Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 Empty Sv: uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 17:24

Hun så stadig ham ind i øjnene " Jeg har aldrig set så smukke øjne før" sagde hun og rødmede da hun sagde det. Hun rejste sig igen op og så sig lidt omkring " Der er lidt uhyggeligt her" sagde hun idet hun hørte en dør smække i huset. Hun gik imod lyden men kunne ikke se nogen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 3 Empty Sv: uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 17:26

"jo tak" sagde han og jo det var hans øjne som havde fange hendes opmærksomhed, han rejse sig kort op efter hun var går efter en lyder, det var en dødelig da han kun mærke en puls fra person, han gik forbi hende og åben en dør og kiggede rundt i værelse mens han smiler svagt, han gik tilbage til hende, "det var bare en hjemløs" sagde han og sat sig ned i stol igen.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 17:29

Hun så på ham idet han kom tilbage " hvor er han nu?" sagde hun og så udenfor og i alle andre rum, men kunne ikke finde ham. En stank af blod fangede hendes næse * Blod.. Men??* Hun så over på ham med et set og tog nogle skridt tilbage " jeg ved hvad du er" sagde hun og kom til at stå op af en væg mens hendes øjne fokuserede på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 17:32

han havde ikke rørt den hjemløs, men det kun være af en anden vampyr lige havde være forbi, men han kun godt mærke af det ikke var den puls mere som var der før, "okay, hvad er jeg så" spurgte han og kiggede på hende, mens han rolig tog sin solbrille på, hvor han lukke kort øjne og kiggede på hende og afvente et svar fra hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 17:34

Hun så nervøst på ham " Du.. Du er vampyr.. Det var derfor bartenderen ikke ville have jeg var sammen med dig..." sagde hun og så omkring sig med et stadig nervøst blik. Hun vidste det, hendes forstand havde også sagt at der var noget over ham som ikke var normalt

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 17:36

"og nu hvis jeg er det" spurgte han og smiler svagt stadig ud af vis tænder, hvorfor var det altid sjov af ser folk ansigt udtryk når de fandt ud at men var vampyr, han bliv sidder og kiggede kort rundt, end han rette blikke mod hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 18:05

Hun så på ham og bed sig i underlæben " Så.. Ender det jo bare med.. jeg også bliver det" sagde hun og blev stående hvor hun var. Hun kunne mærke hvordan et sæt øjne så på hende bag fra, men det var jo ikke hans. Hun vendte sig om og så hendes eks kæreste " Shiro?" sagde hun stille og gik nogle skridt baglæns. Nu stod hun mellem en person der muligvis var vampyr og hendes eks som var voldtægts forbryder

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 18:09

"det har jeg ikke sagt noget om på noget tidspunkt, og det er heller ikke noget man lige bliver ud lige" sagde han og kiggede kort på hende, end han rette blikke mod en ung mand som næste lige var ankommer, han havde mærke ham fra et stykke til side, det lyder til af hun kender ham, "hvem er de" spurgte han og kiggede på ham.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 18:12

Dakotah blev hvor hun var trods hun havde lyst til at løbe over til manden hun var kommet med " Jeg er Shiro.. Dakotah's eks" sagde han og tog nogle få skridt tættere på, hvilket fik hende til at komme tættere og tættere på denne mand * nej.. nej ,... det går galt* tænkte hun og lukkede kort sine øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 18:15

"ja så, hvad laver du så her" spurgte han og kiggede på mand, han var ligeglad med hvad han skulle her, men det var tyder af ser af hun ikke var glad for ham, men hvis han prøve på noget vil han stod ham i det og det vil være nem da han var et menneske.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 18:18

" Hvad jeg laver her? Undskyld mig, men det er dig der er sammen med min pige" sagde han og så over på Dakotah som stod og så vredt på Shiro " Vel er jeg ej din pige!! Og det er du selv skyld i" vrissede hun og gik over mod ham og skubbede ham op af væggen " Dakotah kom nu" sagde han og lod sin ene hånd strejfe hendes kind idet hun svingede sin hånd og gav ham en lussing " DU RØR MIG IKKE!" hvæsede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 18:22

han grine kort af ham end han rejse sig op og gik rolig over i mod ham, hans støvler gav gen lyde i gulv da det var et gammel hus, "som du selv sagde var du hendes eks, så hun er ikke din pige mere" sagde han og kiggede ned på hende, han tog sig ikke af hun gav ham en lussig, men det hun råbet af ham, tog han dog til sig, hvad havde han gjort imod hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 18:26

Hun så på ham som nu rejste sig fra stolen og kom over mod dem, hun stillede sig bag ham og tog i hans arm " Shiro.. Du skal ikke kontakte mig mere!!" vrissede hun og klemte sig ind mod hans arm. Hun ville ikke have noget med Shiro at gøre efter det der skete for 5 år siden mellem de to og nu havde hun også fundet denne søde mand som hun mødte på hendes arbejde

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 18:28

han kiggede kort på hende da hun stille sig bag ham og tog fat i hans arm, "hvad har du gjort ved hende side hun havde dig så meget" spurgte han ham om, heller høre det fra hende hvis han er mand nok til det, eller vil hun sikke gerne fortaler ham det, han bliv stod og kiggede på ham og afvente et svar for ham men det bliv sikke af hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 18:32

Shiro så over på Dakotah og bed sig kort i underlæben " Hvad kommer det dig ved?" vrissede han og så op på ham. Dakotah stod stadig bag ham og knugede sig mod hans arm, hun ville hellere bides af en vampyr, end at være sammen med en voldtægts forbryder. Hun stillede sig på tå og lagde læberne mod hans øre " Han prøvede at voldtage mig" sagde hun og stillede sig normalt igen og så koldt over på Shiro

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 18:36

han vente med af svar til af han havde få det af vide af hende, "dit, dit lille forpol af en mands person af være som man engang ikke kan kalder for en mand, man prøve ikke af voldtægt andre og tænker engang på det, hvad er du for et sygt menneske som prøve på så noget" halv råbet han af ham og kiggede kold på ham.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 18:41

Shiro så op på ham med et forskrækket blik og derefter over på Dakotah som om han ville have hun hjalp ham " Ikke nok med det.. Han bandt mig fast til en radiator på et badeværelse og stod og sparkede og slog mig" sagde hun og gav Shiro et koldt smil og lagde sit hoved på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 18:44

han kiggede kold på ham da hun sagde hvad han også havde gjort, "du er også en af de person som tæv på kvinde som ikke kan forsvar sig selv og endda også efter du havde bunde hende fast" halv råbte han af ham, "jeg synes du skal går og ikke opsøg hende nogensind igen" sagde han lidt højere end hvad han ellers snakke i.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 18:48

Dakotah så op på ham med et skævt smil og derefter igen på Shiro som ikke kunne sige noget og skyndte sig vende om og gå. Da han var væk så hun op på ham med et blidt smil " Mange tak.. Nu er jeg ligeglad om du er vampyr eller ej.. Du må gerne være vampyr for min skyld" sagde hun og lod hendes hånd strejfe hans kind blidt idet hun bed sig i underlæben

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 18:50

han smiler svagt, nogen skal bare være stor i mund, "det var så lidt og jo jeg er vampyr" sagde han og kiggede ned på hende, hvorefter han gik over og sat sig i stol igen, han læner sig tilbage og lukke kort øjne, hvorefter han kiggede ud af vindue.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 21:11

Hun så på ham og bed sig svagt i underlæben " jeg er ligeglad med om du er vampyr.. For min skyld må du gerne bide mig" sagde hun og så ned i jorden idet hun skubbede sit hår over til den ene side så noget af hendes hals var blottet

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 21:15

"hvorfor vil du gerne være vampyr" spurgte han og kiggede på hende, han sat sig lidt bedre til rette i lænestol, han kiggede kort på hende da hun skubbe til sit hår, så hendes en side af hals bliv blotte, men han vil ikke bide hende før han havde få et svar fra hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 21:17

Hun gik tættere på ham og så på ham med et bedende blik " Jeg vil have min hævn.. Jeg vil gøre det samme mod Shiro som han gjorde ved mig.. Udover at voldtage ham" sagde hun og så på ham med et blidt smil og håbede han forstod hvorfor

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 21:20

han smiler svagt af hende, da hun sagde af hun vil havde sin hævn over ham, det kun han godt lide, "hvad få jeg ud af det, at gør dig til vampyr, du få jo en hele dele ud af det" sagde han og kiggede på hende, han tog solbrille af og sat den i trøjen og kiggede på hende med sin blå grå øjne.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 21:24

Hun så på ham og bed sig i underlæben " jeg.. Jeg vil være din trofaste slave så længe du vil have det" sagde hun og rødmede svagt og så ham i øjnene " Men kun hvis du vil have mig til at være det" sagde hun og gik helt tæt på ham og kyssede blidt hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum