Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Night Surprise[Tchort] - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Night Surprise[Tchort]

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

The Night Surprise[Tchort] - Page 4 Empty Sv: The Night Surprise[Tchort]

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 20:45

Hun mumlede i søvne, mens vejrtetrækningerne var rolig men hjerte slog ikke i trak til dem, hun tog sig til hjerte godt og hørte godt hans ord, hun sætte sig op og så mod ham og smilede blot "Nej tak" sagde hun og rejste sig elegant på benene, hun gik hen mod ham og kravelede op på hans skød op pyttede sig indtil ham, nu smilede "Det var bedre, nu for du også mere varme" sagde hun og lagde blikkede falde mod ham.
Hun underne sig lidt over hvorfor hun var så nærgående omkring ham, hun var det normalt ikke mod folk og slet ikke fremmende, men han var ikke fremmende mere, ikke i hendes øjne, han gav hende valg at tag og vidste hende ting selvom det kunne være farligt.
hun smilede og lagde sig godt indtil hans bryst, hun lod hånden gled inden under hans tøjre og lagde den mod hans bryst "Tak, for alting " sagde hun og lukkede øjne i, hun fik det til at lyde som om det var sidste gang de ville ses, hun trækkede vejret lidt svagere, men det var der.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 20:52

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt, når hun vil ikke op og sove men hun vil heller lige her og sove, han kiggede på hende da hun rejse sig og gik over til ham og sat sig på hans skød, "det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, end han lad en arm om hende, han kun båd høre af hun trække vejr og han kun mærke på hendes puls af hendes hjerte slå, han smiler svagt af hende da hun lad sig til af sove hos ham, han gjort ikke noget af hun lad en hånd ind på hans brystkasse, han lad hånd på hendes lår, hvor han havde arm om hende.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 21:02

Mens hun lå og sove, bevægede hun sine figner mod hans hud, hun små kærtegn ham, mens som en tak, hun trækkede vejret helt normalt, den var rolige, men hendes hjerte begyndte at slå færre og færre gangen, som om den var ved at give op.
hun virkede ikke til at være i smerte, blot at hendes krop begyndt at dø i hans armene, langsommere og langsommere.
hendes vejtetrækninger bliv nu ustabile og svagere at mærke, selv hendes puls, hun slappede for meget af og det endte med hun var ved at dø.
hun virkede ikke til at mærkede det selv, hun sove tungt i hans armene, blidt og elegant, hun var stadig varm og lignede en livlig menneske

///Synes der skulle ske noget, :D //

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 21:09

han sad selv og slappe af og nød hendes små kærtegn, men han våge hele da hun bliv af ustabil vejr trækkening og puls, han lad hende ned på gulv og klappe hende let på kind for at vække hende, hvor han var klar til af giv hjerte massage hvis det skulle til, hvis det ikke hjalp må han forvandle hende, selvom det ikke var normal af vampyr gjort det.

//hvis det er skal hun forvandles eller klar hun den med hjerte massage?//
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 21:23

Hun bliv lagt på gulvet, hun lå helt slap, hendes krop virkede til at falde mere og mere væk, hendes hjerte slog svagt, hun havde mumlede noget utydeligt da han slå hende på kinden, så hendes krop var stadig i live, men den vil blive svagere og svagere i sekunder og svære at rede.
hendes hud var begyndt at bliv bleg blå som lig var, han skulle skynde sig vis han skulle lad hendes live, levet lidt længere.
Hjerteslag bliv svagere og svagere mens lod hende ligge på den kolde gulvet, selvom rummet var godt opvarmet, hun lod sig ikke mærk hans slag, men hvad vil han vælgere, alt var oppe til ham, hvad ønskede han.

//Jeg lad dig vælge, hun kan overleve vis ønske at give hende hjerte masse eller bliver bidt ... DIT VALG//

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 21:29

da hun ikke våge af det og det ikke tyder på af det hjalp, begynde han på hjerte masse og to indpuste, hvorefter han forsætte med hjerte masse, 30 tryk og to indpuster, så forsætte han indtil det der bliv hvis livs tegn fra hende, hvis ikke var der kun et at gør og det var at forvandle hende, det kun rede næste alle fra at død, han var ligeglad med af han enlig kun kom til af tryk et ribben eller kom til at bræk et, bare det hun overleve af det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 21:37

han bevægelser mod bryste og indpustningerne, fik hendes maven til at gå op og ned, så luften kom inden i kroppen, hendes krop begyndte at få farve i huden.
Agalia puls var begyndte at virkede normal igen og et indpustning åbne hun øjnene og rulle om på siden og begyndt at hostede voldsomt, hun mærke en kold brise mod sit bryst men var lige glad, hun lod sig falde ned på gulvet igen og mærkede et stik i hjerte og kroppen især i brystet, hun lod blikkede falde mod Tchort og smilede uskyldigt "Ops" sagde hun og lagde hånden på hovedet "Jeg er svimle" sagde hun og små grinede, men hostede voldsomt igen "det må du undskyld" sagde hun og smilede til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 21:41

han gad slip på hende da hun åben øjne og rulle om på side, når så overleve hende det, "et øjeblikke" sagde han og rejse sig, hvor han gik og kom tilbage kort et med et glas vand, hvor han rakte det til hende, "det gør ikke noget" sagde han og smiler svagt, "skal du har hjælp med at kom op" spurgte han og kiggede på hende, hvis hun skulle ha hjælp med at kom op, vil han hjælp og sidder sig i læne med hende, hvis ikke vil han bare sidder sig i lænerstol ud af hjælp.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 21:49

Agalia lod blikkede falde mod ham og tog mod glasset, hun drik det meget hurtigt og sætte glasset på gulvet, hun lagde sin hånd i hans "jo tak" sagde hun og lod ham hjælpe hende, hun lod sig støtte op af ham og smilede da han sætte sig i lænestolen med hende, hun lagde sig indtil ham og så mod ham "Er du helt okay" spurgte hun og lagde sin panden mod hans, hun virkede ikke til at være chokket over at næsten lige at være tæt på dødende, hun havde oplevet det et par gang
hun så ham i øjne "Tak, du redes mig som du lovede" sagde hun og var glad for han valgt hun skulle forbliv et menneske, han kunne havde valgt hun skulle forvandles men lod være.
"Som tak, må du altid drikke mit blod, vis du lyster det" sagde hun og lagde hovedet igen mod hans bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 21:55

"det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, han lad en arm om hende da hun sat sig op af ham, "ja jeg har det fint, hvad med dig" spurgte han og smiler svagt, "det var så lidt, jeg har jo love at jeg vil redder dig" sagde han og nussede hende kort på hendes lår, "det er noget af en tak må jeg sige, ved bare ikke hvor godt dit hjerte har af det" sagde han og kiggede på hende, han sat sig lidt bedre til rette og ae hende rolig på hendes lår.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 22:02

"det overlever det nok, jeg danner nyt blod" sagde hun og kom i tanken om at det er hjerte som slår blodet rundt, hun mærkede hans hånd på hendes lår og vendt blikkede til ham "Tænk ikke på det, jeg tilbyde dig det, så tag mod det ik!" sagde hun og lagde sig bedre indtil ham.
Han hånd var kold men blid mod hendes hud, hun havde enligt at blød hud, men hun var også blevet beskyttede fra barn af, så den kendt ikke til modstand og at være gru.
"Men lover ikke det smagere godt" sagde hun og små grinede, hun lod sig blottede sin hals nu, han kunne selv vælge, det var et tilbyde, tag det eller lad være, hun flyttede sit hår fra halsen som den dækkede, en fin hud som nu var blottede for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 22:07

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt, "okay og det kan også være at jeg gør det" sagde han og kiggede kort på hende, han grine kort af det men af hun ikke vil love at det ikke smager godt, han smiler svagt da hun blotte sig hals for ham, "nej tak, har ikke bruge for bruge nu" sagde han og kiggede kort på hende, han ae hende kort på hendes hals, end han køre rolig hånd ned af hendes krop, hvor han ligger hånd på hendes lår igen.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 22:12

hun mærkede suge gennem kroppen igen og lagde mærkede kærtegnet, hun virkede fangende kort og smilede så til ham da hans hånd var mod hendes lår "Såh, kan det vendte" sagde hun og små grinede.
hun lagde sig op af ham og nyd varmende mod sin hud, hun virkede rolig tilbage "Hvad havde du gjordet vis jeg ikke vågende Tchort" spurgte hun og vendt blikke mod ham, hun var nygesri over ham han vil havde gjordet

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 22:16

"ja det kan det, jeg har druk blod for ikke så lang tid" sagde han og kiggede kort på hende, "hvad jeg havde gjort hvis du ikke havde våger, så havde jeg nok forvandle dig, selvom det krav en del arbejde bagefter" sagde han og kiggede kort på hende, han læner sig tilbage og lukke kort øjne, "når du har ligger så meget på sygehus, har du enlig haft tid til af ha en kæreste" spurgte han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 22:21

hun så mod Tchort "Nej, og hvorfor skulle jeg det, jeg kan dø hvorsomhelst, det vil ikke være færre mod person, så lod være" hun så mod ham med lidt trist øjne, men det var ikke nogle som søgt mindelighed, hun så mod ham lidt underende over spørgsmål os, "betyder ikke, at jeg ikke har været forelsket, blot lod være at gøre det mere end det" sagde hun og strakt kroppen og lagde sig igen op af ham "hvorfor spørger du" sagde hun og kom i tanken om Tchort halv nøgen igen med prøvede at undgå at han opdagede det selvom hun små rødmede

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 22:25

"det kun godt være at du havde haft der bare ind du begynde at ryg ind og ud fra sygehus" sagde han og kiggede kort på hende, "det har jeg heller ikke sagt noget om af du ikke har være det" sagde han og smiler svagt, han kiggede kort ind i ild, lige indtil hun spurgte ham om noget, "ikke for noget" sagde han og kiggede på hende, han kun godt ser af hun rødmede igen, "rødmede du nu over min krop igen" spurgte han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 22:30

hun så mod ham med chokket øjne som bare afsløret alt, det var sandt det han havde sagt "Hvordan vidste du...." hun stoppede sig selv og sagde så tydeligt at høre det ikke passede efter hvad hun havde sagt og lignet "Overhovedet ikke, så godt ser du heller ikke ud" sagde hun og så mod ildende og håbede på han vil falde for den, hun lod blikkede glide mod ham i snue og små rødmede.
*men han ser godt ud, han fangende mig, han.... * hun stoppede sin tanker og lod blikkede glid mod hans ansigt, få at se om han var i færre at opfangende sandheden eller hvad, men også få at se på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 22:35

"det kun jeg gæt mig til at det var det, side du så mig næste nøgen har du rødmede over det" sagde han og kiggede kort på hende, "den skal jeg tro på" sagde han og kiggede på hende, han hopper ikke på den, han vente lidt til hun så på ham igen, "jeg hopper ikke på den, jeg ved af du synes at jeg har en pæn krop" sagde han og kiggede på hende, han klem kort om hendes lår, han kyssede hende svagt på hendes pande.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 23:06

Agalia mærkede hans kys mod panden og vendt blikkede mod ham "Øh" sagde Agalia mens hun sukkede lidt over hun var opdaget "Okay, jeg synes du har en lækker krop" sagde hun og lagde en hånd glid mod hans bryst igen "men alle pige og kvinder vil synes det, det normalt" sagde hun og lagde mærke til sin egne ord, hun små grinede
hun lagde sig indtil ham så han ikke kunne kysse hendes panden igen, hun tog den anden hånd og lagde den mod sin panden "Men bliver ved med at se det få mig, En ide til at få det til at stoppe" spurgte hun og lagde sin hånd væk fra panden igen og vendt ansigt mod hans, hun lagde hovedet på skrå, mens hun nussede hans bryst med den ene figner mod hans bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 11:42

han lod kort af det hun sagde af, alle piger og kvinde vil synes det, havde hun så meget imod af han kyssede hende, side hun gemme pande væk, "nej det ved jeg ikke, hvordan du skulle få det til at gå over" sagde han og kiggede kort på hende, end han lukke kort øjne og smiler svagt, han lod hende nussede ham på hans brystkasse, "hvordan har din ribben det eller hjerte masse" spurgte han og kiggede kort på hende, end han kiggede rolig ind i ild.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 12:38

Hun så overrasket mod ham da han grinede af hende *er det sjovt, at jeg indrømmer jeg synes han er lækker* hun så underne på ham, men kom i tanken om kysset mod panden og mærkede varmende breddes ud i kinderne igen, hun gemt igen sit hovedet mod hans bryst og puttede sig godt ind mod hans veltrænet overkrop, hun lod en figner glide over en muskle, som en blid kærtegn.
*Hvorfor kyssede han mig* tænkt hun lidt overrasket over tanken, at han, af alle væsner kysser hendes panden, selvom det kun var panden, mærkede hun hendes krop gav et sus, som om han havde kyssede hende læber, hun skubbede tanken væk igen og sætte sig op på hans skød med ryggen til ham, hun lagt sig indtil ham og lod en hånd glide gennem hans hår "jeg er okay, igen smerte, tro jeg" sagde hun og mærkede sig på bryst, det gjordert lidt ondt, men det klar hun nok, der virkede ikke til noget var brækket

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 13:36

"det var altid noget, så har du ikke brække noget" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler svagt af hende, da hun rødmede igen og gemme sig ind til ham, han lad en arm om hende da hun sat sig på hans skød med ryg til ham, det var begynde at bliver godt varm i stue, lige før det var for meget for ham, men hun rødmede bare, hvis han smider noget af hans tøj, "hvad tror du de siger når du kommer tilbage til sygehus" spurgte han og kiggede kort på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 14:01

hun så mod ham med et roligt blik, deres øjne mødes men hun smilede bare , hun vendt blikkede mod karmin og lod sig fanges kort , hun trækkede sig på skulder "Øhm ... Det ved jeg ikke" sagde hun og tænkt lidt bedre igennem "De bliver nok vrede og rasenden, men det okay" sagde hun og rejste sig fra hans skød og gik hentil vinduet "Men bliver nok låst inden på mit værelse" sagde hun og trækkede på skulderne igen "Men det er okay"

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 24 Okt 2011 - 17:03

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt, "det bliver de nok" sagde han kort og kiggede kort over på hende, da hun havde rejse sig og var gå over til vindue, "der kan jeg godt kom ind, hvis det er det jeg vil" sagde han og lukke kort øjne, "hvis du vil havde mig på besøg" sagde han efter noget tid og kiggede kort over på hende, "ser du noget spænde" spurgte han efter lidt tid og kiggede over på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 17:35

hun stod med albuende mod vinduekammen og blinke ud mod mørket "Måske!" sagde hun og vendt blikkede til mod Tchort "men du er mere spændende at se på" sagde hun og skær ansigt, hun lagde mærke til han så ud til at havde det varmt, meget endda "Øhm..." sagde hun og små rødmede, hun kløvrede sig på kinden men en af sine figner "Du må godt smid noget af tøjet, du ser ud til at havde det varmt" sagde hun og lod blikkede falde mod verden udenfor, hun lagde mærke til nogle flere ånder og rystede lidt på hovedet og vandre tilbage til Tchort og sætte sig foran ham "Du må altid komme på besøg og det har jeg sagt før, tosse" sagde hun og prikkede ham på kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum