Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
nice to meet you Aubreiane //privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: nice to meet you Aubreiane //privat//
Forsigtigt holdt hun om hans hænder, og flettede deres fingre, "Jeg elsker dig okay og jeg vil ikk undvære dig fordi en eller anden idiot, kommer og siger alt muligt" mumlede hun lavt og gemte sig inde mod ham, kyssede ham længe og ømt, inden hun trak sig væk og satte tæppet op foran vinduet igen. selv den lille smule sol der kom ind, under, generede hende en hel del, så derfor lukkede hun det ude igen.
"Skal vi se film?" hviskede hun kærligt og lod øjnene hvile på ham, hun tog ham langsomt lidt væk fra væggen, oz for ikke at virke alt for påtrængende, fordi at hun jo bare havde skubbet ham op imod væggen, stille så hun på sengen, den mindede meget om hendes egen, stille så hun ned i gulvet og bed sig hårdt i læben, "Jeg vil ikk have der sker dig noget Em" sukkede hun lavt
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
Gæst- Gæst
"Så har jeg valgt filmen, hvad så nu?" drillede hun legende og lod hovedet glide på skrå, lod armene glide om hans nakke og nussede hans hår stille nød virkelig at sidde så tæt på ham. og havde heller ikk på noget tidspunkt denne aften skjult at hun syntes ret godt om ham.
"Tror du han vil gøre mig noget? hvis han opdager mig alene?" spurgte hun lavt og bed sig usikkert i læben, så ham blidt i øjnene, kunne ikke finde ud af om hun var lidt bange for det, eller om det bare generede hende, for egentlig, ville hun bare blive her sammen med Emanuel, men det kunne hun jo heller ikk blive ved med, hun havde jo også sit hus, som oz skulle ses til en gang imellem, det skulle Emanuel helt klart oz se en dag. hvis han ville self. Blidt lænede hun sig ned og kyssede hans hals med blide læber.
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» nice to meet you - again
» nice to meet you.
» Nice to meet you ~Nadia
» Nice to meet you... again - Annabel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline