Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

two psycos at the same place //Mi-privat//

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 22:30

Han smilte blidt til hende da hun begyndte og vaske hans ryg " min styrke er blod, min svaghed er nok kvinder.. Ikke fordi jeg ikke kan klare dem, men fordi jeg er for nem at overtale" sagde han og så på hende med et svagt smil " jeg har 2 evner den ene er healing som jeg har fra englen og så er der burning floor, hvor gulvet bliver i flammer. Min fødselsdag? det er den 22 maj" sagde han og smilte til hende og så sig over skulderen så han kunne se hende. Han kunne godt forstå hun ville vide noget om ham, da hun ikke havde haft muligheden før og nu, der havde de jo massere af tid til at snakke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 22:36

mi nikkede lidt hvad han sagde og smilte så "heh...det vil jeg gerne se, det med burning floor" hun smilte venligt og kyssede ham i nakken før hun selv svarede på de spørgsmål "Min svaghed og min styrke, er kulde... eller min 2 evne. på grund af min anden evne kan jeg ikke føle kulde overhovedet, dvs så sige at jeg faktisk kan have styrke i det hvor jeg ikke fryser, og sagtens kan klare mere end andre... dog så kan jeg jo ikke mærke at det kan fryse mig ihjel, for hvis nu fx, min ben fryser og dør af kulde, lægger jeg ikke mærke til det... og så er min anden evne healing, men kun hvis jeg vil alde folk drikke mit blod...ellers virker det ikke... og det er knap nok healing til mig selv." hun smilte sødt "heh..og så holder jeg fødselsdag hvert nytår"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 22:44

Han smilte blidt til hende " Hmm det kan vi jo nok godt finde ud af" sagde han og smilte for sig selv da hun kyssede ham i nakken. " Det kan jo sådan set godt være lidt af en ulempe det med ikke at kunne føle kulde" sagde han og nød at hun vaskede ham og uden videre vendte han sig om mod hende og kyssede hende på munden og holdt det. Han lukkede stille sine øjne og lagde sine hænder på hendes hofter som var under vandet. Han havde ikke i sinde om at gå længere ned på hende med mindre han fik lov, for som sagt han gjorde ikke noet han ikke måtte for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 22:53

Mi nød hans kys men stoppede det "nu det din tur" hun smilte sødt og vendte sig om for så at fjerne sit hår for at hænge ned over hendes ryg, nu kom hendes 4 lange ar frem så man virkelig kunne se hvor dybe de engang havde været. hun så på ham og smilte stille "..hvis du altså stadig vil nusse mig på ryggen" hun smilte sødt og så på ham med et smil "ved du hvad jeg elsker dig ligemeget hvad du gør ved mig, så længe du ikke voldtager mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 23:06

Han så på hende med et smil idet hun vendte ryggen til ham og var klar til at det var hendes tur. Han greb ud efter sæben og tog lidt i sine hænder og begyndte og smørre det ud på hende ryg og nussede det ind " Hvad har du lavet siden du har de ar" sagde han stille og kårte fingeren over hendes ar " Voldtage dig? Hvorfor skulle jeg dog det? Jeg vil have du skal være klar til det før jeg begynder på noget. Jeg har ikke i sinde at voldtage dig min kære" sagde han og trak hende ind til sig og kyssede hendes hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 23:11

Mi så på ham og smilte stille "hmm....det er en ting jeg i hvert fald aldrig glemmer, selv om jeg altid glemmer noget... heh" hun lænede sig indtil ham og sukkede "det skete nok i 1800 tallet, tror jeg... heh..jeg endte ude i skoven alene og så kom der nogen forbi som tilbød at hjælpe mig, og tage mig med hjem indtil stormen havde lagt sig... men da jeg så sov på det værelse de havde givet mig...så viste det sig at manden var en sindssyg satan som udnyttede mig ved en voldtægt, dog inden han noget at komme indeni mig, fik jeg bidt ham i halsen, men samtidig fik han udviklet sit satan jeg og fik skarpe negle ud som rev mig hele vejen ned ad ryggen og dybt" hun sukkede lidt "sådan er jeg vist altid, godtroende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 23:18

Han så på hende med er trist blik " Bare rolig det kunne jeg aldrig finde på! Det er jo forfærdeligt" sagde han og lagde sine arme omkring hende og kyssede hendes kind igen. Han håbede ikke at hun troede at han var sådan en der kunne finde på at voldtage hende bare fordi han ikke kunne styre sine lyster, hvilket han så godt kunne. Han satte sig tilbage så han igen kunne vaske hende på ryggen og begyndte og kom til at tænke på hvilket sygt menneske der kunne finde på at voldtage et barn på den alder? Ja Toshiya kunne ihvertfald ikke. Han kunne ikke engagn finde på at voldtage en enest

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 23:21

Mi smilte lidt og nød hans tryghed "heh..det er ok, det er så længe siden alligevel... og jeg har fået en bodyguard nu" hun vendte sig om og krammede sig ind til ham inden hun gabte lidt "jeg er ved at være træt... skal vi ikke gå i seng"
//sry var tamt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 23:25

Han smilte og lagde armene omkring hende idet hun krammede ham " Du er ikke den eneste. Lad os hellere gå i seng" sagde han og så på hende med et blidt smil og kyssede hende på panden. Han nussede hende blidt på ryggen og hold blikket på hende uden at kigge væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 23:27

//smutter i seng, svarer i morgen :) kram bam//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 11:07

Mi nikkede stille og nød det før hun rejste sig op og trådte ud af badet, mens vandet langsomt dryppede fra hendes krop, hentede hun 2 håndklæder, "her, grib" hun kastede det ene til ham, og begyndte så at pakke sig ind i sit eget håndklæde.
Da hun var færdig gik hun ind i soveværelset for at vente på ham, men snakkede samtidig til ham "uhm... Skat, har du en bluse eller noget jeg må låne?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 12:35

Han rejste sig og greb håndklædet og begyndte og tørre sig. Da han hørte hendes spørgsmål tog han håndklædet omkring livetog gik ind i soveværelset og nikkede " Det har jeg sikkert nok. Hvad vil du helst have en skjorte eller?" sagde han og kyssede hendes kind og tog selv noget tøj ud som han skulle have på og ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:44

Mi lå på maven og så mod ham "det er ok med en bluse skat...skal trods alt sove nu" hun grinte sødt og satte sig op i sengen for så at kigge på ham med et sødt smil "ved du hvad, jeg sys du har en sød numse" Hun grinte sødt og rejste sig for så at gå hen til ham, dog lod hun sin håndklæde være

//det er så skod de lukker for siden og laver ny//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:48

Han så på hende med et smil og fandt en hvid bluse til hende " er den god nok ?" sagde han og gav hende den i hånden. Da hun sagde de ord smilte han blot til hende " du er skør skat" sagde han og kyssede hende på panden og tog om hende da hun kom over til ham

//Helt vildt.. Er også mega sur over det//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:52

Hun krammede sig indtil ham, og tog sin nye bluse på før hun så på ham igen med et smil "...vil du ikke være sød at fortælle mig lidt om hvad du skal med ham der? fyren som kommer på besøg? og hvorfor han skal være her for han er vel ikke så vigtig er han det?" hun sukkede lidt og så på ham før hun så tog fat i hans hånd og rystede lidt på sit hovedet "undskyld..."

//inviter bare Deme, så kan rækkefølgen være, Mi, Toshi, Deme//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 17:58

Han så på hende og bed sig i underlæben over hendes spørgsmål " Jeg ved ikke hvad han har i hovedet Mi.. Jeg har virkelig ingen anelse" sagde han og så på hende med en halv trist mine. Han strøg en hånd gennem hendes hår og smilte blidt til hende " Det er helt okay skat.. Der er ikke noget at undskylde for" sagde han og kyssede hende igen på panden

// Helt fint ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:26

Mi grinte stille af ham og sukkede så lidt "du må nok hellere se at få noget tøj på, for du ved jo ikke hvornår han havde tænkt sig at komme, gjorde du" hun smilte stille og gik ud på badeværelset hurtigt for så at trække proppen op af bedekaret så det kunne løbe ud
hun så mod døren ud til gangen og sukkede så lidt før hun gik ind til ham igen "Så nu har jeg tømt badekarret" hun smilte venligt og lagde hovedet på skrå "hvornår kommer din ven?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 18:32

Han så på hende med en trist mine og tog tøjet på " Jeg ved ikke en gang om han kommer" sagde han og så på hende inden hun gik ud på badeværelset for at tømme badekaret. Da hun kom ind igen havde han fået sine bukser på og manglede bare skjorten nu " Nej jeg ved ikke hvornår han kommer" sagde han og så på hende " Skat. Der er ikke noget at være bange for, du skal ikke frygte at jeg laver noget med ham.. Jeg har den bedste kæreste jeg kan få" sagde han og kyssede hende på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 5 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum