Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Night Surprise[Tchort] - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Night Surprise[Tchort]

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

The Night Surprise[Tchort] - Page 5 Empty Sv: The Night Surprise[Tchort]

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 17:41

han svar ikke til det første hun sagde, da det ikke lyd til at det skulle svars på det, "er du sikke på af du vil giv mig lov til det, du vil bare rødmede hele tid så" sagde han og smiler svagt af hende, han smiler kort af hende, da hun sagde at han altid må besøg hende, han kiggede kort ind i ild, hvorefter han åben rolig sin skjorten, hvor han tager den af og ligger den over ryglæner, på lænerstol, så han sad kun i bukser nu, han prikke kort til hende med sin fod da han ikke gad at læner sig frem for at gør det.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 18:39

hun skubbede blidt hans fod væk "Hej" sagde hun og kravelede op på hans skød og lod en figner glid op af hans bryst "Sikker et lækkert syn" sagde hun og smilede drillende til ham, hun lod sin figner glide rundt på hans bryst mens hun lod blikkede følges med, hun små rødmede dog, men var enligt vantil det nu. hans krop fik hende til at rødmende, hun underende sig enligt over han lod hende rør ham sådan og lagde derefter hovedet på skrå "Du altid velkommen omkring mig "

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 18:43

han smielr svagt af hende da hun sagde noget af et syn, da han havde smidte skjorten, han nikke kort til det sidste hun sagde og smiler svagt, "det husker jeg på" sagde han og lukke kort øjne, "hvad med at jeg også for love at ser noget" spurgte han og hentyder til af hun skulle smide kjole, hvorefter han lad hænder på hendes lår og klemmer kort om dem, han var ligeglad om hun rør ved ham, han havde ikke noget i mod det, det var enlig rar på en måde.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 18:50

hun stoppede figner op og kiggede lidt overrasket på ham "Det skal du gøre dig fortjernet til" sagde hun og lagde blikkede falde ned over hans overkrop igen og lagde sig indtil ham, mens hun aede hans bryst,
Hun tog dog jakken af og lod den faldende bag hende, hun lagde blikkede mødes hans og lagde panden mod hans "Hvad vil du gøre få at, se det" sagde hun og små grinede ..

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 18:53

"har jeg ikke det, ved at genopliv dig og få dig væk fra sygehus" spurgte han og kiggede på hende, han tog hendes jakke og flytte den efter hun havde tager den af, "der er så mange mulighed, på hvordan jeg kan gør det på, jeg kkun bare tager den af dig" sagde han og blikke drille til hende, han kun godt fiunde på at gør en ting som sikke vil virker men nu vil han, ser om hun smider den selv eller hvad hun gør.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 18:59

hun lod figner glide op til hans mund "Så må du bevise det" sagde hun og begyndt at rejse sig langsomt op fra hans skød, hun havde stadig et drillende blik, men virkede ikke til at havde noget mod han gjorder det, det kunne være sjov, hun var nygesrige i at se hvad han vil gjorder.
Hun så mod tchort og lagt sig frem , så hun pressede ham lidt tilbage stolen mens hun var lagt indover ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 19:03

"det må jeg" sagde han og kiggede på hende, han smiler svagt af hun læner sig ind over ham, hvor han kort lukke øjne end han hiver hende lidt tætter på ham, hvor han kyssede hende på mund, hvor han holder det, mens han kyssede hende begynde han rolig at hiver op i hendes kjole, han slap kyssede kort for at få kjole over hoved på hende, hvor han så forsætte med at kys hende og smide kjole over til hendes jakke, efter lidt tid slap han hendes læber og kiggede på hende, for af ser hvordan hun tager det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 19:12

Agalia mærkede hans fast armene omkring hende krop som hiv hende tættere på og lod blikkede falde ned mod hans arm, hun vendt derefter blikkede mod ham hurtigt da hans ånden ramt hendes hud og hans iskolde læber mødte hendes, varme, fugtigt og bløde læber i mod hans, hun lukkede øjne og lod sig blevet forføret af ham, hun mærkede hans figner gled op af hendes udskyldig hud, der bare var blød og umodstålige, så frisk og livlige, som en ung pige nu bære, hun mærkede kjolen bliv hivet af og vendt blikkede mod den og så mod hans ansigt igen og mærkede han igen kyssede hendes læber, hun flyttede sig baglæns og holdt sig få munden.
Hendes ansigt var knald røde i ansigt, mens det gjorder hende mere tiltrækkende, af tegn på uskyldighed *mit første kys* tænkt hun og bære en flot lyserrød bh , i skålen 80C hun havde passende Trusser til hun lagde blikkede mod ham og smilede "Øhm!!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 19:18

han smiler svagt af hende, da de var færdig med at kyssede, han kiggede rolig på hendes krop, hun var nu også pæn, at tænke på at hun var syg, men det ved han nu ikke noget om, om det skulle har en forandring, han smiler rolig tilbage da hun kiggede på ham og smiler, han hiver hende rolig indtil side og derefter ned af sidde hos ham, hvis hun ikke vil kun hun bare gør modstand og hun vil kom fri, fra hans hånd, han lukke øjne kort og smiler svagt, hvis hun sat sig hos ham vil han lig en arm om hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 19:41

//Skal spille rollespil :D//

Hun lod sig sætte sig ned på hans skød og lagde armene omkring ham "Det var mit første kys du stjæl" sagde hun og lagde hovedet mod hans bryst, hun frys ikke og nyd bare hans nærvære og krop mod hendes

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 20:01

//hele iorden, du må hyg dig//

han slappe rolig af og lukke kort øjne, "det vidste jeg ikke, har du noget imod det" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, han lad en hånd på hendes lår og klemmer kort om det, hvorefter han kiggede kort ind i ild.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 21:01

hun lagde sit hovede mod hans skulder og smilede lidt få sig selv "Nej enligt ikke... " sagde hun og holdt en lang pause "Det kom bære bag på mig, at du fik den af så let, du er vis øvet i det" sagde hun og kunne ikke lagde være med at grinede, hun lagde sig godt op af ham og nussede hans bryst igen "Hvad så nu?" sagde hun og fik det til at lyde som om der skulle ske noget mere.
Agalia slappede fuldstændig af og nyd varmende fra karmin

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 21:05

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt, "ikke rigtig, men at kysser en pige eller en kvinde, det plejer at hjælper" sagde han og kiggede på hende, han lukke kort øjne og nyder varm fra kamin, "det ved jeg ikke men du få det til at lyder at det skal ske noget mere end det her" sagde han og kiggede kort på hende, bare for at find ud om hun mener det, eller at det var et uheld at det kom til af lyder så.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 22:00

Agalia så mod ham med rolige øjne og smilede "Hvem ved" sagde hun og aede hans kind og kyssede den, hun rejst sig op og vandre sig over til sin kjole "Øhm... Tchort jeg skal til at hjem" hun pege ud og det var ved at være sidste på aften og vis de skulle nå for solopgangen, hun smilede til ham "Men du er spændende" sagde hun og små grinede
Agalia tog tøjet på og som grinede, hun lagde blikkede falde tilbage ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 22:12

han smiler svagt af hende og kiggede kort på hende, "det var tid men det styre du" sagde han og tog sin skjorten på og lukke den, hvorefter han går om bag hende og ligger armene om hende, hvor han kort tager hende på hendes bryster, "er du klar til at går tilbage" spurgte han og kiggede rolig på hende, han var klar til at går, det var træt på at der var ske mere end det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 22:58

hun vendt blikke og ansigt mod ham da han ligger armene omkring hende, hun mærker hans hånd gribes omkring hendes bryst og klemt den, hun rødmede og så underende op på ham "Hvorfor gjorder det" sagde hun og lod ansigt glide på skrå.
Hun vendt sig rundt og kyssede hans læber og smilede "Jep, er klar nu" sagde hun og samle sin jakke op og tog den på og vendt sig rundt og smilede til ham "Skal vi"

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 23:08

"fordi jeg havde lyst, nu har jeg set dem og jeg har delvis tager på dem, da jeg gad dig hjerte masse" sagde han og smiler svagt, han nikke kort til det næste hun sagde med at hun var klar, "ja lad os" sagde han og gik over og tog sit fortøj på og sin lang læder jakke, end han åben dør og lod hende går ud første og gik ud bagefter og lås dør, hvorefter han begynde at går tilbage til område, hvor du var kommer med portal, hvor han mumler noget, hvor portal åben sin, hvor han lod hende igennem første og gik ind bagefter, hvor tur bare gik til sygehus, da de kom til sygehus, brugt han sin magi illusion til at folk ikke kun ser dem, hvor han løfte hende op og begynde at går op af mur, til de når hendes vindue, hvor han sad hende fra sig og sat sig i vindue kam.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 23:18

hun rystede på hovedet da han sætte hende på gulvet, "du er noget få sig" sagde hun og prikkede hans panden, men smilede "Gør hvad man lyster, men dog lidt langsom" sagde hun og små grinede, hun løb stille hen i sin seng og sætte sig på den "Meget langsom, men alle har vel svagheder" sagde hun og lagde sig falde bagud og så mod det hvid loft, der var stadig 4 timer til at solen vil stå op

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 23:21

han kiggede kort på hende, "hvad mener du at jeg er langsom med" spurgte han og rejse sig op og gik over til hendes seng og kiggede på hende, han knæk kort nakke og lukke kort øjne og kiggede kort op på lofte, godt det ikke var ham som skulle lige her og kig op i det kedelig lofte, kun for det miste ikke laver noget i lofte som kun gør det spænde af ser på.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 23:31

"det er en hemmelighed" sagde hun og små grinede og hans blik mod loftet "tro mig, dette loftet er knust, med alle de smukke huler i " sagde hun og kunne ikke holde masken ret længende, hun begyndte at grinede, hun havde tydeligt ikke ment det, hun hadet det og livet her var så kedeligt, men hun var glad og tilfreds med det, vendte kun på dødende.
Hun havde vendt mange år, men efter hun havde mødt Tchort have hun fået et nyt blik på livet, hun vil opleve ting, se dem og være fri, hun kravelede op til ham og så ham i øjne "vil du fri mig, fra min fangeskab af udskyldig" sagde hun og små smilede, hun vidste ikke hvordan han vil tag det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 23:38

"nej det er ej, fortælle mig det" sagde han og gik lidt tætter på hende og kiggede ned på hende, han skulle lige til af sige noget da hun begynde at griner, så mener hun det ikke med at lofte var kunst, "hvordan skal jeg fri dig fra dit fangeskab" spurgte han og kiggede på hende, han lad hænder på hendes ben og køre rolig op til hendes lår, bare for af ser hvordan hun vil tager det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 23:42

"Tja, vil du da ikke" spurgte hun og lod lidt være med at svare, hun nærmede hans ansigt med sit og lod sine læber være tæt mod hans, så han kunne mærke hendes varmende vejrtrækninger, hun lod hans hånd være omkring hendes lår, men små rødmede dog af det, men det var ikke fordi hun foragte det, hun nyd det, at blevet rørt ved på den måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 23:49

"jo det vil jeg" sagde han og kiggede rolig på hende, han kiggede på hende da hun nærmede hans hoved med sit ejer, han kyssede hende nu hvor hun var så tæt på som hun var, mens han kyssede hende, tager han jakke af hende og lad den en hånd på hendes lår igen, mens han ae hende svagt på hendes ryg, i lidt tid, end han flytte den rolig om til hendes en bryst, hun kun bare fjern hans hånd hvis hun ikke vil havde det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 23:57

hun smilede til ham og lod ham føre hende rundt i sengen som han lystende, hun mærkede hans hånd gled ned af armene mens han tog hendes jakke af, hun løftede halsen lidt op mod ham, så hun kunne blive ved med at kyssede ham selvom han tog jakken af hende.
Berøring ned af låret fik hende endnu engang til at rødmede, men ikke i foragte, af nydelse og chok over denne følelse han gav hende, han var blid og stadig hård mod hendes krop, hun åbnede øjne og lod deres øjnes mødes, hun smilede og lagde sine læber mod hans panden i et kys og hviskede så "Hvorfor spørger du så, vis du lyster efter det, fjollehoved" hun fik sagt fjollehoved med en vis kærtegn på ordet og mærkede hans hånd omkring hendes bryst i et fast grab, hun udstød en hård udpustning som kom af nydelse, hun holdet ordene inden, prøvede at lagde være

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tirs 25 Okt 2011 - 0:03

"det kun godt være at du ikke hentyder til det" sagde han og kiggede på hende, han lod sin jakke falde til gulv, hvorefter han hiver rolig hendes kjole over hendes hoved, hvor han lad hende ned i seng og ligger sig over hende ud at lig vægt på hende, hvorefter han kyssede hende kort på hendes mund end han kyssede hende ned af hendes hals og videre ned til hendes bryster, hvor han nappe kort til hendes brystvorte, hvor han rolig åben hendes bh.
Tchort
Tchort

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner