Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bonjour ? :: Demetric
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Bonjour ? :: Demetric
"Du kan drikke fra min hals, hvis du finder det mere sjovt, end at drikke fra min arm ..." han skulle til at fortætte, men fandt ikke advarslen om at hun ikke måtte tømme ham, nødvendigt, det ville være noget af en tak at få, hvis hun bare dræbte ham, og det kunne vel komme an på en røve. Han ville højest sansynligt også forsvare sig selv, hvis hun drak for meget, men han havde lært at leve på meget lidt blod, da omverden ikke længere så igennem fingre med drab og mord.
Gæst- Gæst
Hun smilede forsigtigt og sagde"sååå hvornår tror du at hun er færdig" kajika berørte let det nederste af skjorten og smilede så flovt for sig og gik hen af mod sengen og satte sig på kanten af den og smilede forsigtigt.
Gæst- Gæst
Man kunne både lugte og høre rengørings damen vaske op, og bande lavmælt. Hun syntes tydeligvis ikke om alt det blod, der var ude på gulvet, og det var ikke nemt at åf af, da det var størknet. Demetric smilede for sig selv og kiggede mod vinduerne der var dækket af gardiner. Hun ville nok tro at han havde taget sit offer med sig op i sin lejlighed. Men han var ikke sikker, og ej heller tankelæser, selvom der ofte var mange vampyr der havde denne evne, var han dog glad for at han ikke evnede dette, da det ikke var alt man lystede at få at vide.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun strakte sig let og smed sig blidt ned i sengen med armene ud til siden og sagde lidt kedsommeligt"Jeg keder mig, er hun ikke snart færdig? så jeg kan få noget af det blod du snakkede om, fordi dit blod mætter mig jo ikke ligefrem" vis hun fik normal blod ville hun endelig komme sig og rigtig få kræfterne tilbage"mmmhhhh jeg savner dit boblebad" hun grinte let og smilede til Demetric i det hun strakte sig let og smilede. Hun rejste sig langsomt op og gik stille hen til døren for at lytte og sagde"Hmmm jeg kan ikke høre hende mere? tror du ikke hun er gået" kajika snuste let ind af og sagde"Hmm jeg tror hun er gået" hun tog let fat i dørhåndtaget og skulle til at åbne døren ud til selveste gangen, fordi hun var så utålmodig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
I lokalet var der gamle ting og sager, som ville være flere millioner af euro vær hvis der var nogle der fik fingre i det. Han havde fået lavvet denne kælder bestemt til sig selv, så han kunne være helt alene hvis han ønskede det. I den anden ende af pool'en stod der et bære af sølv, og skinnede med en rød væske. Blod. Han tog bæret, og lod kort sine våde fingre glide den glatte flade, førte det op til munden og drak indholdet. Der var nok til at erstatte det Kajika havde drukket. Da han stillede bæret fra sig, blev det langsomt fyldt op igen, og var klar til brug igen.
Gæst- Gæst
Hun blev forvirret af de forskellige dufte og endte med at gå ned af nogen trapper til en søjlegang og endte mod en mur igen og gjorde det samme og endte så med at komme ind et mere eller mindre egyptisk sted?. Hun stoppede let op og så rundt og stivnede da hun så poolen og så fik øje... på Demetric og skrig let i det hun vendte sig om og sagde"OMG!? undskyld det... jeg øhm?!" hun var helt væk af overraskelse*hvilket rum er det her lige og hvorfor er det så godt gemt væk*hun var stadig iført håndklæde og skjorte rundt om hofterne let bundet og håret sat op i en sort elastik der var tydelig..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun vendte sig let om da han stod i vandet til livet og gik let forsigtigt hen af mod ham og sagde"øhm.. m..måske" hun gik stille hen til vandet og lod fødderne blidt stikke ned i det og så ikke for meget på Demetric!? eftersom han havde smidt tøjet jo.
Hun så lidt væk fra ham og sagde flovt"sååååh? hvad er dette for et sted egenlig" hun kiggede sig let over skuldren og så stille lod hun sit blik gå på en rundvisning med blikket vandrende rundt over hele stedet egenlig på hver en genstand der egenlig os var at beskue i nærheden af hvor hun stod i vandet og hun var nøgen inden under og anede ikke om hun turde at smide det, så skulle Demetric ihvertfald ikke se på hende imens?.
Hun så lidt mod ham og sagde"Jeg vil gerne komme i vis... vis du lover ikke at kigge mod mig?" hun smilede flovt og vis han vendte sig om ville hun langsomt lade håndklædet falde til jorden og træde blidt ned i denne pool så vandet mere og mere kærtegnede og omfavnede hendes nøgne krop der langsomt blev lak glinsende som Demetrics...
Hun så lidt på sin egen hud, det var lidt utrolig ens hud kunne blive så flot? måske det var noget med at huden ikke var varm og så vandet lå meget mere over en selv fordi det ikke kunne fordampe eller rigtig trænge ind som på et rigtigt menneske?.
Hun lod sig blidt glide ned i vandet og lod sit hår være løst i det hun lagde elastikken på kanten af poolen og så stille rundt og lod armene dække blidt hendes barm mens hun så let rundt i poolen dog ej mod Demetric?... fordi dette var mere end pinligt at være sådan her, dog havde hun følt sig udsat der oppe os?.
Hun lukkede blidt øjnene og lænte sig lidt bagud og smilede for sig selv, her var egenlig dejlig stille og roligt.. og ingen fare for sol?.
"Sååå??... har du fået din styrke tilbage igen?" hun så lidt mod ham men lod så flovt blikket betragte det glinsende vand og lod fingerene stryge igennem det blanke vand..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gøs let da hun pludselig så Demetric foran hende og hun så helt forskrækket på ham og holdte let armene dækkende foran sine bryster og så flovt på ham og sagde forsigtigt og flovt"o..okay" hun lyttede til hvad han sagde og betragtede hans lange smukke hår og smilede nervøst i det han så betragtede hende så hun let den anden vej og sagde"ne..nej egenlig ikke" hun kunne jo ikke rigtige sige at han ej måtte beglo hende dog.. han betragtede hende vel kun og ikke som alle andre?, han var vel ikke tiltrukket af hende var han?.
Hun rystede let på hovedet for at få den tanke ud af hovedet og dykkede så let under vandet unden nogen varsel og hun skulle jo ikke trække vejret så der sad hun under vandet egenlig`?... kiggede rundt på alt andet end Demetric...
Hun kiggede lidt på bunden og lod en arm dække hendes barm og så bene let være krydset så man ej kunne se det mere private og så med den frie hånd berørte hun bunden let?, mens hun havde ryggen op af muren*Interessant?* hun smilede let og hendes hår vivlede rundt om hende som var hun en sirene en havfrue fra dybet, som var det magisk og lyset fra fra oven fik hendes platinsk hvide hår der vivlede om hende til at glinse...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik let bagud på sine tå spidser så godt hun nu kunne dog stadig dækkende med den ene arm som først og lagde hovedet let på skrå og smilede lumsk og healede sit sår i det hun havde slugt lidt af det blod hun havde i sin mund undtagen hendes mund ville smage af hendes eget blod i noget tid. Men hun smilede lumsk og lod let den frie hånd rejse sig over vandet og lod så en ovnlig plask / slide med hånden hen af mod Demetric så hans dejlige lille afslapne position blev en farlig splash position og så grinte hun blot helt vildt"HAHAHAH!! hvor ser du sjov ud Demetric! HAHAH!!" hun lukkede let øjnene og var ved at druke sig selv vis det da havde været muligt og grinte blot fortsat i det hun vendte ham ryggen og fortsatte med at grine helt vildt over at ha splashede ham til med vandet fra poolen fordi det havde set så sjovt ud da det ramte simpelthen...
En meget alvorligt udseendet mand havde hun lige splashet til med vand, det var bare for sjov i hendes øjne.."Hahahaha... Ååårrhhh ha" hun grinte og strøg sig let over panden og lod så armene lægge sig på fliserne ved poolens side og forsiden af kroppen mod væggen "årh ha.. det så altså sjovt ud hehe"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog let håndklædet om sig i et hurtigt drej og stod der og så lidt ned mod jorden i mens hun rettet på håndklædet med ryggen til poolen og hendes lange hår blidt flagrende bagved hende let slangekrølds agtig forneden ved hendes hår?...*Sikke en tur jeg lige fik der dog... hehe jeg fik hevet ham ned ? og kom først op, han har sikkert givet op nu hahah! jeg vinder altid, og gir aldrig op* hun smilede rigtig magtfuldt og fik så endelig sat håndklædet ovnlig så det ikke gik så let op..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte lidt da hun endelig kom op og smilede til Demetric og sagde"Nååårhhh men.. jeg må hellere gå ud og få tøj på ? jeg burde være ren og tør nu ihvertfald" hun smilede og gik så hen til døren og så lidt.. mere eller mindre mistænksomt på Demetric og sagde"og prøv du ej på noget, jeg bider nemlig fra mig" hun smilede ondt og lod sine hugtænder komme til syne let og åbnede så døren og gik ned til badeværelset og fandt sit undertøj frem og sit bælte og lagde så skjorten klar og så rundt og gik så hen til badeværelses døren for at lukke den og låse den for en sikkerheds skyld?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så helt chokert på ham med opspærret øjne og stod der helt stift som en statue i det hans læber langsomt fjernede sig fra hendes læber og hendes egne læber fik deres normale form igen eftersom han havde presset dem til let flad form mod hans i det hun blot stod der og så helt paralyseret ud mens hun ikke kunne få et ord frem og tog sig så flovt til læben og gik let bagud i mens hun så med dirrende øjne på Demetric og kunne ikke forstå hvorfor han havde kysset hende, måske var det for sjov? .... måske var det hævn... men hun anede ikke hvordan hun skulle reagere overfor ham i det... Hun låste døren op med et hurtigt tag i den og man så hurtigt det lange smukke flagrende platinsk hvide hår forsvinde ved døren efter Kajika let flagrende i det hun løb ned af gangen og løb hen af mod selveste døren ud til, om der så var sol så ville hun ikke være der et sekundt mere?, hvorfor lige et kys som hævn, dette skulle bare så meget slet ikke være sket?, skulle hun ha stukket ham en lussing?, skulle hun ha skriget af ham? hvad skulle hun gøre lige nu?..
Hun var dog ej fanget i hans magt fordi hun følte intet i dette ubetyelige kys han havde givet hende i hævnens magt?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede stille og havde døren halv åbnet dog solen ramte ikke gulvet helt . Hun så let mod gulvet og sukkede i alt sin klagen og så lidt hen af mod Demetric og sagde"hvorfor gjorde du det egenlig når du vidste jeg ikke var meget for det, du kunne ha fundet på en anden straf men i stedet så kyssede du mig" hendes øjne blev langsomt rødlige i det og man kunne se hendes hud skifte langsomt til en sølvisk farve i det hun lukkede døren i og gik hen af mod Demetric og sagde"du godt klar over du ikke slipper ved at ha gjordt det mod mig, jeg ikke som en hver anden tøs, jeg lader ikke folk gøre sådan noget ustraffet" hun så død alvorligt på Demetric og ville ikke dræbe ham men blot stikke ham en sygende lussing vis hun kunne komme til det og da hun endelig stod tæt på ham tog hun let fat i hans lange smukke sorte hår og hev let hans ansigt mod hende og vis han gik bagud ja auv for ham så fordi så ville hun blot hive til i hans lange smukke hår. Hånden så metalisk ud og ud af det blå ville der komme en sygende lussing hånd med håndryggen direkte mod Demetric kind så det ville rasle lidt fordi hun besad evnen til at gøre sin hud nærmest metalisk og rigtig hård...
Hun slap hans lange sorte hår vis dette havde været muligt og så temmelig vredt på ham og sagde"Jeg bliver nede i dit mærkelige rum indtil solen er væk og så skrider jeg" hun havde stadig blodrøde øjne og hun var ikke sådan en Demetric kunne bruge magt på dog havde hun krænket lidt af hans gæstfrihed dog havde han krænket hendes grænser... som han vidste der var.
Hun gik hen til rummet og smuttede hurtigt neden under og satte sig i et hjørne vis da ikke han havde taget fat i hende eller noget bagefter hun havde givet ham denne her hårde lussing med vampyr styrke let tilføjet...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Who are you...? : Demetric
» Never give in. //Demetric//
» Why am i even here? //privat=Demetric//
» Den uhyggeligt frygtindgyende, demetric xD
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift