens hun næsten var ved at vride hans håndled af led. Hele hans krop var slet ikke klar til hendes løb igennem skoven. han var lige ved at løbe ind i hende da hun udbrød et NEEEEEJJJ. Han var slet ikke med på hvad der skete. Først et op, og så et nej. Imens de stod ved kløften fik han tid til at få fat på sig selv og kiggede rundt. Ace så enormt bange, og forvirret ud mens hun kiggede ned mod den kløft de var kommet til, og helikopterne der fløj rundt over hovederne på dem. Et kraftigt vindpust fra en af dem, fik hende til at slippe, så hun kunne bruge sin arm til beskyttelse mod de små sten og sandkort der blev hvirvlet op jorden. Det gav endnu et sæt i ham, da han hørte hendes krige hendes navn, og så hende forsvinde ned i kløften.
Han gik i panik, og som man jo gør når man går i panik, glemte han hoved, og kastede sig ned efter hende, uden vinger, hvilke resulterede i den hårde landing i vandet. Vandet slog alt luft ud af hans lunger, og fik hans øjne til at sorte i få sekunder før han fik synet tilbage, og sparkede sig op mod overfladen. Da han kom op hev han efter luft, og prøvede at se om han kunne finde Ace. Han kiggede panikslagen rundt, men mærkede så noget op af sit ben. Han dykkede ned og og greb fat i hendes arm, og trak hende op til overfladen. Hun var overraskende tung, når hun var bevidstløs. Han kunne tydeligt mærke hendes former under hendes tøj, der nu sad klæbrigt til hendes krop. Han stønnede og satte kurs mod en sten der lå ti meter længere henne. Han trak sig op på den og hev hende med sig.
Stenen var ikke breder end han lige kunne sidde den, med bene i vandet. Han fik trukket Ace op, så hun lå med hoved mod hans skuldre, og med fødderne i vandet som ham selv. Han kiggede på hende, og fik drejet hoved, så vandet kunne komme ud af hendes mund. Han kiggede rundt, og kunne se der mindst var hundrede meter ind til den nærmeste bred og han var bestemt ikke sikker på han kunne svømme det stykke med hende. Han var jo ikke ligefrem nogle habil svømmer. Han kunne heller ikke flyve, da stenen var for rund til at rejse sig op på, og han kunne ikke skyde sine vinger ud, som han først kom i tanke om nu, da de bare ville ramme vandet, og gøre hans vinger endnu tungere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 15:13

Ace tænkte alt muligt i mens hendes liv stille paserede revy, hun skulle aldrig være løbet i starten hun skulle blot ha givet sig selv til myndighederne, hun skulle aldrig være taget med den metro, hun skulle aldrig være taget på hospitalet og stødt ind i en af sine venner og så senere komme tilskade i en kamp... hun skulle aldrig ha tilbudt David at sove ved hende.. selv vis det blot var gæsteværelset.. hun skulle aldrig... være taget fra london af..........
Ace havde lungerne fyldt af vand og da hun blev slæbt op mærkede hun intet andet end da David vendte hende så vandet kunne komme ud så åbnede hun øjnene med et sæt og nærmest hostede eller kastet vand op i mens hun lød som om hun skulle til at kvæles i det i mens hun hoste og spyttede. Hun fik endelig alt op og lagde sig så igen og tog sig til hovedet svagt og sagde"David...?? er du okay" hun smilede stille til ham og forsigtigt som hun nu kunne i mens hun følte at alt det klamme vand var ude af hendes lunger i det hun fik sig sat lidt op og mærkede den hvide gennemsigtige tshirt klistre sig til hendes overkrop og hendes bukser var klamme og tunge. Hun rev dem let af og så på David i det hun trak tshirten lidt ned over sine lår og rødmede så flovt selv i sådan en situation og så stille rundt i det hun sagde"hvad skal vi gøre?" Hun hørte helicopteren da den stille kræsede rundt og trak så blidt >David ned i vandet så de kunne gemme sig og ham i helicopteren så let rundt men han kunne ikke se dem hvilket var et pluds... fordi de troede de var døde så de vendte om og fløj tilbage af.
Ace så stille på David og så mod stranden og sagde"Kan du svømme? så langt med mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 15:26

Han drog et lettet suk da der kom liv i hende. Første hjælp havde han aldrig gjort brug af, og havde ingen anelse om hvordan det skulle gøres. Han blev siddende tavst mens hun fik alt vandet ud. Han små smilede af hendes spørgsmål. "Spøger du? Det er mere mig der skal spørge om hvordan du har det." Han betragtede hendes stillin mellem hans ben, der lå på hver side af hende. "Hvad vil du forslå?" Han lod sig glide efter hende ned i vandet, hvor de ventede til helikopteren var ude af syne.
Han kiggede ind mod land, og vidste ikke helt hvad han skulle svare. "Sæt dig op på min ryg." Da hun var kommet op, klemte han hedes lår fast, og fik hende til at holde rundt om hans hals, og begyndte så at svømme. Han kunne tydeligt mærke at han ikke svømmede med folk på ryggen til hverdag men kom langsomt frem og stoppede da han kunne nå bunden med tærende. Han fjernede blidt hendes tag om halsen, og kom længere ind så hun selv kunne bunde, eller dybten passede sådan cirka. Han gik ind på land, hvor han smed sig i græsset og lukkede øjne af udmattelse efter svømmeturen. Alt det hulamheij kunne han slet ikke klare for morgen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 16:39

Ace så lidt flovt på ham og sagde"Jamen jeg har jo ahhh" hun var oppe på hans ryg før hun vidste af det og hun mærkede sin krop mod hans våde krop og et lille smil gled over hendes læber i det hun blidt tog om ved hans hals med sine arme og sagde"David.. du min helt" hun smilede sødt og sagde"tak" hun ville nu ha prøvet selv at svømme men hun havde sikkert været for udmattet og det gjorde ondt i hele hendes krop. Hun mærkede hvordan han blidt holdte fat i hende på en måde i det hun pludselig kunne bunde da han fik hende til at slippe og hun smilede i det hun grinte let og da han lagde sig kom hun løbende våd hen til ham og kastet sig blidt ned over ham dog ikke så hun lagde sig på ham?.
Hun grinte og sagde "tusind tak min helt for at ha reddet mig" hun smilede sødt og var jo kun iført trusser og en gennemsigtig våd tshirt, og ingen bh fordi hun havde jo blot iført sig tøj for at tage sig et morgen bad? efter at ha ligget på jorden.
Hun lå blidt over ham så hendes blåsorte hår glinsede let som en havfrues, mens det dryppede blidt ned på Davids overkrop og hendes løve gylden brune øjne glinsede og hun havde et perle smil som den lille havfrue da hun fandt sin prins og hev ham op på stranden. Ace smilede og hun mærkede dog tshirten klistre op af hendes krop men hun var ligeglad, David havde lige reddet hende!. Hun så stille rundt og grinte i det hun sagde"Jeg ikke et kyssedyr eller du er ikke så jeg vil ikke kysse dig men! spørge hvad den herre vil have til gengæld for at ha reddet mit liv" hun smilede sødt og sagde"Hvad som helst blot sig frem" Hendes lår og hud glinsede skam os af solbrun kulørthed og solens stråler fik hendes krop til at føles varm og temmelig elektrisk af disse dråber der gled ned af hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 17:54

Han grinede da hun kom hen til ham, og kiggede på hende. "Jamen det var da så lidt, min skønne jomfru." Han smilede og betragtede hendes krop, som så endnu bedre ud end da hun skiftede tøj. Han trak dog hurtig blikket til sig og grinede fjoget til hende. "undskyld, ikke min mening." Han følte lidt han var ude i regnvejr, eller under en utæt bruser, sådan som hun dryppede ned på ham, med hendes smukke hår. Han sukkede. "Du må godt kysse mig, jeg har ikke noget imod det." Han smilede. nej, han havde bestemt ikke noget imod at hun kyssede ham, han ville elske det, men den del holdt han sin mund lukket med, og kiggede bare op i hendes smukke løve øjne. "Men du bestemmer selv hvad jeg skal belønnes med, jeg er bare glad for at være sammen med dig." Igen kunne man tilføje et meget stort MEGET til det, men som før holdt han sin mund lukket. Mens han kiggede på hende, og holdt sine øjne til hendes ansigt bestemte han sig for, at hvis hun ikke ville kysse ham, skulle han nok. Han fik ikke dækket for det lille grin der pludselig, helt uden varsel kom på hans mund, men han fik det hurtigt ned kæmpet. "Jeg kan konstatere at politiet er ude efter den kønneste terrorist jeg nogen sinde har set." Han grinede fjoget igen. "Eller nu har jeg ikke mødt andre, men det må det være, men det bedste er hun ikke prøver at begå selvmord med vilje." Det havde lykkes ham at rede hende to gange fra døden, ja, stolt var man da lidt.

//Uhh, jeg er blevet prins! :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 18:36

Ace kunne ikke lade vær med at grine lidt over den situation de jo var i?, fordi alt virkede så magisk, hun havde det virkelig som havde hun fisket prinsen op fra havet, selv om det var ham der havde reddet den lille havfrue lige nu og hun mærkede et sug i maven af ren glæde da han sagde hun måtte kysse ham og han intet ville have i mod det, hun havde virkelig lyst til at berør hans læber, ikke at lænke ham til evig troskab med hende fordi det syntes hun var synd ved så fri en sjæl som ham men gud hvor havde hun dog lyst til at kysse disse smukke læber der sikkert smagte halvt af saltvand og hav.
Hun smilede nærmest helt magisk helt disney uvirkeligt og sagde med en ren hamonisk stemme blot for at gøre det mere magisk var hendes stemme så smuk og blid som nogen sinde før overfor ham.

"Du er virkelig noget særligt David, og dette er jo anden gang du redder mig fra den visse død, skønt begge gange ikke var min skyld men stadig, du er der altid direkte når det sker, klar til at hjælpe mig"

hun følte sig speciel overfor ham eftersom han gjorde så meget ud af at redde hende hver gang? og aldrig blive for træt af det skønt... hun følte sig lidt som en selvmords bombe ting der altid kastet sig i farfulde situationer og blot håbede på at dø skønt hun dog ikke var sådan?.
Hun smilede og nærmede sig hans hoved og hviskede i hans øre
"Men det er prinsen der skal bestemme hvad hans belønning er, og ... du har allerede set min krop jo sååå... om du ser den sådan her kan vel være ligemeget skønt jeg lover ikke at jeg ikke rødmer?" De gyldne løve brune øjne glinsede let og havde dette glædes glimt i sig.
Hun skulle stille til at rejse sig op, væk fra David så de kunne stå op, dog havde hun stadig dette drilske og meget flirtende smil på læberne og malet ud over ansigtet næsten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 18:47

Han lyttede til hendes blide stemme. Han smilede. "Jamen det er jo fuldtidsjob jeg har fundet mig her." Han blev liggende og nød varmen som hendes krop næsten sendte over i hans. Han lyttede til hendes stemme da hun kommenterede sin vidunderlige krop. Han grinede. "Det er du velkommen til at gøre." Han betragtede hende kort, og greb ud efter hende da hun skulle til at rejse sig op. Han trak hende ned til sig og pressede sine læber mod hendes. De var helt fantastiske, bløde, varme, våde, og smagte let af saltvand. Han slap hende, kiggede et sekund op i hendes løve øjne og smilede. "Det var min betaling." Han rejste sig op og kiggede rundt, hvor de nu var endt henne. Han vendte sig om mod hende. "Nå, men nu har vi jo flygtet fra alt hvad vi havde, så ... Hvad skal vi nu gøre?" Han kiggede ned af sig selv. Han var stadig våd, eller fugtig våd, mere våd end tør. Han kunne stadig mærke hendes læber mod hans. Han tøvede, og vidste ikke hvad han skulle stille op med hende, eller for den sags skyld sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 19:42

Ace grinte sødt og sagde"fuldtidsjob ja vel ja? så du regner med at ville hænge på mig forevigt? som en eller anden skytsengle sendt fra helved og himmel?" hun grinte og prikkede ham blidt på næsen for at drille den lidt og mærkede så hans hånd stramt men dog blidt om hendes arm og pludselig mærkede hun de dejlige læber af Davids mandige bløde og varme samt våde læber, mens hendes krop sitrede efter at berør Davids dejlige hud og hans trænede overkrop hun lå halvt over med sin meget nøgne beklædning eller mere afslørende?.
Hun mærkede et sug i maven da hans læber slap og et gisp af sorg kom over hendes læbers blide lyd i det hun nærmest ærgede sig over at hans dejlige læber og berøring på armen forsvandt i det hun rejste sig op og så temmelig panisk ud og sagde"vi burde komme væk fra Di Morga?" hun så stille rundt og sagde"jeg ved hvor vi kan skaffe en motorcykle og nogen penge til at tage et eller andet sted hen ihvertfald men hvor vil du gerne hen af? nævn et land" hun blinkede og sagde"Kom" hun tog ham om håndledet blidt og begyndte at små løbe hen af stranden op til grund og sagde så¨"han bor her lige om hjørnet" et lidt stort men smukt hyggeligt hus.. Hun gik stille frem af og så på døren i det hun bankede på men ingen åbnede så smilede hun og gik stille om bagved og fandt et brækjern frem og fik havedøren op og smuttede så indenfor og søgte lidt rundt dog uden at rode og fandt en skjorte der var tør et par tøre bukser , hun gjorde tegn til at David skulle komme og smed så hurtigt tøjet og sagde"vi kan tage et bad hurtigt og så smutte her fra inden han kommer" det var hendes barndomsven, hun kunne altid betale ham tilbage og ville selvfølgelig lægge en besked om lånet af hans egen dele..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 20:16

Han løb efter hende, hvor hun nu var på vej hen. Han blev overrasket over hvordan et hus kunne ligge sådan et sted. Han betragtede hende imens hun tog i håndtaget og skulle til at følge efter hende, da hun kom tilbage med et brækjern. Han kiggede overrasket på hende da hun kom ind i huset. "Har du prøvet det der før?" Han fulgte ind og kiggede rundt i det nydelige hus. Han nåde lige at gribe det tøj der blev kastet hen mod ham. Han kiggede lidt på det. Jamen hvis det var sådan hun syntes han skulle gå klædt, så måtte det være sådan. Han kiggede rundt, og prøvede at finde badeværelset. "Jeg tager et bad her." Råbte han og trak sit fugtige tøj af, og gik ind i brusekabinen. Det var skønt at få et bad men bedst da han iførte sig det tøj hun havde valgt. Det var tørt og rent. Han kiggede ned af sig selv med et lille smil. En grå t-shirt og jeans. Han kom ud inde fra badet, med sit eget tøj. "Du kan godt tag der ind." Mens hun var i bad kiggede han lidt rundt i huset. Han ville aldrig selv kunne styre et så stort hus. Han tøvede lidt. Hvis de skulle ud af landet, hvor skulle de mon så tage hen? Han lænede sig op af en væg, mens han lod en hånd glide igennem håret. Der var mange steder, Paris var vel det mest åbenlyse, men de vil nok også være eftersygt der. Det ville jo være bedst hvis de kunne sejle væk. Han smilede skævt for sig selv. Ja, det kunne vel lige passe med at skibet gik ned, og han så skulle rede hende igen, selvom han ikke ville sige nej til det.
De ville umuligt kunne komme med et fly, og Ace snakkede om en motorcykel, så måske hun tænkte på et sted hvor mange kunne køre hen til? De kunne tage til Spanien, eller Portugal, det ville bare være varmt og tage lang tid, men måske var det ikke så tosset. Det skulle være et sted hvor der ikke var for meget kontrol med folk der kom et sted fra, til et andet.

Da han hørte Ace blive færdig gik han ud til hende. "Har du nogle ide om hvor vi skal tage hen, nu du snakker om motorcykel." Han kunne ikke lade være med at kigge kort på hendes bløde læber som han havde utrolig meget lyst til at røre igen. Han børstede en tåt hår væk fra øjne. "Altså jeg ved ikke hvad du tænker på, men vi skal nok langt væk, det vil være midt bedste bud."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 20:30

Ace smilede sødt til ham og tog så et smut i bad og fandt en top i sort frem og smilede i det hun betragtede David og fandt nøglerne og havde fundet mindst ? 5.000 tusind kr?.
Hun smilede sødt og sagde"hey hva siger du til spanien?" hun smilede lidt og gik så ned til den store lange motorcykle og så lidt undrende på ham og sagde"Hmmmm vil du køre eller skal jeg eller skiftes vi?" hun lagde hovedet let på skrå og smilede lidt lumsk og sagde"Du skal give mig et kys vis du vil være den første til at køre?" der var mange stoppe steder og hoteller de kunne overnatte på, på vejen der hen og alverdens mærkelige butikker så de var da ikke helt ude og skide?.
Hun så lidt på pengene og gav David det halve og så tog det andet halve i sine hvide shorts og slappede så let af og sagde"okay klar?" hun havde en trøje bundet om hofterne vis det nu skulle blive koldt ellers var hendes påklædning, iført herkules sandaler, afblegnings hårfarve i den sorte taske om hendes ryg, bikini, badebukser til David, 2 håndklæder, lidt tøj til ham og så lidt til hende?.
Hun var iført sort top ellers og hvide shorts med lommer i siderne... og så den grå trøje om hofterne.
Hun stod lidt og betragtede motorcyklen og ventede på at se om han tog nøglerne med et kys eller ...om hun skulle køre...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 17 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum