Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

two psycos at the same place //Mi-privat//

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 20:31

Mi smilte stille "heh... jeg har alligevel ikke andet at lave..." hun smilte glad over at han faktisk tog i mod det og så så på ham da han tilbød mere blod, men så lidt væk "..jeg behøver ikke noget...faktisk..." hun sukkede lidt "vil faktisk hellere have en Donut" hun rødmede lidt over at sige det til ham, men hun elskede donuts, i alle typer og smage. "heh...hvis du kunne bede vagten om at skaffe sådan en ville jeg blive rigtig glad" hun tog sin hjelm af og holdte den foran sit ansigt fordi hun blev så flov over det
hun nikkede stille over at hans største svaghed nok var kvinder, men hun så stille på ham og smilte lidt "min største svaghed er ikke at kunne føle kulde... men samtidig er det min styrke" hun sukkede lidt "det er lidt svært at forklare"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 20:53

Han nikkede stille og kaldte på vagten der kom med det samme " Inusha skaf denne yndige dame en donut" sagde han med et smil på læben " Der går lige 2 sekunder så er den her Phoenix" sagde han og gik over i kantinen efter en donut til hende. Kort tid efter kom vagten tilbage med 2 donuts " Her er de" sagde han og rakte dem ind til dem. Toshiya rejste sig op og tog imod dem " Mange tak" sagde han og gik igen over i sengen og satte sig " Toshi jeg har også noget til dig" sagde han og rakte en kande ind, hvor man ikke kunne se hvad der var i, men Mi kunne sikkert lugte at det var engle blod. Igen rejste han sig og tog kanden og satte sig i sengen og nikkede kort " Tusind tak" sagde han og smilte idet han åbnede kanden og tog en tår af blodet. Noget af blodet løb ud fra han mundvige og ned af hans hage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 21:03

Mi så på ham med et stort smil for så at tage i mod donutsne og tage en bid af den ene "Yay...årh, jeg elsker dig toshi" hun holdte sig for munden "altså ikke på den måde jeg mener, som...ehm jeg...du ved...godt hvad jeg men..." hun stoppede midt i sætningen da hun kunne dufte blodet, som fik hende til at tabe donutsne, og rejse sig op "...en eller anden burde holde fat i mig lige nu" noget hun at sige før hendes øjne blev blodrøde og livløse. Vagten havde godt hørt hvad hun havde sagt og noget lige at gribe fat i hende før hun noget hen og få fat i kanden. Han holdte hendes arme omme på ryggen men hun prøvede at komme fri "..Slip mig så!" hun lød slet ikke som søde rare Mi mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 21:13

Toshiya drak det meste af det men der var cirka en kvart kande tilbage " Slip hende" sagde han og vagten slippede hende så hun kunne få noget af det blod der var i kanden. Toshiya rakte hende kanden så hun kunne tage den når hun ville. Toshiya så på hende mens hun drak resterne af blodet der var i kanden og smilte for sig selv " Inusha? tror du ikke hun ville være perfekt?" spurgte han og rejste sig og gik over til vagten " Jeg ved nu ikke Toshi, du er jo mest til mænd er du ikke?" spurgte han og så på Toshiya med et hævet øjenbryn " Tjo, men hende her er noget helt andet" sagde han og så over på hende og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 21:21

I det vagten slap hende, gik det meget stærkt med at hun fik sine hænder fat om kanden og lod sig falde ned på knæ mens hun drak det, det løb dog lidt ud af hendes mundvige og dryppede ned på hendes blege lår. Man kunne se i hendes øjne, hvordan blodet tilfredsstillede hende. og efter et kort stykke tid fadede hendes øjne tilbage til sin normale gule farve. Dog virkede hun nu en smule fuld i det, for engle blod hos hende virkede som stærk alkohol, specielt hvis hun fik det flere gange inden for 24 timer. Mi smilte stille før hun tabte kanden, og stille grinte for sig selv. Hun begyndte at nynne lidt, så man kunne sagtens se hun var lidt fuld. Specielt da hun rejste sig op og gik lidt skævt hen til Toshi og smilte med øjne der var lidt sløret og påvirkede "...du er...såååå....smagsfuld" hun grinte sødt og lavt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 21:28

Toshiya så på hende og smilte " Mi måske burde du ligge dig i sengen " sagde han og gik over til hende og satte hende i sengen og lagde sig ned i sengen sammen med hende " Bage lig dig og slap af, jeg flytter mig ikke" sagde han og lagde armen om hendes skulder og krammede hende ind til sig og rødmede svagt og så ned på hende. Ichiru rejste sig ovre fra sit hjørne og rev Mi væk fra Toshiya og hold hende ind til sig " Hvad laver du Ichiru?" spurgte Toshiya og så på ham med et hævet øjenbryn og gik over mod ham og mens han så på Mi, med sine skindende blødrøde øjne " Mi kom over til mig i stedet for, Jeg ved hvordan Ichiru er mod kvinder og det ønsker du ikke" sagde han og lagde hovedet let på skrå og så på sin fætter med kolde og onde øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 21:40

Mi lod Toshi stille bære hende hen i sengen, og havde en lille smil på løben da han krammede hende ind til sig..."..du er dejlig bl..." fik hun sagt da hun pludselig bare blev revet væk af ichiru, men lige nu var hun så rund forvirret at hun ikke rigtig tænkte på det. Hun så mod Toshi med sine slørrede øjne og smilte stille dog forsvandt det hurtigt da hun holdte sig for munden "Mi skal kaste op" Fordi hun var fuld lige nu og fordi Ichiru havde revet hende så hurtigt op at stå og væk havde hun fået det rigtig dårligt "..." Mi kastede op udover Ichiru, og holdte sig derefter på maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 21:48

Toshiya så på Ichiru som var fyldt af bræk " Ja.. Hvad lærte du så af det" sagde han og grinte koldt af sin fætter og tog om Mi og lagde hende ned i sengen " Jeg får vagten til at komme med noget vand, eller vil du have noget andet til at få smagen væk med?" spurgte han hende med et lille smil og så over på Ichiru med et ondt blik. " INUSHA!! Kom med noget vand og noget at tøre med og tag Ichiru med over til badene!" råbte han og vagten kom gående med noget vand og en fugtig klud og tog Ichiru med ud af cellen g låste den efter sig og gik ned til badene. " Nu er vi alene" sagde Toshiya og tog kluden og tørrede Mi omkring munden og så på hende med et blidt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 21:54

Mi foldede sig lidt sammen i det hun lå på sengen og virkede ikke så påvirket af at have kastet op "..uhm..jeg har det f...fint" sagde hun stille og lukkede sine øjne i mens han tørte hende om munden, hun smilte stille og åbnede øjnene igen efter lidt tid for så at se på hans øjne, hendes egne var stadig lidt sløret og påvirket men lidt mere klare nu. hun førte kort blikket forbi ham og så mod naboen "...han står og glor på os..." mumlede hun så og satte sig stille op for så at se på Toshi igen "...så alene er vi da ikke" et lille grin kom frem men forsvandt igen med et gab "..hihi..undskyld...bliver lidt træt af....at være...påvirket"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 21:59

Toshiya så over på naboen " Du vil gerne se med hva ? bare ærgeligt" sagde han og rejste sig for at tage det forhæng ned der var mellem træmmerne så der ikke kunne ses ind fra ngle af siderne, heller ikke ude fra gangen hvor vagterne gik " Nu er vi nærmest alene" sagde han med et blidt smil og satte sig på sengen ved hende og strøg hendes hår væk fra hendes ansigt og smilte blidt til hende " skal du have lidt vand for at fjerne smagen?" spurgte han og så på hende med et roligt blik. og derefter over på sine roser for at tjekke om de havde vand nok, hvilket de havde, så han kiggede igen på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 22:04

En rødlig glans kom stille frem på hendes kinder samtidig med hun smilte venligt og roligt til ham "heh...jeg behøver ikke noget vand" hun smilte venligt... og rakte ud efter sin donut for så at tage en bid af den i stedet for. hun sank den bid hun havde taget og så så på ham "jeg kan nok fjerne smagen med den her" hun spiste donutten færdig og så så på ham "..Toshi...bor du egentlig herinde normalt" sagde hun så lavt... "altså er du indsat eller er du bare herinde fordi du godt kan lide at være herinde" hun så på ham og smilte lidt "...jeg er jo i princippet heller ikke indsat så jeg må jo godt komme ud igen...når det er jeg vil" hun sukkede lidt og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 22:09

Toshiya så på hende med et smil idet hun tog donuten og spiste den " Nej normalt på jeg i en af de store suiter på hotellet" sagde han og smilte blidt til hende " Men jeg blev indsat her på grund af jeg dræbte to mænd der forgreb sig på en kvinde og efter som jeg beskytter kc´vinder og piger, så slog jeg mændene ihjel og endte her" sagde han og så på hende med triste øjne. Han dræbte godt nok disse mænd, men ikke i tide til at rede kvinden, for hun døde. Hun så igen på Mi og frembragte et falsk smil, da han kom til at tænke på at han kunne havde gjort noget andet. Først healet kvinden og derefter myrdet de to mænd? Men så var det jo gået ud over Toshiya ? Tja, men det var der ikke noget at gøre ved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 22:15

Mi smilte venligt "heh...jeg bor normalt ude på gaden, så jeg er faktisk glad for at jeg nu sidder herinde... og så har jeg samtidig fået en virkelig venlig ven..og en creepy stalker" hun grinte sødt "det kunne ikke være meget bedre" hun lagde sig ned på ryggen mens hun så på ham stadig "heh..Jeg er rigtig glad for at du vil være ven med mig...ellers i hvert fald ikke er ond i mod mig og hader mig eller hvad ellers man nu kan" hun så op i loftet og sukkede lidt "undskyld toshi...jeg er træt" hun foldede sig sammen igen og lukkede sine øjne "meget...træt" hun gabte stille og bed sig så i læben efterfølgende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 22:41

Toshiya nikkede kort " I lige måde" sagde han og strøg en hånd gennem sit hår og lagde sig ned ved siden af hende i sengen "Bare giv dig til at sove Mi" sagde han og smilte blidt til hende og holdt øje med omgivelserne og lyttede til de mange lyde der var omkring dem. Døren var ikke blevet åbnet endnu, mon hans fætter var blevet sat i en anden cele? tja det ville da kun være skønt, men alligevel, vagten kunne da komme og sige det. Lidt tid efter bankede det på ind til cellen " Toshiya? " var der en der sagde, Toshiya rejste dig op og gik over til døren " Hvad?" sagde han og så ud " Din fætter har fået ny celle da jeg tænkte at i 2 ville være alene" sagde vagten og så over på Mi der lagde i sengen " Tak Inusha" sagde han og gik tilbage til sengen og lagde sig igen ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 22:47

Mi smilte stille og faldte i søvn efter lidt tid. Hun så egentlig ufattelig sød ud når hun sov, mest fordi hun savlede lidt i mens hun suttede på tommelfinger. Det var det eneste tidspunkt hvor man virkelig kunne se hvor svag hun kunne være.. Hun sov stille i nogle timer før hun begyndte at vågne igen, det var omkring aftenen nu, nok kl 17, deromkring. Hun sov dog stadig lidt og var kun lige i stand nu til at føle eller høre hvad der skete omkring hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 22:52

Toshiya var også faldet i søvn og lagde stadig og sov da hun lagde og var halv vågen, men han kunne dog godt føle at hun lagde i sengen ved siden af ham, da han havde lagt en arm omkring hende " Så er der aftensmad" råbte en af vagterne og bankede på ind til cellen. Toshiya vågnede hurtigt og så på vagten Har du husket blodet til hende?" spurgte han og så på vagten med et smil " Jeg har det lige her" sagde han og smilte idet han rakte Toshiya en lille flaske med engleblod og en tallerken med mad til ham selv " Mange tak Inusha" sagde Toshiya og satte sig på senge kanten og lod hans hånd strejfe hendes kind Der er mad Mi" sagde han og smilte idet han åbnede flasken med blod og rakte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Fre 20 Maj 2011 - 22:59

mi vågnede stille op ved berøringen på hendes kind, hvilket fik et sødt smil frem på hendes læber "..hihi...godm..aften" hun satte sig stille op og så på ham før hun så strakte sig og tog sin morgenmad "er du sikker på jeg må få det her" sagde hun så og rødmede lidt "...jeg vil ikke være til besvær..." hun så på hans mad og grinte sødt "skal du fodres igen" hun blinkede og rakte ham noget af hans mad med et skævt men stadig venligt og roligt smil "her kommer futte fut toget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 0:08

Toshiya smilte og nikkede kort " Det var Inusha der gav mig det og sagde det var til dig" sagde han og smilte til hende. Da hun begyndte at fodre ham grinte han og åbnede munden og spiste maden " Hvor er du sød" sagde han og smilte blidt til hende. Han var ikke vandt til sådan noget her og slet ikke at sidde alene med en pige sådan et sted som dette. Han strøg sit hår væk fra ansigtet og rakte hende flasken " Pas nu på og ikke drikke for hurtigt" sagde han med et smil på læben og tog selv en tår af flasken med blod. Nogen af det løb ud af mundvigen og ned af hagen på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 0:22

Mi smilte venligt til ham og tog i mod flaske men rødmede lidt da der løb lidt blod ud af hans mundvige og ned ad hans hage "uhm..lov mig du sidder stille og ikke siger noget til det her" hun satte sig på hans skød og smilte blidt for hun lænede sig ind til ham og slikkede blodet af fra hagen og op til hans mundvige "heh..." hun rødmede så en del og drak sin lille flaske med blod, før hun så på ham igen, og rødmede igen "hihi..håber det var ok og at jeg ikke gjorde noget der kan gøre dig vred på mig..." hun kiggede lidt ned ved tanken om at han måske ville give hende en lussing nu eller noget.

//godnat smukke, svare i morgen :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 0:37

Toshiya så på hende og rødmede idet han mærkede at hun satte sig på hans skød og slikkede blodet væk. Han lukkede stille øjnene og nød det " Jeg slår ikke på kvinder" sagde han og aede hendes kind stille og smiler blidt til hende idet hun drikker blodet i flasken " Var det godt?" sagde han efter hun havde drukket det der var i flasken. Hans øjne lyste op af glæde, men det var mere fordi han igen havde lært at han sagtens kunne stole på kvinder, selvom han frygtede det samme ville ske endnu engang.

// Godnat søde.. Ses imorgen :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 11:24

Mi smilte sødt til ham "hihi... ja det smager utrolig godt" hun krammede sig ind til ham med hovedet lagt på hans skulder "...jeg skal bare ikke have for meget af gangen" hun grinte sødt og så på ham med et sødt smil efterfølgende da grinet stoppet "..ved du hvad...?" sagde hun så og sukkede lidt "jeg tror godt jeg kan lide dig på en...måde som...jeg ikke er særlig god til at forklare" hun rettede sig op igen og så ind i hans øjne "hvis nu jeg var forelsket i dig... ville..du så stadig elske eller nyde selskabet af andre væsner... og hvis...hvad ville der så ske med mig..." man kunne godt se hvor triste hendes øjne blev da hun sagde det "undskyld...var ikke meningen, heh....jeg ejer dig ikke...så du må...jo gøre..hvad du vil" hun kom med et lille smil og rejste sig så op, for at gå et stykke væk fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 12:26

Toshiya så hende i øjnene " Tror du virkelig? " sagde han stille og smilteblidt til hende og strøg hånden gennem hendes hår. Da kan hørte om hvis de nu begyndte at være sammen, om han så ville være sammen med andre " Mi.. Hvis du og jeg finder ud af mere end vi allerede har, så er og forbliver du min yngling og det er der ikke en eneste der kan lave om på" sagde han og kyssede hende på panden og rødmede svagt " Men er du sikker på du vil have en på min alder? Er jo trods alt lidt ældre end dig" sagde han og smilte skævt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 12:31

Mi stoppede op og så tilbage på ham "du ved godt det kun er mit udseende der gør at jeg er ung ikke også?" hun smilte venligt og rød i hovedet "og heh...troede ikke du kunne fordrage piger... hvad har skiftet din mening?" hun satte sig ned et stykke fra ham og foldede sig lidt sammen , men hun med sine hænder nussede sine fødder "..jeg ved nemlig ikke hvad du skulle kunne lide ved mig, sådan rigtigt...eller ok, jeg kastede op over din fætter" hun grinte sødt ved tanken "...håber ikke han hader mig alt for meget for det..." hun kunne kun huske hun kastede op over ham, men ikke hvorfor det var hun var henne ved ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 12:38

Toshiya så på hende med et blidt smil " Det var ikke kun fordi dy brækkede dig udover min idotiske fætter, men også fordi du er som du er" sagde han og smilte blidt til hende og strøg en hånd gennem sit sorte hår og så på hende med sine blodrøde øjne. " Hvis han ikke kan lide dig og prøver på at angribe dig, skal jeg nok sørge for han får fingrene i mig først" sagde han og aede hendes kind og bed sig blidt i underlæben, idet der blev åbnet ind til cellen og Ichiru kom tilbage " Velkommen tilbage " sagde Toshiya og så på ham med et smil " Toshiya du er en skænsel for familien!" råbte Ichiru og så på ham og Mi. Toshiya rejste sig op og så på Ichiru " Pas på hvad du siger din bastard! Min mor er i det mindste ikke en luder vel" sagde han og skubbede til sin fætter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 12:41

Mi nikkede lidt til hvad toshi sagde, selvom det var underligt for hende at han ville beskytte hende. hun havde jo altid, i så lang tid som hun nu kunne huske, skulle passe på sig selv. Mi skulle til at sige noget da hun hørte døren derind til gå op og så på ichiru, og at de to drenge pludselig begyndte at skændes "Vil i ikke nok lade være" hun rejste sig op og gik hen til Toshi, hvor hun så tog fat om hans arm "...bare lad ham snakke, det betyder ikke noget" hun så mod ichiru "han er det ikke værd..." hun blev mindet om hvad toshi faktisk havde sagt til hende i starten da han fjernede den mundkurv hun havde haft på, at hun ikke var det værd.. et lille suk kom fra fra hendes læber og hun kiggede lidt ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

two psycos at the same place //Mi-privat// - Page 2 Empty Sv: two psycos at the same place //Mi-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum