Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
two psycos at the same place //Mi-privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
two psycos at the same place //Mi-privat//
t~23:00
v~halv køligt og let blæst
o~andre indsatte
p~sort jakkesæt som set på profilbilledet
Mørket havde lagt sig over Di Morga, men roen havde langt fra lagt sig over byen endnu, da nogle af de indsatte på galeanstalten var kommet op og slås. Dette var ikke første gang, men nogle nød at se på og ønskede inderligt at der kom blod ud af det. En ung mand iført sort jakkesæt som sad inde i sin celle og studerede en rose som han havde fået med ind i sin celle. Ikke fordi han ikke havde set en rød rose før, for det havde han. Hans hotelværelse var fyldt af røde roser over alt næsten, ikke fordi han var den store romantiker, mere fordi det symboliserede hans måde at være på, koldblodig, morderisk og blodelskende. Mange mennesker troede han var en vampyr, men det ville være synd at kalde ham. Han var et eksperiment mellem en djævel som har engle blod i sine årer og ind til videre gik det da meget godt, udover han var blevet mere agressiv end de havde regnet med. Der var derfor han sad her inde. Han strøg en hånd gennem sit halv lange sorte hår og så ud på gangen hvor alt postyret var * nu ham igen* tænkte han og smilte koldt for sig selv og vidste at dette ville ende galt * han er uden tvivl en ny indsat* tænkte han og så på det helt rene tøj som denne nye person havde på " Du kommer ind til Toshiya! Han kan måske lære dig nogle manerer!" sagde en betjent og åbnede cellen ind til den unge mand i det sorte jakkesæt. Han så på den nye som var blevet sat ind til ham og smilte kold over at han lige skulle ind til ham, det var nok ikke det smarteste det nogensinde havde gjort, da Toshiya havde myrdet en der havde været i celle med ham før, men det var som om at denne person der var i hans celle nu var anderledes og det føltes som om at han var ligesom Toshiya selv. Altså et eksperiment.
"Mit navn er Toshiya Phoenix... Og du er?" sagde han stille og så på den nyankommne " Jeg hedder Ichiru Phoenix" svarede han og så på Toshiya " Virkelig? Hvem er din far? For der er ikke mange der hedder Phoenix her i byen" sagde Toshiya og så på sin rose " Min far hed Michiru og min mor hed Mika " sagde han og så på ham " Det var min faster og onkel.. Det vil sige du er min fætter" sagde Toshiya koldt og nikkede kort " Med vel, velkommen til galeanstalten, der sker ikke en skid her inde, men nu er du her med mig.. Så skal der nok ske lidt" sagde han og smilte koldt og så over på sin nabo i den celle ved siden af ham
Gæst- Gæst
Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//sry min krea er lidt nede fordi jeg er sulten irl xD//
Gæst- Gæst
// helt okay ^^ For du er ikke den eneste ^^//
Gæst- Gæst
efter lidt tid så hun på ham med et lille smil "...Hvad med, at starte forfra..? det vil sige...du flipper ikke ud over at jeg er en pige, og jeg flipper ikke ud over at du kalder mig lille tøs og opføre dig som om det hele handler om dig... desuden, så står du ovenpå din rose" sagde hun så "..den var ellers lige så yndig"
//uuh...sulten! xD//
Gæst- Gæst
// YEAH, Jeg er så sulten at jeg kunne æde Mi lige nu XD //
Gæst- Gæst
Mi så på ham med et skævt smil "ja jeg ville sådan set prøve at stoppe dig" hun grinte lidt "men ja det gik ikke helt som jeg havde planlagt" hun sukkede lidt og lod sig falde ned i sengen "hvis du ikke kan lide mig bare fordi jeg er en pige, så skal du ikke bekymre dig....jeg er ikke helt normal som pige" hun smilte skævt igen og så op i loftet "det er lidt svært at forklare og lidt underligt at tænke på så håber bare du kan leve med at jeg er pige og kender dig...desuden er jeg nok ældre end dig, selvom jeg ikke kan huske hvor længe jeg har levet...kun at jeg har levet så længe at jeg ikke kan huske det...eller mit navn" hun satte sig op og så på ham med et smil "hvad med dig?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun vågnede ved at en vagt slog mod døren og råbte "så er der morgenmad" før han skubbede træ tallerkener ind med noget der lignede opkast. Hun åbnede sine øjne og så at hun lå helt inde til toshiya, og puttede sig...hvilket fik hende til at rødme lidt men hun satte sig op og rykkede sig lidt væk for ikke at gøre ham sur, og hviskede så for sig selv "undskyld"
Gæst- Gæst
Om morgen da vagten hamrede på døren og skubbede de 3 tallerkerne ind mærkede han at Mi puttede sig ind til ham, han lagde blidt armen om hende, men i det samme trak hun sig væk og satte sig op, hvilket fik ham til at vågne " Du skal ikke undskylde Mi" sagde han med et smil og så over på sin fætter der stadig sov og derefter ned på maden " Det der spiser jeg ikke" sagde han vrissende og så ud på vagten som stod og så på om de spiste " Du skal Toshi, hvis ikke får du ikke noget mere" sagde han og så over på en anden vagt " Shino jeg tror det er bedst du tier stille og giver os noget ordentligt at æde!" vrissede Toshiya af ham idet at den anden vagt kom med noget der lignede mad noget mere " Her Toshi gamle dreng" sagde den anden vagt og smilte til dem. 3 nye tallerkerner var blevet skubbet ind til dem med ordentlig mad på
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mi sukkede lidt "jeg er ked af at jeg bed dig i går...Toshi, det var ikke meningen, for normalt har jeg en stor respekt for jer...altså med nogen der har engle blod i sig.. " hun vendte sig lidt om men ikke helt.. og gav ham et lille smil "heh... undskyld"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» the forbidden place // julian - Privat//
» The place they all forgot // issac - privat//
» Forbidden place // Ino no Taisho- privat//
» A new place, a new start - Anya privat