Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 Empty Sv: uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 21:27

han tog rolig fat i hendes hage og kiggede på hende, "du skal regn med af du skal forlad din familie, din venner og veninde, eller ikke hele men du kan ophold dig i skygge eller første kommer ud ved mørke frembrud" sagde han og slap hendes hage og kiggede afvente på hende angår svar.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Tilbage til toppen Go down

uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~ - Page 4 Empty Sv: uhyggelig dag på arbejdet ~ Tchort::privat~

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 21:32

Hun så på ham og nikkede kort " det er fint med mig" sagde hun og bed sig i underlæben. Hun vidste at dette ville gå hen og blive smertefuldt, men hun ville overleve.. Det var der ingen tvivl om " Jeg er klar" sagde hun og fjernede alt hendes hår fra den ene side af hendes nakke så han kunne bide hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 21:38

han rejse sig rolig op og jakke sin jakke af hende og lad den i stol, "okay, ved ikke hvordan det føles for dog" sagde han og kiggede kort på hende, end han gik om bag hende og sat så tænder i hendes hals, hvor han begynde af drikke, han tog det rolig men det gik rimelig hurtigt alligevel, efter noget tid havde han tøm hende hele for blod, hvor han slipper hendes hals og laver et snit i arm ved puls åre, hvor ha ligger sår mund hendes mund så blod vil løbe ind i hendes mund.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 21:41

Hun lukkede øjnene og bed sig hårdt i underlæben idet hun mærkede hans tænder bore sig ind i hendes hals og dræne hende for blod. Idet hun mærkede den varme væske i hendes mund vågnede hun nærmest fra de døde og begyndte og drikke noget af hans blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 21:45

han lod hende drikke af hans blod indtil hun ikke behøver mere, hvor han tager arm til sig og han slikke det hun nu ikke har få med, hvorefter sår havde lukke sig og så ud som om der aldrig havde være et, han flytte lidt på sin jakke op på arm læner og sat sig i stol og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 21:53

Hun smilte for sig selv idet han fjernede hånden fra hendes mund. Hun slikkede sig omkring læberne og så på ham Håber mit blod var godt" sagde hun og grinte kort idet hun gik over til ham og bed sig svagt i underlæben, men mærkede hendes hjørnetænder var vokset, dog bed hun ikke hul i hendes læbe

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 22:00

"det var lidt sødt af menneske blod af være" sagde han og kiggede på hende, "når har du nogen ting du skal har hente der hjem" spurgte han og kiggede på hende mens han tog sin solbrille på igen, da han ikke skulle drikke mere blod lige forløb, hvis hun havde noget skulle de hente det lige så snart de kan og så vil han hjælp med det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 22:01

Hun så på ham og tænkte kort " ikke udover min kat Isis" sagde hun og så op på ham " Bare rolig jeg ved hvad jeg gør" sagde hun og smilte blidt til ham og lod hendes hånd strejfe hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 20 Jul 2011 - 22:05

han nikke kort til det hun sagde, hvorfor lige en kat men det må betyder meget for hende, "okay, kan du selv hente din kat eller skal jeg tager med dig og skal du enlig ikke har noget tøj med" spurgte han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 22 Jul 2011 - 13:16

Hun nikkede kort " jeg kan sagtens tage afsted selv og selvfølgelig skal jeg have tøj med" sagde hun med et smil på læben. Hun kørte en hånd gennem det sorte hår og plantede sine øjne på ham " Hvor skal jeg komme hen når jeg har hentet det?" spurgte hun og så på ham med et skævt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 22 Jul 2011 - 21:37

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "efter du har hente din ting, så lad os møde på hotel Quatre, spørge efter mit navn når du kommer, så skal de nok fortale hvilke værelse nummer" sagde han og kiggede på hende, han rejse sig op og tog sin jakke på og kiggede på hende, hvorefter han begynde af går mod Quatre.

da han når til hoteller gik han op på sit værelse, hvor han hænge jakke og smide sko og går over og sidder sig i sofa, når så må han ser hvor meget hun har med angår hendes tøj og hvor lang tid der går, nu hvor hun ikke er fuld forvandle til vampyr, der går nogen dag før hun er det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 13:18

Hun nikkede kort til det han sagde og begyndte at gå i retningen af hendes hjem, mens tankerne fløj rundt i hendes hoved * hvad har jeg gjort* tænkte hun og tog sig til halsen og rystede kort på hovedet * jeg er ligeglad* tænkte hun igen og gik ind i huset og begyndte at pakke sine ting.

Efter cirka 10 minutter var hun færdig og satte kurs mod Quatre " Kom Isis" sagde hun og løftede sin kat op i tasken med hendes tøj. Da hun ankom til hotellet gjorde hun så Isis ikke kunne ses og gik over til disken " Uhm Tchort? Hvor er hans værelse?" spurgte hun lettere genert. Hun blev vist der op af en kvinde, som ikke vidste noget af at Dakotah selv var blevet bidt. Hun tog sig til hovedet idet hun kunne lugte blod * engel?* tænkte hun og rystede på hovedet idet de nåede til hans dør. Hun bankede på og ventede på han åbnede eller at hun fik og vide at hun bare kunne komme ind

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 23 Jul 2011 - 13:27

han havde sidder i sofa og slappe af mens han vente på hun skulle kom, "der er åben" sagde han og rejse sig op og gik rolig over mod dør, han havde sammen hænder om på ryg, "når det tog ikke så lang tid" sagde han da hun kom ind og kiggede kort på hende, "du kan stille din ting der over" sagde han og peger over omkring seng mens han gik over til det store vundue.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 13:34

Hun gik indenfor da hun hørte der var åben " Det er meget muligt jeg er pige, men derfor behøver det ikke tage lang tid " sagde hun og grinte kort og lynede hendes taske op og hendes kat kom til syne " Det er så min kat Isis" sagde hun og lod hånden køre over kattens pelsløse krop og satte tasken ned på gulvet hvor han sagde hun kunne stille den " Må hun gå fri?" spurgte hun og bed sig blidt i underlæben og så på ham med et blidt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 23 Jul 2011 - 13:40

"det ved men jo aldrig, hvor lang tid i skal bruge angår ers tøj" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke som svar på af hendes kat må går frit, for hans skylde kan den godt men hoteller vil helste ikke havde det, "svar mig ærelig, hvor meget har du enlig tænke på alt det med af bliv vampyr" spurgte han og vend sig om mod hende og kiggede på hende, han havde dog stadig sin blå solbrille på.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 13:47

Hun smilte blidt til ham og satte Isis ned på jorden og strøg kort hånden over kattens ryg hvorefter hun vendte sig om mod ham da hun hørte hans spørgsmål " Lad mig bare sige.. Meget" lod det fra hende idet hun gik over til ham og tog hans solbriller af og så ham i øjnene " Lad være med at gem de flotte øjne " sagde hun og smilte blidt til ham og lagde hans solbriller på bordet og så igen på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 23 Jul 2011 - 13:52

han nikke kort til det hun sagde og det var da altid noget af hun havde tænke meget over det, "det er vel mig selv der bestemmer det og ikke min slave" sagde han og smiler svagt, han kiggede på hende da hun kiggede på ham, han gik lidt tætter på hende, "hvad kan du enlig ud over du er ved af få vampyrs evne som du nok har om nogen dag" sagde han og kiggede ned på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 14:00

Hun så på ham og bed sig blidt i underlæben " Jeg kan mange ting. Jeg arbejder ikke på en stripklub for ingen ting" sagde hun og så op på ham med et genert smil. Hun stillede sig på tær og lagde sine læber op mod hans øre " men det har du sikkert ikke brug for" sagde hun og stillede sig ned igen og så på ham med et løftet øjenbryn og et blidt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 23 Jul 2011 - 14:08

"så du kan danse, er det det du hentyder til eller" spurgte han og kiggede på hende, hvis det var danse kun men vel altid bruge, når men keder sig kun hun giv et nummer, "men fortælle hvad du kan, så jeg har et bedre indeblik på min slave" sagde han og kiggede kort ned på hende, ende han gik over og sat sig i sofa.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 14:17

Hun smilte blidt til ham " Det kan jeg også" sagde hun og gik over til ham i sofaen og satte sig med front til ham " der er også så meget andet jeg kan" sagde hun og så på ham med et lettere flirtende smil og lagde sine arme omkring nakken på ham " Men problemet er bare... " sagde hun og stoppede. Han vidste jo godt hun var blevet voldtaget af sin eks, men ikke hvad det havde gjort ved hende psykisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 23 Jul 2011 - 14:21

han nikke kort til det første hun sagde og smiler savgt, han lad armene på hendes ben da hun sat sig på ham, "lad mig høre hvad du kan" sagde han og kiggede på hende og lod hende lig sig armene om hans nakke, "hvad er problem så" spurgte han og kiggede på hende, han vidste godt af hun var bliv voldtaget af hendes eks, men mere havde hun heller ikke fortælle om det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 14:27

Hun så væk og bed sig i underlæben " Den voldtægt tog meget hårdt på mig.. Så hvad angår at have.. sex.. Det virker ikke så godt, da jeg bliver mindet om voldtægten" sagde hun idet en tåre trillede ned af hendes kind hun skyndte sig at tørre den væk inden han lagde mærke til det, for hun havde fået at vide at en vampyr ikke viste følelser og græd

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 23 Jul 2011 - 14:33

han nikke kort til det og smiler svagt, "det er så noget som desværre kan sker" sagde han og kiggede på hende, "når lad det ligger og lad mig høre om din god ting som du kan" sagde han og strøg hende kort på hendes kind, han læner sig rolig tilbage i sofa og klem kort om hendes lår da hun jo sad på ham, han var da ligeglad med hvordan hun har det med sex, det vil nok går over på et tidspunkt. hvis hun finder den retter for hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 14:42

Hun bed sig svagt i underlæben idet han strøg hende over hendes kind " Tja jeg er ufattelig kreativ, og jeg elsker at spille på klaver" sagde hun og smilte blidt til ham idet han klemte blidt om hendes lår " Men jeg kan også så mange andre ting hvis du vil have mig til det" sagde hun og lagde sig ind mod ham og lagde sit hoved på hans skulder

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 23 Jul 2011 - 14:46

"af spiller musik er en god ting" sagde han og kiggede på hende, han smiler svagt og nikke til det andet hun sagde og lukke kort øjne og lod hende lig sig op af ham, "er du træt" spurgte han og kiggede på hende, side hun lad sig op af ham eller var hun bare et putte dyr, han kiggede kort efter hendes kat for af ser hvor den er og hvad den laver.
Tchort
Tchort

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum