Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Night Surprise[Tchort] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Night Surprise[Tchort]

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

The Night Surprise[Tchort] - Page 2 Empty Sv: The Night Surprise[Tchort]

Indlæg af Gæst Fre 23 Sep 2011 - 23:24

det gav et lille chok da han sagde han vil gå med hende indtil byen, hun kunne ikke lagde være med at smilede "Okay" sagde hun og slap hans og lod ham samle sine ting, hun lagde hovedet på skrå da han sagde er du klar "Ja" sagde hun og gik hen vend siden af ham og flugte med ham "hvorfor har du valgt at blive præst endeligt, hun virker ikke til at være præsten typen" spurgte hun og håbede han vil svare hende, men så længende der var noget at snakke om var hun glad, hun så op på ham med rolige øjne "Tak" sagde hun så og vendt blikkede mod vejen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Tchort Fre 23 Sep 2011 - 23:28

han nikke kort til at hun var klar, hvor han begynde at gå i et rolig tempo hvor hun også kan fælge med i, "for at prøve noget andet, tro jeg er den bedst grund til hvorfor jeg er bliv det, han kiggede kort på hende da hun takke ham, "hvad takke du for" spurgte han og kiggede kort på hende, end han gik ud om et træ, "men hvornår skal vi mødes igen og hvor hen" spurgte han efter lidt tid og kiggede på hende, han kun godt find på imorgen aften, hvis hun ikke skulle noget og så bare på sygehus, de vil alligevel ikke opdage ham.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Indlæg af Gæst Fre 23 Sep 2011 - 23:34

hun lod blikkede falde mod ham igen "Bruge noget nyt" gentog hun og smilede "Kan jeg forstille mig" sagde hun og lod blikkede falde mod omgivelserne , husene var begyndt at forandre sig til de lidt pænerne og velligholde bygninger, hun så mod ham "Hmmm" sagde hun og havde ikke tænkt mere om det end det, hun lod skuldre blevet trækkede tilbage lidt "I morgen" gentog hun og så mod ham kort "Det sværte at komme derfra, bare ud af rummet, men kan prøve" sagde hun og små grinede, hun vidste de havde det med at være mere vågne omkring hende den første uge efter "Men vil være rart og oplevede noget nyt og være spærte inden hele tiden " sagde hun og små grinede

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 23 Sep 2011 - 23:42

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt af det, han kiggede kort på hende, "ja" sagde han kort angår med at de skulle mødes igen imorgen, "ellers kommer jeg bare op til dig, jeg plejer ikke lidt så at bliv opdage, skal bare vide hvilke stue du ligger på" sagde han og kiggede på hende, end han kiggede sig kort rundt bare for at ser hvor gik var når til, men hun var nok nød til at få at vide af han er vampyr, hvis hun ikke kun kom ud, ud at han hjælp til.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 23 Sep 2011 - 23:49

"jeg ligger på stue HO 65 sal 5" sagde hun og smilede blidt hun lod blikkede undersøgende ham lidt og underende sig "Hmm... har ene værelse , så det bliver nok ikke så sværte" sagde hun og opdagede et par gå og være elskelige sammen, hun små grinede, men hendes blik var meget kort trist som i, det oplever jeg aldrig eller vil ikke udsætte en for det, hun vandre langsomt vider og stoppede op ved synet af sygehuset "min ejet fangeskab " sagde hun og nærmede det, men stoppede op før hun nøde døren, men nogle oversygeplejersker havde opdaget hende og var hurtigt på vej mod døren " vis du skal sige noget, så må du skynde dig og tak, det var hyggeligt " hun gav ham blidt et kys på kinden og gik indenfor og bliv nærmest overfalde af sygeplejeske og læger, hun smilede blot blidt og venligt og lod dem føre hende med, hun lod dog en blik falde tilbage mod tchort

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 24 Sep 2011 - 0:00

han nikke kort til det, "det skal keg nok husk" sagde han og smiler svagt, han kiggede kort på hende og lige tid nok til af ser hende trist blik på et elskelige, han smiler svagt at hende, det skal hun nok når at oplevel, "vi ses imorgen og det var så lidt og ja det var det" sagde han og kiggede kort efter hende, da hun gik ind på sygehus, han begynde derefter at går lidt længe ind i by.

næsten dag
det var bliver aften og Tchort var næste lige stå op, han var kommer i tøj da det var normal noget af det første han gjort, efter han lige havde få druk noget blod, gik han ind til by, da skulle jo besøg Agalia, lige ind han gik indfor på sygehus bruge han sin magi illusion, hvorefter han bruge noget tid på at finde hendes værelse, hvor han lukke sig selv ind på hendes værelse/stue, der var mørke så han bliv lige stå for at find ud om hun er her.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 24 Sep 2011 - 0:08

Han kom inden i et rum, som lignede en gang, faktisk havde hun et rum med værelse, gang og badeværelse, i rigmænds stil, alle rum så mørke ud , men kun under døren til badeværelse kom der lys fra, du kunne også hører vandt løb derude og efter lidt tid slukkede, en person vandre rundt derude og efter lidt tid, åbne døren, hun vandre ud men blot håndklæde på, hun opdagede ikke tchort og vandre inden i vandet og lod sig få tøj på for øjne af tchort, hun havde en pæn køn , men meget bleg, hun trækkede i sin sygekjole og havde undertøj på, i farven Pink, hun lod kroppen trækkede og lod nu lyset bliv tænkt og hun vandre over mod vinduet og åbnede det, man kunne se hun havde en hjerte maskin ved sengen og en masse hjertestarte maskiner, hun stod og indåbnede luften "det er sent" sagde hun lavt og sukkede *kommer han ikke, som lovet*

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 24 Sep 2011 - 0:16

han stod lidt end han hørt lyde af vand som løbe, hun var nok i bad, så han stille sig rolig op af væg, han skulle lige til af sige noget man så begynde hun af tager tøj på, han stod bare og vente til et bedre tidspunkt til af sige noget i, "jo jeg kommer" sagde han rolig og stille sig så at det så ud til at han lige var kommer ind af dør, han gik lidt længe ind i rumme, "der er hvis en som lige har været i bad" sagde han og smiler svagt, han tog sig ikke af alle din maskine som stod ved hendes seng, selvom det var lidt sindsyg at tænke på af han bare skulle tøm hende for blod og giv hende noget af sit ejer blod og så vil hun aldrig bliv syg igen.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 24 Sep 2011 - 0:25

Hun fik et chok og var ved at tabt sit æble ud af vinduet og hun tog sig til hjerte "Wow, du gav mig et chok der" sagde hun og små grinede , men mærkede sit hjerte slå voldsomt, hun lod øjne grib i kort af smerte, men efter få sekunder var hun okay igen, hun så mod ham "Er glad for du holdt dine ord" hun så mod døren, den var lukkede og hun havde ikke opdaget han var kommet ind "Åh hvornår var du kommet ind" spurgte hun og underne sig lidt over hvordan "Og hvordan" spurgte hun og gik hen mod ham "Åh ja, min læge har løbede nogle test i dag" hun stod foran ham og vidste in arm, som havde mærke fra blodtag, hun havde også ar fra drops

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 24 Sep 2011 - 0:33

"det må du undskylde, det var ikke min mener" sagde han og kiggede på hende, "selvfølgelig gør jeg det" sagde han og smiler svagt, "jeg kom ind, da du var igang med at åben vindue og hvordan, tjo jeg har altid være god til at gå udsigt" sagde han, han kiggede på hendes arm da un vis den frem, det var nem at ser at der bliv tag blodprøve og sat drops i hendes arm, fra de små ar, "men du har det ellers godt ud over der er bliv tager en del test på dig" spurgte han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 24 Sep 2011 - 0:45

hun smilede blidt til ham og lod øjne glid ned mod gulvet som om hun skamme sig, hun lod igen blikkede falde op på ham "Det mest ned, men sker jeg har dagen som dette" sagde hun og lagde blikkede falde mod vinduet "Jeg ved ikke hvor mange gang jeg har opgivet livet, hvor jeg ønske smerter og mit hjerte skulle stoppe og give mig fred, men som du ser, er ikke alle omkring mig enige i det" sagde hun og gik og til et bord og åbne en skuffe men medicien i , hun tog tog 4 piller frem og fik slugt dem, men hjælp fra noget vand "Jeg ønsker frihed.." hun stoppede og så mod ham "undskyld, kom til at lyde så trist hun små grinede " og sætte sig på stolen og vendt blikke mod ham "Kom herover, den usynlig vampyr" hun små grinede og lod sig fald bagover og lå på sengen, men blikke mod loftet

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 24 Sep 2011 - 0:51

han nikke kort til det og forstod det godt, han smiler svagt og kiggede på hende, "tager ikke liv til give, det kan være at der kommer en donor til dig, så du kan få et godt rask hjerte, hvor du vil kun få et normal liv med" sagde han og kiggede på hende, han gik over til hendes seng som hun havde ladt sig i, han valge bare at sidder sig ned på en stol ved hendes seng, hvor han sat sig til rette og lukke kort øjne.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 24 Sep 2011 - 0:58

hun så mod ham "Måske finder jeg en doner, problem er bare, at resten af min krop er ødelægt fordi mit hjerte er svagt, men der findes ikke mircaler i verden" sagde hun blot og lukkede øjne "Har du fået noget at spise" spurgte hun og lod blikkede falde på ham med rolige øjne, hun smilede bare "Der ligger blod over i køleskab" sagde hun og pege mod et køleskab, hun små grinede og lagde sig tilbage i sengen, hun lukkede øjne og mærkede hendes krop forsvinden kort "Jeg føler mig så svag efterhånden" hun lod et smil breddes sig "normalt er jeg ikke tryg omkring folk, men du er anderledes, du giver mig ro i hjerte" hendes stemmen lyd svagere

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 24 Sep 2011 - 1:05

han nikke kort til det, "men bare det du få et rask hjerte betyder en dele for dig, selvfølgelig bliv din krop så god som mig og andre menneske" sagde han og kiggede kort på hende, "ja jeg har spise" sagde han og lukke kort øjne, hvorfro tror hun at han er vampyr, han har ikke sagt på noget tid på at han er vampyr, "det er godt at jeg kan det" sagde han og kiggede på hende, han kun godt høre at hende puls bliv svagt i et kort parioer, det havde det ikke for godt det hjerte.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 24 Sep 2011 - 1:18

hun smilede blidt og gabt, hun åbne øjne og så mod ham "Wow sløret " sagde hun og små grinede, hun sætte sig op og lagde hovedet på skrå "Øhm " sagde hun og lagde blikkede glide ned af ham og små grinede " men så ved du det, åhh tidligere sad du noget som fangen at du er vampyr, du sagde ja vi overnaturlig væsner og vampyr findes måske " hun blinke med det ene øjne og rejst sig op og lagde en hånd på hans skulder "jeg frygter dig ikke, bare fordi du vampyr " sagde hun og små grinede "plus må ikke smage godt, men det svage hjerte jeg har" sagde hun og gik hen og tog et æble "har du nogle søskende"

//smutter i seng//

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 24 Sep 2011 - 16:00

"det har jeg aldrig sagt at jeg var, jeg har sagt af de overnaturlig væsen måske findes" sagde han og kiggede kort på hende, han lukke kort øjne og smiler svagt af hende, det vel han nu ikke om det gør, for han har nu ikke druk blod fra en som har et svag hjerte, eller ikke så han kan husk det, "nej, det har jeg ikke, men tilgælder har jeg en store familie" sagde han og kiggede på hende, "har du nogen søskende" spurgte han og kiggede på hende, efter lidt tid rejse han sig op og gik over til vindue, som han sat sig i det, med det en ben ud af det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 26 Sep 2011 - 23:19

hendes blik flugte ham mens han vandre mod vinduet "en stor familie" gentog hun og tænkt kort *Hvorfor kommer det ikke bag på mig* hun lod en smil breddes over hendes læber "Nej er ene barn, så jeg er ret forkælet og sådan" sagde hun og rejste sig langsomt fra sengen og lod sig rette på tøjet, inden hun gik over mod ham.
hun lod sin kind ligge på hans knæ og hendes øjne så undersøgende mod hans ansigt "hvordan er din verden så" spurgte hun og lod smiles breddes på hendes læber igen, mens hun lagde hænderne omkring hans ben og efter lidt tid lukke hun øjne, "hvordan er verden udenfor" spurgte hun derefter for han kunne vide hvad hun ønskede at høre

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tirs 27 Sep 2011 - 17:49

han kiggede kort på hende, da hun rejse sig fra seng og gik over til ham, han smiler svagt da hun lad kind mod hans knæ, han kiggede kort på hende da hun spurgte hvordan hans verden er, men da hun så spurgte var det nemme at svar på, for nu vigtig han hvad hun vil vide, "det er stor og spænde, ved aldrig hvad man møde, altid noget at laver som det så er at arbejde eller hjælp, eller bare at besøg en" sagde han og kiggede på hende da han sagde at besøge en, hvor han kort nussede hende i hår, han lukke kort øjne og kiggede derefter ud over by, den by han havde kendt i så mange år og ser den forandre sig for øjne af ham, han kun husk dengang end kong død, hvor væsen level ved hinanden og ikke slås for at overlevel.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 15:58

Agalia lagde hovedet godt til rette i hans skød og nyd hans berøring ved hendes hår, hun små smilede og lukkede så øjne i, hun lyttede godt efter til hans forklar omkring hans verden "En verden med nye udforinger " sagde hun og lod blikkede glide op mod Tchort ansigt, blikkede glid mod hans krop og derefter hans ansigt, hun flyttede lidt på hovedet i mens.
"Lyder som det modsætte af min" hun små grinede og lagde hovedet ned i hans skød igen "Jeg havde aldrig troet at væsner udover mennesker levende på vores verden" hun små smilede og lukke øjne i, "det viser hvor meget vis mennesker kun ønske guld og grønne skove" sagde hun og mærkede et lille stik fra sit hjerte, der sendt en strik af smerte gennem kroppen, men hun lod sig ikke rigtigt af de små smerter, hun lod en figner gled over Tchort lår og kærtegnet kort mens hun vendt blikkede mod himlen "En dag, vil jeg gerne se din verden" sagde hun og gabte

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 16:09

"ja så er min verden og ja det gør den" sagde han og smiler svagt og kiggede ned til hende, "ja menneske vil så gerne havde så meget i verden men det kan de ikke, når vi overnaturlig væsen ikke kan få alt, kan i menneske heller ikke" sagde han rolig og kiggede kort på hende, han smiler kort af hende da hun sagde af hun gerne vil opleve hans verden, "kan du også godt men det vil nok krav af du har et bedre hjerte, ved ikke hvor meget du kan tål af overrasker" sagde han og kiggede på hende, end han ae hende kort på hendes kind.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 16:26

hun smilede over hans ord *han er urolig for mig* tænkt hun og lod blikkede og ansigt løft fra hans lår og vende blikke mod hans ansigt * Tak* tænkt hun og mærkede hans hånd mod hendes ansigt, hun smilede over hans berøring, den virkede blid og rolige, som om hun var skrøbelig i hans hænder, hun følte sig også det, skrøbelig, kunne gå i stykker når som helst, men stadig unde frygt, siden hun havde mødt ham har hun lagt mærke til hun frygtede ikke dødende mere, hun havde ikke noget mod den kom og tog hende, væk fra levet.
hun smilede blot til hans hår og sætte sig op, hun lænede sig ind mod ham og lagde en hånd mod hans kind, hun lod en figner glid ned over hans kind mens hun så ham i øjne, hendes øjne var mættet og svage, men ingen tegn på frygt, kun ro.
" men de bekymringer du bære, jeg skal nok klar oplevelse, bare rolige" hun små grinede og lod hånd fra kinden gliden ned mod hans hjerte, hun forventede ikke at kunne mærke noget "Så længe du er der, skal jeg nok klar det. Ik! " hun lukkede øjne mens hun smilede til ham denne gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 16:33

han kiggede rolig på hende og smiler svagt, "jo det vil du nok, som menneske eller ikke" sagde han og kiggede på hende, han kiggede op åp hende da hun rejse sig op og smiler svagt, end han hiver hende rolig ned af sidder på ham, hvor han laf en rolig arm om hende, så hun ikke kun falde ud af vindue, han dufee kort til hende og kyssede hende svagt på hals, bare for af ser hvordan hun vil tager det, han kiggede kort ud af vindue, der var et godt stykke ned, han vil kun overlever den men det vil hun ikke gør, "hvornår skal du så opleve min verden" spurgte han og kiggede kort på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 16:43

hun mærkede en fast arm omkring hendes krop, som hive hende ned til sig, hun åbne øjne af overraskelse og hendes hjerte slog voldsomt igen, men denne gang kom der igen smerte, i hver falde ikke så det kunne ses på hende, hun mærkede hans arm hive hende tættere ind til ham, mens hendes hjerte slog hurtigere, hun havde store øjne da han lagde sine læber mod hendes hals og et da han bremsede dem mod hendes hals, et iskoldt kys, det gav kludegysninger gennem hendes krop, men hendes hjerte slog voldsomt, det mærkes enligt normalt, selvom det gik så voldsomt til.
Hun havde store øjne og rødme i hovedet "Hva.....a..ad skulle de....et til få" stammende hun og så mod ham, hun var overrasket over han havde kyset hendes hals og hun kom nu i tanken om hans ord *Som menneske eller ikke... Ikke? ... Ikke?* tænkt hun og lagde hånd flyv mod halsen *Han gjorder det som vampyr* hun begyndte at falde til ro ved den tanken og hendes hjerte med, det gjorder dog lidt ondt nu, men hun smilede blot til ham "Når...." hun tænkt sig om "Når du har lyst til at vise mig den" hun små grinede og forbliv sidden på hans skød

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 23 Okt 2011 - 16:53

han holdt et grin ind da det så nu lidt sjov ud af hun bliv så overrasker over af han hiver hende rolig ned af sid på ham, "ikke noget, havde bare lyst til det" sagde han rolig og kiggede på hende, "det er op til dig hvornår du vil, det er jo også mere om hvor du kan kom ud her fra, eller skal jeg også hjælp dig ud her fra" halv spurgte han og kiggede på hende, lidt efter kiggede han over mod dør til gang, "det lyder som at der kommer nogen og de vil her ind" sagde han og kiggede kort på hende, bare så hun kun når over i seng eller hvad hun nu vil, han havde tænke sig af bliv sidder i vindue medminde de havde tænke sig af lukke det.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 17:02

Hun så mod ham "Nogle vil herinde" sagde hun og vendt blikkede mod døren og i sekundet, tog en fast i døren, hun fik store øjne og lagde blikkede mod Tchort "oh, Nu" sagde hun og lod blikkede fald ud mod byen, hun havde ikke lyst til at havde flere undersøgelser i dag og slet ikke, før hun skulle sove, hun hadet det og det værste var berolige medicin hun fik, hun sukkede dybt ved tanken og lagde mærkede til døren gik op og en manden i ca. 40'erne kom inden.
Han var klædt som en læge, helt hvid, men en smule skæg, briller og hans føre noget flotte brune hår var begyndt at falde af og blive gråt, "Godaften Miss De La Iglesia, så er jeg her igen, for dine prøve...r" sagde han og så lige mod Agalia som sad ved det åbne vindue, vis Tchort var synlig sad hun på ham og vis ikke så flyv hun i luften lige over vinduekammen "Jamen kan du så komme i seng, eller skal du havde denne her" han tog en sprøjte frem, berolige medicin "nej tak, jeg tager hoppet heler end det", det gav et chok i lægen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum