Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Under The Moon [Hopes Privat]

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 Empty Sv: Under The Moon [Hopes Privat]

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 22:26

Hopes så en smule chokeret på ham... "Anton.. jeg.." fik hun frem, men blev afbrudt af endnu nogle kys. Fik igen øjenkontakt med ham; bemærkede hvordan de lyste af begær. Følte sig en smule utilpas. - Men genoptog hans kys, som nu bevægede sig ned af hendes hals. Mærkede hans hånd, der bevægede sig op under trøjen på hende. Trak maven ind. Hun blev nervøs; bed sig i læben, inden hun afledte ham fra hendes hals, og til hendes læber.
Aftenen havde ligepludselig taget en anden drejning. Friends with benefits, ville hun næsten hellere kalde det. Hun vidste ikke om dette var seriøst, eller om det bare var sådan et éngangsknald.
Hendes hænder masserede kort hans skuldre, hvorefter de bevægede sig længere og længere ned. Stoppede ved hans hofter. Hendes læber citrerede en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 Empty Sv: Under The Moon [Hopes Privat]

Indlæg af Evan Ferraro Søn 19 Feb 2012 - 22:41

Hans læber kørte op af hendes hals igen og mødte hendes læber i et ømt kort kys. "Hopes..." han åbnede let sine brune flotte dårdyr øjne og fortsatte med en blid og kærlig stemme "Det er okay hvis du ikke har lyst... jeg... jeg kan bare ikke... styre mig... du..." han famlede efter ordene.. "Du er bare så.. så.. tiltrækkende... undskyld" hånden fra hendes mave trak han op igen fra hendes t-shirt og lod den ligge mod hendes kind hvor hans tommeltot gav sig til at nusse. Han så hende dybt i øjnene og tillod sig at falde i dem. Havde han dummet sig? han fugtede sine læber og lagde derefter sit hoved på skrå.
Evan Ferraro
Evan Ferraro
Competent (Rank 9)

Bosted : En relativ stor lejlighed i Terre, ved siden af Sombre. Her bor han sammen med Autumn.

Antal indlæg : 275


Tilbage til toppen Go down

Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 Empty Sv: Under The Moon [Hopes Privat]

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 22:49

Hopes lagde hovedet lidt på skrå. "Har jeg noget valg?" hun løftede et øjenbryn og så på ham. "Det der siger du bare, for at være sikker.. For du ville nok have gjort det lige alligevel, ikke?" Hun nikkede en smule samtidig, imens hun så en smule alvorligt på ham. Den alvorlige mine forvandlede sig til et lille smil, og hun løftede hovedet og kyssede ham.
På en eller anden måde, lå de nu omvendt - hende oven på ham. Hun havde et ben placeret på hver sin side af ham, og med et lille kækt smil sagde hun, "den der.. fyrer du ikke den af på de fleste?" igen, undslap en lille latter fra hendes rosa røde læber. Lænede sig ind over ham og kyssede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 Empty Sv: Under The Moon [Hopes Privat]

Indlæg af Evan Ferraro Lør 10 Mar 2012 - 20:17

"Ikke hvis du ikke ville have at jeg skulle gøre det" sagde Anton med sit hoved lagt på skrå.. Han kunne ikke lade være med at grine lidt. På de fleste? Typisk.... "Du tror virkelig bare det dårligste om mig gør du ikke?" han grinte let og lagde en hånd mod hendes bløde kind, og lod sine læber kort mødes med hendes. "Hopes, Hopes Hopes... Sødeste, flotteste...." han lod øjnene gennemsøge hendes krop, "frækkeste....." han vidste at hun hadede det ord. Hun havde altid følt sig forlegen dengang, når han hviskede hende i øret, mens hånden var på vej op under hendes kjole. Hun havde altid fået røde kinder og derefter med en lille stemme sagt ".. Ej lad da vær Anton" og havde skubbet lidt til hans hånd... Meeen.. Den var dog rykket op igen.. "Hopes..." han sluttede sin sætning og sendte hende sit charming kække smil. Hans nøddebrune øjne var lyste af begær til hende, og hendes krop...
Evan Ferraro
Evan Ferraro
Competent (Rank 9)

Bosted : En relativ stor lejlighed i Terre, ved siden af Sombre. Her bor han sammen med Autumn.

Antal indlæg : 275


Tilbage til toppen Go down

Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 Empty Sv: Under The Moon [Hopes Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Mar 2012 - 20:28

Og hun hadede stadig dét ord - frækkeste; det løs bare så forkert. Hopes rødmede og lagde sin hånd på hans kind; førte den langsomt nedad, med et kækt smil plantet på læberne. Kærtegnede hans bryst. Kyssede ham.
"Jo, Anton, jeg regner dig simpelthen for det værste. Det vil jeg altid gøre!" Sagde hun med et smil, og gengældte hans blik. Blinkede til ham, og udstødte et lille grin.
Det der sikkert skulle til at ske, kom sikkert ikke til at gentage sig igen. Hvis det som hun troede, var i gang med at ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Under The Moon [Hopes Privat] - Page 5 Empty Sv: Under The Moon [Hopes Privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum