Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

two psycos at the same place //Mi-privat//

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 13:42

Toshiya så på Mi da hun kom over og tog fat i hans arm " Du har ret.. Han er ikke det værd" sagde han og gik tilbage til sengen sammen med hende og satte sig ned imens han skulede på Ichiru. Hans blik faldt igen på Mi idet han smilte blidt til hende " er der noget galt?" spurgte han da han så hun sænkede hovedet, han lagde blidt en finger under hendes hage og løftede hendes hoved op og så hende i øjnene " Mi bare rolig, jeg gider ikke engang bruge min tid på ham" sagde han og smilte til hende og kyssede hende på panden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 13:46

hun fulgte bare med ham hen til sengen og ned at sidde, men lagde sig faktisk ned med hovedet mod hans skød "jeg har det fint...jeg tænkte bare på hvis nu du ikke kunne fordrage mig.." hun smilte stille "og så begynder jeg ikke at ville være herinde mere" hun lagde sig på ryggen men stadig med hovedet på hans skød "Mi...vil gerne ud i det fri, og mærke naturen igen" hun smilte stille og førte sin hånd op til hans kind hvor hun så aede den med et lille smil "..savner du ikke at være uden for denne celle" sagde hun så og lukkede sine øjne "at være fri igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 13:53

Toshiya rødmede svagt da hun lagde sig i hans skød " Jeg bliver ikke træt af dig" sagde han og smilte til hende " Jeg savner det meget, jeg elsker naturen, men jeg får sikekrt ikke lov til at komme ud efter det jeg har gjort" sagde han og så til siden. Da han mærkede hendes hånd på hans kind så hann ned på hende og lukkede kort øjnene og nød det " Er du sikker på du kan holde til at være sammen med en som mig? jeg er trods alt 22 " sagde han og grinte svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 13:56

Mi forstod godt hvad han mente, men hun havde jo levet så længe at hun ikke engang kunne huske hvor længe det var, så hun satte sig stille op og lænede sig indtil ham "ja...jeg er trods alt gammel i virkeligheden" hun kyssede ham blidt på kinden lige ved mundvigen, til at starte med ville hun have kysset hans mund, men hun turde alligevel ikke når det kom til stykket, fordi at hans fætter var der inde og gloede på alt hvad de lavede "...Hvad med at vi spørge din ven af en vagt om han kan hjælpe os? og desuden hvis vi nu fandt et sted hvor du ikke bor nu, så ville de have sværere ved at finde os, ikke også" hun smilte sødt til ham mens hun sad der på hans skød "...desuden kan jeg altid beskytte dig" hun blinkede til ham ved den sidste kommentar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 14:10

Toshiya rødmede en del da hun kyssede ham ved mundvigen " Jeg kan prøve at få ham her over og spørge ham" sagde han og smilte til hende da hun sad på hans skød. Han rejste sig op og sørgede for hun ikke faldt ned på jorden, men i sengen. " Inusha din dejlige vagt" råbte han og så ud på gangen idet vagten kom gående over til dem " Hva nu Toshi?" sagde han og så over på Mi med et smil " Jeg tænkte på om du ikke kunne få mig og Mi ud herfra og finde et nyt sted til os?" sagde Toshiya med et blidt smil på læben " Jeg har fundet et sted og jeg har fået jer skrevet ud, det var faktisk derfor jeg kom" sagde han og nikkede kort og låste op ind til cellen, så de kunne komme ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 14:17

Mi så mod ham og smilte stille og så så mod luftet i et kort stykke tid, før hun så rejste sig op og gik med hen til døren og krammede sig faktisk indtil toshi bag fra, så hendes hænder lå mod hans mave. *tak fordi du er så sød mod mig* hun smilte sødt før hun slap ham igen for så at træde til siden og kigge på vagten som kom nærmere mens han afslørede hvad han havde gjort "du er da godt nok noget af en synsk vagt..." hun grinte sødt og så på Toshi mens hun samtidig tog fat i hans hånd "ved du hvad... du er...du er dejlig" hun krammede hans arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 14:28

Toshiya smilte blidt da hun tog om ham og krammede ham bagfra og holdt sine hænder på hans mave " Tusind tak Inusha" sagde toshiya og tog om Mi da hun kom og ved siden af ham " Du har ret Mi" sagde vagten og smilte til hende og rodede hende svagt i håret " Nå i to turdelduer er i klar til frihed?" fortsatte vagten og så på dem " Det tror jeg ja" sagde han og smilte. Da han hørte Mi's ord rødmede han svagt og så ned på hende " Det er meget muligt min kære, men du er mest" sagde han og aede blidt hendes kind, mens de blev fulgt ned af gangen mod udgangen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 14:38

Hun tog nogle små skridt i forhold til ham og vagten så hun blev nødt til at tage mange skridt i forhold til dem.. men hun opgav næsten og kravlede op op Toshi's ryg.. dog ville det nok ikke føles så tung fordi hun var så let, så lige nu grinte hun lidt "...jeg kunne ikke følge med så håber ikke det gør noget" hun smilte venligt og kyssede hans kind, mens hun holdte sine hænder mod hans bryst "og forresten, hvad er en...turdeldue" sagde hun så og så mod vagten der førte dem helt ud "..det er nogen som er skabt for hinanden i kærlighed" sagde han så og blinkede inden han lukkede dem ud af hele galeanstalten. Mi nikkede lidt og rødmede så stille "er vi...det..? Toshi"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 14:52

Toshiya smilte idet hun satte sig op på hans ryg. Han lagde armene under hende så hun ikke glad ned " nej det er helt iorden" sagde han og rødmede da hun kyssede hans kind. Vagten så på Mi og nikkede " Du har fuldkommet ret.. Det er folk der forelsker sig og er skabt for hinanden" sagde han og blinkede til hende med et smil og så derefter på Toshiya " Pas godt på hende" sagde vagten og smilte til ham " Det skal jeg nok Inusha" sagde Toshiya og så op på Mi " Tror du ikke vi er det?" sagde han med et blidt smil på læben. Han troede på at de faktisk sagtens kunne få det godt sammen, selv om de var lidt forskellige, men de havde meget tilfælles

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 15:06

Mi nikkede lidt til hvad han sagde og smilte sø mens hun aede hans bryst lidt med sine små bløde hænder "..hvor skal vi så til at tage hen" sagde hun så og fik øje på en lille tusse på jorden "...uh tusse" hun hoppede ned fra hans ryg og løb hen til den for så at sætte sig i hug og tage den i hånden "årh, hvor er du da bare en lille nusser" hun smilte sødt og så mod Toshi "må jeg beholde hende?" sagde hun så og lavede hundeøjne til ham "be oooom" hun rejste sig op igen og smilte sødt til ham mens hun aede tussen på hovedet med sin pegefinger. Tussen så ikke ud som om den var bange for hende eller noget, den blev bare siddende i hendes hænd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 15:15

Toshiya så på hende idet hun samlede tussen op " først skal vi hen til hotellet efter mine ting og derefter skal vi gå lidt før vi kommer til det sted vi så skal bo" sagde han med et blidt smil på læben. Da hun spurge om hun måtte beholde tussen nikkede han kort " Det må du da gerne og så i morgen har jeg en overraskelse til dig.. Jeg skal lige ned i byen en gagn imorgen og så kommer jeg hjem med noget til dig" sagde han og smilte blidt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 15:19

Mi rødmede lidt over at han ville give hende noget "uhm...en gave?" mi kunne ikke huske hvornår hun sidst have fået noget af nogen, ud over lige donuts'ne i går selvfølgelig og blodet...men altså mere ment som en overraskelses gave hun satte tussen ned "jeg henter dig igen senere" hun løb hen til Toshi igen og krammede sig ind til ham "så lad os komme af sted...så vi kan få hentet dine ting...som jeg gætter på er en del roser" hun smilte sødt "uh...vi kunne have en rosenhave der hvor det nu er vi skal hen" sagde hun og tog fat i hans hånd mens hun så op på ham "ville det ikke være en dejlig ting min søde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 15:59

Toshiya smilte blidt til hende " Nej der er ikke så mange roser, men alligevel er der nogle få og så mit tøj" sagde han og tog hendes hånd og rødmede blidt. Han strøg den anden hånd gennem sit hår og så på hende med et smil " Det lyder som en god idé med den rosenhave" sagde han og stoppede op og så ned på hende og aede hendes ene kind " Det er meget muligt du ikke vil have dette, men føler jeg bliver nødt til det" sagde han og gav hende et kys på munden og lagde derefter sin pande mod hendes og så hende i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 16:07

I de få sekunder kysset varede føltes det som evighed, som om hele verden kun var hende og toshi.. hun havde lukket sine øjne stille i og nød virkelig hans læber mod hendes. Da han fjernede sine læber igen kom der bare et kæmpe smil frem på hendes læber et lykkeligt smil som bare blev større, så det lignede hun ville eksplodere i glæde. Hun krammede sig tæt ind til ham og fik nogle tårer i øjnene af glæde for så at se op i hans øjne "hvem siger jeg ikke ville have det..." hun holdte sig tæt ind til ham med sine hænder omme på hans ryg, som knugede sig tæt
"..Du har virkelige bløde læber!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 16:17

Toshiya rødmede da hun krammede sig ind til ham. Han lagde stille sine arme om hendes nakke og nussede hende på ryggen. " Virkelig?" sagde han stille og lod en af sine fingre køre over sine læber " Hmm du har nok ret" sagde han med et smil på læben og kyssede hende på panden og fortsatte med at nusse hende på ryggen. Han strøg igen sit sorte hår væk fra sit ansigt og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 16:22

Hun stoppede krammet lidt og så op på ham "..skal vi tage..hjem?" det var lidt underligt for hende at sige hjem, for hun har jo aldrig rigtig haft det "og...oh...vi skulle lige forbi der hvor du bor jo" hun ventede på han begyndte at gå og gik så med, mens hun holdte fast i hans hånd uden rigtig at tænke over det "...Toshi..jeg tænkte på noget...vil du muligvis...gå på en date med mig en dag...har nemlig aldrig prøvet det, og tror at du er den eneste jeg ville gøre det med hvis jeg skulle vælge" hun strammede sit greb lidt om hans hånd og så op på hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 16:30

Toshiya nikkede kort og begyndte og gå i retning af hotellet der ikke lagde ret langt derfra " Det vil jeg meget gerne Mi" sagde han og så ned på hende med et blidt smil på læben " Og jeg kender lige det perfekte sted at tage hen" sagde han og smilte idet han drejede ned af en vej. Lidt længere nede kunne man få øje på hotellet hvor han åbnede døren og gik indenfor og gik over til disken " Kan jeg få nøglen til værelse 122?" sagde han venligt og tog imod nøglen, gik op af trappen og over mod værelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 16:34

mi fulgte efter hele vejen med op til værelset og så så ind, hun satte sig dog ned og ventede henne i hjørnet med et lille smil "Toshi, skal vi ikke blive her i nat, og så flytte i morgen...jeg mener det er bare ved at være rimelig sent nu jo" hun foldede sig lidt sammen i det hjørne hun nu sad i. Man kunne se at hun var lidt træt og faktisk også virkelig frisk samtidig, hun smilte nemlig stadig stort efter det kys hun havde fået

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 16:39

oshiya nikkede kort " jo lad os det" sagde han og smilte blidt til hende " Istedet for at sidde i hjørnet had så med at komme med ind i soveværelset og sove i sengen " spurgte han med et blidt smil og gik over til hende og rakte hans hånd til hende for at føre hende ind i soveværelset. Han satte sig ned foran hende " Hvis det er du ikke vil ligge med mig i sengen kan jeg godt sove på sofaen" sagde han og så på hende med et roligt blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 16:43

Hun nikkede lidt og tog i mod hans hånd "...jeg vil altid sove med dig.." hun rejste sig stille op så hun vare højere end ham i og med han sad nede foran hende "hihi...kom" hun trak faktisk i ham og hun var jo alligevel lidt stærk af en lille pige af være, så hun fik ham og at stå og hevet med ind i soveværelset hvor hun så slap hans hånd og smed sig i sengen "uhm...det er rart det her" hun lagde sig på siden og så på ham "..hihi..putte med mig?" hun blinkede til ham med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 16:45

Toshiya smilte til hende og rejste sig og fulgte med hende ind i soveværelset " Den er også dejlig og sove i" sagde han og smilte til hende og satte sig på kanten a sengen og så på hende inden han lagde sig ned ved siden af hende. " Hvad hendtyder du lige til unge dame" sagde han med et kækt smil på læben og så hende ind i øjnene og aede blidt hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 16:49

Hun rykkede sig ind til ham i det han lagde sig og puttede sig faktisk ind til ham så de lå helt tæt "jeg hentyder da ikke til noget" hun smilte sødt og aede hans kind samme tid som han aede hende. hvilket fik hende til at grine sødt over at de tænkte ens "Jeg er ligeglad med hvad vi laver så længe vi er sammen" hun smilte stille og så på ham med blide øjne mens hun fjernede sin hånd fra hans kind og så ind i hans øjne med et kæmpe lykkeligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 17:27

Han smilte blidt til hende " er du helt sikker" sagde han og flyttede sin hånd fra hendes kind og ned på hendes hofte og kyssede hende blidt på den ene kind. Han så hende i øjnene og begyndte stille og nysse hendes hofte og smilte kækt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 18:00

Mi så på ham og nød hans nussen mod hendes hofter og hans kyssen "..jeg har et spørgsmål, men jeg ved ikke om det er ok at jeg spørger om det...tror du det?" hun smilte lidt og ventede ikke før hun så ind i hans øjne "vil..du være...min..uhm...hvad hedder det nu..." hun tænkte hun lidt og smilte før hun snakkede videre "vi du være min kæreste?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 18:05

Han så på hende og rødmede over hendes spørgsmål " Er du sikker på du vil det?" sagde han stille og så på hende med et blidt smil og kyssede hende på kinden. Hvis hun mente det ville han meget gerne, men han ville være på den sikre side " Hvis du virkelig mener det Mi.. Så vil jeg gerne" sagde han og lukkede sine øjne inden han gav hende et passionsfyldt kys på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 3 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum