Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
two psycos at the same place //Mi-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

two psycos at the same place //Mi-privat//

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 13:14

s~galeanstalten
t~23:00
v~halv køligt og let blæst
o~andre indsatte
p~sort jakkesæt som set på profilbilledet

______________________________________

Mørket havde lagt sig over Di Morga, men roen havde langt fra lagt sig over byen endnu, da nogle af de indsatte på galeanstalten var kommet op og slås. Dette var ikke første gang, men nogle nød at se på og ønskede inderligt at der kom blod ud af det. En ung mand iført sort jakkesæt som sad inde i sin celle og studerede en rose som han havde fået med ind i sin celle. Ikke fordi han ikke havde set en rød rose før, for det havde han. Hans hotelværelse var fyldt af røde roser over alt næsten, ikke fordi han var den store romantiker, mere fordi det symboliserede hans måde at være på, koldblodig, morderisk og blodelskende. Mange mennesker troede han var en vampyr, men det ville være synd at kalde ham. Han var et eksperiment mellem en djævel som har engle blod i sine årer og ind til videre gik det da meget godt, udover han var blevet mere agressiv end de havde regnet med. Der var derfor han sad her inde. Han strøg en hånd gennem sit halv lange sorte hår og så ud på gangen hvor alt postyret var * nu ham igen* tænkte han og smilte koldt for sig selv og vidste at dette ville ende galt * han er uden tvivl en ny indsat* tænkte han og så på det helt rene tøj som denne nye person havde på " Du kommer ind til Toshiya! Han kan måske lære dig nogle manerer!" sagde en betjent og åbnede cellen ind til den unge mand i det sorte jakkesæt. Han så på den nye som var blevet sat ind til ham og smilte kold over at han lige skulle ind til ham, det var nok ikke det smarteste det nogensinde havde gjort, da Toshiya havde myrdet en der havde været i celle med ham før, men det var som om at denne person der var i hans celle nu var anderledes og det føltes som om at han var ligesom Toshiya selv. Altså et eksperiment.
"Mit navn er Toshiya Phoenix... Og du er?" sagde han stille og så på den nyankommne " Jeg hedder Ichiru Phoenix" svarede han og så på Toshiya " Virkelig? Hvem er din far? For der er ikke mange der hedder Phoenix her i byen" sagde Toshiya og så på sin rose " Min far hed Michiru og min mor hed Mika " sagde han og så på ham " Det var min faster og onkel.. Det vil sige du er min fætter" sagde Toshiya koldt og nikkede kort " Med vel, velkommen til galeanstalten, der sker ikke en skid her inde, men nu er du her med mig.. Så skal der nok ske lidt" sagde han og smilte koldt og så over på sin nabo i den celle ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 13:30

En ung pige, havde fået sin vej hen ad en gammel grussti, en sti som havde lavet rasle lyde hver eneste gang hun tog et skridt med sine små blege og blødende fødder. Pigen gik altid med bare fødder, og slog dem altid, eller rev dem over jorden. Men hun tænkte ikke rigtig over det, desuden ville de heale igen efter hånden som tiden gik, så det bekymrede hende ikke lige så meget som det ville gøre et menneske. Men hun havde fundet sin vej herhen og stod bare og smilte stort.. "...EN GALEANSTALT" råbte hun med en glæde i stemmen og skyndte sig hen til døren, så hurtigt som hendes fødder kunne bære hende frem. Hun stod stille foran den og hamrede på døren "er der nogen hjemme?!" hun blev ved indtil en mand åbnede døren og så ned på hende, da han nok var 30 cm højere end hende "..Vi tager ikke imod gæster" han skulle til at lukke døren, men før han vidste af det var hun gået indenfor... "uuh, må jeg ikke sove her i nat!" hun smilte stort og hendes øjne var så glade, og skræmmende på samme tid "medmindre jeg skal være sindssyg først, så kan vi godt aftale det" hun så på manden som kiggede på hende med en lille medfølelse "prøv at hør her unge dame, du burde ikke være her....prøv at tænk på hvordan du kan blive overfaldet hvis nogen af..." mere noget manden ikke at sige før hun smilte stort igen og åbnede munden "Seriøst mener du det!!!" hun grinte sødt så dem der var i nærheden ville kunne høre det "men...ok..tilbage til det sindssyge" hun smilte med ondskab i sine øjne mens de langsomt fadede over i en rød farve, en blodrød farve "...Jeg er sulten og dit blod dufter godt" hun sprang faktisk på ham, og selvom hun var så lille som hun var, var hun hurtig og stærk og på meget kort tid, lå manden ned med hende hængene fast med sine tænder i hans hals. Blodet smagte godt i hendes mund, men efter noget tid kom der flere vagter hen og tog fat om hende... faktisk gav de hende en form for mundkurv på og bandt hendes hænder sammen "Hun er vampyr...tror vi bliver nødt til at spærre hende inde...måske?" manden smilte stille "skal vi ikke irritere Toshiya lidt" de andre nikker og lukkede hende ind i cellen til toshiya og ichiru "Værsgo, hun er jeres problem nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 15:12

Toshiya drejede hovedet og så på pigen der lige var kommet ind i cellen til ham og hans fætter " Jamen halløj" sagde han og smilte koldt til hende og rejste sig op fra sengen og gik over mod hende " Du er ikke det værd" sagde han og tog hendes mundkurv af. Ichiru stod og så på nervøst ovre fra det ene hjørne " Toshi det er ikke så smart når du har engle blod i årerne!" sagde han og så på ham " Jeg er ligeglad, jeg klarer mig" sagde han og så på pigen " Jeg er Toshiya, og dette er min fætter Ichiru" sagde han og nikkede kort, inden han drejede omkring og igen satte sig på sengekanten. Han så ud på betjentene der stod og så til " Har i ikke noget i skal?" sagde Toshiya lettere vrissende " Ellers kan jeg sørge for i har noget at lave" sagde han og så over på sin nabo i cellen ved siden af. Denne nabo, var ikke lige hans kop te, da han op til flere gange havde taget en af hans roser og plukket alle bladene af den og derefter kastet den tilbage til Toshiya. " Ichiru gør lige noget ved den nar der står og glor på tøsen der" sagde han og pegede over på naboen. I samme øjeblik lagde manden nede på jorden og vred sig af smerte " Smukt arbejde " sagde Toshiya og nikkede kort " Se så små uduelige betjente nu er der noget at lave" sagde han og så koldt på den ene af dem og derefter over på tøsen " Nå hvad gjorde du for at komme her ind?" sagde han stille og tog sin rose i hånden og rakte den til hende " Tag den og du vil være beskyttet fra alle de idioter der sidder her inde og ikke kan styre deres lyster efter ungt kød som dit" sagde han med et smil på læben. Han havde ikke i sinde at ligge an på hende, da hun var jo en del yngre end ham selv, eller det regnede han med hun var, da hun så ud til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 15:21

pigen mumlede lidt med en vred lyd mod de mænd som havde givet hende mundkurv på, men da hun pludselig mærkede to hænder ramme hendes kinder og fjerne den, så hun op på en dreng...som lige til at starte med virkede anderledes end det hun kunne føle ved ham ".....engel" hun tog stille til maven og smilte så *godt jeg tog noget af vagtens blod, ellers ville jeg nok have spurgt ham* tænkte hun stille og så på ham "...uuh i er gale mennesker" sagde hun så og smilte sort "...I er garanteret sådan nogen sindssyge nogen som elsker at se blod eller andre lider" hun lød virkelig glad ved den tanke og beholdte sit smil indtil hun hørte drengen spørge hende om hvorfor hun var herinde "jo, altså jeg ville rigtig gerne se hvordan det her sted som et sygt sted og være en del af det, men vagten behandlede mig som en lille tøs der ikke ville kunne overleve herinde en nat, så jeg drak bare af hans blod...ikke noget særligt" hun satte sig ned, og foldede sig lidt sammen, men fik så en rose af ham "uhm... desværre jeg går ikke ud med dig, lige meget med hvor mange roser du giver mig" hun tog den dog og lagde den på gulvet ved siden af hende, før hun så mod sine fødder. *hmm, blod igen?* tænkte hun stille og så mod deres nabo "...bare så du ved det... så har jeg ikke noget i mod at slå folk ihjel så bare glo på min krop hvis du ønsker at dø" hun så så mod drengene igen og smilte stort "Hej, jeg bliver kaldt Mi"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 15:40

Toshiya så på hende og rullede med øjnene " Hvem har nogensinde sagt jeg vil ud med dig? Jeg kan ikke fordrage piger, jeg vil bare beskytte dem fra perverse stoddere" sagde han og så over på sin fætter " Ichiru er mere til piger end jeg er" sagde han og så ikke over på pigen, men svarede stadig på handes spørgsmål. " Tja jeg kom her ind fordi jeg mere eller mindre slog 2 personer ihjel da de påtog sig på min søster" sagde han og strøg en hånd gennem sit sorte hår " Min fætter er her inde fordi han har slået en mand ihjel der begik et indbrud i hans hus" sagde han igen og så ned i jorden * hvorfor skal denne lille tøs være her!* tænkte han og var temmelig irriteret over at der skulle være en tøs i hans celle. Ikke nok med at hans irriterende fætter var der, men nu også en eller anden lille tøs der tror hun ejer hele verden.. Fandme nej! Toshiya rejste sig op og så ud på betjentene " vagter jeg tror i har smidt denne lille tøs det forkerte ted hen" sagde han stille og så på dem med hovedet lagt let på skrå. Han vidste godt det ikke ville hjælpe, men han var egentlig også ligeglad, for så tvang han dem bare " Toshiya, vi ved godt du ikke kan klare pigerne, det var derfor vi satte hende ind til dig" sagde den ene af dem og stillede sig helt op af træmme døren ind til dem, men med ryggen til. Der så Toshiya sit snit til at gøre noget han måske ikke burde. Han tog sin arm omkring vagtens hals og klemte til " Hvis ikke i fjerner den tøs her fra skal jeg love dig at denne vagt dør!" råbte han til den anden og lod sine halvlange negle presse sig ind i huden på vagten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 15:47

Mi begyndte stille at blive fornærmet over han kaldte hende en lille tøs, men sagde ikke noget i starten, for hun lod ham bare gøre hvad han ville *hmm, hvorfor er drenge altid sådan her...de er så kedelige og så lede overfor sig selv* hun rejste sig stille op og så på ham, men da han så råbte at han ville slå en vagt ihjel bare fordi hun var derinde, sådan en lille tøs som hendes blev hun vred, og det kunne skimtes i hendes øjne som blev blodrøde "HOLD KÆFT MED AT KALDE MIG EN LILLE TØS, OG AT TRO AT ALT HANDLER OM DIG!" hun havde samme opfattelse af ham som han havde af hende. Hun opfatte ham som egoistisk og selvoptaget, og at han var kedelig, dog kunne hun godt lide at han ville slå en vagt ihjel, men ikke at han kaldte hende en lille tøs "Desuden hvad jeg nogensinde gjort dig hva?!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 16:02

Toshiya så over på pigen " Tro mig du er ikke det værd" sagde han og koncentrede sig igen om vagten som stadig havde Toshiya's negle i halsen " Nå min kære vagt. Har i tænkt jer at fjerne denne nydelige unge dame fra vores celle? eller fjerne mig" sagde han og så over på pigen igen og nikkede kort * jøsses dog* tænkte han og rystede kort på hovedet. Han ventede på den anden vagts svar, hvis han ikke snart svarede ville Toshiya bore sine negle længere ind i halsen på den anden vagt. " Jeg håber du er klar over at dette kommer til at gå ud over din ven her" sagde han og borede nu sine nele længere ind i halsen på vagten " Hva så Ichiru? du regnede ikke med at din fætter var sådan. Jeg er jo født som Djævel og fik engleblod i mig" sagde han og smilte koldt til sin fætter der stod i et hjørne og ikke vidste hvad han skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 16:10

Mi rystede på hovedet over den måde drengen var på så hun besluttede sig for at angribe ham...dog stod hun og ventede til det rigtige tidspunkt... som måske snart ville komme, for en vagt gik hen til lågen "oka...vent!" sagde han nervøs og med angst i sin stemme... han fandt sine nøgler frem og ledte efter den rigtige til låsen. mi greb sin chance og sprang op på toshiyas ryg og greb hun fat om ham, før hun indførte sine hugtænder i hans hals og bed til. i det samme blev hendes øje tomme og livløse, af smagen fra engle blodet...men efter hånden så blev de mere glade og tændte og hun nød virkelig smagen af hans blod... men hun stoppede med at drikke så han ikke blev slået ihjel af det...hun kunne højst kun stoppede ham fra at slå vagten ihjel lige nu *Please virk..* tænkte hun stille

//sry min krea er lidt nede fordi jeg er sulten irl xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 16:20

Toshiya mærkede at hun havde hoppet op på ryggen af ham og idet hun satte tænderne i hans hans kom han til at bore sine negle mere ind i halsen på vagten, hvilket dræbte ham. Da hun igen var hoppet af ham og slippede han vagten og lod ham falde til jorden. Toshiya så på pigen og tog sig til halsen " Hvad skulle det til for!?" vrissede han og skubbede hende væk fra sig og fjernede hånden fra halsen igen og bidemærkerne var væk. Vagten der var ved at åbne døren havde flygtet da han havde set pigen var sprunget på Toshiya. Han så ikke på pigen og ignorerede de 2 andre i cellen totalt, ja selv sin fætter snakkede han til eller svarede på hans spørgsmål om han var okay efter bidet

// helt okay ^^ For du er ikke den eneste ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 16:26

Hun rystede på hovedet "hvorfor skal alt dreje sig om dig!" råbte hun så med vrede øjne, og knyttede hænder "...Har du tænkt på at der findes andet i verden end bare dig...!" hun så væk fra ham og foldede sine arme på kryds, ved sit bryst "...Hvorfor er drenge altid så tåbelige" mumlede hun så og vendte ryggen mod Toshiya og bed sig i læben hvor der stadig lå et lag af hans blod..som gjorde at hun lukkede sine øjne i for at tænke i stilhed...
efter lidt tid så hun på ham med et lille smil "...Hvad med, at starte forfra..? det vil sige...du flipper ikke ud over at jeg er en pige, og jeg flipper ikke ud over at du kalder mig lille tøs og opføre dig som om det hele handler om dig... desuden, så står du ovenpå din rose" sagde hun så "..den var ellers lige så yndig"

//uuh...sulten! xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 16:37

Han så på hende og derefter ned på jorden og trådte tilbage og knælede ned for at samle rosen op " Jo jad os det" sagde han " Men først.. HVorfor bed du mig?" sagde han og så på hende med et svagt smil på læben, havde hun mon tænkt sig at gøre ham til vampyr? Ja så var hun ihvertfald ikke den første, som det ikke var lykkedes for. Han sate sin rose op i vasen med vand og tog omkring blomsten og kort tid efter fjernede han hånden og rosen havde det igen fint " Ichiru? kald lige på vagten og bed om noget nyt vand til mine roser" sagde han og smilte til sin fætter der var skrækslagen " Ja.. Javel Toshi" sagde han lettere nervøs og så på pigen

// YEAH, Jeg er så sulten at jeg kunne æde Mi lige nu XD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 17:21

//hun smager også godt//

Mi så på ham med et skævt smil "ja jeg ville sådan set prøve at stoppe dig" hun grinte lidt "men ja det gik ikke helt som jeg havde planlagt" hun sukkede lidt og lod sig falde ned i sengen "hvis du ikke kan lide mig bare fordi jeg er en pige, så skal du ikke bekymre dig....jeg er ikke helt normal som pige" hun smilte skævt igen og så op i loftet "det er lidt svært at forklare og lidt underligt at tænke på så håber bare du kan leve med at jeg er pige og kender dig...desuden er jeg nok ældre end dig, selvom jeg ikke kan huske hvor længe jeg har levet...kun at jeg har levet så længe at jeg ikke kan huske det...eller mit navn" hun satte sig op og så på ham med et smil "hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 17:36

Toshiya så på hende med et smil " Tja jeg mener nok jeg har levet siden 1600 tallet, men hvornår præcis ved jeg ikke" sagde han og så på hende med et svagt smil " Jeg kan godt leve med du er pige, men jeg er bare ikk til din slags, ikke misforstå mig" sagde han og så på sin fætter " Forstår du, jeg er ikke til piger, de tænder mig slet ikke mere, efter de der skete mellem mig og en pige for mange år siden" sgde han og strøg hånden gennem sit lange sorte hår og så igen på pigen. Han smilte blidt til hende " Jeg giver kun pigerne mine roser fordi jeg har gjort så de kan beskytte dem" sagde han og så på hende " Det er ikke fordi jeg ligger an på dem som så mange af dem tror" sagde han og så ned i jorden med et halv trist blik, da han kom i tanke om hvad det var der skete mellem ham og den pige for mange år siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 17:42

Mi så på ham "hmm..jeg er vist heldigere end jeg selv tror.. heh" mumlede hun i mens hun tænkte det en smule højt, efterfulgt af et suk "..jeg har et stort problem med hukommelse, så jeg kan ikke engang huske om jeg har noget problem med nogen... " Hun hoppede ned fra sengen og så på ham med et skævt smil "jeg tror heller ikke du lægger an på mig, og hvis du gjorde, ville jeg ikke acceptere det anyway" hun smilte skævt "er ikke så meget for at være pigen i forholdet i og med at man så skal være den svage" hun rakte ham hånden og smilte skævt "..vi fik ikke rigtig præsenteret os for hinanden, altså ordentligt" Hun smilte sødt mens hendes gule øjne var blide "Hej jeg bliver kaldt Mi, og aner desværre ikke min alder" hun grinte sødt og ventede på hans svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 18:05

Toshiya smilte blidt til hende og nikkede " Du har fuldkommen ret i at det ikke er sjovt at være en pige i et forhold, ikke fordi jeg har prøvet det, men de fleste piger jeg kender er træt af det" sagde han og så hun rakte hånden ud og præsenterede sig selv " Jeg hedder Toshiya" sagde han og tog imod hendes hånd og smilte kort " Ichiru hils på Mi" sagde han og så over på sin fætter der ikke vidste om han skulle komme over og hilse eller lade være, efter han havde set hvad hun havde gjort mod Toshiya. Efter kort tid kom Ichiru over og rakte hånden til hende " Jeg hedder Ichiru og er Toshiya's fætter" sagde han stille og ventede på om hun tog imod hans hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 18:14

Mi så på toshi's fætter og nikkede lidt før hun slap Toshi's hånd og gav hans fætter hånden i stedet for efterfulgt af et blidt smil "heh... hej Ichru" hun lagde hovedet lidt på skrå og havde virkelig søde øjne lige nu, for at han skulle vide hun intet ville gøre ham. "...Det er rart at møde dig... håber bare ikke jeg har skræmt dig alt alt alt for meget" hun smilte venligt og slap hans hånd før hun satte sig hen i sengen og så på dem "uhm..jeg er træt drenge" hun smilte kikset og lagde sig ned så hun bare lå og stirrede op i loftet "men heh...sengen er bedre end jorden udenfor" hun grinte sødt og lagde sig om på siden så hun kunne kigge på dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 18:28

Toshiya's fætter rystede kort på hovedet som svar og trækkede hånden til sig og gik tilbage til sit hjørne. Toshiya sad stadig i sengen, da hun lagde sig ned, men hun lagde et stykke væk fra ham så hun ikke lagde sig oven på ham " Hvis du er træt kan du bare sove" sagde Toshiya og smilte til hende " Så kan jeg godt fjerne mig fra sengen, dog er jeg også træt, men jeg overlever" sagde han og så på hende med et smil. Han så over på sin fætter der også så ud til at være træt da han sad og var ved at falde i søvn ovre i hjørnet. Toshiya strøg sit sorte hår tilbage og så igen på pigen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 18:33

Mi smilte stille til ham og så på ham med blide trætte øjne "jeg er lidt ligeglad med om du ligger her hos mig eller uden ligger dig på gulvet.... men vil nok helst havde du sover her sammen med mig, fordi jeg synes det er synd for dig at skulle sove på gulvet" hun vendte ryggen til ham og smilte for sig selv "...heh..du er nok en af de få jeg faktisk ville lade sove med mig... for du er rar at sove med" hun foldede sig lidt sammen men så der stadig var plads til ham, hun lukkede stille sine øjne i og der gik ikke særlig lang tid før hun faktisk sov

Hun vågnede ved at en vagt slog mod døren og råbte "så er der morgenmad" før han skubbede træ tallerkener ind med noget der lignede opkast. Hun åbnede sine øjne og så at hun lå helt inde til toshiya, og puttede sig...hvilket fik hende til at rødme lidt men hun satte sig op og rykkede sig lidt væk for ikke at gøre ham sur, og hviskede så for sig selv "undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 18:48

Toshiya smilte stille og lagde sig ned i sengen til hende " Er du nu sikker på det?" Sagde han stille og lagde sig så de lå ryg mod ryg så det ikke føltes som om han var en der var desperat eller noget lignende. Der gik ikke længe før de alle 3 lagde og sov.

Om morgen da vagten hamrede på døren og skubbede de 3 tallerkerne ind mærkede han at Mi puttede sig ind til ham, han lagde blidt armen om hende, men i det samme trak hun sig væk og satte sig op, hvilket fik ham til at vågne " Du skal ikke undskylde Mi" sagde han med et smil og så over på sin fætter der stadig sov og derefter ned på maden " Det der spiser jeg ikke" sagde han vrissende og så ud på vagten som stod og så på om de spiste " Du skal Toshi, hvis ikke får du ikke noget mere" sagde han og så over på en anden vagt " Shino jeg tror det er bedst du tier stille og giver os noget ordentligt at æde!" vrissede Toshiya af ham idet at den anden vagt kom med noget der lignede mad noget mere " Her Toshi gamle dreng" sagde den anden vagt og smilte til dem. 3 nye tallerkerner var blevet skubbet ind til dem med ordentlig mad på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 18:55

Mi så på ham da han sagde det ikke gjorde noget men så så lidt ned "heh... det er ok, jeg er alligevel en smule ligeglad med det" hun smilte skævt og genert for en gangs skyld men så mod maden *hvor er jeg glad for jeg ikke spiser menneskemad* hun holdte sig lidt for maven og så på Toshi som råbte af vagten og derved fik noget nyt "wow...respekt" hun smilte stort af ham og hentede deres tallerkener "her...du må også godt få mit" hun smilte sødt og lagde hovedet på skrå før hun så satte sig ved siden af ham med tallerkenerne i hånden og satte dem så på sengen til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 19:02

Toshiya så på hende og smilte " Det er kun fordi han kender mig" sagde han og smilte idet hun havde hentet maden og gav han det " Er du ikke sulten?" spurgte han og så på hende. Han vidste godt at hun ikke spiste menneske mad og derfor ville Toshiya ofre noget af sit blod tilhende, da han fik noget dagligt når han fik noget at drikke da det var engleblod han drak. Han tog lidt af maden og så over på sin fætter " HEY ICHIRU! DER ER MAD!" råbte han og sparkede stolen over mod ham " JA ja" mumlede han og så op på dem " Har i to sovet i sengen.. Sammen?" spurgte Ichiru overrasket og så på Toshiya " Ja.. Er det et problem for dig Ichiru?" spurgte Toshiya og så på sin fætter med et hævet øjenbryn " Nej overhovedet ikke" sagde han og tog en tallerken med mad og begyndte og spise uden at se på Toshiya og Mi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 19:07

Mi smilte skævt ""heh...spiser ikke, og er desuden heller ikke sulten..." hun rødmede en smule og vendte så ryggen mod ham mens hun i nogle generte træk flettede sit hår lidt mens det hang over hendes skulder "..dit blod mættede mig i går" hun foldede sig lidt sammen i generthed og skubbede fletningen om på ryggen. Hendes hvides stropper til kjolen var røget ned over hendes skuldre så kjolen sad mere eller mindre løst i starten, og man lagde nu mærke til at hun ikke gik med sådan noget som en bh, men hun havde da trusser på :)
Mi sukkede lidt "jeg er ked af at jeg bed dig i går...Toshi, det var ikke meningen, for normalt har jeg en stor respekt for jer...altså med nogen der har engle blod i sig.. " hun vendte sig lidt om men ikke helt.. og gav ham et lille smil "heh... undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 20:12

Toshiya så på hende med et smil " Det er jeg glad for at høre" sagde han og så over på hende idet han lagde mærke til hendes stropper på kjolen var faldet ned over hendes skuldre. Han bed sig i underlæben og tog mod til sig, hvor han kort tid efter tog stropperne op på hendes skuldre igen og smilte blidt til hende. Han strøg hans sorte hår tilbage og så igen på hende " Det gør ikke noget Mi, du er ikke den eneste vampyr der har bidt mig" sagde han med et smil på læben, ikke fordi han var stolt over at have engleblod i sine årer, da det drev de fleste vampyrer til ham for at få en smagsprøve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 20:19

Mi så på sine skuldre da han satte stropperne på plads, hvilket selvfølgelig fik hende til at rødme "hihi... sry, er ikke god til at føle noget der sker mod min krop, glemmer den ofte" hun smilte venligt til ham og tog et stykke af hans mad op i sin hånd og førte den til hans mund "du fodrede mig i går aftes, så jeg kan fordre dig nu" hun blinkede og grinte sødt af ham. Men tænkte samtidig på i går aftes da hun bed ham, hvilket gjorde hun gav et stort suk fra sig "...jeg lover jeg aldrig vil bide dig igen ok?" hun smilte venligt og brugte sin anden hånd til at lave en lynlås bevægelse hen over sin mund. dog fik hendes øjne lige hurtigt skiftede over i rød, men det forsvandt hurtigt igen og hun rystede lidt på hovedet "...hmm, hvad er din største svaghed Toshi?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 20:26

Toshiya så på hende med et blidt smil og rødmede svagt idet hun begyndte at made ham " Du behøver ikke" sagde han og spiste maden som hun førte ind i hans mund og smilte da han havde synket det. Han så kort over på sin fætter som rullede med øjnene " Toshi jeg troede ikke du kunne fordrage kvinder" sagde han og så på ham " Ichiru du er bare jaloux over det ikke er dig hun gør dette ved" sagde Toshiya lettere stolt og smilte til Mi. " Du må gerne få mere hvis det er det, jeg får dagligt blod" sagde han og smilte idet han strøg håret til side så hans hals var blottet " Min største svaghed? Det er nok alligevel kvinder" sagde han og så på hende med et svagt smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum