Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 Empty Sv: uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~

Indlæg af Tchort Fre 12 Aug 2011 - 19:55

han slap hendes bryst og rette sig op og nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, han hiver lidt ned i sin bukser og bokseshorts, hvorefter han trække rolig op i hende og starte i et rolig tempo, han køre hele i bund og næste hele ud end han trække op i hende igen, så kørt han i hende og sat tempo lidt op efter noget tid, han lad hænder på hendes bryster og massere dem kraftigt og kyssede hende, så regn han med af hun selv hold sig på bord ud af ryge ned, han sat tempo lidt op igen efter noget tid og kyssede hende dyber.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Tilbage til toppen Go down

uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 6 Empty Sv: uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~

Indlæg af Gæst Fre 12 Aug 2011 - 20:51

Hun lukkede sine øjne og bed sig i underlæben af nydelse idet han begyndte at glide ind i hende. hun satte sine hænder i bordet for at hun ikke faldt ned og han kunne gøre lige hvad han lystede. Hun lænede svagt hendes hoved bagover af nydelse, da hun ikke havde prøvet noget bedre end dette. Nogle svage støn undslap hende, men eftersom han satte tempoet mere og mere og blev de højere og mere tydlige

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 12 Aug 2011 - 20:59

han smiler rolig af hende og af hun tyderlig nyder det, han sat tempo lidt mere og tog hende så også hårdere, han slap hendes læber og forsætter i lidt tid, hvorefter han løft hende op mens han er op i hende, han forsætter mens han går ind i soveværelse, hvor han ligger hende ned i seng med ham oven på ud af ligger vægt i, han tog hende hårdere og lidt hurtigere, efter noget tid rulle han runt med hende, så hun er øverst, hun skulle også havde lov til af laver noget.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 12 Aug 2011 - 21:05

Hun bed sig i underlæben da han tog hårdere på hendes bryster, men det var ikke fordi det gjorde ondt, men fordi hun nød det. Idet han satte tempoet yderligere op blev hendes støn igen højere, Da han løftede hende op lagde hun sine arme omkring nakken på ham og lagde sine ben omkring ham for ikke at falde ned. Inde i sengen bed hun sig i underlæben og da de rullede omkring og hun nu var øverst så hun ned på ham og rødmede svagt og bed sig i underlæben og begyndte og bevæge sig oven på ham og lukkede igen sine øjne af nydelse, mens nogle få støn undslap hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 12 Aug 2011 - 21:10

han slappe af men nyder det mens hun ridder ham, han lukke hænder om hendes bryster igen og kæler for dem rimelig kraftigt, han flytte den en hånd efter noget tid, han flytte den ned til hendes underliv, hvor han begynde af kæler for hendes klitoris, hans smiler savgt til hende og kiggede på hende, det virker nu ikke til af hun har det dårlig med at har sex som hun havde snakke om tidlig, han forsætter og kæler lidt hurtigere for hendes klitoris.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 12 Aug 2011 - 21:15

Hun bed sig i underlæben idet han stadig tog på hendes bryster og kort efter lod sin ene hånd glide ned til hendes undeliv og kælede for hendes klitoris, hvilket fik hende til at stønne mere og svagt ryste idet hun var tæt på at komme. Hun bed sig i underlæben og rødmede " jeg.. jeg" sagde hun stille og rystede mere og mere da det var ved at være tæt på

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 12 Aug 2011 - 21:20

han forsætter og nyder det og kun godt mærke af hun var ved af kom igen, men så var det når de bliver kæler meget for, han kæler lidt hurtigere for hendes klitoris og kæler lidt kraftigere for hendes bryst, han kun også godt selv mærke af han nok også snart kommer men nok ikke lige så hurtigt som hende men ikke lang der fra, lige til sidste end hun kommer kæler han hurtigere for hendes klitoris, lidt tid efter hun var kommer for anden gang, kom han selv op i hende og kæler lidt videre end han stopper og slappe af.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 12 Aug 2011 - 21:23

Hun bed sig i underlæben og rystede over alt da hun kom, hun mærkede at han kom noget tid efter hende og derefter kort efter stoppede. Hun lagde sig ned over ham, dog stadig med ham inde i hende. Hendes vejrtrækning var tung idet hun så op på ham med et blidt smil og rødmede dybt " jeg,, jeg..." sagde hun stille og bed sig i underlæben da hun mærkede hendes øjne var ved at blive fyldt med vand, men hun holdt det tilbage så meget hun nu kunne

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 12 Aug 2011 - 21:28

han slappe af og lad en arm om hende, da hun lad sig ned på ham, "hvad vil du sige" spurgte han og kiggede på hende, han lad den fri hånd und hoved og lukke kort øjne, nu må hun da være træt for det er han men det har nu også noget med at sol er ved af stå op, "skal vi prøve af få sove lidt eller jeg skal, da der ikke er så meget for mig af laver i sol lys" sadge han og kiggede på hende, han kiggede rolig på hende og vente på af hun vil svar ham på det en eller anden.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 12 Aug 2011 - 21:58

Hun bed sig kort i underlæben og så på ham " Ikke noget" sagde hun og nikkede kort til hans spørgsmål " god idé " sagde hun og lagde sig ned ved siden af ham og gabte kort. Hun lagde sit hoved på hans brystkasse og kyssede blidt hans kind " Jeg er glad for du fik mig til at overvinde min frygt" sagde hun og lod sine tænder strejfe hans hals kort og kort sin tunge slikke hans hals. Hun lukkede sine øjne og slappede af og var mere eller mindre klar til at sove, da hun havde været vågen næsten et døgn uden noget søvn overhovedet, så hun var ved at være meget træt

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 12 Aug 2011 - 22:03

"det er ikke noget, du har noget du godt vil sige, så kom ud med det" sagde han og kiggede på hende, han lad sig til rette i seng og trække dyne over dem, da hun havde lad sig til rette, han lad en arm om hende og strøg hende kort på hendes ryg, hun var går igang med af sige noget skal hun også sige det færdig, "det var så lidt" sagde han og smiler rolig og lukke kort øjne, end han kiggede kort og lukke øjne og slappe af, så var han også klar til af sove.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 12 Aug 2011 - 22:09

Hun bed sig kort i underlæben " nej det var ikke noget" sagde hun stille og lagde sig helt ind til ham med et blidt smil på læberne. Hun lod kort en hånd køre gennem sit hår og derefter lagde hun den på hans brystkasse og smilte tilfreds for sig selv "Vi ses engang vi vågner" sagde hun og smilte kort og kyssede igen hans kind og lagde sig så ned igen og lukkede sine øjne og gav sig til at sove

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 12 Aug 2011 - 22:19

han nikke kort til det hun sagde og lukke øjne og lad sig til af sove, der gik noget tid ind han flade i søvn-

nogen dag efter, de havde være våge i nogen time efter hold og han sad og slappe af mens han vente på af hun fik pakke sig ting, hun var endelig bliv fuld forvandle vampyr, så nu tager de hjem til ham, han havde ikke rigtig nogen tid her så han havde ikke noget at bære på, de for læb dag op til i dag havde han brugt på af lærer ud om vampyr, hvordan man jage ud af bliv opdage og drikke blod ud person opdage det, men nu stod det til af de hjem til ham, da de endelig giv betale han ikke da de kom hele ned til hoved indgang, han drej ned af vej da de kom udenfor.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 12 Aug 2011 - 22:23

Hun fik pakket alle sine ting og så ned på sin kat som sad og kiggede op på hende " bare rolig Isis du kommer med" sagde hun og smilte blidt til katten og samlede katten og og fik den til at ligge sig på tasken og derefter gik hun ned til trapperne til hovedindgangen og derefter ud til ham " Er vi klar til at smutte?" sagde hun med et blidt smil så hendes hjørnetænder blev blottede. Hun lagde kort hovedet på hans skulder idet hendes kat sprang ned fra tasken og miavede lystigt til den mens dens hale svejede fra side til side

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 12 Aug 2011 - 22:28

"ja det er vi, kom" sagde han og går videre genne by, han gik op mod grotte ud for by, der gik en halv time måske mere med at kom der ud, hvorefter han gik ind af en af dem, hvor han går en hele bestemmer hvor som følge ned efter, han stopper op ved flere dobbelt porte, "når, her må du aldrig tager fejl angår porte, den der er til helvede og den til underverden og den til tomhed" sagde han og åben porte til underverden, der var kold på den anden side og inter af ser, han lukke porte efter dem og gik i nogen min som føres som en halv time, hvor de kommer til et halv store hus, han finde nogen nøgle frem og lås op, hvor han åben dør og gik ind tilsidste og lukke dør og lås den.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 12 Aug 2011 - 22:33

Hun fulgte efter ham med et blidt smil idet de kom til de 3 porte " det skal jeg nok huske" sagde hun og fulgte efter ham gennem porten og ind i underverden. Isis miavede og så op på Dakotah " jeg kom Isis" sagde hun og klappede på tasken hvor katten sprang op og lagde sig. Hun så omkring sig og smilte for sig selv og så på det hus de kom til " Bor du her?" sagde hun stille og smilte kort til ham og gik op ved siden af ham og så på huset

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 13 Aug 2011 - 11:38

"ja det er her jeg bor" sagde han og gik over til hoved dør, som han lås op og åben den, han lod hende og kat går ind første og gik ind bagefter dem, hvor han lås dør og hænge jakke op, "føkge med, så kan du ser hvor du skal sove hen" sagde han og begynde rolig af går med hænder sammen om på ryg, lidt efter åben han en dør ind til et værelse, "her har du mit værelse, der er ejer badeværelse til" sagde han og lod hende går ind, så hun kun ser det, han bliv stå i dør åbening og kiggede, "du kan stille din taske her, så kan jeg vis dig resten af huse" sagde han og kiggede på hende, det tog ca en halv time af vis hendes rundt i hus, hvor de slutte i stue.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 13 Aug 2011 - 13:55

Hun smilte blidt til ham og gik indenfor og så rundt omkring sig. Huset var jo enormt! Hvilket hun ikke var vandt til, men det blev hun nu. Hun nikkede kort til det han sagde og fulgte efter ham hen til hans værelse og gik indenfor " Wow " sagde hun stille og smilte blidt til ham og stillede tasken op af væggen hvorefter hendes kat sprang ned på gulvet og kælede sig op af hans ben " Isis stop" sagde hun og bed sig kort i underlæben, da hun ikke vidste om det var okay. Hun gik over til ham og fulgte efter ham ud og se resten af det meget store hus som han boede i

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 13 Aug 2011 - 23:29

han tog sig ikke rigtig at hun sagde wow til hans hus, det kun godt være større end det han havde men det har han ikke bruge for, "hun må godt går rundt i hus men du passer hende selv og gør ren efter hende" sagde han kort da hun sagde stop til sin kat, han sat sig i sofa efter han havde vis hende rundt i sit hus, han havde stor set alt hvad men behøver, træning/kamp sal, trænings rum og svømmepool, han læner sig tilbage og slappe af.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 20 Aug 2011 - 20:56

Hun nikkede kort til det han sagde med at hun selv skulle passe katten og gøre rent efter hende " Deal" sagde hun og så sig omkring da han viste hende rundt i det ufattelige store hus. Da de kom ind i stuen og han satte sig ned i sofaen så hun på ham med et blidt smil " Jeg kommer sikkert til at fare vild til at starte med" sagde hun og kløede sig kort i håret og derefter satte hun sig ned ved siden af ham i sofaen. Hun så ned på sin kat som havde lagt sig på gulvet og var ved at falde i søvn, hvilket fik hende til at smile svagt " Jeg tror Isis er træt" sagde hun og så over på ham med et skævt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 20 Aug 2011 - 21:03

"det vil ikke overrasker mig ikke hvis du gør det" sagde han og smiler svagt af hende, han læner sig lidt mere tilbage i sofa og slappe af, "ja det kun godt ser så ud, men det bliv du også når din kamp træning begynde" sagde han og kiggede på hende, det skulle nok ser hende, prøve at forsvar sig selv, indtil videre vil det så bliv mod ham eller det tror hun, han elsker sin magi illusion, det kun han få meget sjov ud af, nok også af hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 20 Aug 2011 - 21:16

Hun så på ham med store øjne " Kamp? Jeg.. jeg" sagde hun stille og bed sig i underlæben " Jeg kan ikke kæmpe" sagde hun stille og så på ham med urolige øjne, da hun viste at en vampyr blev nødt til at kunne nogle former for kamp, om det så var med sværd eller hvad det var, ville de på et eller andet tidspunkt få brug for det. Hun lænede sig tilbage i sofaen og lagde sit hoved på hans skulder og lod hendes tunge glide ud og strejfe hans hals, hvorefter hun blidt nappede ham på halsen " Hvornår starter min kamp træning?" spurgte hun og så på ham med et blidt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 20 Aug 2011 - 21:24

han griner kort af hende, hun havde hvis ikke regn med at hun skulle lærer at kamp, "nu hvis det skulle være" sagde han og kiggede på hende, han smiler svagt og rejse sig rolig op og knæk kort nakke og kiggede derefter på hende, "kommer du eller skal du havde noget andet tøj på end din træning begynde" spurgte han og kiggede på hende, første skulle han ser hvad hun kan, sikke ikke noget når hun kommer fra en rig mands familie.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 20 Aug 2011 - 21:42

Hun nikkede kort og rejste sig om fra sofaen " Jeg behøver ikke andet tøj" sagde hun og tog hans hånd og ventede på at han gik mod kamp rummet. Et blidt smil kom frem på hendes blege læber idet hun gik tæt på ham og tog om ham " Med mindre du gerne vil have mig til at skifte" sagde hun og bed sig forførende i underlæben og smilte blidt til ham og så på hendes kat som lagde og sov

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 20 Aug 2011 - 21:54

han nikke kort og begynde at går da hun tog ham i hånd, "det kan være jeg vil har det senere" sagde han og lad en arm om hende og tog hende kort på røv, han gik hen til sit kamp sal, hvor der hænger våben og anden ting til kamp på vægger, han gik ind midt i sal og sammen hænder om på ryg, "når vis mig hvad du kan og prøve at ram mig hvis du kan" sagde han og kiggede på hende, han vil bliv meget overrasker hvis hun enlig vil ram ham, han var klar til af undvig eller at parre hende angreb.
Tchort
Tchort

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum