Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Night Surprise[Tchort] - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Night Surprise[Tchort]

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

The Night Surprise[Tchort] - Page 3 Empty Sv: The Night Surprise[Tchort]

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 17:10

"ja så lyder det til" sagde han og kiggede kort på hende og end dør gik op, "mener du nu af du vil opleve min verden" spurgte han hviskede mod hendes øre, læge kan ikke ser ham fordi han bruge sin magi illusion, da hun sagde af hun heller vil tag hoppe end medicin, forstod han af hun vil opleve hans verden nu, hvor han skubbe vindue hele op og lod sig falde til side, så han røg ud af vindue med hende, han tog bedre fat i hende mens de falde ned mod jorden, han lande på ben da de når til jorden, hvorefter han giv slip på hende, "jkom lad os går" sagde han og stak hænder ned i jakke lommer og begynde af går væk fra sygehus, "skal du hjælp og havde noget af dit tøj første eller" spurgte han og kiggede kort på hende.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 17:21

hun fik store øjne da hun mærkede hans fast hånd omkring hendes maven hiv hende ud af vinduet, hun så lige mod lægen som løb mod hende, så godt han kunne men fik ikke haft i hende. "Miss" råbte han mens han fik hovedet ud af vinduet.
Agalia lagde hovedet mod hans bryst og lukke øjne hårdt i mens de falde ned mod jorden, hun mærkede det holdet op med at falde og opdagede at hun ikke havde mærket et stød eller noget, hun åbnede øjne og så mod Tchort, han sætte hende ned og gik roligt videre, som om det var det mest normalest i verden folk omkring dem var i chok en pige falder ud af et vinduet lander i flyvende og tog derefter roligt på benene, hun havde vendt blikkede mod vinduet og lagde mærke til hvor travlt de havde det.
Hun lod nu mærkede i at Tchort vendt på hende og hun flugte efter "Åh tøj" gentog hun og kiggede ned af sig selv, hun bære en natkjole, sygenatkjole.
"Nok en god ide, men Tchort, det nok bedst jeg er tilbage inden solopgang" sagde hun og løb efter ham, hun gik nu roligt ved siden af ham.
De havde masser af tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 17:27

han smiler svagt af læge råbt efter hende men kun ikke få fat i hende, han brugt stadig sin magi illusion da de falde mod jorden, første lidt efter af han hold op med at bruge den, "hvor skal vi hente tøj fra, hjem hos dig eller" spurgte han og kiggede kort på hende, det må endelig være kold for hende af gå rundt på bar fødder, "det skal vi nok også find ud af at du er det, selvom det er ikke det vild du kan når af opleve af min verden" sagde han og kiggede kort på hende ,ems han gik rolig videre ind mod by eller hvor de nu skulle hen, efter noget tøj til hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 17:36

"Mine forældre bor ikke så lang herfra" sagde hun og vidste ham vej hen til en hus på hjørnet, hun så mod ham da hun vandre mod døren "Her er faktisk ret koldt" sagde hun små grinede, hun bevægede sine fødder mod den kolde sten.
Agalia tog en nøgle frem og låst op, hun vendt sin mod Tchort "SHhh" sagde hun og gik indenfor i et store indgang, der var dyre maleri på væggen og fine møbler, hun var fra en rigmands familie, tydeligt at se, hun vandre videre ind og stoppede op foran en åbne dør "AH, er han stadig bange for mørket" sagde hun lavt og listende forbi døren, næsten helt lydløs, hun åbne døren til et kæmp rum, der var mange personlig ting hænget op, som om havde været låst inden her.
Agalia gik hen til et skab og tog en kjole frem, et par sko, en jakke, hun begyndt at skifte tøj foran Tchort igen, denne gang var hun dog ikke helt nøgne, hun kom i tanken om ham da hun stod i kun undertøj "Ah, sød at vende dig om" sagde hun og smuttede i tøjet hun havde valgt "Hvad synes du så" spurgte hun og gik hen til ham og tog fast i hans hænderne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 17:43

han nikke kort til det hun sagde og gik med hende, over til hendes forælder hus, han nikke kort til af han skulle være stille, det var lidt dum af side til en vampyr for de var ikke andet, han gik med ind på hendes værelse, hvor han sat sig ned på en stol eller seng, hvor han nu kun kom til af sidder ned, han kiggede væk da hun bedet ham om det, "det er fint nok" sagde han og kiggede på hende, da hun tog ham i hænder, "når hvad vil du ser første af min verden" spurgte han og kiggede på hende, end han rejse sig og lukke kort øjne, han kiggede kort rundt i mørke og det var nem af ser at det var hos en rig mands familie.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 17:51

Hun smilede blidt til ham "Bare fordi min forældre har pengene, betyder ikke jeg er lykkelig, jeg misunder til fri mennesker, som rig, er der mange forventninger til en" hun små grinede og sætte sig på hans skød, "Hvad jeg vil se" gentog hun og lagde blikkede falde rundt "Dit yndlings sted" sagde hun og rejste sig fra hans skød, hun trækkede jakken over sig og lod blikkede falde over ham.
"Så hvor vil du tag mig med hen" sagde hun og lagde blikkede gled ned over ham, hun kunne ikke lad være med at smilede og vendt sig derefter mod vinduet og åbnede det og spring ud, hendes hjerte slog hurtigt af denne bevægelse men nu nyde det *smerte viser jeg er i leve stadig* tænkt hun og vendt på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 17:58

"det har jeg heller ikke sagt noeg om af du var det" sagde han og kiggede kort på hende, han lad kort hænder på hendes lår da hun sad sig ned på hans skød, "mit yndlings sted, ud over mit hus ved jeg det ikke" sagde han og kiggede kort på hende, han gad slip på hendes lår da han rejse sig op, han gik efter hende over til vindue som hun hopper ud af, han hopper ud af det efter hende og kiggede kort på hende, "så du hentyder til af du vil ser mit hjem eller" spurgte han og kiggede kort på hende, end han gik over til hende og kiggede ned på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 18:04

"Jeg sagde dit yndlings sted, vis det så er dit hus" sagde hun og tænkt godt over hvad hun lige sagde, men lod det ligge "Så lad os gå derhen" sagde hun og så op på ham, hun lod sit blik mødes hans "Er det farligt for mig at komme derhen da" spurgte hun siden han lyd ikke helt så glad for at tag hende med derhen.
hun lagde en hånd mod hans kind "så kan vi godt tag et andet sted hen" sagde hun og mærk godt at hendes hjerte slå hurtigt, hun vidste det kom af hun var nervøs... men hun lod igen tanken slippe at der kunne se noget og faldt til ro, hun smilede "Så hvad siger du" spurgte hun og lagde mærke til den meget store højt forskel mellem dem næsten 30 cm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 18:10

"der er ikke noget farlig ved mit hjem der er mere af det er i underverden, mit hus ligger i" sagde han og kiggede kort på hende, hun havde noget med hans kind af gør, "det er op til dig selv om du mener at du godt kan klar at kom ned i, underverden" sagde han og begynde rolig af går og kiggede kort på hende, for at være sikke på af hun er med, han stopper op lidt ud for by, "skal lige være sikke på at du kan klar at kom ned i underverden, der er spøgelset og så nogen ting , de er ikke farlig så længe du er sammen med mig" sagde han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 18:21

hun så mod ham med store øjne "Underverden" siger hun og er helt stille lidt, hun tænkt godt omkring hvad han har sagt "Okaay.... det kom som et lille chok" sagde hun og klammer sig indtil hans arm "så længe du er der, så klar jeg det nok" hun små grinede og lagde hovedet mod hans bryst, hun slappede af og så mod ham "Lad os tag af sted" sagde hun og lod ham vise vej.
Hun tænkt lidt omkring hvordan underverden vil være og hvorfor en vampyr boede der, hun kom nu i tanken om han tilbed satan og så mod ham "Jeg er klar på det værerest " sagde hun og tænkt *selv at se du mordere end for min øjne* hun gys dog overtanken omkring spøgelser

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 18:28

"ja underverden" sagde han og kiggede kort på hende, end han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, "så lad os gå" sagde han og begynde af gå, de gik i lidt tid end de noget til en grov som de gik ind i, hvor han stoppe op ved en af grovet væg, hvor han mumler et eller andet, hvor der åben en portal sig, "gå ind efter mig" sagde han lige end han gik ind i portal, på den anden side var der kold og men kun ser ånder rundt omkring, "velkomme til underverden" sagde han og kiggede kort på hende, end han begynde af gå igen, der gik lidt tid ind de når til et halv stor hus, hvor han lås hoveddør op og åben den og lad hende gå ind første, hvor han gå ind bagefter.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 18:38

Agalia efter ham kort og vandre igennem portalen, hun mærkede kuldene ramme hendes hud og et gys glid gennem hendes krop, da en ånd snittede hendes krop, hun spring næsten på Tchort af chokket fra gyst, hun så mod ham med store øjne og slap ham "Undskyld, fik et chok" sagde hun og mærkede at hendes hjerte ikke gjorder ondt af chokket *underligt* tænkt hun og flugte efter ham.
hun lod blikkede falde rundt i rummet, hun følte der ikke var nogle ende op , ned eller ingen steder, selvom de forsætte med at gå, opdagede hun inden vægge som stoppede området *Wooow* tænkt hun og lagde blikkede glid ned over en kanten for at se hvad der var, der var gangen som forsætte derned og små huse, "Hmmm" sagde hun og havde ikke forvente underverden sådan her, men hun var glad for han havde taget hende med hertil.
De stoppede op foran hans hus, hun vendte hovedet op af og lagde mærkede til det uhyggeligt over dette mørke hus, hun lagde blikkede falde mod Tchort "Såh, jeg må være det første livende menneske her" sagde hun og vandre indenfor i hans hus og lod blikkede falde sig omkring

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 18:44

"det gør ikke noget" sagde han og kiggede kort på hende, "nej det er du enlig ikke" sagde han og kiggede kort på hende, end han gik over til kamin og tænder op i den, der gik ingen tid end det var godt gang i den og den varm også hurtigere som det var en magiske kamin han havde, "har du noget imod at jeg tager et bad" spurgte han og kiggede på hende, han gik over mod trappe til oven på, "du kan bare går rundt i hus som du har lyst til, her er ikke noget farlig eller du kan bliv her i stue og få varm" sagde han og kiggede kort på hende, end han begynde af går oven på, hvor han går ind på sit soveværelse og smide tøj og tager et håndklæde om liv, end han går ud på badeværelse og tænde for vand, hvor han lad håndklæde falde til jord og han går ind under den varm vand.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 18:59

Agalia så efter ham og smilede "Okay, tak" sagde hun og sætte sig ved karmin for at få varmende først, hun lagde sig tilbage og så mod det mørkebrune loft "Hvor hyggeligt enligt, lidt gammel dags men fint" hun sætte sig op og så sig omkring.
Hun kunne høre vandet løb oven på nu og lod sig tag det som fri banden til at kiggede sig rundt på frihånd, hun vandre omkring i huset og kiggede inden i et rum "Et køkken " sagde hun og så mod trappen som han føre havde gået op af, "Måske" tænkt hun og lod en skridt nærme den.
Agalia begyndt at gå op af trappen den knikkende efter være fodtrin hun tog, hun så ned "Hvor sikke en larm jeg lavere" sagde hun og lod nygserigt falde over hende, hun gik forbi døren vore vandet kom fra og ind mod et rum for ende, hun så til siden "Åh Hans soveværelse" sagde hun og så rundt, ikke noget tegn på personlighed her, kun hans tøj på seng, hun gik hen og tog hans kors op, "Det vender på hovedet" hun tog den op og lod en figner gled over den og små smilede.
Hun lagde den blidt ned på sengen igen og vandre ud af værelse men opdagede i vinduet og løb derhen og så ud, hun så udsignet så anderledes, hun fik et chok da en ånd flyv mod vinduet og ramt den, hun faldt over sine egne ben og små grinede

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 19:05

"så lidt" sagde han lidt end han gik op af trappe, han var godt igang med af vaske sig da han kun høre at hun kom op af trappe, han slukke for vand og gik ud og tør sig, hvorefter han tog et håndklæde om liv og gik ud fra badeværelse, "hvad ligger du der på gulv for og griner" spurgte han og kiggede på hende, han var godt veltræner kun men ser nu hvor han kun havde et håndklæde om liv eller ikke noget, han gik over til hende og rakte en hånd ned til hende for at hjælp hende op, efter han havde hjulpet hende op af stå, gik han over til sin seng hvor hans tøj lå, hvor han tog nogen bokseshorts på end han lod håndklæde falde til gulv, hvor han så tager sin stof bukser på og sin skjorten som han ikke hele lukke.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 19:19

hun hørte døren gik og lod blikkede fald mod Tchort, hun grinede stadig da han stod i døren og spurgte "griner af mig selv" sagde og så mod ånden som flyv frem og tilbage foran vinduet, som om den vil havde hende til at grinede mere, den vendt sig på hovedet og opførte sig skørt, hun griner mere, holdt sig for munden, hun lagde sin hånd i hans og stoppede med at grinede nu så først nu han, at han var næsten nøgne, hun rødmede voldsomt og vendt sig rundt meget hurtigt, hun holdt hænderne for ansigt og var utrolig flov.
Hun så stadig hans krop for sig, veltrænet, flotte muskler , hans hud var smuk , han hår var vådt og han bære ikke briller ligne nu, hun rødmede ved tanken af det.
*Stop nu tanker* tænkt hun og lod hovedet rystede lidt fra side til side, hun prøvede a rystede det flottede billede af den næsten nøgne, men våde Tchort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 19:24

da han havde få tøj på gik han om bag hende og lad hænder på hendes hofter, han havde godt ser hvordan hun kiggede væk, da hun ha opdage af han næste var nøgen, "hvad er der nu med dig" spurgte han og kiggede ned på hende, "hvis det var fordi jeg næste var nøgen, så har jeg få tøj på nu" sagde han og kiggede på hende, han kiggede på spøgelser ud foran vindue og nikke kort til den en side, som tegn på af spøgelse bare skulle flyve sig vej, i sted for af være foran hans vindue, noget skulle de jo laver men lige frem det, bare fordi han har besøg skal den selvfølgelig prøve, da han ikke synes af den er sjov.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 19:31

hun så mod Tchort og så billede for sig igen "Ahhh, når forstiller jeg mig det" sagde hun og rødmede igen, hun trækkede vejret dybt og åbne øjne igen og fik vendt sig om, hun så mod ham, billede kom igen og hendes kinder bliv små røde "Øhmm..." sagde hun og så mod vinduet at spøgelse flyv sin vej
"Kan jeg se" hun lod blikkede falde ned over hans krop igen og stoppede op foran hans brystkasse som kunne ses "Okay... rolige" sagde hun og trækkede vejret dybt "Du har et hyggeligt hjem" sagde hun for at skifte emne, så han ikke spurgte indtil de røde kinder hun bære, lagde en hånd mod hans kind " Du er en smule varmere nu, men stadig kold" hun små grinede og lod en hånd glid op til hans våde hår og hun lege lidt med det, men stoppede så sig selv "undskyld"

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 19:37

han kiggede på hende og afventer et svar fra hende, "jo tak men hvorfor rødmede du" spurgte han og kiggede på hende, der kom den igen med hans kind, hun må være glad for hans kind, hvor hun så begynde af lege med hans våde lidt efter, hvor hun så selv stopper lidt efter, han lad hænder rolig på hendes røv og kiggede på hende, "lad mig gæt at du rødmede over min krop" sagde han og løfte hende lidt op, hvorefter han sidder hende i vindues kam, "ja jeg er lidt varm men nu har jeg jo også være i bad, "har du få set hele mit hus" spurgte han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 19:49

hun så mod ham med store øjne da han nærme hende helt tæt på igen, "Hvorfor skulle jeg dog det" sagde hun og så til den ene side, hun små rødmede da han lagde sin hånd på hans røv, hun mærkede han løftede hende "Hej, kan gå selv" sagde hun og sad nu i vinduet, men et ben på være sin side af ham, hun så ned mod ham for føreste gang.
"Øhmm..." hun så til siden og små rødmede lidt "Måske" sagde hun og lod blikkede fald ned under hans tøj, kun meget kort "Hmm..." sagde hun hurtigt "Ah kan ikke for billede væk fra mit hovede, træls" sagde hun og lod øjne mødes hans igen, hun lagde mærke til hans krop som begyndte at være lidt varmere, begyndt af hendes krop, hans krop sugede nærmest hendes varm til sig, mens hun forbliv varm i forhold til ham.
"Ja. Jeg ret hyggeligt, på sin egne måde" sagde hun og så ned på ham og lod sig falde til ro, så hun endte med at grinede, hun virkede ikke så berørt at hans krop nærvær mere, selvom hendes hjerte slog hurtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 19:57

"jeg ved at det er min krop, dit hjerte lyv ikke" sagde han og kiggede på hende, han grine kort af hende, "jeg ved godt at du kan gå selv men du løfte jeg dig bare op i vindue kam" sagde han og kiggede på hende, "det er jeg glad for du synes" sagde han og kiggede kort på hende, end han klam svagt om hendes lår, "skal vi går ned i stue" spurgte han, der var det en kamin som gav varm og der var mere behagelig at være end han soveværelse, han begynde rolig at går ned i stue kort efter, hvor han sat sig i en lænerstol ved kamin.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 20:16

Hun kiggede efter ham mens han gik ud af rummet og ned af trappen, hun trækkede vejret lettet op og lagde en hånd mod sit hjerte "Woow.. det gå vildt til sig" sagde hun og små grinede, hun lod blikkede falde ud mod området "Mere her er lidt trist" tænkt hun og spring ned fra vinduekammen, hun opdagede nu hvad hun holdt i hånd "Åh hans omvendt kors" sagde hun og kom i tanken om hun ikke havde haft lagt den fra sig *Lad os more os* tænkt hun og undgik nogle halv nøgne billede af Tchort, men det undgik hun ikke.
Agalia gik ned af trappen og inden i stuen, her var dejligt varmt og behageligt, hun indåben noget luft og gik henmod ham og stod bag hans stol, hun lod en hånd fald foran han hovede og slap hans kors foran ham, men hun holdt den stadig hun tog den til sig og gik lidt tilbage "Gemt at aflevere den til dig" sagde hun og små grinede, men stod stadig med den

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 20:23

"så havde jeg gætte rigtig af det var dig som havde tag det" sagde han og rejsesig kort efter op, hvor han gik om bare hende og lad en arm om hende, hvor han rolig tog fat i sit kors, "det tager jeg lige igen" sagde han og tog det rolig ud af hånd på hende, der var ikke noget voldsom i det, hvorefter han tog det om hals, "vil du ikke med over og sidder ved varm" spurgte han og kiggede på hende, hvorefter han gik over og sat sig i lænerstol igen, det var op til hendes selv om hun vil sidder i en anden stol eller på skød af ham, han lukke kort øjne og smiler svagt, det var altid godt med noget varm.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 20:31

hun stod lidt i chok over han havde taget den så nemt, ikke ting, ikke et ord eller mener råb, hun kunne ikke lad være med at grinede og sætte sig over i stolen ved siden af ham, hun lagde mærke til nyde varmende "Jeg troede ikke vampyr kunne mærke varme" sagde hun og kom i tanken om for at han havde sagt hans krop var varm, hun lukkede øjne langsomt i mens hendes øjne bliv fanget af flammerne, hun smilede blidt.
"Dejligt" mumlede hun nærmest sovende, hun smilede og mærkede varmende sugede ind under huden med varmende gnist, den vandre sig ud i kroppen med kærtegn, hun nyd det og var begyndt at falde hen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 20:37

"jo det kan vi godt, vi kan bare ikke selv opvarm vores krop, men vi kan godt mærke andres varm eller varm fra bål ekker kamin og sp nogen ting" sagde han og kiggede kort på hende, han sad bare og slappe af og nød varm fra kamin, "ja det er dejlig med noget varm og du sove næste" sagde han og kiggede kort over på hende, han sad lidt i stillehed og lytte til hendes vejr trækkening og lyd ud fra hus, "du skal bare sige til hvis du vil op og sove" sagde han og kiggede kort over på hende, hun sove sikke lige nu men han kun altid prøve at tilbud hende det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner