Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Gamle "Venner" (Luciel)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Gamle "Venner" (Luciel)
med hurtige skridt gik hun igen helt hen til ham og lagde sig hen over hans mave for at holde ham nede under forvandlingen. hun hørte hans skrig og krympede sig.. det var anden gang at nogen skreg sådan på grund af hende.. på grund af forvandlingen og hun huskede hver gang sin egen forvandling.
da hun hørte hans knurren, slap hun ham og holdt ham ikke længere nede, men hun bed sig i stedet i håndledet ved nogle af de store blodårer og holdt den til hans mund.
- drik.. ellers vil du ikke overleve forvandlingen.
hun så ham koldt i øjnene og der var hverken glæde eller triumf i hendes øjne.. modsat var der heller ingen sorg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- du må jage fra nu af.. du får ikke mere af mit blod, yngling..
hendes stemme var iskold og rummede en snert af hån. hun vendte ryggen til ham og gik langsomt hen af den stenede grund langs med vandet. endnu en vampyr.. og hun var dens skaber! hun fik kuldegysninger og stirrede ud over havet, med en kold og afvisende maske på.
hendes øjne var kolde og hvide som en vinterhimmel og hun kørte en hånd igennem det korte våde hår. det lå ned over hendes lysehud som en kraftig kontrast og man kunne godt se hvor smuk hun kunne være.. men det var ikke en blid skønhed.. det var en iskold, overlegen og vild skønhed.
//twilight! vil du være venlig at slette dit indlæg.. det er en tråd med noget internt plot i.. beklager hvis jeg lyder sur, og det er ikke noget personligt :P //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- aldrig nogen sinde forsøge at bide mig igen!!! pitch!!
hun så ond ud som hun stod der.. ond og rigtigt sur!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- find dig dog noget ordenligt blod!
hun så på ham med et blik kuld af afsky, kulde og næsten had.. på trods af at det var hende der havde skabt ham som det han var idag.. mest som et eksperiment, men dog alligevel skabt ham.
Gæst- Gæst
//Tråden er ikke slut, jeg er tilbage om lidt ^w^//
Gæst- Gæst
det rystede hende lidt indeni men hun lod sig ikke mærke med det og fuldte efter ham, op af klippevæggen.
hun var ikke bange for ham.. han var stadig svag..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- husk hvad jeg sagde til dig efter jeg forvandlede dig.. forsøg aldrig! aldrig på at bide mig igen.
hun vendte hadefuldt ryggen til ham, og gik hen imod huset.. hendes ryk var rank og det var nemt at fornemme hendes dårlige humør.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
det kunne faktisk være sjovt at se hvordan milla ville reagere.. luciels smil voksede sig stort og ondt mens hun skubbede døren til hytten op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- du overreagerede måske lidt!?.. sig mig hvad tror du du er! du er ikke længere dødsengel og du kan ikke længere bare dømme folk til døden som du vil! alt har en balance og den har du bare at overholde! ellers sørger jeg personligt for at den bliver overholdt! og det første jeg vil gøre er at udslette dig! helt ned til mindste molekyle!
hendes stemme var iskold og ætsende, og hun slap ham som om hun havde brændt sig. med et blik fyldt med afsky vendte hun sig fra ham og gik hen imod døren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hendes hår glitrede af iskrystaller og is havde samlet sig i hendes hænder.
- du leger med mit temprament, yngling!!
hendes hår var stift af isen og stod ud til alle sider omkring hendes ansigt.. i hendes hvide øjne var kun pupillen tydelig, vreden i dem var meget tydelig og umulig at overse...
hun bevægede sig tættere på ham, med istapper i hænderne.. de var syle spidse, og lignede i høj grad de træstager han havde truet hende med flere gange før.
hun smilede falsk og ondt.
- gad vide hvad milla vil sige når hun hører dette her.........
hendes bevægelser var forførende, og ville kunne fordereje hovedet på enhver dødelig.. hun prøvede ikke på at forføre pitch.. det ville være spild af tid, men hun nød at drille ham. pirre ham..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun gik helt tæt på ham, og stillede sig på tæer. med en alt for sukkersød stemme hviskede hun i hans ører.
- og hvis du ikke passer lidt på, så finder jeg din bedere halvdel.. og dræber hende! men ikke uden at hun har skreget på dig.. bedt til at du kommer.. kun for at finde ud at du aldrig kommer og redder hende.. og hun vil dø, mens hendes hjerte græder. fordi du ikke kom!
hun trak sig lidt væk, mens hun smilede ondt og sadistisk. det var tydeligtvis ikke en tom trussel og det var ligefør luciel ønskede at han ikke passede på. hun ville nyde at slå den lille milla ihjel.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun så hånligt på ham, men vaklede tilbage da han svingede det brændene stykke træ.. hun hadede ild! og det vidste han.. for det var ham der var skyld i det!
hendes øjne skinnede af raseri, men inde bag raseriet var der frygt.. frygt for ilden, og for hvor stærk han kunne være.
et let lag af iskrystaller dækkede hendes hud, mens isspydet matrealiserede sig i hendes hånd. hun snerrede højt og gik længere tilbage, længere væk fra ilden og hvor hun nemmere kunne bruge sine evner for is.
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Gyderne, de gamle venner - Cindarella
» To gamle venner mødes igen
» gamle venner møde(kajika...privat)
» Gamle ~venner~ mødes (Kajika - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus