Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bonjour ? :: Demetric
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Bonjour ? :: Demetric
Hun rystede let på hovedet og tog sig så til panden i det hun stoppede op og så mod badeværelset og hørte let trummen på vinduet og gik så med små skridt mod badeværelset og så lidt hurtigere da det lod lidt mere voldeligt og åbnede så døren med et slam og så på Demetric undrende og sagde"hvad har du gang i?" hun så undrende stadig ud i ansigtet og lagde hovedet let på skrå i det hun rettet sig ovnlig op og gik så hen af mod ham og sagde"Du kan lige vove på at smadre det glas" hun vendte let ryggen til ham efter at ha prikket blidt til hans brystkasse og sagde så med armene krydset let og temmelig børnefornærmet"så kan jeg jo ikke tage et fredeligt boblebad? uden at blive solskoldet vel?" hun smilede lidt lumsk og gik så ldit frem af og vendte sig let mod ham og sagde"hey? tag det ikke så tungt... du fortjente det" hun bed sig let i underlæben og sukkede..."går man væk fra vinduet?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt på ham og sagde"såå... så jeg bekymre mig om dig fordi jeg har lært dig at kende og du hjalp mig selv om du kunne ha været kold og blot ladt mig lægge, du skal ikke dø i mens jeg nær dig.. så meget ved jeg.." hun så lidt uskyldigt på ham og hendes øjne blev langsomt sølviske grå igen og der stod hun midt på gangen uskyldigt og ventede på hans svar...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Alt den opmærksomhed han får af det kvindelige køn, han har ikke brug for mig seksuelt, derfor så lægger jeg aldrig op til noget... jeg har det blot fint nok ved at være ved hans side og snakke egenlig eller betragte ham?, jeg har ikke lyst til at have noget seksuelt med ham egenlig?, fordi han forstår mig.... men.. han lugter altid af andre kvinder og alt muligt... så en dag kom jeg hjem i en mandelig skjorte og lugtede af mandelig engle.. jeg havde intet gjordt med denne mandelige engle overhovedet... men Lazarus troede jeg havde været ham utro, jeg havde været ham tro enda... da han forsvandt og efterlod mig til at rådne op med en umættelig sult og behov for selvskab... Men han kaldte mig en skøge og sagde jeg aldrig skulle vise mig i hans hus.. jeg forlod hans hjem efter det og stak af til Dean.. ham englen jeg havde fået skjorten af fordi mit tøj var driv vådt og gjorde mig klam og våd, jeg er stadig Lazarus tro på alle mulige måder, jeg kysser aldrig en anden mand eller fyr, lægger ikke op til noget overhovedet.. ihvertfald ikke med vilje det helt sikkert" hun sukkede dybt og sagde"Men jeg har ikke fulgt ham som en lille hundehvalp, jeg har respekt for ham, det mere end hvad andre kvinder har for ham, de ser blot hans udseende men ikke hvad han er under alt dette, han er en virkelig mand, dominerende men forstående, flot men os ydmyg faktisk.. strategisk men kan os være lidt.." hun grinte let og sagde"Han har alt hvad min drømmefyr skal ha og så han ikke over seksuel.. han lægger nærmest aldrig op til noget skønt nogen gange kunne det vel ha været dejligt med et kys eller sådan noget, men... alt er ligemeget nu, selv om han ikke vil ha mig så jeg ham stadig tro, og royal" hun så på Demetric og sagde"derfor skal du aldrig kysse mig igen, der kun en mand der må rør mig sådan eller lade mig føle noget nær det selv vis jeg skal leve i flere tusinder år uden det og først føle det en gang... så venter jeg, og er der for ham fuldt ud, jeg kun hans" hun smilede og sagde"men derfor kan jeg stadig forelske mig men jeg vil aldrig nogen sinde lade andre komme mig for nær" hun havde givet Lazarus et løfte at være hans i krop og sind og være det forevigt og hun sagde ja og ville holde det løfte så godt hun kunne...
Gæst- Gæst
Han gik ud fra badeværelset, og gik videre ind i stuen, og lod dørene stå åben, hvis hun ville følge med. Han satte sig mageligt til rette i en sofa, og smed bene op. Perfekt! Du manglede man bare en bog, men den måtte lige vente til senere. Det var jo yderst uhøfligt at stikke næsen i en bog, når man havde gæster.
Gæst- Gæst
Hun havde helt instinktivt lagt sig der og blot faldet hen ? fordi hun var pinlig berørt over sin måde at plapre på og så os fordi hun følte sig dum til tider.
Hun vågnede først da natten var faldet ovnlig på igen og så stille til den ene side og den anden og lukkede så øjnene i og orkede ikke at rejse sig op, hun havde ingen kræfter tilbage egenlig?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun anede virkelig ikke hvad hun skulle lave eller gøre, dette var alt sammen mærkeligt for hende egenlig?.
Hendes finger strøg over dynen der var halvt over hende og så lukkede hun ellers øjnene og gjorde det samme som Demetric og faldt halvt i søvn der i det hun stille fik sig sat op dog efter noget tid og kiggede undrende rundt, dette var yderst mærkeligt efter hendes mening vis hun skulle være helt ærlig egenlig?.
Hun grinte let og smilede for sig selv i det hun rejste sig op og sagde"årrrhhh jeg mangler vist stadig lidt blod" hun kunne jo ikke selv producere blod så det som Demetric havde lavet manglede hun jo + hun endte jo med at mangle mere og mere?.
Hun så lidt på ham og sagde"Hey vil du med uden for`?" hun ruskede let i ham og sagde"Kom med?" hun smilede og sagde"skal vi ikke ud og jage"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Who are you...? : Demetric
» Never give in. //Demetric//
» Why am i even here? //privat=Demetric//
» Den uhyggeligt frygtindgyende, demetric xD
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift