Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nattens mørke - Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Nattens mørke - Kajika
Hun smilede sødt og sagde angående det med om følelserne var ok nu"Jeg savnede dig blot for meget til at jeg kunne gå rundt sådan her.. så jeg ville ha opsøgt dig og vis det ikke virkede til at vi kunne snakke sammen eller.... eller du hadet mig så" hun rodet let i sin jakke lomme da hun var nået hen til den og fandt en billet frem, det var en fly billet til New York... ikke en Retur... men en enkle.. Dette betød at hun ville ha taget der over og så være blevet der over simpelthen..
Hun så lidt på Dean og sagde"Men det ser ud til jeg ikke får brug for den alligevel... flyet flyver om en uge... jeg forudbestilte den, vis jeg ikke dukker frem skal jeg ej betale kun for at den skulle komme til min dør men intet andet.." hun så lidt flovt den anden vej og betragtede så Dean og sagde"Er du træt?" hun lagde hovedet let på skrå og rettede lidt på hans skjorte og strammede så håndklædet om hendes hofte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun rystede let mens hun holdte jakken, dette føltes anderledes at være nær ham, dog var det en dejlig følelse men stadig, hun var så flov over at se på ham, han var så flot og så god til hende.... for god.. han anede slet ikke hvilket monster der lurede inde i hende? hvilket blodrus hun en gang havde været igennem?, og han behandlede hende som var hun skrøbelig som hun havde været den gang... da hun var Aspara.. hun elskede den følelse... den følelse han gav hende, dog... den var os så farlig vis man kom for tæt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun anede ikke hvad hun virkelig skulle sige"Hvad mener du da vi er?" hun så forvirret på ham og slap jakken og stod så pludselig foran ham og tog ham blidt i hånden så han ville rejse sig op så de stod ovnlig... deres øjne kunne ses helt og på tæt hold og de kunne nu stå ansigt til ansigt og sige det lige ud"Hvad vil du gerne være Dean?" hun havde ikke helt fattet hans følelser til hende inu og ville sikkert heller ikke komme til det før han egenlig uddybede det for hende... holdte han af hende som hun gjorde for ham, med denne længsel efter at.... at gøre noget forbudt ikke sex men.. at elske en anden skønt man ikke burde?...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean kiggede kort op på hende og trak let på smilebåndet da hun hev ham afsted:"Hvor skal vi hen?" sagde han og gik hurtigt efter hende. Han anede ikke i hvilken retning hun ville, men han håbede lidt at hun ikke skulle på hospitalet, mere fordi at Dean kun havde dårlige erfaringer med det sted, og det var bestemt ikke et sted han ville være frivilligt:"Ja jeg ved det godt" sagde han og nikkede så bare kort:"Men hvad vil du så have? Hvad skal jeg gøre?" sagde han en smule magtestløst og stoppede op istedet for at gå imens han kiggede på hende med sine store mørke øjne, han vidste ikke vhad han skulle sige eller gøre mere, det hele virkede så forkert. Så mærkeligt, også alligevel helt rigtigt. Dean var fustreret og havde det forkert, men på en positiv måde, det var ikke til at forklare. Bare... Anderledes.
Gæst- Gæst
Hun ville det ikke? når han var så forvirret hvorfor så kæmpe for noget.
Hun smilede let og rystede på hovedet og sagde"Nååårh men du har jo fået snakket med mig nu og sådan så måske burde jeg tage mine ting og så smutte hjem af til Carmen" hun boede jo deltids ved Carmen for en stund, dog ikke længe i nu, Carmen skulle videre og opføre dette mesterværk af et stykke så Kajika var nød til at finde et andet sted at bo men det ville ikke blive ved Dean, ikke når han var så forvirret som en homonsk teenage pige i hendes periode? og heller ikke når han ikke vidste om han kunne lide hende helt eller ej og hvad han ellers ville i livet"Dean?.. hvorfor holder du dig ikke blot til den livsstil du kender, druk, sex, ? og sådan.. det fungere jo fint nok indtil videre for dig" hun smilede sødt og gik videre for at fortsætte til hans lejlighed og hun havde skam sluppet hans hånd..
Gæst- Gæst
Dean blev bare stående da hun begyndte at gå, det hun sagde var næsten som en hammer i hovedet, han vidste godt det var det han kendte til, men det betød måske ikke at det var det han ville, han var flyttet for at forandre sig og indtil videre var det eneste han ikke havde gjort at forandre sig, tværdimod var han bare blevet mere o mere som hjemme i England og lige nu prøvede at desperat at stoppe sig selv før det gik galt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dean lyttede bare imens hun snakkede og han begyndte at gå hen imod hende med stille skridt indtil han stod helt tæt foran hende og kiggede ned på hende, han var vel et halvt hoved højere end hende og han skulle derfor lige præcist bøje nakken for at kigge på hende:"Well... Jeg ved ikke noget" sagde han og lod en hånd glide ned af hendes arm i en helt stille og intens bevægelse imens han bare endnu kiggede hende ind i øjnene i håb om at hun kunne mærke det han kunne mærke, han følte sig følsom, han følte sig som et menneske igen, et menneske der kunne blive såret, et menneske der kunne græde, grine. På godt og på ondt.
"Jeg har forandret mig" sagde han og tog stille omkring hendes ene hånd:"Jeg har forandret mig meget, mere end du overhovedet aner... og jeg kæmper stadig" sagde han og klemte let hendes hånd uden at sige mere, han lod bare ordene stå i luftne imens hans øjne kiggede ind i hendes.
Gæst- Gæst
Hun hørte det med han havde forandret sig og mærkede hans greb om hendes ene hånd og så let op mod ham og sagde intet men lod ham sige alt færdigt han ville. Hun stod med ansigt til ansigt med ham eller øjenkontakt i virkelig dybe gående kontakt egenlig`?. hun mærkede det lille klem og lukkede let øjnene i og så den anden vej, hun turde ikke rigtig sige noget...
Hun vidste ikke hvad det var han ville hende egenlig sådan helt?, prøvede han at spørge om hun ville være hans eller hvad?.
Hun løftede det ene øjenbryn og så lettere undrende på ham i det hun sagde forsigtigt"Hvad er det du vil med mig... have af mig?.... " hun så lidt på ham og ventede på hans ord og følte en flovhed ved han holdte fast i hendes hånd, verden havde ikke lykkelige slutninger dette var ej en af dem, dette var en i dare you ting... dette var farligt, at blotte sig for en anden og ende med at få knust hjertet eller blive bedraget eller grinet op i ansigtet. Hun stod lettere stift og så temmelig undrende ud dog ej hånlig eller ikke forstående som sådan.
Hun lod blidt fingerne glide om hans hånd og klemte blidt tilbage og holdte blot denne dybe øjenkontakt..
Gæst- Gæst
Dean stod bare og lod sig afbryde af tankerne da hun talte, han vidste ikke engang hvad han skulle svare og han var sikker på at folk udefra ville se dem som to dumme høns der intet vidste om noget, lige forvirrede og lige nysgerrige.
Dean kiggede kort væk for at gennemtænkte et svar, men der kom intet fornuftigt frem i hans hoved, ikke noget han sådan lige umilbart og derfor åbnede han bare munden for at ville sige noget, men der kom ikke nogle ord ud de første par sekunder."Dig" sagde han, det var det eneste han kunne svare, han ville jo bare have hende.
Gæst- Gæst
Ikke uden magt ihvertfald?, og Dean var slet ikke denne magtfulde person der ville kunne vride hende ud af kløerne på denne vampyriske herre der vogtede over hans elskede skat(kajika).
Hun slikkede sig lettere dyrisk og sensuelt om læberne men blot for at fugte dem og lod tungen gemme sig i munden igen og sagde"Nååårh.. skal vi komme tilbage til din lejlighed" hendes ord havde været en hentydning til at hun havde måske de sammen følelser for ham ja men det ville være lige meget så længe hun ej vidste om han var til deling med andre eller.. om hun kunne beholde ham selv. Hun ville ikke rigtig ende med at spærre ham inde, en Dean der var en fast forholds fyr? ej.. det virkede ikke som Dean så hun lod emnet lægge og lod som om han ikke havde blottet sine følelser for hende"Kommer du?"
Gæst- Gæst
Da hun var gået et par skridt gik han hurtigt efter hende og ind foran hende for at stoppe hende, den fangeleg havde de vidst også leget tidligere:"Hvorfor tror du ikke på mig?" sagde han en smule modstridigt imens han kiggede på hende:"Hvorfor tror du ikke på at jeg siger sandheden og at jeg gerne vil?" sagde han. Han forstod godt hun ikke stolede på ham, men lige nu prøvede han så inderligt at få hende til hende, han vidste ikke hvorfor, men alt i hans hoved peged eham bare imod hende, og han vidste at det var nu eller aldrig. Han ville ikke være venner med hende, det ville bare ende med at han overfaldte hende eller sagde noget grimt, han kunne ikke holde tanken ud om at de bare skulle være venner og det ville han ikke. Han ville ikke være venner og han vidste derfor at det var nu, alt eller intet. Men det skræmte ham også at han havde det sådan, for sådan var han jo ikke, normalt var han følelses kold og ligeglad og netop derfor blev det kun sværer og sværer hvor hvert sekundt der gik.
Gæst- Gæst
Med disse brune øjne der nærmest så bedende på ham. Skulle hun stole på ham"hvorfor skal det lige være mig.. hvorfor kunne vi ikke blot nøjes med at være venner?" hun lød ydmyg i stemmen og uskyldig så hun ud da hun stod og spurgte ham om det skønt man kunne se hun skam os var faldet for ham, men det ville vel aldrig gå mellem dem to, andre ville da nok os ha ham?... men hvad ville Dean have.. ville han virkelig have hende eller ville han havde hele pakken hende og masser af andre oven i?.. eller var det blot noget hun forstillede sig og så havde han ingen og ville have hende?...
Hun vendte let ryggen til ham for ikke at se sårbar ud.. og lod hånden falde ned ved hendes side..
Gæst- Gæst
"HVorfor jeg har forandret mig? Hvordan jeg har?" sagde han og gentog hendes spørgsmål i hans egen formulering, han kunne mærke fustrationen brede sig og han mærkede at hans øjn blev blanke, om det var af gråd eller bare vrede vidste han ikke, for som så meget andet lige nu, skete det heller ikke så ofte:"Jeg har ikke lavet andet siden jeg kom til byen end at prøve at forandre mig! Jeg skal være far om 7mdr og jeg kæmper for at holde mig på sporet, fordi jeg gerne vil og fordi jeg..." sagde han og tøvede."Fordi jegikke gider det her liv mere" sagde han med en rolig stemme og kiggede op på hende.
Dean trak på skuldrende og rettede let på sit hår:"Jeg ved ikke hvorfor dig... Det er bare... dig" sagde han og tog en smøg frem fra sin lomme som han ville tænde:"Fuck" sagde han irriteret da han opdagede han ingen lighter havde mere og han smed derfor bare smøgen på jorden og trådte på den"Jeg kan ikke være venner med en jeg er forelsket i... Undskyld... Men det kan jeg ikke" sagde han og lod sit blik vandre rundt omkring dem.
Gæst- Gæst
Hun sukkede inderligt da hun satte sig i sofaen der oppe og ventede til Dean kom og ville så sige til ham de aldrig kunne komme sammen fordi sådan var hun ikke opdraget og hun brød aldrig et løfte og hendes løfte til Lazarus var at hun havde lovet ham at hendes krop og sind kun var hans og ingen andres... ved mindre nogen prøvede med magt men ellers.
Hun sad der lidt og vis Dean kom op og var nogen lunde rolig ville hun sige at hendes krop og sind samt sjæl hun havde den gang kun tilhørte Lazarus og hun var meget ked af den måde hun havde været overfor Dean på men hun tilhørte Lazarus fordi hun havde lovet ham det og sådan var det, hun brød aldrig et løfte.. Heldigvis havde Dean ikke forgrebt sig på kajika fordi havde han så ville hun ende med at Lazarus aldrig nogen sinde ville se hende overhovedet og så ville hun først være rigtig udstødt og løftet ville være brudt...
Gæst- Gæst
Dean gik efter hende og undrede sig egentligt over hvad hun ville oppe i lejligheden når hun jo ikke ville have noget med ham at gøre. Da Dean kom op til hende satte han sig bare ved siden af hende og kiggede ud i luften:"Men så syntes jeg du skal gå" sagde han:"Jeg er ked af det, men jeg kan ikke holde ud af have dig i nærheden" sagde han, han kunne ikke, han havde lyst til at overfalde hende og binde hende til sengen for at fortælle hende at hun skulle blive, men han vidste godt at han intet kunne gøre, hvis det var sådan hun mente livet skulle være, så kunne han ikke modsige hende, og det ville han heller ikke.
Dean rejste sig op og gik ind i soveværelset hvor han satte sig på sengen og lukkede døren, over i vindues karmen fik han indnefor få sekunder langt en bane coke ud som han uden besvær sniffede op igennem næsten og smed sig derefter på sengen. Livet kunne da bare være så fucking ligemeget.
Gæst- Gæst
"Dean stop så okay.. Heal dig selv" Kajika havde altid været lidt stærkere end Dean? men hun var os vampyr og han var engle så hun holdte ham nede..
Gæst- Gæst
Dean rejste sig op så han igen stod foran hende og kiggede ned på hende, han kunne mærke vreden stige indeni ham og pludseligt kom han på tanker han måske ikke normalt ville komme på, om det var stofferne eller hans indre demon der kom frem vidste han ikke, men han kunne ikke mere og han havde ikke lyst mere, han kunne ikke se sig selv eller hende i øjnene. Imens han stod der og stirrede på hende kunne han mærke sin puls stige og han kunne mærke fustrationen og den aggresive adfærd stige indeni ham.
I et snup tag greb han fat omkring hendes håndled og strammede grebet så hun ikke kunne slippe fri og han bakkede hen imod væggen som hendes ryg bankede ind i imens han endnu havde hårdt fat omkring hendes hænder som han pressede ind imod væggen oppe over hendes hoved:"Din .. Din... din!" sagde han og prøvede at finde på det rette skændsord, men han kom ikke på noget, han lukkede øjnene et kort øjeblik imens han mærke den snurrende fornemmelse i hele hans krop som han dog så fint ignoerede da han med en voldsom bevægelse placerede sine læber på hendes mund og pressede sig ind imod hende imens han med alle kræfte rhan havde holde hendes hænder på plads så hun ikke kunne gå.
Gæst- Gæst
Hun fik endelig halvt rejst sig igen og hendes læber var mere eller mindre stadig smeltet sammen kunne man vel kalde det.. med Deans og hendes krop syntes at ryste let over denne følelse hun fik...
Hun fik efter noget tid læberne fra hans og sagde"Dean!? stop så okay.. ellers bliver jeg nød til at skade dig"
Gæst- Gæst
Et højt råb kom fra hans lunger, nærmest som en mand der flensede et dyr, sådan et gennemgående råb der kunne høres i det meste af lejligheden, men heldigt for ham var der jo ingen andre. Han mærkede at hun begyndte at vride sig.
Da han havde stået et stykke tid og betragtet hende lod han sine hænder falde sammen så han kunne holde fat om hendes håndled med den ene hånd som stadig pressede de to små hænder ind imod muren, når han var vred fik han en kraft han normalt ikke havde, han vidste ikke hvorfor han blev så stærk, men det blev han og han blev ligeglad med alt, om han så skulle slå sig selv i hjel efterfølgende, så var der intet i verden der ragede ham mindre.
Den anden hånd lod han stille glide ned af hendes arm og lod den fortsætte ned til hendes let afslørende skjorte som han roligt begyndte at knappe om imens han stille kyssede hende på kinden og lod sine læber vandre om til hendes øre."Jeg ved jo du gerne vil have mig..." hviskede han stille imens han lod hendes skjorte falde til jorden med et bump. Han var så vild med hende at han ikke vidst ehvad han skulle gøre, og et sted langt inde i hans baghoved vidste han nok godt at det han gjorde lige nu, kun kunne gøre tingene værre end de var, men lige nu kunne han ikke være mere ligeglad, han ville have hende og han ville have hende lige nu, også selvom det skulle være med magt.
Gæst- Gæst
Stofferne ville ende med at stoppe med at virke og så ville han blive normal og lade hende gå igen eller råbe af hende eller noget i den stil.
Hun prøvede at vride sine hænder fri men det virkede ikke"Gaaard... du blevet stærk DEAN!?" hun så let op af mod hendes hænder i det hendes bryst bevægede sig langsomt op og ned. Hun måtte finde en måde at komme fri på, vis han kom tæt på hende igen ville hun bide sig fast i hans hals let og dræne hans blod til hans greb ville slippe?.. blodmangle kunne vel få ham til at slippe..
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» i nattens mørke
» nattens mørke-åben
» Nattens mørke (Nanna)
» Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips