Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

two psycos at the same place //Mi-privat//

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 18:14

Mi lagde sig oven på ham og smilte sødt til ham og så ind i hans øjne "jeg vil rigtig gerne have at du er min kæreste, for du er den eneste jeg nogensinde har haft det sådan her for...så vidt jeg kan huske" hun grinte sødt men blev afbrudt i et intenst kys som hun lige så stille kyssede med i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 18:18

Han lagde sine arme omkring hendes nakke og holdte kysset i lidt tid hvorefter han brød det " Meget vel " sagde han og smilte til hende " Jeg er nu officielt din" sagde han og så på hende med et blidt smil og kyssede hende så igen. Hans arme løsnede sig omkring hendes nakke og han lagde sine hænder på hendes røv og fortsatte med at kysse hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 18:23

Mi nød det og blinkede af ham da han tog hende på røven "du er da en værre frækkert hva" hun smilte sødt og kyssede med
dog afbrød hun det efter lidt til og satte sig op på ham, så hun kunne se ham oppefra, dog ville det se lidt forkert ud hvis man lige kom ind nu "heh. ved du hvad... du ser sødere ud når du er pervers"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 18:38

Han smilte blidt til hende da hun satte sig op " Virkelig?" sagde han og havde sine hænder på hendes hofter. Da hun havde sagt at han var sødere når han var pervers hev han hende ned og rullede sig om så han lagde øverst. Han førte hende hænder over hendes hoved og holdt dem fast og begyndte at kysse hende på halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 18:41

Hun blev knaldrød i hovedet da han vendte hende om og lagde hendes hænder over hovedet "heh, du er virkelig sød nu" hun nød kyssende på halsen og lukkede sin øjne lidt, og kom til at stønne lidt før hun bed sig i læben for at skjule det "...hihi..det kilder ..og er dejligt så meget" hun krammede ham via sine ben i og med hun ikke kunne med sine arme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 18:53

Han smilte og så på hende " der er vidste nogle der nyder det hva" sagde han med et smil på læben og fortsatte med at kysse hende på halsen. kort tid efter stoppede han idet han hørte nogle banke på " 2 sekunder, jeg kommer om lidt" sagde han og rejste sig og gik ud og åbnede døren " Der er et brev til dem hr Phoenix" sagde kvinden og rakte ham et brev. Det var kvinden fra lobbyen der kom med brevet " Mange tak" sagde han og lukkede døren da hun var gået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 18:56

Hun nikkede lidt og fjernede sine ben så han kunne komme fri, hun lagde sig om på maven og så mod ham "du har et hot bagdel når du går" hun grinte sødt og lukkede sine øjne ´hun krammede hovedpuden indtil sig så hun puttede med den mens han var væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 19:07

Da han kom ind i soveværelset igen havde han sine hænder omme på ryggen og i hænderne havde han et bundt penge. Der var omkring 2 millioner kroner " Mi jeg har noget til dig" sagde han og rakte hænderne frem og viste hende pengene " eller det er til os begge. Jeg ved ikke hvordan mine forældre har fået det at vide men hør hvad der står i brevet" sagde han og begyndte at læse op. Der stod noget om at de var glade for at høre at han havde fundet kærligheden og at de skulle flytte sammen. " Jeg ved ikke hvor de har infomationen fra" sagde han og hævede øjenbrynet " Nå men lige meget" sagde han og tog pengene igen og lagde dem ind i en skuffe i sit skab

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 19:09

//holder lige en kreativitets pause så vi kan komme op på nogle linjer igen :) og forresten, gik i bunden af min profil søde :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 19:17

// helt okay ^^ LOVELY!!!! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 19:23

Mi satte sig op på sengen og så mod pengene, den første tanke hun fik ind i hovedet var bare rosenhaven, en smuk rosenhave til ham så hun smilte for sig selv og lyttede så videre "..Måske har din vagt af en ven sladret til dem, og det fik dem til at blive glad over at du har fundet sådan en dejlig pige som mig" hun grinte sødt over at sige det til sig selv og så så på ham igen, før hun rejste sig og gik hen til ham for at kramme ham bagfra "Mi..er så glad for at du holder af mig" Hun gik om foran ham og så op i hans øjne "jeg er nok ikke lige den bedste til at være kæreste agtig, så håber du vil hjælpe mig med at blive det for jeg holder virkelig meget af dig, og vil ikke miste dig på nogen måde, men søde, jeg er for resten bloddoner bare så du ved det...så engang om ugen giver jeg blod til min ven for at han kan heale igen og blive til sit rigtige jeg" hun smilte venligt og stod på tær for at kysse hans kind "men jeg er stadig kun din for evigt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 19:35

Han så på hende med et blidt smil og så ned på hende " Det kunne være" sagde han og strøg en hånd gennem sit sorte hår og satte sig ned i sengen med et smil. Da han hørte at hun var bloddoner kom han i tanke om noget hun måske også burde vide om ham " Mi.. Jeg har noget du skal vide.. Du ved Liam ikke? Han er min ejer.. Og Jeg har lavet noget jeg måske ikke burde" sagde han og så ned i jorden da han ikke kunne få sig selv til at sige han havde en aftale med en indenfor de næste dage, ikke en kvinde men en mand. Han så op på hende og bed sig i underlæben " Det er en herre der hedder Demetric og jeg ved ikke hvad der kommer til at ske den dag, og jeg ved han kommer her hjem" sagde han og så på hende med et kort smil hvorefter han igen så ned i jorden

// det skal lige siges at Demetric og Toshi allerede har et enme, så hvis det er du vil vide hvad der sker kan du kigge det igennem, men du må ikke myrde mig o.o//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 19:51

Mi så på ham med et smile af glæde over ham men da han nævnte at han havde en aftale, forsvandt det bare og ville ikke frem igen ligemeget hvor meget hun prøvede at forfalske et smil. "..du skal..altså...på en.......date med en" hun sukkede lidt og så ned i jorden "...jeg..." hun bed sig i løben og gik hen i mod døren... "undskyld, jeg vil gerne være lidt alene.." hun tog fat i håndtaget og åbnede døren, men i stedet for at gå stille ud derfra, endte hun med at løber, i mens hun førte sin ene hånd op til sine øjne, hun var faktisk begyndt at græde, og ville nok blive ved et stykke tid... hun løb ned i lobbyen og ind i et rum, et køkken højst sandsynligt, her fandt hun frem til et kosteskab, hvor hun kravlede ind og gemte sig, hun foldede sig sammen og skjulte sit ansigt

//heh...det er ok, slår ikke dig ihjel xD det går ud over deme!, vi skal have lavet et emne alle 3 så xD og hvis det er min bloddonor skal være med så er det vlad//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 20:02

Han så på hende " Nej det er ikke en date" sagde han, men der var det forsent og hun var løbet ud af døren " For fanden da Toshiya.. Det passer det Ichiru siger!! Du passer ikke sammen med kvinder" sagde han og rejste sig fra sengen og gik ned i lobbyen " Har du set en pige her nede?" spurgte han kvinden bag disken som nikkede og pegede mod køkkenet " hun løb der ind" sagde hun og smilte kort til ham. Toshiya gik ind i køkkenet hvor der ikke var nogle folk da det var temmelig sent " Mi? Mi kom nu frem.. Det er ikke en date jeg har" sagde han og gik rund og ledte over det hele men opgav " Du er en elendig kæreste når det angår kvinder" sagde han og så sig omkring og stak hånden ned i sin lomme og trak en halskæde op hver der stod Toshiya på og en anden der stod Mi på, men det var sikkert ligemeget nu, hvor hun ikke ville snakke med ham fordi han havde begået en fejltagelse.

//haha det var godt <3 Ja men så må du jo kontakte ham og spørge om han er frisk på et emne med os ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 20:16

Hun havde godt hørt ham rumstere rundt inde i køkkenet og spørge efter hende men hun ventede lidt, dog græd hun så meget at hun virkelig havde brug for at kramme sig ind til ham så hun rejste sig op og åbnede døren inde fra skabet, hvorefter hun så bare løb hen i ham og krammede sig indtil ham i mens de væltede ned mod jorden, ham med ryggen først... Hun græd meget og krammede sig ind til ham, samtidig med hun på en måde slog ham "undskyld undskyld undskyld...." hun havde virkelig mange følelser lige nu at hun ikke rigtig kunne finde hoved eller hale i om hvilke følelser det var... hun sad nu ovenpå ham og surmulede "du dum... Mi dum" hun kiggede ned "mi er en dårlig kæreste... er hun ikke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 20:24

Han så på hende og faldt til jorden og lukkede øjnene og lagde sine arme omkring hende " Rolig nu min kære" sagde han stille og lod hende slå ham hvis det var det hun ville. Han så på hende da hun satte sig op " Mi du er ikke en dårlig kæreste. Jeg tror bare vi skal vende os til det" sagde han og satte sig op af en oven der var bag ham. Hun sad mellem hans ben på jorden. Han tørrede hendes tårer væk og kyssede hende på panden " Bare rolig" sagde han og krammede hende ind til sig. Han nussede hende i baghovedet og så ned på hende " Jeg ved godt jeg kan være lidt dum nogle gange, men hvis jeg er det, så skal du sige det. Er det en aftale?" spurgte han og så på hende med et skævt smil. Han rejste sig op og løftede hende op og sidde på ovnen og stillede sig ind mellem hendes ben og kyssede hende på munden som bevis på at han elskede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 20:36

Mi lod ham sætte sig op så hun faldt ned mellem hans ben og tørre hendes øjne "undskyld..Toshi...har bare aldrig..prøvet det her før...og jeg...undskyld" hun snøftede lidt og så på ham med triste øjne i det han løftede hende op i sine arme rødmede hun lidt og tørrede sine øjne mens der igen kom et lille snøft "Jeg e..." hun noget ikke at sige mere fordi hun så blev sat på komfuret og kysset, hun lukkede sine øjne i og nød det i et stykke tid, indtil hun så stoppede det "...ville gøre alt for dig... selv ofre mig eget liv hvis nogen prøvede at dræbe dig" hun krammede sig tæt indtil ham så hendes bryst støtte mod hans, i mens hun foldede sine ben om ham. "Ved du hvad der ville være en god ting lige nu..." hun smilte venligt "...et bad, det har du vel på dit værelse har du ikke" hun rødmede lidt fordi hun kom til at forestille sig dem i bad sammen "hvis det altså ikke gør noget at jeg får et bad"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 20:57

Han smilte blidt til hende " Det er jeg glad for at høre og jeg vil gøre præcis det samme for dig" sagde han og strøg en hånd gennem hendes hår og så på hende med et blidt smil på læben " Og det håber jeg du ved" sagde han og kyssede hende på panden og nød da hun krammede sig ind til ham og lagde hovedet på hans bryst. Han så på hende med et smil da hun nævnte det med badet " jo det har jeg da. Jeg har bruser, boblebad og karbad. Så hvad vælger du" sagde han og smilte til hende og lod sine hænder nusse hendes hofter og førte den ene af hans hænder op mod hendes ene bryst, men stoppede og kiggede på hende for at være sikker på om han måtte eller skulle lade være

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 21:05

Mi rødmede lidt da han tog sin hånd om mod hendes bryst, hun stoppede ham også og rystede lidt på hovedet, "undskyld, men kan vi ikke gå i bad sammen i stedet for, så kan jeg vaske din ryg" hun smilte lidt og så ind i hans øjne, mens hun holdte om ham med arme og ben så han kunne bære hende ovenpå "jeg...vil rigtig gerne vaske dig, hvis jeg må, og hvis du vil vaske mig på ryggen også er det ok med mig" hun rakte tunge af ham før hun kyssede ham på munden og så ind i hans øjne samtidig

//deme vil gerne ind i vores emne hvis det er, men du skriver til ham når det er han må komme ind XD, skal det være efter badet?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 21:20

Han nikkede kort og lagde armene under hendes røv og gik op på værelset og åbnede døren " Helt fint med mig" sagde han og bærede hende ud på badeværelset og satte hende på jorden og smilte til hende " bedre`" spurgte han og begyndte stille og knakke sin skjorte op og tage den af, så man kunne se hans veltrænede overkrop. Han gik over til hende og så ned på hende " er du sikker på det her?" spurgte han og smilte skævt til hende og vidste ikke rigtigt hvad han ellers skulle sige og han vidste ikke hvordan hun ille tage det når de stod nøgne overfor hinanden, men en ting er sikkert han ville sikkert rødme, mere end nogensinde da han ikke havde set en kvinde nøgen før. Så han var faktisk ny i dette fag på en måde.

// Yeah. Lad os komme i bad først og så kan han komme ind ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 21:31

Mi så han var ved at knappe op og smilte så før hun grinte sødt "jeg tør godt, desuden er det kun en krop" hun tog bare sin kjole af og satte sig op i hans badekar før hun tændte for vandet
hun havde ryggen mod ham, og bag hendes hår kunne skiftes nogle store ar, fra et dyr som havde revet hende ned over ryggen, der var 4 store ar ved siden af hinanden, som man ikke havde kunnet se selvom hun havde kjole på som næsten var gennemsigtigt
hun smilte sødt i takt med at vandet kildede under hendes fødder og numse "...Hihi, kommer du i eller hvad?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 21:59

Han så over på hende og nikkede kort " jeg kommer nu" sagde han og tog resten af sit tøj af og gik over til badekaret og satte sig ned til hende. Han lænede sig ind mød hende og aede hendes kind og gav hende et hurtigt kys " Jeg håber du siger hvis jeg gør noget du ikke går med til" sagde han og smilte blidt til hende, for han ville ikke gøre noget hun ikke ville. Han satte sig igen så han var et stykke væk fra hende Han strøg en hånd gennem sit hår og lagde den derefter ned i vandet og tog noget vand op i hans ansigt og tørede det væk derefter og så på hende med et skævt smil " Er du helt sikker på det her?" sagde han stille og så på hende med et roligt blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 22:07

Mi nikkede stille og lænede sig ind til ham, med sin ryg mod hans mave "ved du hvad...jeg elsker dig" hun lukkede øjnene og hvilede sig indtil ham "jeg er ligeglad med hvad vi laver...så længe vi er sammen" hun slappede af og dagdrømte lidt om den rosenhave de skulle have sammen, men perfekte røde roser som altid ville gøre Hendes toshi glad. "Toshi..jeg glæder mig til vi kan få en rosenhave..." hun åbnede sine øjne og så op i hans "det bliver helt perfekt...og så kan jeg endelig få min egen, vores egen have, at passe" hun havde faktisk altid villet have en have, men hun har aldrig haft noget sted at bo hvor hun kunne have det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 22:12

Han så på hende med et blidt smil på læberne " Jeg elsker også dig" sagde han og lagde armen om hende idet hun lænede sig op af ham " Det skal nok blive rart med den have som vi kan gå ude i og nyde de mange roser der står der. Vi kunne lave en lille oase hvor vi laver en terasse og stiller et bord og 2 stole så vi kan slappe af " sagde han og smilte til hendeog nussede handes skulder med den hånd han havde om hende. Han plantede et kys på hendes ene kind og nussede hende så i håret og igen på hendes skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 22:20

Mi nikkede lidt til det hand sagde og rejste sig så op for at gå om på den anden side af ham og sætte sig, hvorefter hun tog en sæbe og vaskede hans ryg "hmm... Hvad er din største styrke og din største svaghed, og hvad evner har du egentlig... bare lige så jeg ved noget om dig... og uuh...hvornår har du fødselsdag" hun smilte sødt mens hun nussede hans ryg og langsomt vaskede den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 4 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum