Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
nice to meet you Aubreiane //privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: nice to meet you Aubreiane //privat//
Langsomt mødte hun hans blik og lod hans tunge røre sin underlæbe, “Havde jeg virkelig?” drillede hun og smilte for sig selv,”Fortæl mig så hvad du ville når jeg kom tilbage?” smilte hun frækt, og pillede lidt ved hans trøje, hun lod hovedet glide en anelse på skrå, og gik så et par skridt tilbage og rettede lidt på sin jakke som hun så smed, så sig lidt omkring.
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
Gæst- Gæst
“Du er nu en charmerende mand Emanuel” hviskede hun legende, og lukkede svagt øjnene da hun mærkede hans tunge mod sin hals,.
“Jeg er smigret over du sys jeg er det,” svarede hun drilsk, og så ham i øjnene, holdt lidt om hans nakke og lod hovedet glide en anelse på skrå igen, “Jeg burde slet ikke stå her sammn med dig” hviskede hun frækt.
Gæst- Gæst
Hun fulgte langsomt med ham hen til soveværelset, lod ham lægge sig ned på sengen, og pillede kort ved hans trøje, “Hm måske.. Men jeg vil ikke udnyttes, jeg ved jo ikke om du bare er ude efter noget sjov også er jeg bare luft?” smilte hun og lod tungen glide henover hans hals,.
Blidt grinte hun og så svagt rundt, “selvom det nu er dybt fristende uanset hvad dine tanker er” smilte hun drilsk og kyssede hans kind kort, blidt holdt hun om ham. Og fulgte hans hånd der var på vej op mod sine bryster med øjnene, let smilte hun og så ind i hans øjne, “Hvorfor stopper du?” hviskede hun legende. Og bed svagt i hans læbe, inden hun smilte og trak sig tilbage.
Gæst- Gæst
Aubrei smilte for sig selv, og lod hænderne skubbe ham om på ryggen, og satte sig blidt på hans mave, lod hænderne føre hans hænder op over hans hoved.
Gæst- Gæst
“Jeg kan nu oz godt li andre der kontrollere mig” smilte hun frækt og kyssede hans hals tænkende, pillede lidt ved hans trøje. Overvejede kraftigt bare at flå den af ham, men igen det ville nok virke en anelse mærkeligt, og dog.. Måske alligevel ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var stadig ikke helt overbevist om at skulle blive på det her sted, nu hvor Aubrey han havde fundet hende,.
"Tro mig.. du vil virkelig ikke have mig.. jeg har en del problemer på halsen, og de kunne nemt gå udover dig.. det vil jeg ikke have" hviskede hun let, og lod armene glide op om hans hals, pillede lidt ved hans nakkehår,.
Det var nu rart at stå med en anden vampyr, han blev ikke kold af hende, for det var han allerede, og han var ligeså chamerende som hun selv. Blidt kyssede hun hans mundvige og smilte drilsk.
Gæst- Gæst
Hun så hvordan alle de mange mennesker stod ude foran døren og så så forbavset på Emanuel, "Hvad? neij.. neij jeg vil da ej.. ikk uden dig" Sagde hun bestemt og tog fat om hans hånd. "Hvem er de?" mumlede hun lavt og bed sig tænkende i læben.
Vidste ikke hvorfor der var så mange, eller hvad de ville gøre, men hun nægtede at forlade ham her, uanset hvad der så skete. Hun hadede at flygte, og når der var så mange havde ikke en gang han en chance, selvom de alle var mennesker.
"Em lad oz nu bare gå.. inden de kommer ind.. vi meget hurtigere end dem.. " sagde hun stille og pillede ved hans trøje, tog langsomt sin jakke på og lukkede den, så derefter afventende på ham, han måtte da gå med, ellers blev hun der, og det var bare sådan det var,.
let gik hun hen til ham og tog hans hånd igen.
Gæst- Gæst
Stille sukkede hun, og rystede kort på hovedet, slap hans hånd og gik mod et af de andre vinduer, "Well.. godt hun har det fint.. i skal nok blive glade" smilte hun ganske kort, inden hun lod øjnene blive grønne, og anigtet faldt tilbage i rolige afvisende folder, så var det vist hendes tur til at fordampe.
Lydløst åbnede hun vinduet og så ned mod jorden, ude i horisonten var det blevet lysere, hun havde ikke meget tid til at nå væk, men hun måtte gøre forsøget. Stille og nemt sneg hun sig ud på den lille kant på muren, hun hadede sådan at skulle springe langt ned, ikke fordi hun kom til skade, det kunne hun jo ikke mere, for hendes knogler satte sig selv på plads, det gjorde ganske vidst stadig ondt. men ikke nær så meget som hvis hun havde været et menneske.
Hvor det dog irriterede hende med den pige, hun var ellers lige begyndt at sys om Emanuel, men det kunne jo være helt og aldeles ligemgeet nu, hun kunne på ingen måde konkurere med hans store kærlighed.
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke rigtigt Em.. jeg er virkeligdårlig til at stole på folk" mumlede hun og tog hans hænder, pillede ved hans trøje og smilte lidt forsigtigt, "Mener du virkelig det?" mumlede hun for første gang genert. let nikkede hun.
Hun fulgte langsomt med ham hen mod vinduet, og hoppede forsigtigt ud efter ham, "Uhm.. hvor bor du egentlig?" spurgte hun og pillede ved hans nakkehår, lod så hånden glide ned i hans baglomme mens de gik,.
Hun anede ikke om hun skulle stole på ham, og hvad hvis Aubrey så dem? han ville udslette hende mens han så det, og Em bagefter. stille bed hun sig i læben, og så lidt fraværende rundt, mens de gik, hun brød sig ikke om det, Aubrey havde allerede gjort opmærksom på sig selv, og hun ville nødig have der skete Emanuel noget, men hun kunne umuligt fortælle det til Em.. han ville tro hun var skør.
"Du en rigtig gentlemen Em" smilte hun for sig selv og lod øjnene hvile ind i hans for en stund.
Gæst- Gæst
"Han har fundet mig igen.. så jeg har overvejet at flytte.. men.. ja.." hun tav og fulgte bare blindt med ham, måske var det dumt af hende at stole på ham, blidt skubbede hun ham op imod et træ og så drilsk ind i hans øjne, "Såe.. hvad skal vi så lave hos dig ?" smilte hun frækt og bed lidt i hans øre med et grin.
inden hun trådte et skridt tilbage og lod ham komme væk fra træet, "du nu ret nuttet" smilte hun og lod uskyldigt armene glide om bag ryggen, hun grinte lidt for sig selv, og smed så det lange røde hår om på ryggen.
"Hvorfor kan du godt li mig? jeg er da som alle andre vampyre?" spurgte hun legende, og lod blidt hovedet glide en anelse på skrå. var det ondt at drille ham? jaa det var det nok, men hun elskede sådan at drille folk, og han spillede med på det, så var det jo meget sjovere.
Gæst- Gæst
"Tjo.. det kunne da være fint at komme hurtigere frem, så længe du ikke æder mig" drillede hun og skubbede blidt til ham, kyssede legende hans hals, men gik så lidt væk så der var plads til han kunne forvandle sig.
"Jaa vi må vel se hvad der sker" grinte hun og himlede med øjnene, "Mig kær?, hvis jeg er kær er du oz nuttet, så det må du leve med" grinte hun og sukkede blidt for sig selv. pillede lidt ved hans trøje igen, det var virkelig fristende bare at flå den af ham, bare lyden af den måde man kunnerive en trøje i stykker på, gav hende kuldegysninger.
"Bliver de ikke bange når du sådan kommer derhen i din tigerform?" spurgte hun blidt, pg nussede hans arm lidt tænkende.
Hun ville da gerne være hans.. han var virkelig rar og sjov at være sammen med, men hun vidste ikke om det var klogt, for selvom han sagde han nok skulle beskytte hende og ham selv, ville hun virrkelig ikke have der skete ham noget.
"Fint fint.. så du ret hot? bedre?" drillede hun charmerende og smed det lange røde hår om på ryggen, det irriterede hendes øjne lidt.
// Sorry jeg var væk kære.. Men skolen var lort, familie var lort.. Alt var lort, men det er komemt på plads det hele ^^//
Gæst- Gæst
Hurtigt satte hun sig op på hans ryg idet han havde forvandlet sig, hun var slet ikk bange for ham, heller ikk selvom hun lige havde set ham myrde en anden person ved at flå hans hals op. Det generede hende ikke, hun var bare glad for at have fundet ham, fundet en der forstod hende helt.
Tænkende lod hun fingrene løbe gennem hans lange pels og smilte lidt forsigtigt, holdt så fast i ham så hun ikke skulle falde af, for selvom det ikke ville gøre ondt at falde, ville selve det at hun faldt nok gøre at hun ikke nåede at rejse sig før solen kom, de havde været alt for længe ude, og hun vidste det godt, hvorfor havde hun ladet sig selv blive så længe.. det var pågrund af ham, fordi hun ikke havde lyst til bare at gå, hun kunne godt li at bruge tid med ham.
Og hun håbede da oz de ville bruge lidt tid sammen endnu.
//Det okay dear, har bare savnet dig *Kisses on your cheek*
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» nice to meet you - again
» nice to meet you.
» Nice to meet you ~Nadia
» Nice to meet you... again - Annabel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift