Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nice to meet you Aubreiane //privat//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 Empty Sv: nice to meet you Aubreiane //privat//

Indlæg af Aubrei Ons 26 Okt 2011 - 13:49

Aubreiane så ham stille i øjnene, "Du betyder allerede så meget for mig.. du fortjener at leve Em.. hør nu..vi har alle gjort ting i fortiden vi ikke er stolte af, det har jeg oz, men derfor kan vi godt have ændret oz.. alle kan ændre sig hvis de vil, og det ved jeg at du ville, uanset hvad du så har gjort" hviskede hun stille og bed sig i læben enndu en gang.
Forsigtigt holdt hun om hans hænder, og flettede deres fingre, "Jeg elsker dig okay og jeg vil ikk undvære dig fordi en eller anden idiot, kommer og siger alt muligt" mumlede hun lavt og gemte sig inde mod ham, kyssede ham længe og ømt, inden hun trak sig væk og satte tæppet op foran vinduet igen. selv den lille smule sol der kom ind, under, generede hende en hel del, så derfor lukkede hun det ude igen.
"Skal vi se film?" hviskede hun kærligt og lod øjnene hvile på ham, hun tog ham langsomt lidt væk fra væggen, oz for ikke at virke alt for påtrængende, fordi at hun jo bare havde skubbet ham op imod væggen, stille så hun på sengen, den mindede meget om hendes egen, stille så hun ned i gulvet og bed sig hårdt i læben, "Jeg vil ikk have der sker dig noget Em" sukkede hun lavt
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 Empty Sv: nice to meet you Aubreiane //privat//

Indlæg af Gæst Ons 26 Okt 2011 - 20:09

Han så på hende med et lettere overrasket blik og smilte kort over hendes ord " Jeg gør dig ikke noget.. Og hvis han gør skal jeg nok sørge for han får ondt" sagde han og lukkede øjnene idet han mærkede hendes læber mod sine. Idet hun brød kysset og gik et stykke væk fra ham så han på hende med intense øjne og grinte kort over hendes spørgsmål " Lad os det og glemme dette" sagde han og gik over mod hende og tog hendes hånd og gik ind i stuen igen " Du finder bare hvad du lyster" sagde han og ledte hende over til skabet med de mange film og gik derefter over i sofaen og ventede på hun kom over med en film de skulle se. Han lænede sig tilbage i sofaen og så over på hende med et blidt smil. Han lukkede kort øjnene og nød at have hende her og bare være de to alene. Han så over på hende igen og smilte blidt til hende mens han ventede på hun fik valgt en film de skulle se

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 Empty Sv: nice to meet you Aubreiane //privat//

Indlæg af Aubrei Ons 26 Okt 2011 - 20:51

Aubreiane så smilende ind i hans øjne, og nussede hans fingre, mens de gik mod stuen, hun smilte for sig selv, og lod blikket glide hen på hans mange film, vidste ikke helt hvad de skulle se, hvad hans havde lyst til at se. Men hun fandt en eller anden gyser, og gik hen og lagde den ved ham, satte sig smilende på hans skød med et ben på hver side af ham, havde stadig de høje stiletstøvler på, dog var jakken blevet hængt ovre ved døren.
"Så har jeg valgt filmen, hvad så nu?" drillede hun legende og lod hovedet glide på skrå, lod armene glide om hans nakke og nussede hans hår stille nød virkelig at sidde så tæt på ham. og havde heller ikk på noget tidspunkt denne aften skjult at hun syntes ret godt om ham.
"Tror du han vil gøre mig noget? hvis han opdager mig alene?" spurgte hun lavt og bed sig usikkert i læben, så ham blidt i øjnene, kunne ikke finde ud af om hun var lidt bange for det, eller om det bare generede hende, for egentlig, ville hun bare blive her sammen med Emanuel, men det kunne hun jo heller ikk blive ved med, hun havde jo også sit hus, som oz skulle ses til en gang imellem, det skulle Emanuel helt klart oz se en dag. hvis han ville self. Blidt lænede hun sig ned og kyssede hans hals med blide læber.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

nice to meet you Aubreiane //privat// - Page 4 Empty Sv: nice to meet you Aubreiane //privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum