Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Night Surprise[Tchort]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: The Night Surprise[Tchort]
Hun underne sig lidt over hvorfor hun var så nærgående omkring ham, hun var det normalt ikke mod folk og slet ikke fremmende, men han var ikke fremmende mere, ikke i hendes øjne, han gav hende valg at tag og vidste hende ting selvom det kunne være farligt.
hun smilede og lagde sig godt indtil hans bryst, hun lod hånden gled inden under hans tøjre og lagde den mod hans bryst "Tak, for alting " sagde hun og lukkede øjne i, hun fik det til at lyde som om det var sidste gang de ville ses, hun trækkede vejret lidt svagere, men det var der.
Gæst- Gæst
Tchort- Highly competent (Rank 12)
- Antal indlæg : 646
hun virkede ikke til at være i smerte, blot at hendes krop begyndt at dø i hans armene, langsommere og langsommere.
hendes vejtetrækninger bliv nu ustabile og svagere at mærke, selv hendes puls, hun slappede for meget af og det endte med hun var ved at dø.
hun virkede ikke til at mærkede det selv, hun sove tungt i hans armene, blidt og elegant, hun var stadig varm og lignede en livlig menneske
///Synes der skulle ske noget, :D //
Gæst- Gæst
//hvis det er skal hun forvandles eller klar hun den med hjerte massage?//
hendes hud var begyndt at bliv bleg blå som lig var, han skulle skynde sig vis han skulle lad hendes live, levet lidt længere.
Hjerteslag bliv svagere og svagere mens lod hende ligge på den kolde gulvet, selvom rummet var godt opvarmet, hun lod sig ikke mærk hans slag, men hvad vil han vælgere, alt var oppe til ham, hvad ønskede han.
//Jeg lad dig vælge, hun kan overleve vis ønske at give hende hjerte masse eller bliver bidt ... DIT VALG//
Gæst- Gæst
Agalia puls var begyndte at virkede normal igen og et indpustning åbne hun øjnene og rulle om på siden og begyndt at hostede voldsomt, hun mærke en kold brise mod sit bryst men var lige glad, hun lod sig falde ned på gulvet igen og mærkede et stik i hjerte og kroppen især i brystet, hun lod blikkede falde mod Tchort og smilede uskyldigt "Ops" sagde hun og lagde hånden på hovedet "Jeg er svimle" sagde hun og små grinede, men hostede voldsomt igen "det må du undskyld" sagde hun og smilede til ham
Gæst- Gæst
hun så ham i øjne "Tak, du redes mig som du lovede" sagde hun og var glad for han valgt hun skulle forbliv et menneske, han kunne havde valgt hun skulle forvandles men lod være.
"Som tak, må du altid drikke mit blod, vis du lyster det" sagde hun og lagde hovedet igen mod hans bryst
Gæst- Gæst
Han hånd var kold men blid mod hendes hud, hun havde enligt at blød hud, men hun var også blevet beskyttede fra barn af, så den kendt ikke til modstand og at være gru.
"Men lover ikke det smagere godt" sagde hun og små grinede, hun lod sig blottede sin hals nu, han kunne selv vælge, det var et tilbyde, tag det eller lad være, hun flyttede sit hår fra halsen som den dækkede, en fin hud som nu var blottede for ham
Gæst- Gæst
hun lagde sig op af ham og nyd varmende mod sin hud, hun virkede rolig tilbage "Hvad havde du gjordet vis jeg ikke vågende Tchort" spurgte hun og vendt blikke mod ham, hun var nygesri over ham han vil havde gjordet
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*men han ser godt ud, han fangende mig, han.... * hun stoppede sin tanker og lod blikkede glid mod hans ansigt, få at se om han var i færre at opfangende sandheden eller hvad, men også få at se på ham.
Gæst- Gæst
hun lagde sig indtil ham så han ikke kunne kysse hendes panden igen, hun tog den anden hånd og lagde den mod sin panden "Men bliver ved med at se det få mig, En ide til at få det til at stoppe" spurgte hun og lagde sin hånd væk fra panden igen og vendt ansigt mod hans, hun lagde hovedet på skrå, mens hun nussede hans bryst med den ene figner mod hans bryst
Gæst- Gæst
*Hvorfor kyssede han mig* tænkt hun lidt overrasket over tanken, at han, af alle væsner kysser hendes panden, selvom det kun var panden, mærkede hun hendes krop gav et sus, som om han havde kyssede hende læber, hun skubbede tanken væk igen og sætte sig op på hans skød med ryggen til ham, hun lagt sig indtil ham og lod en hånd glide gennem hans hår "jeg er okay, igen smerte, tro jeg" sagde hun og mærkede sig på bryst, det gjordert lidt ondt, men det klar hun nok, der virkede ikke til noget var brækket
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))
» I don't think ever meet you sir //Tchort//
» I missed you... Do you need to know more than that?((Tchort))
» Can't control myself! - Tchort
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage